Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Accord 2.0 Ls vs Legacy 2L vs Avensis 2L d-4d
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
ncristi
Va veni vrema sa-mi innoiesc masina band.gif .... destul de curand cred

M-am orientat la

- Honda Accord 2L benzina--o masina care mi-a placut enorm (pacat ca nu-mi pot permite dieselul)

-Subaru legacy 2L - im palace masina nu insa mi-eteama de consum pt ca fac naveta Pl-B si subaru inca nu are diesel

-Toyota avensis diesel - ce-a mai ieftina si ce-a mai "slabuta" (in opinia mea) dintre cele 2. Legat de avensis am dubii legate de faptul ca se fabrica in europa si pentru mine pe fiabilitatea consacrata a toyota nu inseman mare lucru atat timp cat se fabrica cam cu aceleasi componente care se gasesc pe W si reno DAR imi pot permite un disel.

PS
Consumul in cazul meu se cam echilibreaza pt ca la drum intins la 90-100 kM/h consumul este tot cam pe-acolo iar in B nu prea folosesc masina.

Nu vreu sa aud de vro alternativa europena gen passat. Pastea le-am exclus (deocamdata cel putin smile.gif)
Watcher
Cred ca dubiul legat de calitatea Toyota este neintemeiat. Tocmai prin asta se deosebeste Toyota, o Toyo facuta in orice fabrica e aceeasi masina. Avensisul se face in UK oricum, nu in TR, daca tot nu crezi prima parte a frazei smile.gif
ncristi
Ehe mai exista un avensis in familie si am cam vazut despre ce este vorba. Masina este un buna (altfel n-o mai puneam in lista) dar cred ca exista niste diferente fata de accord si subaru diferente care se observa la o analiza mai atenta.

De ex. honda si subaru nu au piese fabricate de VALEO care in opinia mea este un rateu de firma (stiu asta de la reno smile.gif )
Lucian55
Daca Subaru se incadreaza in banii astia eu zic ca aceasta este castigatoare. Zici ca faci naveta, asta inseamna ca e posibil iarna drmul sa fie cu polei, gheata si alte minuni iar subaru are AWD.
Vezi totusi cu taxele alea vamale care sunt destul de ridicate.
de consum nu stiu ce sa zic dar referitor la subaru poate posteaza george si spune cat consuma cel de 2.5 deci o cifra apropiata.
ncristi
De ala de 2.5 nu am lovele smile.gif

Familie mare, renumeratie mica...dupa buget smile.gif
Watcher
Daca Avensis e ultimul pe lista, atunci to Legacy as alege si eu, you just can't beat AWD, period. Mai ales ca vine si cu motorul ala - peerrrrfect.

Mai conteaza si in bugetul tau ce dotari intra si ce dotari tii mortis sa ai. La dotarile maxime, mie unul Legacy mi s-a parut peste Accord. La minim nu stiu, dar plasticele pe care le-am vazut erau cam de aceeasi calitate (mai jos ca Avensisul).

Daca familia e mare, cred ca trebuie sa te gandesti la spatiul interior unde Avensisul e iarasi mai mare.
ncristi
QUOTE
Daca familia e mare


Nu am familie biggrin.gif ..era o gluma. Momentan sunt singur :punk:
florin55503
mie din lista ta accordul imi suna cel mai bine si imi place cel mai mult. dar nici oferta de 6 ani garantie care acopera tot nu are cum sa te lase indiferent.
Lucian55
Nu vroiam sa spun sa iei motorul de 2.5 si doar sa posteze George consumul lui dupa 2.5 ca sa iti faci o idee cam cat ar consuma cel de 2.0
f1anatic
Geroge e ocupat asa ca va raspund eu...
Aici este conversia
http://www.teaching-english-in-japan.net/conversion/mpg

QUOTE
15.00 mpg = 15.68 L%
17.00 mpg = 13.83
19.00 mpg =12.38
21.00 mpg = 11.20
23.00 mpg = 10.23
25.00 mpg = 9.41
27.00 mpg = 8.71
29.00 mpg = 8.11
31.00 mpg = 7.59
33.00 mpg = 7.13
35.00 mpg = 6.72
37.00 mpg = 6.36
39.00 mpg = 6.03


Iar info cu consumul de cititi aici: e vorba de modelul 2.5 L H4 N/A american.
http://www.legacygt.com/forums/showthread.php?t=47462

Tineti cont si de faptul ca 1 mila = 1.6 km

QUOTE
lol, power is definetly ok for passing, just not going above like 85 or so its kinda... a time consuming process, not that you need to go that fast. going from fargo to minneapolis and back takes me a tank of gas going 80 (about 240 miles each way)


Adica 16 galoane pt. 480 mile mergind cu 85 mph vine 30 mpg cu 85 mph

Adica 8 L% mergind cu 135 kph.

