Acum te-am inteles mai bine, sunt de acord cu nobletea, si ca n-as vrea sa vad cine stie ce monovolum, suv, etc. de la jaguar; cred ca motorul diesel si tractiunea 4x4, breakul x type sunt limita maxima permisa.
Cat despre faptul ca e diesel:
- cum am mai spus motorul nu e rau, europenii sunt preocupati de poluare si de condum mai ales ca preturile la combustibil sunt mari si cresc in fc de vreo chestie globala, razboi,etc; plus ca pers. imi place autonomia data de diesel, si de asemenea diese-urile de pe jaguar, mai ales v6, 2.7 biturbo, e tehnica, nu e tractoras.
- pretul masinii diesel e mai mic deci mai accesibil
- si sa nu uitam ca traim in capitalism si daca o firma nu scoate profit se va inchide, deci daca masinile cu aceste motoare fac vanzari e minunat, chair daca niste puritani de prin Anglia au sau fac scandal, ei pot sa-si cumpere 4.2 turbo, dar nu cred ca fac donatii grupului ford ca sa pastreze "nobletea marcii"(nu zic la misto, off-topic am aftershave Jaguar Performance-
ca de masina n-am bani).
Din cate stiu acum o luna -doua Ford ser gandea sa vanda Jaguar, dar se pare ca pana la urma se gandesc sa renunte la Aston Martin (daca n-ai rezultate financiare pozitive, lichiditati cam greu cu visele, SAD BUT TRUE)