Help - Search - Members - Calendar
Full Version: intrebare asr
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Audi
sorin87362
Salutare....e posibil ca martoru de asr sa fie aprins pe bord dar de fapt asr sa nu fie cuplat? Multumesc!








______________________________
audi a4 2,5l 150cp 2000
Flav
Cand martorul e aprins in bord atunci sigur nu e cuplat. Atunci cand sunt aprinse in bord diferiti martori acestia indica nefunctionalitatea sistemului respectiv.
sorin87362
Iti multumesc pentru raspuns, insa nu cred ca este adevarat ce zici tu, de exemplu cand ridici frana de mana si iti apare pe bord martorul aprins de la frana de mana asta inseamna ca frana de mana nu e cuplata?eu am actionat butonul asr si s-a aprin pe bord asr...eu stiu ca asa trebuie sa fie ..aprins..atunci cand e cuplat, ca la frana de mana, insa eu vroiam sa stiu daca si merge chiar daca e pe bord aprins. smile.gif
TDiFan
Pentru ESP sau ASR decuplabil la buton se tine minte urmatoarea chestie. Cand apesi pe butonul de ESP sau ASR atunci inseamna ca dezactivezi sistemul (implicit se aprinde martorul in bord) iar cand martorul sta neaprins si cu butonul neapasat inseamna ca sistemul functioneaza.
ionut83652
esti sigur de chestia asta?atunci explicami dece cand patinez se aprinde becul de asr?ca doar sistemul e pornit?cred ca ar mai trebui sa studiezi!
adi45619
Se aprinde intermitent cand functioneaza(liniutze, semafor etc) si sta aprins permanent cand e decuplat.
TDiFan
Ionut dragule, de ce ne place sa ne dam aere? Pana acum nu m-am luat de tine pentru ca am crezut ca nu e cazul, dar vad ca la tine asta e o boala cronica. Sa fie din cauza varstei.. cine stie.
Traian89565
QUOTE(ionut83652)
esti sigur de chestia asta?atunci explicami dece cand patinez se aprinde becul de asr?ca doar sistemul e pornit?cred ca ar mai trebui sa studiezi!


FOAAARTE TARE :romania: Bravo tati ne-ai aratat ca degeaba tiparesc astia manuale la masini, ca raman maculatura smile.gif Becul de ASR, la fel ca si cel de ESP se aprind intermitent cand sistemul intra in functiune. Adica patinezi, bun, iti licare ASR sa iti arate ca sistemul a intrat in functiune sa te ajute. Daca ai becul aprins, mai ales ca este portocaliu ar trebui sa iti sune semnalul in capsor ca sistemul este DEZACTIVAT. Adica de aia e si portocaliu... WARNING... smile.gif ai verde = ok, portocaliu = atentie, rosu = belea. Get it? Cauta in maculatura manualul de la masina si straduieste-te un pic sa citesti...
ionut83652
cum spuneti voi !numi mai bat capul !
Watcher
Pai ti s-a explicat foarte clar, si evident, cu ce sa iti mai bati capul? Sa convingi pe toata lumea ca nu e asa cum scrie in manual? Sau sa iti bat capul sa intelegi ce sa scris?
sorin87362
Va multumesc oricum tuturor pentru raspunsurile voastre, eu cel putin am inteles despre ce este vorba...la mine cartea masini e in nemteste si nu pricep absolut nimic tocmai de aceea pun intrebari aici pe forum...merci inca odata.
ionut83652
pentru mine a cam aiurea faza asta ca o data ce fortez se aprinde becul deci sa inteleg ca sistemul iese din functiune?
florinm2all
QUOTE(ionut83652)
pentru mine a cam aiurea faza asta ca o data ce fortez se aprinde becul deci sa inteleg ca sistemul iese din functiune?

Ce nu ai inteles? Din ce s-a explicat pana acum? Sistemul functioneaza tot timpul. Cand se aprinde in mers inseamna ca efectiv isi face treaba si iti arata chestia asta. Cand apesi butonul, se aprinde becul si-ti arata ca e decuplat. Ori cum am inteles ca peste o anumita viteza (40 km/h) se activeaza singur, indiferent daca e sau nu apasta butonul. Daca mai cauti pe forum gasesti cel putin un subiect asemanator.
ionut83652
k mam lamurit! eo stiam ca e cuplat mereu dar cu becurile imi cam spargeam capu!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.