Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis 2.2 vs...
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
M A R I U S
Mai am cateva zile pana sa ma hotarasc pt una din urmat masini
1.Avensis 2.2 d4d Sol 19140 CIP
2.Accord 2.2 CTDI LS Sport 20280 CIP
3.Passat 2.0 TDI Highline 21700 CIP??
4.407 2.0 HDI ST Confort 18000 CIP
5.Vectra 1.9 CDTI Cosmo 19000 CIP

In momentul de fata sunt hotarat in proportie de 90% pt Avensis.Am facut drive teste cu toate mai putin cu Accordul!Dotarile sunt asemanatoare la toate modelele cu f mici exceptii.Astept si parerile voastre... :wave:
Cristian88423
Eu as alege Honda Accord din urmatoarele motive:
- are cel mai elastic si cel mai bun motor
-are cel mai bun coeficient aerodinamic (0.27 parca), de unde rezulta si cel mai scazut consum de combustibil: 5,4 litri, mediu
-designul sportiv
Andrei55037
La Toyota ti-as recomanda varianta Executive.
_Constantin_
intr-o lume ideala as alege honda dar cum Honda este foarte foarte slab reprezentata in Ro as alege avensis. In orice caz nici vectra 1,9 cdti nu e o optiune de lepadat. Duci motorul ala lejer la 180cp. Gandeste-te si la asta, la avensis nu ai nici macar 1 posibilitate de personalizare/tuning nici motor nici vizual si daca esti mai tinerel o sa-ti doresti si asa ceva. In plus scaunele din vectra sunt peste orice din clasa asta.
AlexTM
Eu as alege Toyota dar modelul de 2 litri D, iar de diferenta de bani as adauga alte optionale legate de confort (sau ... as bea banii aia smile.gif )
M A R I U S
QUOTE(_Constantin_)
intr-o lume ideala as alege honda dar cum Honda este foarte foarte slab reprezentata in Ro as alege avensis. In orice caz nici vectra 1,9 cdti nu e o optiune de lepadat. Duci motorul ala lejer la 180cp. Gandeste-te si la asta, la avensis nu ai nici macar 1 posibilitate de personalizare/tuning nici motor nici vizual si daca esti mai tinerel o sa-ti doresti si asa ceva. In plus scaunele din vectra sunt peste orice din clasa asta.
Si eu ma gandesc la Honda, sincer sa fiu....Dar pretul e mai mare cu 1000eur, taxe vamale 30%,10 cai mai putin,service nu prea bun si scump,revizii f mari.Vectra mi s-a parut, intr-adevar f confortabil, dar materialele mi s-au parut sub Avensis;plus motorul muuult mai zgomotos.Passatul il cam scot din schema fiind scump,zgomotos,fumigen,devorator de ulei,service scump si de kkt.Au mai ramas Avensis,Accord,407
_Constantin_
Acum daca au mai ramas doar astea doua excludem 407 din motive evidente, plus... spatiu locurilor din spate este minuscul si ramane Avensis si Acord... daca nu te deranjeaza taxele mergi pe acord, tehnic e mai reusita, daca totusi vrei cel mai bun compromis AVENSIS e nr 1. :1: :romania:
florin55503
alegerea din punctul meu de vedere ar trebui sa fie intre accord si vectra. am mers cu un avensis cu motor de 2 litri diesel si nu iese cu nimic in fata, mi s-a parut lenesa. dupa face-lift mi se pare ca i-au marit putin puterea. dar din cele 3 de aici e cel mai bine executata in interior
AlexTM
QUOTE(florin55503)
dar din cele 3 de aici e cel mai bine executata in interior
Atunci alegerea ar trebuie sa fie in functie de ceea ce se asteapta de la masina. Daca vrei sa "iesi in fata", nu Avensis.
Dar daca nu vrei, atunci Avensis.
_Constantin_
QUOTE(florin55503)
alegerea din punctul meu de vedere ar trebui sa fie intre accord si vectra. am mers cu un avensis cu motor de 2 litri diesel si nu iese cu nimic in fata, mi s-a parut lenesa. dupa face-lift mi se pare ca i-au marit putin puterea. dar din cele 3 de aici e cel mai bine executata in interior

E vorba de 2.2 D4D de 150 cp, motorul de 2.0 este intradevar "normal" doar ca este parca mai silentios decat concurenta. PARCA.
florin55503
daca e vb de motrul asta se schimba situatia. dar trebuie avuta in vederea urmatoarele situatii: din 2007 din pacate txele de asigurare si impozitul pe masina vor creste substantial, dar mai ales pt masinile cu mai mult de 2000 cc. pt anul viitor costurile din punctul asta de vedere sunt acceptabile. dar peste cativa ani cine stie?

dar pe de alta parte avand garantie din bara in bara nu ai costuri decat cu schimbul de ulei etc. dei nu vei avea alte cheltuieli care la alte marci te trag in jos. vei iesi in avantaj din punctul asta de vedere.

