Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noua Grand Vitara 1.9 DDIS
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Grand Vitara
Choixalacreme
Stiti pe cineva in Bucuresti sau aproape de Bucuresti, cu Noua Grand Vitara 1.9 DDIS ?
De preferat modelul cu 5 usi.
Vreau sa fac o comparatie si nu stiu pe nimeni cu Diesel, cunoscutii mei au numai modelele pe benzina.


Multumesc anticipat !
GST
Sunt foarte interesat de parerile cuiva care are GV 1.9 DDIS. De preferat sa fie si din bucuresti eventual sa o si vad (daca se poate)
Choixalacreme
GST, daca se poate sa vina Mahomed la munte, sunt sanse reale sa o vezi. Eu nu stau bine cu timpul liber.
Pentru detalii, PM sau YAHOO (mai bine)
GST
Intrebare pentru toti care au GV sau alte masini de teren... : Poate sa-mi explice si mie cineva cum functioneaza "butonul" cu: N , 4H , 4H lock , 4L lock. Si ce inseamna fiecare?
Stiu ca are legatura cu tractiunea si cu modul in care se transmite puterea la roata dar sunt nou in domeniul 4X4 si vreau sa invat incet incet ...
Si inca ceva, pot sa rotesc de el cand ma apuca pe mne? ex. la 120 km/h e bine daca fac asa ceva? tongue.gif
Danke biggrin.gif
GST
Nimeni ? sad.gif
Choixalacreme
O sa incerc sa scanez cartonasul care insoteste masina si e pus la parasolarul soferului, care explica in mare parte ceea ce intrebi tu.

Pana atunci, sigur la 120 la ora o sa obtii altceva daca rotesti comutatorul N , 4H , 4H lock , 4L lock.
mike.omega
QUOTE(GST)
Intrebare pentru toti care au GV sau alte masini de teren... : Poate sa-mi explice si mie cineva cum functioneaza "butonul" cu: N , 4H , 4H lock , 4L lock. Si ce inseamna fiecare?
Stiu ca are legatura cu tractiunea si cu modul in care se transmite puterea la roata dar sunt nou in domeniul 4X4 si vreau sa invat incet incet ...
Si inca ceva, pot sa rotesc de el cand ma apuca pe mne? ex. la 120 km/h e bine daca fac asa ceva? tongue.gif
Danke biggrin.gif


O poza ai?!
Ca idee:
N- inseamna 2wd, cel mai probabil cele din spate, modul cel mai recomandat de mers(pe sosea in mod evident)
4H- se invart 4 roti care cum poate smile.gif in treapta de viteza a reductorului central
4H Lock: se invart 4 roti dar cu reductorul spate(asta trebuie verificat) blocat, adica 50-50.
4L lock: selectezi reductorul central pentru tractiune sau drum greu-> mai mult cuplu, mai putina viteza(vezi noroi adanc si altele), cu completarea de la 4H Lock.

Sper sa nu fi gresit explicatiile deoarece nu stiu cum e gandita masina ta din punctul asta de vedere biggrin.gif
Ah da.... si schimbarea intre modurile de transmisie se face pe LOC(!!!) sau la viteze foarte mici smile.gif

PS: nu te aventura in off road cu pneuri de sosea/vara ca o sa ne suni sa venim sa te scoatem blush.gif
Choixalacreme
Completare la mike.omega, (concret pt. GV, care nu are un mod "2WD")

N = neutral, motorul nu mai actioneaza rotile, se foloseste la tractare
4H = tractiune pe toate cele 4 roti, raport de tractiune fata/spate variaza fctie de situatie
4H lock = tractiune pe toate cele 4 roti, raport de tractiune fata/spate fix 50-50%, diferential central blocat
4L lock = tractiune pe toate cele 4 roti, raport de tractiune fata/spate fix 50-50%, diferential central blocat, PLUS reductor

Din amintiri, pana scanez instructiunile, comutarea se face PE LOC, CU FRANA SI AMBREIAJ APASATE
mike.omega
Aaaaa, deci e 4x4 permanent, pai asa spuneti! biggrin.gif
GST
Asta cu N am mai citit pe undeva ca e modul tractare.... si mai stiam de 4H ca e recomandat pt mers sosea, drum de tara... Multumesc pt lamuriri smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.