Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Discutii Generale
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2
Suciu71258
Datorita faptului ca am cautat un topic in care sa postez o rugaminte si nu am gasit, am deschis acest topic de discutii.
Rugamintea mea era ca cei care aveti poze cu tuning pe nissan almera n16 sa le postati pe site smile.gif
Luca73291
erau ceva poze pe http://www.cardomain.com/MakeModel/Nissan/Almera
Suciu71258
gabi,eu ti-am trimis mail cu jantele pana la urma,ca nu mai retin tongue.gif blink.gif
Random
Sa nu ma acuzati ca am descoperit apa calda.
Am "furat" de pe un site german ideea montarii unui subwoofer in podeaua portbagajului.
Daca aveti de gand sa va puneti subwoofer si nu aveti chef sa va umpleti portbagajul cu tot felul de cutii si cilindrii de PAL care ocupa mult spatiu, il puteti monta in podeaua portbagajului, cu magnetul in roata de rezerva.
Am pus si o poza ...mai veche in care nu se vede capacul/sita sub-ului. Poti umple lejer porbagajul cu....bagaje, fara frica ca se distruge sub-ul.
Random
amplificatorul e amplasat in "deschizatura" aripii spate in stanga, "scoate" 1x100RMS, iar subul poate duce 350W RMS.
Nu este amplificat decat subwoofer-ul, difuzoarele sunt cele originale, dar cu bass-ul dat la -6 din CDPlayer-ul original(Clarion) se aude super bine...daca nu esti maniac. Sunet clar, auzi toate frecventele...ce vrei mai mult? band.gif
Arheopterix
scuzati-ma,
Nu fac misto!
Si nici nu sunt Martian..
Dar ce e sub woofer si la ce e bun?
Mircea38023
Este o boxa de frecvente joase, de aici venind termenul de sub (in general reda frecvente destul de joase incat sa nu le auzi ci doar sa le simti) iar woofer vine de la woof (latrat in engleza), pentru ca asa face numarul spate si tabla de la hayon sau capota cand folosesti boxa respectiva. wink.gif

La modul mai serios, este o boxa pentru bass. Si e bun pentru a avea un bass mai sanatos pe masina...
Random
QUOTE(Arheopterix)
scuzati-ma,
Nu fac misto!
Si nici nu sunt Martian..
Dar ce e sub woofer si la ce e bun?


Arhi, sunt la fel de convins ca nu faci misto cat sunt de convins ca nu stii la ce e bun. Subwoofer este difuzorul din poza de mai sus si "e bun" la a scoate sunete la frecvente joase. Face "bum,bum", in ritmul muzicii. E un gadget...care impreuna cu un amplificator formeaza un divais.
Acest divais este instalat(face parte din optionale)"din fabrica" si pe Citroen C4 si este menit sa bucure urechea cumparatorului atunci cand acesta asculta muzica.
Mie imi face viata mai placuta cand sunt la volanul minunatei mele masini la care trancane si bate directia si toate cele. Prefer sa aud tare un bas curat decat o pocnitura din dreapta fata....sau din stanga, ca nu conteaza, bate toata.
Cel putin pana baietii de la service dibuiesc problema de la directie, e foarte indicata folosirea sub-ului. Dupa ce am mers si cu alta Almera, chiar cred ca ar trebui sa fie montat standard pe toate Almerele.
Arheopterix
Merci ptr explicatii...
M-am documentat si eu intre timp.
Nu cumva acest woofer strica si neuronii?
Sa simti vibratia tot timpul....
Alin, nu contest ca almera i-ti face probleme.
A mea merge zilnic pe un drum de pamant cu sleauri ,in drum spre cartierul "rezidential" in care locuiesc in Pipera (da da,vecin cu jiji).Fiecare sens avea 1000m .Acum au asfaltat o parte si are numai 400.
Am aproape 30.000 ,si nu troncane nimic.
Nasa noastra are un Golf care dupa un an de mers din Cotroceni pana la Rossetti,troncane de ii e frica sa mai urce in el. Regreta Tico.