cel care te va edifica cel mai bine este un test-drive. e sfant. noi iti putem da doar niste sfaturi referitoare la costuri de intretinere. insa parerile noastre vo fi egale cu 0 in momentul in care te vei urca in masina si o vei simti
M A R I U S
Poate ar mai fi trebuit trecutta pe lista si Mazda6 dar e o masina despre care nu stiu mai nimic....Din 2007 diferenta de impozit intre 2 si 2.2 e de aprox 1,5mil iar dif de RCA cam tot asa....rezuta costuri anuale suplimentare cam de 100 euro, deci nu e un capat de tara...Il scot de pe lista si pe 407, care, desi imi place cum arata, nu-mi vine sa risc datorita ''fiabilitatii'' arhicunoscute.Ramane,de fapt Avensisul si Accordul.Poate si Mazda6....Stie cineva ceva de Mazda6 diesel?
CPI
Din lista ta eu am mers cu Accord-ul si cu Vectra cu motorizarile respective. Cu motorizari similare am mai mers cu Mondeo si cu Laguna.
Dpdv motor, cutie si sasiu mi-au placut in ordine: Accord, Mondeo, Vectra si Laguna. Acoord e cea mai omogena combinatie, Mondeo (surprinzator) este aproape - are motorul mai zgomotos si se plafoneaza mai repede, la Vectra intra turbina tirziu si se plafona repede plus motor zgomotos. Laguna = barca dpdv suspensii, motor + cutie mediocre.

La capitolul design (interior/exterior) trebuie sa iti dai singur raspunsul.

Dpdv dotari si pret Accord statea cel mai bine cind am facut eu comparatia. Avea f. multe in standard. Ca sa le aduci pe celelalte la acelasi nivel de dotari trebuia sa pui optionale multe si costisitoare.

Marius, ziceai de service slab la Honda. Nu il stiu pe cel din Bacau, in schimb il stiu pe ATI de la Iasi. A fost aproape de toti clientii cu probleme dupa achizitie. Merita sa le dai un telefon si sa vorbesti cu ei, si despre drive-test si despre ce inseamna service apoi.

Btw, probleme dupa achizitie au insemnat de fapt accidente, nu altceva.
catafoi
Mazda6 nu trebuie neglijata.La 1998cc diesel sunt doua trepte de putere(120cp-320Nm si 143cp-360Nm la 2000rpm).Echiparea de varf la 120cp se numeste evolution lll si costa 19500.Are un sistem audio Bose cu subwoofer, card de acces pe care se poate memora pozitia scaunului,navigatie,xenon,etc.Varianta plusline de 143cp costa 18800 si GT 22400.Designul ext. atrage privirile tuturor(am o mazda6 gt 143cp).
Motorul este silentios,ai impresia ca este pe benzina,cutia in scurt cu 6tr,suspensia intre confort si sport ,franarea la viteze mici necesita putina acomodare ca si ambreiajul care tine prea jos.Fiabilitate specifica japoneza,finisaje bine realizate.Este o marca exclusivista datorita nr. de masini noi vandute pana acum.Speram la mai multe Mazda pe strazile din Ro.Merita!
Legionaru'
S-a decis colegul!
Deja a platit si avansul!
M A R I U S
Da,asa e, m-am decis la Avensis 2.2 D4D!Parca imi pare putin rau ca n-am incercat si Mazda6 cu cuplul ala fantastic de 360nm,da asta e!Sper sa nu-mi para rau c-am optat pt Avensis!Multumesc tuturor pt mesaje! :wave:
_Constantin_
Mai adaugam unu la lista. :1: :romania: ninja.gif
catafoi
Nu trebuie sa-ti para rau.Data viitoare i-ti vei lua Mazda6.
_Constantin_
Data viitoare isi va lua Lexus nu Mazda. bicycle.gif
M A R I U S
QUOTE(_Constantin_)
Data viitoare isi va lua Lexus nu Mazda. bicycle.gif
Corect!Mi se pare absolut normal! biggrin.gif
catafoi
Treci si pe la Mazda inainte sa faci pasul catre lexus.
_Constantin_
Omule am inteles ideea : Mazda e mai buna si decat Toyota si decat Lexus. Poti sa le spui sefilor ca ti-ai facut treaba.
catafoi
Ai inteles gresit ideea.Mi s-a parut ca ia parut putin rau pt alegerea facuta.Nu am sefi si nu am facut afirmatii de genul Mazda e mai buna decat Lexus.Mi se pare mie sau tu esti cel incisiv?


