Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Alfa Spider Veloce
Masini.ro Forum > Masini.ro > Retro & Concept cars
marius68582
Un model de legenda. biggrin.gif
La noi e mai greu de apreciat importanta modelului datorita raritatii lui,dar si a varstei:este prea recent pentru a fi considerat clasic in toata regula,dar si prea vechi pentru a fi fost luat in considerare de potentiali clienti romani interesati de masini sport la mana a doua.
In State insa Spiderul este responsabil pentru lansarea marcii pe piata nord-americana.Si in ziua de azi exista foarte multe cluburi ale caror membri au devenit alfisti dupa ce l-au vazut pe Dustin Hoffman in "The Graduate".
De-a lungul a aproape 30 de ani de productie designul general a ramas in linii mari acelasi,cu modificari succesive menite sa mentina atractia publicului vie pentru un model care pe unele piete a devenit sinonim cu marca.Inbunatatirile constante aduse Spiderului au fost atat de ordin tehnic dar si estetic,mai putin vizibile in partea frontala,dar mai importante in parte din spate a masinii-in fapt diferitele stiluri adoptate pentru portbagaj fac diferentierea intre generatii.Mai jos va prezint 2 poze excelente in care se poate observa cel mai bine cum a suportat Spiderul trecerea anilor.






Prima generatie a modelului Spider,cunoscuta la data lansarii pe piata si sub numele de Duetto,iar mai apoi ca si "Boat Tail" sau "Round Tail" este preferata alfistilor puristi din toata lumea (este si preferata mea,fara a avea curajul de a ma declara un "alfist purist") datorita liniilor curate si a unei parti "dorsale" sexi,ale carei rotunjimi vorbesc de la sine.



Poza de mai jos prezinta un Spider din generatia a doua,asa numitul "Kamm Tail",cu un portbagaj patratos si farurile rotunde acoperite de o sticla protectoare.



A treia generatie prezinta alte inbunatatiri de ordin tehnic,dar sunt multi cei care spun ca din punct de vedere estetic bara de protectie masiva din cauciuc introdusa noii variante nu a facut decat sa scada atractivitatea modelului.



In fine,generatia a 4-a,poate cea mai des intalnita pe strazile din Romania este cea produsa incepand cu anul 1990,cand a fost adoptat un spate in stilul lui 164,cu stopuri pe toata lungimea portbagajului.



Sunt constient ca in mesajul acesta sunt prea putine detalii tehnice,dar tinand cont ca este vorba despre un model care evoca romantism,chiar nu avea rost sa incarc articolul cu cifre si motoare :wink:
Daniel82595
interesant modelul, imi place modelul. Se zice ca nu ar fi prea fiabil dar asta e un aspect mai putin important la o masina "de placere".
Un fapt interesant este ca prin Bucuresti am vazut de mai multe ori, o astfel de Alfa rosie, cu numere de Italia condusa de o blondina....ah wub.gif

PS:cum ai facut sa bagi text apoi poza apoi iar text si tot asa. ms
marius68582
Dap,daca e sa asculti ce spune "lumea" toate Alfele sunt de fapt galeti de rugina si se strica cate o piesa la fiecare rotatie a motorului! blink.gif

PS-ai pm.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.