Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Corsa vs. Seat Cordoba vs Astra H vs. ford Focus
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Cristian88423
Variantele asupra carora reflectez sunt:

Corsa 1.3 CDTI 90 HP Enjoy +unele pachete optionale(total 13.100 eur DDP)
Cordoba Agressive 1.9 TDI 100 HP(14.500 eur DDP),
Astra 1.3 CDTI 90 HP Enjoy (15400 eur DDP)
Focus 1.6 TDCI 90 HP Trend 007 (15600 DDP).

1) Corsa-puncte forte:
Motorul de 1.3 litri consuma putin, are distributia pe lant si e montat la o cutie in 6 trepte. Aveti idee cat costa reviziile la acest motor?

Corsa-puncte slabe:
Este model nou, deci nu are discount. As dori sa o cumpar de la DI-Bas. Problema este ca am citit pe multe forumuri ca sunt amabili pana semnezi actele. Dupa acest moment te "ard" la revizii si in plus nu-ti poti vedea masina decat prin anumite gemulete la revizie. De unde poti sa stii ce anume au schimbat si ce nu?

2)Cordoba-puncte forte:
Raportul pret/dotari este foarte bun.
Motorul de 1.9 TDI 1.9 TDI 100 HP te impinge pur si simplu in scaun la fiecare acceleratie. Este cel mai "nervos" dintre toate. Portbagajul de aprox. 480 litri este cel mai mare din "test". Accentul sportiv al designului este considerat tot un plus de catre mine.

Cordoba-puncte slabe:
-calitatea vopselei (multi proprietari se plang ca se exfoliaza)
-calitatea suspensiei (troncane la trecerea peste denivelari)

3) Astra -puncte forte:
-idem corsa

Astra-puncte slabe:
-volumul portbagajului(mai mic decat la focus)
-spatiul la nivelul genunchilor in spate mai mic decat la focus

4) Focus- puncte forte
-portbagajul (388 litri-cel mai mare din segment)
-suspensia independenta
-garantia de 4 ani
-garantia de 6 ani la vopsea
-garantia de 12 la tabla (Cordoba 10 ani, Corsa 12 ani)

Focus- puncte slabe
-pretul de achizitie destul de mare
-costurile de intretinere (aici nu sunt foarte sigur si va rog sa ma ajutati voi)
-distribuita pe curele (schimbul costa vreo 6 milioane)

Care credeti ca ar fi cea mai buna alegere si de ce?
Care credeti ca este cel mai scump de intretinut?
Cristian88423
La ultima intrebare vroiam sa va rog sa-mi spuneti de fapt care este cel mai ieftin de intretinut.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
alcris01
Scoate Focusul ca e cel mai scump si chel la nivelul de echipare trend. In plus service-ul arde la buzunar. Ti-o spune un fost posesor de Focus I. :bash:
_Constantin_
Scoate motorul de pe focus si pune unu pe benzina.
Cea mai buna alegere este fara discutie Focus, motivul numai unul: punte spate independenta=> senzatie superba la condus.

Cel mai scump de intretinut este tot focusul dar nici cu opelurile nu mi-e rusine. Intereseaza-te inainte daca poti sa vii tu cu uleiul tau si cu unele consumabile. La noi la toyota ne lasa sa le aducem de "acasa" si o revizie normala nu sare de 4 mil, la avensis( clasa medie).

Corsa e o alegere interesanta dar trebuie sa astepti sa vezi ce e cu ea... e prea noua sa apara probleme. In orice caz cutie cu 6 trepte la motor de 90cp, 1.3 mi-se pare exagerat.... o sa schimbi treptele de innebunesti, mai ales ca e diesel.
florin55503
mie mi se pare suspensia independenta la puterea asta un posibil cost de intretinere in plus care nu se justifica. Bucse care pe drumurile din romania au tendinta sa se cam strice.

Corsa.
-motorul are ceva vreme de cand e pe piata si nu cred ca sa fie probleme de fiablitate la el. poate or sa apara probleme legate de suspensie. motorul e foarte potribit pe gabaritul masinii

Astra
interior mai frumos decat la focus. ar fi de preferat motorul de 1.7 si 100 de cai. mi se pare cam mic pt greutatea masinii. daca te orientezi spre astra te sfatuiesc sa iti iei vopsea metalizata. apar unele zgomote la suspensie la cele cu ids. dar aici nu e cazul

focusul
cea mai buna tinuta de drum, intrior infect. eu am mers cu motorul de 1.6 de 110 CP pe motorina si nu am simtit toti CP. are gauri de putere, adica daca esti in treapta a 2a accelerezi, iei piciorul de pe pedala si accelerezi din nou o sa constati ca nu mai vrea. pur si simplu apesi pedala la fund si motorul nimic. dupa cateva secunde bune isi revine.

Cordoba
din aceiasi clasa cu corsa dar cu un portbagaj destul de voluminos. motorul mie unul imi place (e cel mai fiabil la ora actuala in toata gama VAG dintre cele pe motorina), probabil e cea mai rapida dintre toate. e si cea mai simpla ca suspensie si de aceea probabil va fi cea mai rezistenta. zgomotele de la plastice sunt insa arhicunoscute, dar nu stiu sa aiba alte probleme
danmatyas
focus are 3 ani garantie la vopsea nu 6 si in plus are si greieri dupa doar cateva mii de km smile.gif
Dani70306
Corsa nu cred ca e in stare sa faca vreo depasire smile.gif Cordoba e cea mai buna zic eu.
florin55503
QUOTE(Dani70306)
Corsa nu cred ca e in stare sa faca vreo depasire smile.gif Cordoba e cea mai buna zic eu.


blink.gif la 90 de CP si la greutatea ei cum sa nu depaseasca. eu zic ca motorul e foarte ok pt masina asta
Cornel001
QUOTE(dan florin57283)
focus are 3 ani garantie la vopsea nu 6 si in plus are si greieri dupa doar cateva mii de km smile.gif

Daca o tii numa in gropi normal ca are. Daca ai cat de cat grija de el, ca al meu (exaceptand busirile pe care le-am facut) nu prea are.
danmatyas
smile.gif am condus 2 new focus ..ambele aveau greieri dupa doar 2-3000 km, in montantii usilor.la fel a inceput sa aiba si al meu mondeo cu toate ca nu il bag in toate gropile.
alcris01
Deci am avut dreptate mai sus arigato.gif la focus s-a schimbat modelul, dar au ramas aceleasi probleme tehnice blush.gif
Cornel001
Al meu are 10500 km si nu are greieri wink.gif Nu sunt subiectiv , am intrebat si un coleg care mai merge cu mine ca pasager.
T u d o r
Dintre masinile alese, dupa parerea mea doar Focus-ul si Corsa sunt alternative pe care le-as lua in calcul. Focus pentru tinuta de drum excelenta si motorul puternic, silentios si "neinsetat", iar Corsa pentru aceleasi considerente legate de motor, in plus adaugand un pret mai bun si in minus tinuta (desi nu am condus masina, nu poate avea comportamentul Fordului).
Mihai66305
Noua Corsa e o alegere foarte buna. E in topul masinilor din clasa mica in multe publicatii de profil. Iar motorizarea 1.3 CDTI de 90 CP e optima.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.