Apropo de troncanit;O cunoscuta are un Polo de firma.Troncanea din prima zi.Aproape un an s-a luptat cu cei de la Midocar.Apoi s-a saturat si din proprii bani,a schimbat nu stiu daca amortizor sau pivot/bucsa.Nu erau originale,dar troncanitul s-a rezolvat.
M-a intorc la ideea ca poate au "umblat" la masina ta.
Daca ,cum a scris Madalina, se schimba piese "pe drum" e posibil sa o fi patit si tu.
lucian93788
spune-mi si mie ce interes are o firma care vinde masini sa schimbe piese de pe masina lui Alin.Iar ce a scris Madalina este complet fals.Nici o piesa de schimb nu are vreun cod care sa confirme ca e montat din fabrica sau ulterior.Singurul cod care este scris pe vreo piesa, este codul care identifica reperul respectiv.
Random
Cotinuu sa cred ca am fost ghinionist la fel ca nasa cu Golf-ul si ca ceva piese au o defectiune, eventual de fabricatie. Dupa ce am mers si cu Almera de Teste de la Nissan care avea la bord vreo 35.000km, m-am convins(din pacate numai eu nu si cel de la service cu care eram in proba) ca Almera mea "are ceva" la directie si ca Almera in general are o suspensie mai galagioasa decat a altor masini cu care am mers:Octavia Tour, Logan, Opel astra din 1996. Cu toate ca Octavia are o suspensie mult mai rigida decat Almera, nu-ti dai seama ca treci prin gropi decat dupa balansul masinii, nu se aude nimic de la suspensii.
Arheopterix
QUOTE(lucian93788)
spune-mi si mie ce interes are o firma care vinde masini sa schimbe piese de pe masina lui Alin.Iar ce a scris Madalina este complet fals.Nici o piesa de schimb nu are vreun cod care sa confirme ca e montat din fabrica sau ulterior.Singurul cod care este scris pe vreo piesa, este codul care identifica reperul respectiv.


De exemplu stiu pe cineva care a cumparat o masina sport.Nu o sa scriu marca ptr ca nu are nimic de a face nu magariile urmatoare.
A cumparat masina cu un anumit tip de cauciucuri.Dupa scurt timp a plecat in Ungaria unde a decis sa faca revizia.Cand au vazut aia cauciucurile,l-au intrebat de ce le-a schimbat.Ptr ca "alea originale erau mult mai bune".
Tipul a "cercetat" si a aflat ca acea masina venea numai cu un anumit tip de cauciucuri.Concluzia: Iau dat jos Michelinurile si iau pus in loc ceva gen Yokohama....
La fel au putut sa ii schimbe (nu neaparat in tara la noi) planetarele lui Alin cu unele fabricate pe cine stie ce vapor...
Sau intradevar,sa fi fost un furnizor mai slab.
lucian93788
OK, dar de ce ar face cineva asa ceva?Fie el dealer, importator sau fabricant.De ce?
Arheopterix
Din acelasi motiv din care medicamentele pe care le cumparam sunt de calitate mai scazuta decat in west si la pret mai mare.
La fel si detergentii mancarea si multe altele(majoritatea).
Ptr ca se dau spagi,nimeni nu face controale,nimeni nu trage pe nimeni la raspundere si toate se vand oricum....
lucian93788
ca piesele pot fi de o calitate inferioara sunt de acord, desi Nissan nu face masini pt. "Europa de Est" cum face VW, dar ca se pune cineva sa schimbe piese de pe masinile noi, nu cred.ce sa faca cu ele?am mai spus-o si repet : un dealer risca sa piarda o afacere in care se castiga binisor(sute de mii de euro/an).crezi ca merita pentru doi rulmenti si un set de pneuri?
Luca73291
OHO! si inca cum? Nu uita ca dealerul e de fapt in multe cazuri un romanas descurcaret de-al nostru. Eu cunosc un dealer roman din Germania care a avut de plata sume consistente unor clienti pt magarii de genul asta, ca sa ramana pe piata; si pana la urma, si in tari ca Germania se fac asemenea lucruri, diferenta fiind ca la ei clientul poate verifica mai usor ce cumpara.
lucian93788
hai sa nu mai aruncam cu c...t asupra romanilor.toti suntem romani.si sa terminam odata cu mentalitatea aia comunista, ca toata lumea incearca sa ne fure si sa ne prosteasca.si ca atunci cand te duci sa-ti cumperi o masina, ar trebui sa te gandesti in prealabil, daca nu ti-o vand aia busita si reparata sau daca nu ti-au furat piese de pe ea.chiar tu spuneai si in Germania se intampla, dar cazuri izolate.imi place sa cred ca si la noi tind sa fie asa.
Luca73291
QUOTE(lucian93788)
hai sa nu mai aruncam cu c...t asupra romanilor.toti suntem romani.si sa terminam odata cu mentalitatea aia comunista, ca toata lumea incearca sa ne fure si sa ne prosteasca.si ca atunci cand te duci sa-ti cumperi o masina, ar trebui sa te gandesti in prealabil, daca nu ti-o vand aia busita si reparata sau daca nu ti-au furat piese de pe ea.chiar tu spuneai si in Germania se intampla, dar cazuri izolate.imi place sa cred ca si la noi tind sa fie asa.