Consumul la Subaru va fi mai mare decit un FWD (sau RWD) de aceeasi marime, din cauza tractiunii integrale. Insa NU este de speriat. Acum, fiecare are alte prioritati si alti bani de benzina.

QUOTE
but when i take it easy... i pull about 25mpg in the city and about 32mpg in the hwy.

adica cam 9.5 in oras si 7 pe autostrada

Depinde mult la ce viteza si cit de "potolit" mergi. Si eu cu turbo si dublu cai putere ca una normal aspirata scot 30 mpg adica vreo 8 L% daca merg cu 60 mph (100 kph) si cruise control.

Forumul pt. motoare non-turbo
http://www.legacygt.com/forums/forumdisplay.php?f=11
Si recomand si pe NASIOC la fel.

uite inca un exempu

QUOTE
After 22,500 miles, I'm averaging about 26 mpg in daily driving through lots of stop and go in metro Atlanta. Open highway and light load, 33 mpg is no problem. But with the way I drive and local traffic


Deci se pare ca in oras in jur de 9 si pe autostrada in jur de 7.

Parerea mea...fiecare sa isi faca temele. Si cind vrei sa iti cumperi o masina noua, bun intrebi pe forum ca acesta...dar datele, informatiile picante si cele mai putin demne de mindrie, numerele reale etc le obtii numai pe forumurile dedicate celor cu masina respectiva. Si nu ma refer spre exemplu pe sectiunea Subaru de la masini.ro pt. ca pina la coada sint prea putine Legacy. In schimb la LegacyGT.com sansele sa te informezi corect si complet despre experienta cu masina pe care vrei sa o cumperi, sint mult mai mare cind sint zeci de mii de membri.

Cit despre Honda Accord - cauta pe Acurazine info despre Acura TSX. Este aceeasi masina.
http://tsx.acurazine.com/forums/
_Constantin_
Mai ales ca mai ai un Avensis in familie, ia Accord. Toate cele 3 au cam aceleasi calitati si cam aceleasi slabiciuni. Daca taxele inrobitoare nu sunt o problmea atunci clar Accord. Singurul avantaj la Avensis e garantia si motorul. Sub nici o forma nu avei consum sub 12% in oras si 8 extraurban la benzinarele de 2.0. Evident daca ai bani sa bagi benzina la subaru... go for it. Esti de mult timp pe forum si cred ca stii bine ce trebuie sa alegi... rational vorbind, urmeaza sa vezi ce te atrage mai mult.
ncristi
Ma atrege accordul dar as lua avensisul d4-d smile.gif...sincer asta simt acum.

Pt f1...am pus topicul pt ca sunt destul de vechi pe forum si forumul traieste din discutiile noastre. O idee despre cele 3 masini (si altele) mi-am facut inaite sa pun topicul.

Daca discutiile sunt de prisos atunci topicul se poate inchide pt ca de documentat oricum ma documentez temeinic singur inainte sa dau banii smile.gif
HalbaSus
Toyota Avensis e o masina buna, fiabila, dar al naibii de plictisitoare, comuna si fara vre-o valenta sportiva. Intre Honda si Subaru sincer nu as putea sa aleg... adica mi-ar fi foarte foarte greu... Probabil ca personal as alege honda ca sa nu fiu al treilea moderator cu legacy biggrin.gif dar cum tu nu esti moderator poti sa alegi ce iti place biggrin.gif
T u d o r
Daca banii de benzina (in plus fatza de diesel) nu sunt o problema, atunci mergi pe Subaru sau Honda. Daca acestia reprezinta o suma considerabila, Avensis este masina. smile.gif

Facand naveta de la Ploiesti la Bucuresti zilnic, ai sa zicem o medie de 21 zile lucratoare pe luna, inmultit cu 12 luni egal 252 zile lucratoare pe an. Cu un concediu de 15-25 zile, ramanem cu ~230 zile lucratoare/an.

Bucuresti-Ploiesti tur-retur inseamna 120 km, deci vei face doar din naveta asta 27600 km/an. Cu benzina la 35000 lei/litru si un consum de cca 7.5% pentru motoarele de 2.0 benzina de la Subaru si Honda, avem un cost pe an de ~ 72 milioane. Acelasi calcul la motorina de 33000 si consum de 5.5% ne da un cost anual de 50 milioane, adica mai putin cu 20 decat la benzinare.

