faza cu relantiu am patit o si eu. nu mentinea la relanti turatie constanta, si cand plecam doar din ambreiaj se zgaltaia rau de tot.
confirm ce spune si eddie, sunt posesor de clio seria alizee printre altele, si la inceput, am avut problema de la pompa d moto care nu avea un surub strans ca lumea si tragea aer => la turatii mari motoru dadea rateuri si se aprindeau becurile pe bord.
mai rau a fost ca eram in ungaria, si ala zicea ceva, io ceva, ne intelegeam din partzi. a facut o el cum a facut o, am ajuns pana in elvetia, unde au facut o aia pe bune. (desi nu vazusera modelu de clio cu portbagaj in viata lor
) )
au dat jos rezervoru, pompa, tot. - aventuri automobilistice.
sfat : vinde o si tu cum poti. stiu ca e greu de gasit cumparator, in aceasta situatie dar lasa la pret , scapa de ea.
si apropo daca cei de la service spun ca nu are nimic, da le o lor la buy back, sa vedem ce zic.
asta o sa fac si eu, dupa ce imi repara aeru conditionat, care acum cica pierde freon.
e clar, limita la masinile astea e de 75mii km, mai mult nu cred ca duc.