Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Inca un strigat disperat din multime
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
IONUT91904
Servus all,

Am si eu problema. Tocmai ce mi-am cumparat un Opel Astra ,DTI 1.7, diesel, 2001, 3 usi. Prima mea masina si sunt incepator. Masina arata bine insa am avut ceva probleme cu ea. Si o iau pe rand.

Prima data stateam cu ea in vama. Am stat vreo 3-4 ore fara sa o pornesc. Cand a trebuit sa plecam nu mai pornea motorul. Dadeam cheie se aprindeau luminile de bord si apoi incepeau sa se stinga incet. Daca dadeam mai departe de cheie sa pornesc motorul nu se auzea nici un un zgomot.

Pana la uram au impins-o 2 baieti si a pornit. Dupa aceea timp de 2 asaptamani nu am avut nici o problmea cu ea. Si cred ca am mers vreo 300-400 km.

Aseara ies cu masina in oras. Merg vre-un km, ma opresc ca aveam ceva treaba si plec iarasi peste vreo o ora. La un oment data incep sa-mi dau seama ca Servo nu prea mai functiona: ba se misca volanul greu ba, parea sa fie ok. Oricum ajung unde trebuie, o parchez. Beau un suc, o iau pe pretena mea si plecam. Dupa vreo 3 sute de metri iarasi simt volanul greu. Ma mai si “ emotionez” si intr-o intersetie imi moare motorul. Si dupa aceea aceeasi problema ca in vama. Nu imi mai pornea motorul iar luminile de bord cand dadeam cheie se aprindeau si se stingeau incet si imi era aprins becul de pe bord cu “abs” si cel care reprezinta o cheie. Cu ajutorul unor baieti iar amm impins si a plecat. Mare noroc zic ei ca am inteles ca un disel nu prea porneste impins.

Mi s-a zis de cineva ca ar fi computerul de bord, altcineva ca ar fi de la electromotor. Acum eu nu stiu ce sa zic. De aceea va intreb pe voi sa ma ajutati cu un raspuns si ce ar trebui sa fac in continuare.
A K U
Hai sa ma bag eu: pune testerul pe ea, cat mai repede. Poti face asta si in service sau daca stii pe cineva (sau pe cineva care stie pe cineva) care are tester. S-ar putea sa fie de la bujii, electromotorul, bateria, chestii relativ ieftine. Bafta!
Rares33010
99% e bateria. Aceeasi problema am avut-o la un Stilo JTD. Exact la fel ... inclusiv simptoma cu muritu' servo-directiei.
Baga o baterie noua si nu vei mai avea probleme.

Bafta!
Cristi72616
Salut.
S-o stapanesti sanatos si fara incidente.
Am inteles ca ti-ai luat-o de afara.
Imi poti da niste amanunte legate de pret si vama? Sunt curios unde au mai ajuns preturile dupa ultimile modificari.
Multumesc.
IONUT91904
QUOTE(Cristi72616)
Salut.
S-o stapanesti sanatos si fara incidente.
Am inteles ca ti-ai luat-o de afara.
Imi poti da niste amanunte legate de pret si vama? Sunt curios unde au mai ajuns preturile dupa ultimile modificari.
Multumesc.


Sincer nu prea stiu exact. Mi-a adus-o cineva care se ocupa de chestii din astea. O sa ma uit insa pe acte sa vad cat a fost vama pentru ca am ordinele de plata. Eu am dat 6000 EURO (all-inclusiv) pe ea ca il stiam cat de cat pe baiatul care mi-a adus-o. Deal-ul a fost bun. Acum dupa ce mai bag in ea cateva chestii : ulei, distributie, filtre si sper sa rezolv problema despre care am scris si sa nu fie grav sa nu ma duca mai mult de 6500. Masina are eleron , oglinzile sunt electrice si modificate, am 4 airbaguri, servo, abs, inchidere cu telecomanda, comenzi pe volan , scaun reglabil pe inaltime. Cd-player cu 6 boxe ( care apropo e blocat de cand mi-a murit si tre sa-l decodez sad.gif ) .Nu am aer conditionat.
IONUT91904
QUOTE(Rares33010)
99% e bateria. Aceeasi problema am avut-o la un Stilo JTD. Exact la fel ... inclusiv simptoma cu muritu' servo-directiei.
Baga o baterie noua si nu vei mai avea probleme.

Bafta!