Marius,sa te bucuri de alegerea facuta si fara evenimente neplacute!
Salut!
drabisan
QUOTE(M A R I U S)
QUOTE(_Constantin_)
Data viitoare isi va lua Lexus nu Mazda. bicycle.gif
Corect!Mi se pare absolut normal! biggrin.gif

Poate Lexus hibrid? Si asa o sa ai si cuplu jos? hihihi! Sa o stapinesti sanatos, in rest le cumperi!
M A R I U S
Urmatoarea masina va fi un Lexus hibrid diesel-electric!Am citit pe un site ca pana in 2010 Toyota va realiza un hibrid diesel-electric care va sparge piata, mai ales in Europa!Vom vedea!Colegul nostru cu Mazda are ''putintica'' dreptate, in sensul ca-mi pare putin rau ca n-am incercar si o Mazda6 cu cuplul ala fantastic de 360nm;in nici un caz nu-mi pare rau de alegerea facuta! :wave:
drabisan
QUOTE(M A R I U S)
Urmatoarea masina va fi un Lexus hibrid diesel-electric!Am citit pe un site ca pana in 2010 Toyota va realiza un hibrid diesel-electric care va sparge piata, mai ales in Europa!Vom vedea!Colegul nostru cu Mazda are ''putintica'' dreptate, in sensul ca-mi pare putin rau ca n-am incercar si o Mazda6 cu cuplul ala fantastic de 360nm;in nici un caz nu-mi pare rau de alegerea facuta! :wave:


Eu unu nu inteleg de ce ar face cineva hibrid diesel. Uite ce are Lexus la GS450H: 275NM electric si 368 la benzina (v6). Si daca o calci sa functioneze amindoua... :wave: Sub 6 secunde pina la 100 e spectacol si sub 5 de la 80 la 120 e orgasm!
Daca la folosire putin intensa merge doar electric, ai super putere si nu costa mare lucru. Daca o alergi si nu mai e curent in baterie, tot are super-putere.
Ideea mea e ca avantajul dat de diesel - putere mare la turatii mici - este perfect anulat de motorul electric, iar la viteze mari benzina e mult mai pretabila.
Daca ai pune diesel masina ar fi automat mult mai grea, iar astea hibride oricum sint mult mai grele decit cele pe benzina.
Eu mi-am excitat creierii la performantele si la calitatea GS-ului 450h, dar pretul nu este deloc unul pe care sa mi-l pot permite chiar usor. Si ce ma enerveaza tare e ca in Europa nu scad impozitele cind ai o masina hibrida - platesti ca la un motor de 3,5l cu CO2 la benzina si cu fumul marca diesel...Desi nu se compara, GS-ul asta scoate mai putin CO2 decit masina mea de 2l...
M A R I U S
Pai daca si Toyota asta care acu 10 ani nici nu concepea diesel, se axeaza acu in principal pe diesel, iar in 3 ani vor sa faca hibrid diesel, o fi dom'le ceva si cu dieselul asta!Parca prea toata lumea merge pe diesel!Dupa parerea mea avantajul unui hibrid diesel vs hibrid benzina se traduce prin consumul redus.Alte avantaje nu vad.Asta nu inseamna ca nu sunt!Am sa deschid un topic hibrid diesel vs hibrid benzina
_Constantin_
desi suntem colegi toyotisti da-mi voie sa te contrazic... piata diesel/benzina e impartita 50/50. E doar o "moda" in europa cu motorul diesel... iar europa nu prea face mare diferenta cand incepi sa faci media pe America de nord, asia( unde saracii nici nu stiu ca exista diesel). Si dintr-un foc ai aproape 1.5-2 miliarde de oameni unde 90% domina benzina. Personal cred ca dieselul este doar o chestie de moment ... in curand se va renunta la motorul cu ardere interna ( fie el diesel sau benzina) si vom trece la celule de energie ... ca am ars destui combustibili si stratul de ozon sufera... probabil. blink.gif
M A R I U S
QUOTE(_Constantin_)
desi suntem colegi toyotisti da-mi voie sa te contrazic... piata diesel/benzina e impartita 50/50. E doar o "moda" in europa cu motorul diesel... iar europa nu prea face mare diferenta cand incepi sa faci media pe America de nord, asia( unde saracii nici nu stiu ca exista diesel). Si dintr-un foc ai aproape 1.5-2 miliarde de oameni unde 90% domina benzina. Personal cred ca dieselul este doar o chestie de moment ... in curand se va renunta la motorul cu ardere interna ( fie el diesel sau benzina) si vom trece la celule de energie ... ca am ars destui combustibili si stratul de ozon sufera... probabil. blink.gif
Sunt de acord ca se va renunta la motorul cu ardere interna!Da nu acum sau peste 10,20 ani!Poate peste 50ani!Momentan cred ca dieselul are un trend ascendent, lucru care se observa clar si pe piata americana( au aparut scutiri de taxe si reduceri de impozite pt diesel).Ia gandeste-te daca brusc America ar trece pe diesel, cam ce economie de combustibil s-ar face intr-o singura zi?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.