Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda civic: merita sau nu?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Honda
cosmin92620
Buna ziua!
Este prima oara cand sriu pe acest forum desi urmaresc discutiile voastre de multa vreme!
Am si eu o intrebare in cei priceputi in ale masinilor: vreau sa imi cumpar o masina la mana a doua ( pentru ca sunt incepator si vreu sa imi fac asa zisa ucenicie. am carnet de un an de zile dar am condus doar ocazional, destul insa cat sa imi dispara teama de volan)! imi place foarte mult tot ceea ce inseamna honda! merita oare sa imi cumpar o honda civic din 95-98? pretul ar varia intre 4000 si 6000 de eur! de gasit as gasi, nu e problema insa vreau sa stiu daca isi merita banii si eventual cei care mai au asa ceva ce imi pot spune despre fiabilitatea acestor modele? o sa stau cu ea numai prin service uri sau nu?
Stiu care sunt riscurile atunci cand achizitionezi o masina la mana a doua si mai ales una care are deja 10 ani! as vrea si eu o masina noua insa nu prea imi permit in acest moment!
Multumesc!
CPI
Hello, bine-ai venit pe forum!!

Accum, apropos de ce ai intrebat, daca fiabilitatea e principalul motiv atunci ai nimerit bine intrebind de Honda pentru ca are reputatia de a face masini cu care te duci rar in service. Iar pe Civic-urile din perioada respectiva gasesti chiar si motoare nervoase.

See pm also
Iulian HondaFan
iti recomand un Civic mk.6 1.6VTEC 127CP. cred insa ca e cam greu de gasit prin Ro...

foarte fiabila atat in USA cat si in UK ( in rest nu am gasit date).

http://www.reliabilityindex.co.uk/search_r...128339010848601

ConsumerReports are Civicul din aceeasi perioada printre cele mai fiabile.
Marius100197