Multumesc de raspuns si sper si eu sa fie doar bateria. Dare posibil ca asa tam-nisam sa nu mai porneasca? La distanta de 2 saptamani?
Virgil47474
alternatorul - puntea de diode
IONUT91904
QUOTE(Virgil47474)
alternatorul - puntea de diode


Multumesc
Asta ce mai face si cat ar costa sa-l repar sau sa-l schimb?
florin55503
nu te grabi. e destul de scum. sigur e ca nu ai mai avut curent. un test iti va spune exact ce are. costa cam 250.000 testul pt baterie
IONUT91904
O sa ma duc sambata la Opel Ecomax sa o testez..Am vorbit cu ei si au zis ca o sa ma coste cam in jur de 140 RON .. O sa dau si 140 RON sad.gif nu mai sa fiu sigur ca imi spun ce am ca sa stiu ce sa repar la ea.
florin55503
pentru un test de baterie? chiar si pt o testare totala si tot e mult. nu poti sa gessesti in alta parte?
sorin83030
Problema cu pornitul este de la electromotor - nu mai sunt carbuni- trebuie schimbati carbuni costa vreo 40-50 Ron. Cu directia - verifica daca ai ulei in bidonul de la servo . Bafta !
Toma63292
alternatorul, releul de incarcare si/sau puntea de diode.am avut aceeasi problema si absolut aceleasi simptome anul trecut (astra caravan 1.7dti motor y17dti).vestea buna este ca ai baterie destul de buna daca a mers atata.dimineata la prima pornire fii atent la becul rosu stanga(ala cu bateria) daca alternatorul si sistemele aferente de incarcare sunt OK becul ala ramane APRINS CU MOTORUL OPRIT impreuna cu cel de la ulei.ceilalti martori ar trebui sa fie stinsi daca semnalizarea de la baterie cu cheia pusa si motor oprit este stinsa in mod sigur exista un defect(80% probabiil in alternator)la pornirea motorului ambii martori se sting.daca martorul a fost stins atunci se petrec toate in urmatoarea succesiune: 1.decupleaza ABS /ESP daca ai/2. taie servo si se intareste directia/3. daca insisti(eu am facut asta) taie si injectia si ramai in drum pana la schimbarea bateriei(nu mai porni la impins ca o praduiesti repede)prost este ca la testul pe computer ai toate sansele sa iasa bine.fenomenul apare aleator(blocarea releului de incarcare de pe alternator SI DESCARCAREA TREPTATA A BATERIEI IN MERS)
deci: control electricaraie curent de incarcare DAR NUMAI DACA LA PORNIRE BECUL BATERIE ERA STINS/ DACA NU ITI VA ARATA INCARCARE NORMALA/
PREGATIT SCHIMBARE RELEU (PT ASTA TREBUIE DAT JOS ALTERNATORUL CURELE ETC) DESFACUT VERIFICAT OCAZIE CU CARE CONTROLEZI SI CARBUNII STAREA ETANSARII DE LA SIMERINGUL POMPEI DE VACUUM SI RULMENTII
ITI DORESC SUCCES
Alex81724
Este puntea cu diode si electromotorul. Am avut aceleasi probleme cu masina mea, care este identica cu a ta. Si eu sunt din cluj. Iti las id de mess sa mai vb: alex83campean
ionut83652
pantru prnire ar fi releul de alternator,puntea de diode sau din electromotor ceva carbuni dusi sau bucse distruse cat despre servo pompa ta e electrica si din cate am vazut e o probleme destul de intalnita la opel deci tot un electrician te rezolva!asa ca nare nici un rost sa faci teste si sa dau o goraja de bani dute la un electroservice !
Radu50689
Decat sa platesti DIN START bani aiurea pentru teste , mai bine schimbi bateria din prima!(te uiti mai intai la baterie ca sa vezi cand a fost fabricata daca reusesti)
O baterie acceptabila gasesti si cu 150 RON si poate scapi de belele.Oricum bateria va trebui s-o schimbi mai devreme sau mai tarziu pentru ca e consumabil!
Rares33010
Cata aglomeratie de solutii complicate la o problema asa de simpla! Pot sa pun pariu ca e bateria!
IONUT91904 te rog mult indiferent de ceea ce vei face sa ne postezi si noua concluzia finala in urma testului. Sunt nerabdator biggrin.gif
IONUT91904
Mersi mult pentru sfaturi. Si eu sunt curios care este baiul. O sa ma duc maine sa fac testele pentru ca sa vad daca mai apare si altceva. Nu se stie niciodata ce problema ar mai putea apare.

Aseara am iesit cu masina in oras ( mai mult prin jurul blocului) si nu a avut nici cea mai mica problema. Parca vad ca la tester o sa imi spuna ca masina e perfecta.

