Vali92362
Nov 14 2006, 01:12 AM
e normal ca in momentul in care clima este oprita sa intre aer prin grilele bordului ,cald sau rece, in functie de cum era setata inainte de a fi oprita,si in momentul cresterii vitezei masinii acest curent devine ai intens ???!!!
DORU
Nov 14 2006, 10:32 AM
Banuiesc ca ai Climatronic. Oricum, cu el inchis, intra putin aer. La viteze mari, se simte simai bine. Este normal, se improspateaza oxigenul in habitaclu.
Daniel65671
Nov 14 2006, 11:31 AM
Da, confirm si eu ca aerul intra totusi la viteza, la Fabia mea. Ceva mai putin ca la Dacie, spre comparatie.
Butnaru71161
Nov 14 2006, 11:42 AM
si la mine intra aer, si nu stiu daca e normal.
Mie nu imi pare a fi normal. Off inseamna inchis, nu inseamna inchis, dar sti, ca mai intra putin ca la viteze mai mari e curent....bla bla bla...
Doru42706
Nov 14 2006, 10:59 PM
Ma bag si eu ca musca in lapte si deschid un subiect.
L-am descoperit pe un alt forum, la butonul din mijloc de la climatizare zicese ca daca scoti partea de sus, vorbim de partea frontala a acestui buton. Si se aplica o mica circumciziune devine butonul de on/off pentru clima.....
Am observat pe acel forum ca multi au facut acest lucru si chiar functioneaza, insa doar jumatatea superioara.
Este acelasi lucru ca la Passat/ Golf/ alte VW insa la noi nu i-au mai pus led si inscriptionat cu ON/OFF si la fel au uitat de acea mica tija de plastic care deazactiveaza acel buton.
Doru42706
Nov 14 2006, 11:03 PM
Si subscriu si eu la partea cu intrat aer fara clima pornita. plus ca am un sentiment ciudat la viraje bruste, parca ai parte de cate o boare mai puternica si nu de temperatura celei setate ci mai rece. Mentionez nu mergeam cu geamurile deschise.
Daniel65671
Nov 15 2006, 08:50 AM
Da, si eu am simtit la curbe o schimbare de aer in fata. Dar se intampla si la rafale de vant, ceea ce ma duce cu gandul ca se explica prin presiunea variabila a vantului pe priza de aer.
Iar pentru inchidere ermetica, am o solutie: taiati accesul aerului de afara prin conectarea butonului de recirculare a aerului din interior.
Dar, totusi, nu va recomand sa mergeti mult timp numai cu arerul din habitaclu, mai ales daca sunteti mai multe persoane. Aerul fara oxigen va poate obosi mai tare.
In concluzie, sfatul meu este sa lasati ventilatia asa cum este.
DORU
Nov 15 2006, 01:57 PM
QUOTE(Doru42706)
Ma bag si eu ca musca in lapte si deschid un subiect.
L-am descoperit pe un alt forum, la butonul din mijloc de la climatizare zicese ca daca scoti partea de sus, vorbim de partea frontala a acestui buton. Si se aplica o mica circumciziune devine butonul de on/off pentru clima.....Am observat pe acel forum ca multi au facut acest lucru si chiar functioneaza, insa doar jumatatea superioara.
Sincer, nu am curajul sa fac aceasta modificare. Poate functioneaza, dar deja e chestie de moft. Aerul il simt si eu uneori, dar mergeti cu Dacia SRN Clima cu AC / ventilatia oprite si veti simti acolo alizeu!
In concluzie, prefer o briza usoara... :angel:
Butnaru71161
Nov 15 2006, 02:19 PM
eu am avut dacia solenza si am simtit alizeu...si a costat 6.200 euro..
si m-am hotarat sa iau skoda..si simt briza...si a costat 18.900 euro..
deci, diferenta dintre alizeu si briza e de .. 12.700 de euro. cam scump..
cati bani trebuie sa dai sa ramai fara oxigen in masina?
Daniel65671
Nov 15 2006, 02:41 PM
Diferenta pana la un submarin!
DORU
Nov 15 2006, 03:00 PM
QUOTE(Butnaru71161)
Cati bani trebuie sa dai sa ramai fara oxigen in masina?
Contravaloarea unui furtun lung de la evacuare pana in masina, daca tii toate geamurile inchise. :doh: :tomato:
Mihai44627
Nov 28 2006, 01:34 PM
hai ma! va deranjeaza un curent...ati uitat cand mergeati in dacia iarna cu geaca pe voi.....va sunati prietena si ii ziceati "imbracate gros ca te scot la plimbare......cu dacia".....daca nu mai vreti curentzi....vindeti`va casele si duceti`va la Audi store....au A8 acolo....nu intra vantul nici daca ii lasi geamul jos ! :
:angel:
a3des
Nov 28 2006, 07:12 PM
Hai sa devenim seriosi, daca nu ar exista aport de aer proaspat in masina, ar exista pericolul consumarii oxigenului, nu de tot, dar in proportie mare si asta ar duce la pierderea atentiei...pericol de accident.
Nu bate vantul in masina! Daca va deranjaza acest lucru, inchideti fantele si ... happy CO2 party
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.