nici mie nu-mi place sa cred ca toti romanii hoti, neseriosi si altele. DAR: absolut toti oamenii care se ocupa cu adusul masinilor de afara (si vorbim de zeci, la unii sute de masini anual) mi-au zis: peste granita, nu face afaceri cu parcurile auto conduse de romani si de turci!! Adaug la asta nenumaratele probleme raportate pe forumurile auto romanesti, legate de calitatea oamenilor din service (in principiu, majoritatea reprezentantelor oficiale). Mai pun cel putin o experienta personala nasoala cu masina (pt care de obicei muncesti din greu ca sa o cumperi), si ajung la concluzia ca nu toata biggrin.gif , dar aproape toata lumea incearca sa ne .... Oricum, trebuie sa spun ca exista si reversul medaliei: mecanici care au afacerea lor proprie, unde pun mana in loc sa stea dupa un birou, si la care mergi totdeauna cu incredere sa-ti repari masina.
Tarabostes
Dap, toti suntem romani dar numai unii dintre noi scuipa pe geam, isi scutura scrumiera la intersectii, vorbesc in gura mare in restaurant, dau back kilometrajul masinii, iti fura oglinzile si capacele, etc. ( nu cred ca avem timp sa citim tot).
Desi nu imi place sa generalizez, eu unul sunt sceptic in tot ceea ce tine de increderea in confratii romani ( fara suparare). Stiu oameni care vand masini cu hibe mari de tot si afiseaza textul ca sunt si ei tineri tre sa plateasca rate la casa si tot asa... si arata cat se poate de respectabil. Sunt romani care mint oricat si fac orice magarie ca sa iti ia banii si nu vorbesc de unii care fac asta ca sa aiba ce manca.
Nu vorbesc de masina lui Alin dar sunt sigur ca unii dealeri ar vinde o masina cu probleme decat sa-si asume ei paguba. Nu sunt toti asa dar nici cazuri izolate nu cred ca sunt.
lucian93788
In primul rand eu vorbesc de dealeri autorizati, nu de smecherasii care se ocupa cu vanzarea unor "rable obosite si cosmetizate" aduse de te miri de prin ce tari si vandute la noi.Tocmai de aceea sunt de parere ca daca ai niste bani mai bine iti cuperi de ei o masina mai modesta, dar noua, decat un smechera de pe care pica tot.
Referitor la dealeri am mai explicat:

Cazul 1: masina lovita, dealerul primeste banii de la asigurari si aduce una noua

Cazul 2: masina strticta din fabricatie, dealerul apeleaza la garantia oferita de constructor si rezolva problema inainte de a livra masina clientului.

Concluzie : Dealerul nu are nici cel mai mic interes de a livra o masina cu probleme.pentru ce?Tot la el se va intoarce clientul.Nemultumit de data asta.Un client nemultumit face ca dealerul sa piarda alti n clienti.Deci oricum am privi lucrurile, dealerul NU CRED ca face magarii.
lucian93788
Pe de alta parte "pana nu-ti dai cu capul" esti optimist.Dupa aceea o sa ai mai mare grija...la cap blink.gif
Random
Nici eu nu cred ca dealer-ul "oficial" se ocupa de magarii de astea gen schimbat pneuri(m-as fi bucurat sa-mi pus altceva decat Bridgeston-urile alea biggrin.gif ), planetare sau alte piese.
Pur si simplu a fost defect de fabricatie al piesei/pieselor respective, bine, aici daca suntem rautaciosi putem spune ca piesele refuzate la CTC sunt totusi montate pe masinile destinate tarii populate in general cu romani;nici teoria asta nu cred ca sta-n picioare.
Unele din problemele pe care le am eu cu masina le-am intalnit si la alti posesori de Almera, de exemplu:
- pe saitul "AOC" era un user din Croatia care reclama aceleasi vibratii- pe care le am si eu dar care nu provin de la echilibrarea rotilor la 3000-3200 rpm. Personal m-am lamurit si am stabilit ca vibratia vine de la tobe sau sitele din tobe.
-pe un alt sait am gasit un englez care are batai la directie pe care le descria asa"...a problem with heavy banging noise from the front wheels when i hit any holes or any other bump".
TLS-09
Mai si eu incerc sa am incredere in dealer.Dar uite, de exemplu, cand si-a luat maica-mea masina in parcare la dealer statea masina fara stergatoarele de parbriz.
M-am gandit ca le-au dat jos pe timpul transportului ca din fabrica nu o fi plecat fara ele. Da atunci trebuiau sa fie lipsa si pe fata si pe spate. Erau lipsa doar pe fata.
Cand le-am spus au adus o cutie cu stergatoare din magazie, au desigilat-o si le-au montat.
Ce parere aveti?
Tarabostes
Eu aprioric nu am incredere. Sunt patit cu clienti, cu facturi de leasing, cu note de service supraincarcate. Daca nu esti atent esti bun de plata, asta ca sa nu zic furat pt ca nu prea cred in genul asta de greseli. Oameni care incerca sa te minta ca sa iti vanda ceva, care spun maine desi stiu ca trebuie sa spuna saptamana viitoare etc.
De la Nissan am plecat fara trusa medicala si triunghi reflectorizat desi prin lege sunt obligati sa le includa in pretul masinii. Evident nu m-a sunat nimeni sa-mi aminteasca asta, iar cand am intrebat eu...pai dupa atata vreme.
Random
QUOTE(TLS-09)
Mai si eu incerc sa am incredere in dealer.Dar uite, de exemplu, cand si-a luat maica-mea masina in parcare la dealer statea masina fara stergatoarele de parbriz.......Ce parere aveti?