Cum nu cred sa mergi doar acesti km de naveta cu masina, aceasta diferenta ar putea urca la 25-30 milioane, ceea ce nu e foarte putin.

Sper sa nu fi gresit la calcule, sau macar sa nu fi gresit flagrant. smile.gif

Eu, in conditiile astea, as alege Avensis-ul, desi nici mie nu-mi place asa de mult ca celelalte doua. Daca mia de coco in plus din consum nu ar fi o problema (plateste firma, bonuri, etc), nu as sti ce sa aleg intre Legacy si Accord.
Hmmm... parca totusi Accordul... biggrin.gif
HalbaSus
QUOTE
Hmmm... parca totusi Accordul... biggrin


De ce si tu aspiri la functia de moderator si te temi sa nu fii al treilea cu legacy ? biggrin.gif
T u d o r
Neaaah... Nici pe departe nu e asta motivul... I'm in love with this car... :angel: A fost la prima vedere. biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
Intre Honda si Subaru sincer nu as putea sa aleg... adica mi-ar fi foarte foarte greu... Probabil ca personal as alege honda ca sa nu fiu al treilea moderator cu legacy biggrin.gif dar cum tu nu esti moderator poti sa alegi ce iti place biggrin.gif


Adica ce pana mea...e vreo stigma asociata cu pozitia de moderator si masina personala Subaru Legacy ?

Io unu consider ca stigma e asociata cu moderatorii conducatori de VAG...adica Halba (Audi) si Doru (Skoda). Voua nu va e clar ca Iulian Honda Fan de-aia a renuntat la A3-ul lui ? Ca imediat pica in gasca cu voi...si ii strica reputatia ! Si bine a facut !

Pentru NCRISTI !
Depinde citi bani de benzina ai ! Dar se pare ca diesel-ul e de baza in RO pt. cei care fac drumuri lungi si dese.

Un lucru nu imi e clar...de ce nu sint masini hibride in Europa ? Cel mai banal Civic poate fi echipat cu tehnologia hibrida...si colcaie la dealeri.
T u d o r
In Europa sunt.. in Romania nu sunt. biggrin.gif Dar cine zicea ca Romania e in Europa? biggrin.gif Ca oricum pare ca am fi vecini cu Kirgizstan dupa apucaturi.

E Toyota Prius in oferta aici, dar e asa de scumpa ca nici mama consumului nu te aduce la zero in mai putin de 5 ani. biggrin.gif Cat despre chestia cu poluarea... vezi mai sus ca am zis parca pe unde ne gasim. tongue.gif
f1anatic
QUOTE(> T u d o r <)
E Toyota Prius in oferta aici, dar e asa de scumpa ca nici mama consumului nu te aduce la zero in mai putin de 5 ani. :


Ia sperie-ma cu un pret romanesc pt. Prius?

Sa vedem...Conform Toyota USA eu zic ca o scoti cu macar 2-3000 sub MSRP si stiu ca parca inca mai sint rabat /tax deduction cind iti faci income tax (taxa pe venit) daca iti cumperi auto hibrid.

Fara discernamint, am configurat-o pe cea mai scumpa (pachetul cel mai scump mai putin piele) si mi-a iesit la vreo 28,145 dolari. Zic ca bat palma la 26,000 cu ei. (Tine cont, cind Legacy era 26,500 ei mi-au vindut-o cu 24,000 fara piele iar navi nu era disponibila atunci). Prius-ul l-am configurat cu tot controlul stabilitatilor si tractiunilor, cu camere video si navi si toate prostiile.

Deci eu zic cu tot cu taxe 28,500-29,000 complet cu totul pt. un Prius super echipat. Cit este acolo ?
Watcher
DDP 33506EUR = 43960 USD.

Presupunand ca il iei la anul o sa fie mai mic DDPul ~36000 USD la un calcul ochiometric.
Si ar mai fi o chestie: e cam urata ( de gustibus dar in general am vazut ca ma potrivesc cu piata RO).
Si ar mai fi o chestie: treijdamii da euro pentru o masina cu 80CP? Sau se aduna cifrele de la benzina si electric? Recunosc ca nu stiu daca respectivii CP sunt alternativi sau simultani.
T u d o r
Pretul e pentru cea mai bengoasa echipare. Varianta Luna e cu vreo 2000 mai jos, dar nu de dotari e vorba, ele sunt ok. Necazul e ca la banii astia se invarte un A4 mai golutz echipat, un serie 3 la fel, etc. smile.gif

Watcher: Masina nu e chiar lesinata, are 0-100 km/h in vreo 10 sec si ceva. Despre aspect nu spun nimic, pentru ca e chestie subiectiva. Mie personal nu mi se pare chiar asa de jenanta incat sa iti fie rusine sa o scoti din garaj. biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(Watcher)
DDP 33506EUR = 43960 USD.

