Help - Search - Members - Calendar
Full Version: LOGAN - VIBRATII MARI LA VITEZE MARI??
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
mihai83654
Salutare. Am fost in weekend acasa si tocmai am terminat rodajul la LOGAN. Masinuta e noua , si merge super pana acum . Am avut curajul (e prima mea masina) sa si merg pana la 150 kmh pe autostrada. Insa am observat ca de la 135 kmh in sus, incepeam sa simt trepidatii sau mai bine zis vibratii in volan. Nu mari, dar le sesizam. Adik spre deosebire de 120 kmh cand volanul se simtea la fel ca la 50 kmh, la 150 khm simteam vibratii in volan. E normal?
Alex91088
ce motorizare ai la logan ... sper k nu ai 1.6 16v k al meu ... :-s sper sa nu patesc si io asa dupa c termin rodaju
mihai83654
hahaha
nu are treaba cu motorizarea. eu suspectez ca e vorba de roti dezechilibrate. si nu am 1.6 16 v. desi acum imi pare rau ca nu am dat 600 euro in plus ca sa am. multa bafta . si drive safely
FESTINA
Imi place titu topicului VIBRATII MARI LA VITEZE MARI dau SENZATII TARI (completam noi)

Si eu cred ca e de la roti, verifica intai rotile si vezi ca daca se comporta la fel.
mihai83654
dar nu trebuia sa se simta mai repede de 140 kmh??? de ce la 140 si nu la 90??
alcris01
Probabil ca la viteze mari, vibratiile se amplifica in progresie geometrica blush.gif
FESTINA
QUOTE(mihai83654)
dar nu trebuia sa se simta mai repede de 140 kmh??? de ce la 140 si nu la 90??


Nu neaparat, uite ce pateam eu:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...asc&start=0
Adrian
cum zici tu ca iti face volanul la logan la 150 asa imi face mie la nova la 120-130... depinde de anvelope ..... marca lor
daca pui good year pe logan merge pana la 160 fara tremurat.
G e o r g e
echilibreaza rotile, fa unghiul de fuga si cu asta basta .
Luka
Poate fi si de la drum, asa simteam si eu pe A2. Pe alte autostrazi de afara nu am avut probleme de genul asta.
mihai83654
ce reprezinta unghiul de fuga?
mihai83654
am mai facut un drum aseara ( ma manca undeva ) pe bucuresti constanta pana la fundulea si am mers pana la 150 kmh. pot sa spun ca se simtea mai putin decat pe bucuresti pitesti. ce mai se simtea o oarecare vibratie la 140-150 kmh dar insesizabila probabil pt ceilalti din masina. O simt doar eu in volan usor . Nu stiu ce sa fac. Masina e in leasing si nu stiu cum sa fac. Platesc din buzunar echilibrarea si eventuala indreptare a jantelor , nu?
florin55503
da evident.tu ai dat cu masina in groapa.
mihai83654
haha evident. eu ca am dat in groapa si statul ca a existat groapa. dar randul statului cand vine sa plateasca , oare??? blink.gif
G e o r g e
niciodata .

next question !

mergi de echilibeaza rotile , e cam 10 ron de roate , si mai vorbim dupa aia .

unghiul de fuga este aliniamentul intre punti si rotile de pe aceasi punte . se face doar in service cu un aparat special cu masina suspendata bla bla bla ...
ionut91746
eu nu mi-as bate capul, nu cred ca are ceva la roti sau unghiul de fuga, e logan, vibreaza oricum de la 130km/h in sus, la 160 dirdie tot, si motorul parca vrea sa decoleze.
mihai83654
ma tem ca ai dreptate Ionut. Din urmatoarele motive: masina e noua si nu are ce sa aiba in neregula. 2. Pentru ca nu se simte o vibratie foarte pronuntata 3. Pentru ca este doar dupa ce depasesc 140 kmh.
ionut91746
Eu o singura data am ajuns putin peste 160, ce-i drept treptat, crek si cu vantul in spate laugh.gif , si m-am linistit repede, si asta chiar dupa rodaj, ca eram nerabdator sa vad cat duce.In concediu am facut 2200 de km prin tara, in 3 saptamani, si de abia atunci am vazut ce poate... nu prea multe. Motor mic, puturos, in depasire tre sa ai mare curaj cu ea , s-o fortezi"beyond limits"
Marius43590
eu stiu pe cineva care si-a schimbat cauciucurile pe logan destul de repede pentru ca se deformasera vizibil. chiar daca rotile sunt echilibrate, daca se deformeaza cauciucurile....

cel mai bine, mergi linistit, sau schimba cauciucurile si sunt convins ca o sa vezi diferenta.
mihai83654
nu cred ca e cazul sa schimb cauciucurile ca nu-s montana totusi. sunt continental
petrisor bc
s-ar putea sa se dezechilibreze rotile si de la pamant depus pe interiorul jantei, daca sunt din otel, nu neaparat de la gropi. fa o verificare amanuntita la roti, la toate 4, nu numai la cele din fata. acelasi efect il are si o problema la rotile din spate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.