E posibil ca pe perioada transportului sa "dispara" stergatoare si alte lucruri usor de luat. Numai prin cate vami sta tirul, sau cand ajunge in tara pana se vamuiesc....exista toate sansele sa dispara cate ceva.
In legatura cu stergatoarele lipsa, cred ca ai ajuns prea repede sa ridici masina si nu au apucat sa verifice tot, nu cred ca aveau itentia sa ti-o dea fara stergatoare, indiferent de marca masinii.

QUOTE
De la Nissan am plecat fara trusa medicala si triunghi reflectorizat desi prin lege sunt obligati sa le includa in pretul masinii. Evident nu m-a sunat nimeni sa-mi aminteasca asta, iar cand am intrebat eu...pai dupa atata vreme.


Cand mi-au predat masina m-au pus sa verific totate "accesoriile"incluse in pret si sa semnez de primire : cric,stergatoare, roata de rezerva, etc
Tarabostes
pai probabil stiau ca sunt toate smile.gif
TLS-09
Pai nici eu nu cred ca aveau intentia dar putea foarte bine sa le scape. Si spun asta pentru ca era in fata in parcare si a trebuit sa le atrag atentia.
lucian93788
Inainte de a-mi ridica Primera, am trecut pe la dealer si masina mea nu avea stergatoare, antena si capacelele acelea mici care sunt in partea de mijloc a jantelor de aliaj.La stergatoare existau niste bucati de burete, pentru a distanta stergatoarele de parbriz, pentru a nu se zgaria - banuiesc.In momentul livrarii le aveam, dar eram aproape sigur ca masina a venit fara ele.
La o saptamana am trecut intamplator pe acolo si chiar se descarca un camion cu alte masini.M-am oprit special si am observat ca toate erau fara stergatoare, antena si capace de roti.L-am intrebat pe un tip care le descarca de ce se intampla asta(fara sa stie ca sunt si eu client de al lor), iar acesta mi-a deschis portbagajul unei masini care tocmai se descarca si in portbagaj: stergatoare, capace, antena, cric, cheie de roti, triunghi, trusa medicala si stingator.
L-am intrebat daca sunt cazuri in care masinile vin fara si mi-a raspuns: "mai uita aia prin fabrica sa le puna, da' le dam de la noi si dupa aia le cerem de la ei".
Daca ti-au dat masina fara triungi si trusa inseamna ca e rea intentie.
Tarabostes
dap, mai naspa e ca nu mi-am luat nici pana acum altele
lucian93788
Rectific.Lamelele pentru stergatoare erau pe masina.Toate celelalte in portbagaj.
marius74116
intrebare pt posesorii de almera...voi ati primit la masina trusa medicala si triunghi reflectorizant??
Arheopterix
Eu nu.
Random
Nici eu.
Tarabostes
hai sa punem intrebarea altfel.
A primit cineva la cumpararea unui Nissan, trusa medicala si triunghi reflectorizat. ( legal masina trebuie vanduta cu asa ceva).
lucian93788
Hai sa intrebam altfel.A cumparat cineva o masina noua fara trusa dupa decembrie 2005?.De atunci a intrat in vigoare ordonanta privind obligativitatea vanzarii autoturismelor cu tot cu "pachetul legislativ obligatoriu conform ordonantei 2218/2005".Daca nu apare pe factura masinii, dealerul nu era obligat sa le dea.Daca apare...mergeti peste ei :bandit:
Random
Eu am luat masina in 7 dec 2005, plata a fost facuta inainte de data asta. Nici nu vroiam sa iau "pachetul legislativ" chiar daca mi-l ofereau, pentru ca le aveam noi de la masina anterioara.
Nici nu mai tin minte daca mi-au propus sa iau de la ei sau nu.