Presupunand ca il iei la anul o sa fie mai mic DDPul ~36000 USD la un calcul ochiometric.


Treaba cu degustibus...nici mie nu imi place. De aceea prefer Civic Hybrid ca aia arata a masina.

In rest, ca sa dai 15,000 USD in plus pe o masina - ACEEASI MASINA - intr-o alta piata de desfacere...well NU MERITA. Voi sa fiti sanatosi si sa va bucurati de Diesel.
HalbaSus
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(HalbaSus)
Intre Honda si Subaru sincer nu as putea sa aleg... adica mi-ar fi foarte foarte greu... Probabil ca personal as alege honda ca sa nu fiu al treilea moderator cu legacy biggrin.gif dar cum tu nu esti moderator poti sa alegi ce iti place biggrin.gif


Adica ce pana mea...e vreo stigma asociata cu pozitia de moderator si masina personala Subaru Legacy ?

Io unu consider ca stigma e asociata cu moderatorii conducatori de VAG...adica Halba (Audi) si Doru (Skoda). Voua nu va e clar ca Iulian Honda Fan de-aia a renuntat la A3-ul lui ? Ca imediat pica in gasca cu voi...si ii strica reputatia ! Si bine a facut !


Pai imagineaza-ti urmatoarea situatie... La un moment dat, prin absurd, intr-un topic (de versus sa zicem) in care e implicat si un subaru se ajunge la un scandal intre cativa membrii... nu ca s-ar fi intamplat asa ceva pana acum dar zic si eu... ci doar ca o posibilitate... si sa zicem ca moderatorii de pe acest forum decid sanctionarea intr-o forma sau alta a userului/userilor care au fost impotriva modelului/modelelor subaru... nu ar fi indreptatit acel user (sau acel grup de useri) sa spuna: "Conducerea acestui forum este corupta de firma subaru, iata ca jumatate din moderatori au subaru legacy. O fi coincidenta ?" Ce autoritate morala ar mai avea moderatorii ? Cum am putea sa spunem "da, e adevarat ca avem cu totii subaru dar noi cand zicem ca subaru e varianta mai buna suntem total obiectivi" ?

In legatura cu mine si doru... cred ca nu sunt banuieli... audi si skoda desi fac parte din acelasi grup nu au acelasi target, fiind totusi marci cu personalitate distincta. E drept ca Iulian avea tot audi si tot A3... intr-un fel e mai bine ca a schimbat marca si modelul... cine stie cand se ivea un conflict in jurul A3-ului si eram criticati ca noi doi formam un fel de mafie a compactelor premium biggrin.gif

P.S: ma fac responsabil ca am provocat off-topic-ul motiv pentru care imi dau si un avertisment :ban: scuze ncristi ca ti-am poluat topicul blush.gif
Revnic89123
Dar de Mazda 6 face-lift ce zici ?? Motor de 2000 cu 143 CP Diesel .... eu am cumparat una recent si am ramas impresionat de ea !!!! Consum urban de 10 si extraurban de 7, eu conduc mai agresiv dar consumul mixt ar trebui sa fie situat in jur de 6-7 ... isi merita toti banii !!!!! E incapatoare si are si o tenta sportiva ... think about it !!
Iulian HondaFan
pentru placerea condusului: Accord

daca ai nevoie / iti place AWD: Legacy

daca utilitatea primeaza Avensis diesel ( la naveta ta as zice chiar o compacta diesel).

Mazda6 e o alta alegere buna.
Mihai63349
Masina din semnatura consuma 8-9% pe soselele patriei. Am mers odata economic, max. 110, foarte calm, Cluj-Odorhei si retur, deci putin peste 400 km si am scos 7%. In oras, nu pot sa-mi dau cu parerea. Ar trebui consumul in oras sa se calculeze la ora, nu la km. Mai ales in orase de-astea cu arhitectura veche gen Cluj, Oradea, Sibiu, Tg. Mures, etc.

