QUOTE(GST)
Intrebare pentru toti care au GV sau alte masini de teren... : Poate sa-mi explice si mie cineva cum functioneaza "butonul" cu: N , 4H , 4H lock , 4L lock. Si ce inseamna fiecare?
Stiu ca are legatura cu tractiunea si cu modul in care se transmite puterea la roata dar sunt nou in domeniul 4X4 si vreau sa invat incet incet ...
Si inca ceva, pot sa rotesc de el cand ma apuca pe mne? ex. la 120 km/h e bine daca fac asa ceva?
Danke
O poza ai?!
Ca idee:
N- inseamna 2wd, cel mai probabil cele din spate, modul cel mai recomandat de mers(pe sosea in mod evident)
4H- se invart 4 roti care cum poate
in treapta de viteza a reductorului central
4H Lock: se invart 4 roti dar cu reductorul spate(asta trebuie verificat) blocat, adica 50-50.
4L lock: selectezi reductorul central pentru tractiune sau drum greu-> mai mult cuplu, mai putina viteza(vezi noroi adanc si altele), cu completarea de la 4H Lock.
Sper sa nu fi gresit explicatiile deoarece nu stiu cum e gandita masina ta din punctul asta de vedere
Ah da.... si schimbarea intre modurile de transmisie se face pe LOC(!!!) sau la viteze foarte mici
PS: nu te aventura in off road cu pneuri de sosea/vara ca o sa ne suni sa venim sa te scoatem