marius68582
Nov 12 2006, 12:12 AM
Diagramele de mai jos au fost prezentate la o conferinta a actionarilor grupului Fiat zilele trecute din Torino si vor sa arate mai detaliat planurile din viitorul apropiat ale marci Alfa Romeo,noile modele care vor fi lansate,publicul carora sunt adresate ele dar si cota de piata care se spera a fi atinsa de aceste noi modele.
Alt lucru imbucurator este ca Alfa si-a propus ca pana in anul 2010 sa ajunga sa fie cotata in topul primelor 5 firme in studiul de J.D. Power(analiza care apreciaza calitatea si fiabilitatea perceputa de public).De asemenea,sunt in lucru noi generatii de motoare,printre care si un nou V6 de conceptie proprie.
Dupa parerea mea insa,noile modele par a veni prea tarziu.Cel putin 149-le era asteptat mult mai devreme,la inceputul anului 2007,si nu in 2009 asa cum reiese din ultima diagrama.Cum durata de proiectare a scazut foarte mult in industria auto contemporana,singura concluzie pe care o pot trage este ca Alfa de abia acum s-a apucat serios de lucru la noile modele,toti constructorii spun ca 2-3 ani este durata care se scurge de la desenarea primelor schite pana la lansarea pe piata propriu-zisa a oricarei masini noi.
Tot la aceeasi conferinta a fost prezentat un alt
document cu noile modele programate sa fie lansate pe piata de catre grupul Fiat pana in 2010.
ozz86651
Nov 12 2006, 01:37 AM
Aha, deci brera e pentru babalici... stiam eu
CPI
Nov 13 2006, 02:44 PM
si 159 si mai si... In ro cred ca nu se aplica segmentarea pe care au facut-o ei.
R a z v a n
Nov 13 2006, 03:25 PM
:-)
daca te ajuta cu ceva afla ca segmentarile internationale la orice brand nu se regasesc DELOC in profilul customerului local...
R a z v a n
Nov 14 2006, 12:50 PM
The Alfa 169, a large premium and sporty sedan will replace the Alfa 166; it will be over 4.9 metres long and priced between 40 and 55,000 euros. Above: sketch of the Alfa 169 as part of the presentation today.
air_wolf
Nov 14 2006, 01:07 PM
nu poate sa arate asa
pur si simplu nu poate!
e superba.
CPI
Nov 14 2006, 01:42 PM
Mda, arata bine.
E un Quatroporte cu sigla de Alfa si cu citiva centimetri mai putin.
R a z v a n
Nov 14 2006, 03:15 PM
QUOTE(air_wolf)
nu poate sa arate asa
pur si simplu nu poate!
e superba.
vezi ca licentele astea costa..
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...sc&start=40
marius68582
Nov 15 2006, 03:29 PM
Nici nu va arata asa
Chop-ul de mai de sus se bazeaza pe o Alfa 159, au mai fost interpretari pe baza aceleeiasi fotografii,dupa cum puteti vedea.
A fost grefat stilul lui 8C,lucru care s-a mai intamplat in majoritatea pozelor care circula pe internet referitoare la viitorul 149.
florin55503
Nov 15 2006, 03:41 PM
oricum e superba
air_wolf
Nov 15 2006, 05:09 PM
subscriu, arata beton.
marius68582
Jan 25 2007, 04:42 AM
La 1 februarie 2007 va avea loc cea mai importanta restructurare la care a fost supusa concernul Fiat in ultimii ani,acompaniata si de schimbarea numelui :shock:
Astfel FIAT Auto devine Fiat Group Automobiles SpA impartita in patru divizii:
Fiat Automobiles SpA
Alfa Romeo Automobiles SpA
Lancia Automobiles SpA
Fiat Light Commercial Vehicles SpA
Comunicatul de presa este foarte alambicat,cunoasteti probabil limbajul de lemn specific,ideea este ca noile schimbari au loc pentru a intari ideea unui mare grup unitar dar care trebuie sa tina totusi cont de individualitatile fiecarei ramuri in parte.
Alte evenimente ce privesc grupul Fiat,fara o legatura imediat cu AR,dar care pot influenta totusi viitorul firmei:Marchionne se va retrage de la conducerea Fiat la finele anului,el va ramane in consiliul administrativ dar nu va mai fi" il cappo di tuti cappi".
Pana in anul 2010 se are in vedere cucerirea a 11% din totalul autohevicolelor vandute in Europa(aceasta cota se situeaza la 8 % in prezent) si cel putin 35% din piata italiana,cu un numar total de 3,5 milioaneautomobile produse.
O alta veste,deloc inbucuratoare spun eu,este ca acordul cu Cherry s-a perfectat,urmand a fi produse circa 100.000 de motoare anual de catre chinezi pentru a fi folosite de catre Fiat.
Nu aceasta este calea pentru a creste in ochii publicului si a pune capat problemelor de fiabilitate! :rant:
James Kilowatt
Jan 26 2007, 11:01 PM
mie-mi place si asta
Mititica insa simpatica. Poza e facuta la salonul auto din bruxelles care a fost acum doua saptamani.
marius68582
Jan 27 2007, 01:53 AM
Si mie imi place
Chiar "mititica" nu e insa.Ai vazut-o pe viu?
James Kilowatt
Jan 27 2007, 01:41 PM
Pare mititica, desi nu e la dimensiunile exterioare. Din pacate nu te puteai urca in ea
E una din putinele noutati vazute la salonul asta, care de fapt a fost dedicat motocicletelor, utilitarelor si masinilor "de placeri" si nu autoturismelor.