Pt. placerea condusului, recomand Legacy. E la aceeasi bani ca si Accordul de 150 cp, dar are 165 cp. Mai apoi, si foarte aproape, Accord - daca se poate cu motorul de 2.4.
Diesel ... chiar nu ma intereseaza ce alegi.
Iulian HondaFan
165 are Legacy-ul de 2.5l... cel de 2.0l are 140CP (101kW) la 5600rpm si 187Nm@4400rpm si 0-100km/h in 11.2 sec. Accord 2.0 are 155CP (114kW)@6000rpm si 190Nm@4500rpm si sprintul il scoate in 9.2sec. fiind ceva mai usurica.
f1anatic
QUOTE(Iulian HondaFan)
165 are Legacy-ul de 2.5l... cel de 2.0l are 140CP (101kW) la 5600rpm si 187Nm@4400rpm si 0-100km/h in 11.2 sec. Accord 2.0 are 155CP (114kW)@6000rpm si 190Nm@4500rpm si sprintul il scoate in 9.2sec. fiind ceva mai usurica.


Am impresia ca acum iar nu se vind decit Subaru cu motoare de 2 kile in RO dar au aceeasi putere nominala.
HalbaSus
QUOTE(Iulian HondaFan)
165 are Legacy-ul de 2.5l... cel de 2.0l are 140CP (101kW) la 5600rpm si 187Nm@4400rpm si 0-100km/h in 11.2 sec. Accord 2.0 are 155CP (114kW)@6000rpm si 190Nm@4500rpm si sprintul il scoate in 9.2sec. fiind ceva mai usurica.


Nu te mai lua dupa site-ul subaru.ro care a fost updatatat cam atunci cand au intrat teroristii in WTC... de atunci s-au schimbat multe, motorul de 2.0 are acum putere cat ala de 2.5 (adica 165), ce-i drept parca ala de 2.5 are mai mult cuplu.

Ce-i drept eu tot nu as sti ce sa aleg intre accord si legacy... ca si aspect acordul arata mult mai bine, dar e fwd... legacy-ul e awd.... greu dom'le greu...
_Constantin_
Frumusetea asta e realtiva, mie personal Legacy mi-se pare mult mai frumoasa decat Accord sau Avensis. Avensis parca e un animal de mlastina iar accord e desenata de cineva cu un topor care la portbagaj nu a mai avut idei. Cu toate astea as lua Avensis ca e diesel si la cati km faci tu pe an... se va cunoaste.
Iulian HondaFan
mda, vad ca pe subaru.co.uk dau 2.0 cu 165CP si sprintul in 9.5sec ceea ce este exact cat face si Accordul 2.0. Legacy 2.5 e si el acum la 172CP.
G e o r g e
dar nu se comercializeaza la noi legy de 2.5 sad.gif
Mihai63349
Nu vreau sa exagerez cu Subaru, dar in Romania are, inca, pret f. bun. Din Germania nu-l iei la pretul din Romania nici daca-ti da ala mama discountului. Ceea ce nu se poate spoune de Honda sau Mazda. Ca de Toyota ... nu prea poti alege - iti da grecul ce are pe stoc.
G e o r g e
pentru mai mult de 20 000 km pe an alege diesel

pentru altceva accord ul sau legacyul.

ce pot sa-ti spun este ca si eu am fost in aceasi dilema anul trecut. ultimele pe lista au fost accord 2.0 vs legacy 2.5 . accordul era mai ieftin cu vreo 1500 cip , dar ii lipseau unele dotari .

legacy avea avantajul AWD .

am ales legacyul si nu imi pare rau .
Mihai63349
Pentru mai mult de 20000 km/an, as alege ... benzina aspirat. Pentru mai putin de 20000, as alege ... benzina turbo. Pentru mai mult de 40000 pe an, as alege, hai sa zicem, ... diesel. Boxer. biggrin.gif
ncristi
Va multumesc mult petntru sfaturi...intr-adevar mare dilema smile.gif si inca nu m-am hotarat ce si cum.

Daca ar fi dupa nevoile mele ar trebui un diesel...dar...trec in fiecare zi pe langa reprezentanta subaru si mereu salivez smile.gif
sandman
eu tot spre honda inclin. arata super bine masinutza.
f1anatic
Acum mi-am adus aminte. Am un fisier PDF cu o comparatie Acura TSX (adica Accordul din problema asta) cu un Legacy GT. Cred ca e facut de Motor Trend. Daca NCRISTI sau altcineva il vrea, sa ma caute cu un mesaj privat unde sa imi dea adresa de e-mail.

Din NOU, atrag atentia la comparatia facuta cu modelul turbo. Deci sa se faca abstractie de performantele mai mari ale Legacy GT fata de Acura TSX (Honda Accord)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.