Ma pregatesc sa ma si duc in orasul natal(unde am buletinul) sa trec masina pe numele meu. Aseara mi-am facut ordine in acte si nu imi gasesc dovada ITP. Daca nu ma insel para era un cartonas mic galben indoit in doua pecare era semnat si stampilat ca e facut IPT pana in 2008. Am dreptate? Dara asta pot sa o inmatriculez ppe numele meu?

Multumesc
florin55503
o problema destul de generala la opel e electromotorul sau alternatorul stricat.
IONUT91904
Mi-am gasit si dovada ITP smile.gif)
eddie
Ai cumva si alarma ?Un coleg avea problema asta,alarma avea un scurt undeva,dar numai uneori,ii descarca bateria,de ori nu-i pornea,ori daca reusea s-o porneasca(impinsa sau cu cabluri de curent),i se oprea motorul in mers,normal ca-i cadea si servodirectia.Din motivul asta era sa loveasca si masina....

Oricum,chiar daca ai alarma,chiar daca n-ai,tot bateria e baiul !
ionut91746
O adevarata loterie cu Sh-urile, asta-i adevarul... :evil:
IONUT91904
QUOTE(ionut91746)
O adevarata loterie cu Sh-urile, asta-i adevarul... :evil:


Iertati-mi ignoranta: dar ce sunt Sh-urile? smile.gif
eddie
SECOND HAND = MANA A DOUA !
IONUT91904
INCA O DATA MULTUMESC LA TOTI CARE S-AU OFERIT SA MA AJUTE CU UN MIC SFAT SAU COMENTARIU.
Am fost astazi la Opel Ecomax si problema pe care au gasit-o a fost ca tre schimbata bateria. Mi-a mai verificat el una alta pe acolo si m-a costat 75 RON. Saptamana viitoare ma duc sa imi decodeze si cd-playerul si ma mai costa 35 RON.
Asa ca am dat fuga in Praktiker si am luat o baterie Varta 275 RON. M-am intors la Opel am mai dat 15 RON la baiat ca a fost amabil si mi-a schimbat bateria. MI-A SI LAUDAT OGLINZILE SI A ZIS CA SI EL VREA DE MULT UNELE LA FEL. Eu m-am bucurat ca am asa oglinzi faine si am plecat sperand ca problema a fost rezolvata.
Inca o data, multumesc. DAca mai am probleme stiu unde sa vin prima data.
florin58588
Sunt curios sa stiu cat ti-au luat[daca ai ajuns] la un tester.Am si eu un opelash si as vrea sa vad cam de ce ar trebuii sa ma pregatesc.Rogute daca ajungi[sau ai fost] sa-mi spui si mie cat a costat testerul si cam ce se face acolo....iti spun exact tot ce are masina????
IONUT91904
QUOTE(florin58588)
Sunt curios sa stiu cat ti-au luat[daca ai ajuns] la un tester.Am si eu un opelash si as vrea sa vad cam de ce ar trebuii sa ma pregatesc.Rogute daca ajungi[sau ai fost] sa-mi spui si mie cat a costat testerul si cam ce se face acolo....iti spun exact tot ce are masina????


Nu mi-am dat eu seama exact ce au testat ei pe acolo. Stiu ca mi-au verificat mai multe sisteme pe acolo: servos, abs, si au zis ca sunt ok...DEoarece au zis ca bateria e de vina nu a au mai continuat cu alte teste. In prima faza cand am vorbit cu ei la telefon mi-au zis ca ma costa 140 RON o testare completa. Cand am ajuns acolo au zis ca 110 RON..
Pana la urma mi-au luat numa 70 RON ca nu au facut toate testele.
ionut91746
I-ai dat 15 ron sa schimbe bateria blink.gif buna treaba, trebuia sa-ti laude si cauciucurile blush.gif
IONUT91904
QUOTE(ionut91746)
I-ai dat 15 ron sa schimbe bateria blink.gif buna treaba, trebuia sa-ti laude si cauciucurile blush.gif


Intr-adevar laudele se platesc scump...Dar adevarul e ca nici nu m-au pacalit incercand sa-mi testeze toate cele care nu aveau nimic si sa imi ceara cum au zis la inceput 140 RON.

Oricum eu sunt varza in ceea ce priveste partea mecanica a masinii ( ma rog si partea electronica, si electrica) N-am schimbat o baterie in viata mea. Acum regret cand imi amintesc ca mai imi zicea taica-miu sa-l mai ajt la masina cu una alta si eu mereu ma fofilam...Mi se parea boring sa pierd o duminica curatind motorul sau alte alea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.