Ideea e ca le am pe aceleasi de la masina anterioara+un stingator nou pe care am grija sa-l reannoiesc in fiecare an din cauza unei experiente la care am fost martor: mergand spre casa vad un om alergand in jurul cabinei usor fumegand a unui TIR. Ma opresc sa-l ajut si observ ca-i luase foc un furtun de pe langa rezervor; am incercat sa acoperim focul cu paturi, praf adunat cu palmele de pe asfalt dar nimic.
NIMENI nu a avut un stingator cu care am fi putut rezolva problema atunci cand inca se putea...omului i-a ars complet TIR-ul+marfa din remorca. De atunci, nu plec nicaieri cu masina daca stiu ca n-am stingator functional. i se poate intampla oricui.
lucian93788
Alin, atentie ca si trusa sanitara are un termen de valabilitate(cel putin asa stiu eu).
Arheopterix
Asa e.
Mai toate sunt expirabile.
In afara de foarfece si fase,restul expira.
Pana si cauciucul din care e facut garoul....
drabisan
Oups, stai ca aflu ceva nou: legea privind dotarile obligatorii...
E inclus acolo si extinctorul? De cind a fost publicata legea si de cind a intrat in viguare?
Eu am unu la 2 masini, dar parca as trece pe la dealer sa mi-l dea si pentru ce-a de-a doua masina, daca este specificat in lege...
Random
Stiu ca si trusa medicala "expira", o s-o cumpar si pe aia cu toate ca habar n-am s-o folosesc si chiar daca "invat" n-o sa pun in practica...daca vad sange si nu-i al meu blink.gif , cineva o fie nevoit sa foloseasca pentru mine trusa aia.
lucian93788
Extinctorul trebuie sa fie inclus in "pachet".Legea a intrat in vigoare prin dec.2005(aprox.)
florin82813
Marius , sa stii ca eu la ridicarea masinii-Almera -acum o luna ,am avut triunghi , trusa medicala , extinctor si cirlig , cheie de roti plus cric.In mod normal toate masinile noi ar trebui sa aiba asa ceva.Acuma masina imi este in service si sper sa le mai gasesc pe toate.Aveti grija ca dupa noul cod este obligatorie si vesta reflectorizanta.
marius74116
florin eu am luat masina in 2005 si atunci cred ca nu era inclus in pretul masinii pachetul asta.....o sa le cumpar eu separat ca sa nu aiba garcea motiv sa imi dea o amenda!
Arheopterix
Problema cu extincatorul e ca nu are un loc in care sa fie fixat.
Luca73291
QUOTE(Arheopterix)
Problema cu extincatorul e ca nu are un loc in care sa fie fixat.


mie-mi incape (impreuna cu tot felul de nimicuri) in roata de rezerva, care sta ca o tava (si are o "oala" din spuma impermeabila bagata in ea, deci nu se bate nimic de janta)
Arheopterix
Buna idee.
Problema e ca daca ai portbagajul plin si nevoie acuta de extictor....
La o Cobra care am avut ,avea un sistem de prindere sub scaunul soferului.
Mircea38023
Almera nu are banda aia de elastic (ma rog...benzile) pe una din lateralele portbagajului cum are Primera? Ca acolo, cel putin la Primera, se poate tine foarte misto extinctorul. Si e la indemana chiar daca portbagajul este plin, pentru ca ai loc sa bagi mana sa-l scoti.
Xalanx
Eu tot in roata de rezerva tin extinctorul. Am pus o carpa sa nu se loveasca de janta. E fixat ok acolo, impreuna cu alte cateva nimicuri.
marius74116
mircea almera are o plasa elastica in lateralul portbagajului biggrin.gif nu numai primera.....hihihihi
Xalanx
QUOTE(marius74116)
mircea almera are o plasa elastica in lateralul portbagajului biggrin.gif nu numai primera.....hihihihi


Si acolo la mine sta bidonul cu lichid pt parbriz, racleta, etc., sa nu le am aiurea prin portbagaj.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.