James Kilowatt
Jan 27 2007, 01:43 PM
Apropo, o utilitara tot din curtea lor
James Kilowatt
Jan 27 2007, 01:45 PM
James Kilowatt
Jan 27 2007, 01:46 PM
James Kilowatt
Jan 27 2007, 01:49 PM
ultima
marius68582
Jan 27 2007, 11:44 PM
dap,Fiat Ducato Truckster despre care scrisesem si eu
aici .
E super tare camionasul,mi-ar placea sa vad asa ceva pe strada!
Multumesc pentru poze,te invidiez pentru ca ai foat atat de aproape de 8C!
Nici la Salonul de la paris unde fusese lansata oficial nu a post permis accesul direct la masina,a fost expusa intr-un "acvariu" imens.
James Kilowatt
Jan 28 2007, 10:32 AM
Poate o sa fie posibil la geneva....
marius68582
Oct 28 2007, 08:18 PM
Vesti super vin de la AutoWeek Netherland : managerul de marketing Alfa Romeo - Renzo Barbirato - a declarat ca 8C este prima dintr-o noua serie de automobile Alfa Romeo cu propulsie-acel eluziv RWD caracteristic tuturor automobilelor de top!Urmatoarea Alfa Romeo ce va beneficia de tractiune spate va fi 169,model ce se preconizeaza a fi lansat in 2009 pe o platforma Maserati.Pe termen lung se are in vedere ca doar modelul entry-level bazat pe platforma lui GrandePunto sa pastreaze tractiunea fata.
De precizat ca ultimele modele cu tractiune spate produse de casa Milaneza au parasit portile fabricii in 1992-75,respectiv 1993-Spider 4.
marius68582
Nov 15 2007, 08:25 PM
Multe ipoteze interesante au fost confirmate de catre Marchionne la o intalnire a investitorilor si actionarilor Fiat organizata la Londa zilele trecute.
Prezentarea oficiala a proiectelor grupului Fiat in acest
document.
marius68582
Dec 15 2008, 03:35 PM
marius68582
Feb 19 2009, 11:51 AM
Urmasele actualelor modele Alfa 147 si 159 se vor numi Milano,respectiv Giulia.Aceasta stire este oficiala si face parte din planul de reorganizare pe care Chrysler a trebuit sa-l prezinte ieri Casei Albe pentru a obtine o a doua transa de ajutoare guvernamentale : cele doua noi modele Alfa sunt parte integranta a planului de restructurare prezentat de firma cu sediul in Auburn Hills si vor fi construite si in America.Alfa Milan va fi introdusa pe piata in primavara anului 2010,asa cum a fost deja anuntat.Astaptarea pentru Giulia,inlocuitoarea modelului 159 va fi insa una mai lunga.Proiectul 953,asa cum este cunoscut de catre angajati este prevazut pentru a debuta la sfarsitul anului 2011,asadar dupa o pauza de doi ani.la fel ca si 159,si Giulia va avea o varianta SportWagon.In continuarea aliantie, Automotive News a sugerat din nou posibiliatea ca Fiat sa-si mareasca cota de participatie de la 35% la 55% dupa cumpararea restului de 19.9% care inca se afla in posesia Mercedes.Aceasta achizitie de actiuni ar putea costa pana la 200 de milioane de dolari.
Imaginea de mai jos reprezinta felul cum Chrysler va folosi platformele si tehnologia Fiat.
marius68582
Apr 25 2009, 09:34 AM
Potrivit unor informații de ultimă oră, Fiat ar putea prelua pachetul majoritar al Opel, divizia europeană General Motors, anunță Reuters și Associated Press.
Potrivit site-ului "Spiegel Online", Roland Koch, guvernatorul landului german Hesse (care găzduiește sediul central Opel de la Ruesselsheim) a confirmat informația: "Fiat s-a alăturat listei de posibili parteneri".
"Der Spiegel" scrie că Fiat se află foarte aproape de a prelua divizia europeană a General Motors, gigantul american care încearcă să iasă din criză prin vânzarea Opel.
La începutul anului, Sergio Marchione, CEO al grupului Fiat (Fiat, Ferrari, Maserati, Alfa Romeo) spunea că, pentru a supraviețui condițiilor deloc prielnice impuse de piață, Fiat va trebui să intre cât mai curând într-o alianță.
Sursa
ncristi
Apr 25 2009, 09:47 AM
Eu cred este o mare gresela atat pentru fiat cat si pentru opel. Daca aduni (-) cu alt (-) da un (-) mai mare.
Diesel
Apr 25 2009, 06:10 PM
Care sunt minusurile la Fiat?
ncristi
Apr 25 2009, 07:04 PM
Ambele sunt puternic afectate de criza si nu cred ca fiat are puterea de resuscita opel companie care la randul ei nu o duce prea bine.
Diesel
Apr 25 2009, 07:14 PM
Singura stire pozitiva pe care am vazut-o despre criza a fost faptul ca Ford n-au cerut bailout money si nu sunt deosebit de afectati. Desi nu cred ca nu le-au scazut vanzarile. Lasand asta la o parte, nu cred ca e vreun producator neafectat.
Alianta dintre Fiat si Opel ar putea duce la reducerea costurilor pentru ambii producatori. Fiat este pe val in materie de R&D la motoarele diesel iar Opel are un record relativ bun la fiabilitate.
yeotamara97
May 4 2021, 07:22 AM
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.