Lucian90978
Nov 6 2006, 11:28 PM
Sunt incepator, asadar tratati-ma ca atare. Am nevoie de un sfat, poate s-a mai confruntat cineva cu problema mea. Am un fiat punto din 2001, recent adus, 1,2 8v. Putin timp dupa ce am adus-o a inceput sa se aprinda becul galben, martorul de la motor (EOBD). Am fost imediat la service, la test pe calc si nu mi-au dat nici un raspuns clar, poate ca e de la benzina proasta sau e de la o bujie ca nu functioneaza corect. Ok, timp de 2 sapt i-am pus benzina buna cred eu, de 100 de la OMV, timp in care becul se mai stingea din cand in cand, insa in ultimile 3 zile nu s-a mai stins deloc. Faptul asta m-a facut sa cred ca nu benzina e de vina si m-am programat pt un schimb de bujii. Degeaba, am schimbat bujiile si becul tot se aprinde, adica dupa ce ii dau cheie ramane aprins. Nu clipeste, lumineaza continuu. Au pun din nou baietii calculatorul pe ea si de data asta mi-au spus ca e vorba de bobina de inductie.
Am nevoie de un sfat. M-am gandit sa merg si la alt service sa vad ce-mi spun si altii, insa nu vreau sa devina costisitor. Deja o bobina de inductie am inteles ca-i vreo 4 mil.
James Kilowatt
Nov 7 2006, 03:04 PM
E o idee buna sa mai mergi si la alt service.
laur6
Nov 8 2006, 10:35 AM
daca o bobina de inductie e pe duca, motorul nu mai functioneaza "rotund" - se simte mai ales la ralanti. daca e dusa de tot, crede-ma ca se simte tare de tot. te simti ca intr-o masina de spalat la care intra centrifuga iar masina nu este echilibrata la boloboc si face ca toti dracii. in principiu, cand pica de tot o bobina, cilindrul/pistonul corespunzator nu-si mai fac de loc treaba si tot carburantul iese in evacuare... in principiu. daca intr-adevar e o bobina de vina, schimb-o cat mai repede ca sa nu dai in alte probleme mai scumpe de rezolvat
James Kilowatt
Nov 8 2006, 11:55 AM
Daca e bobina, ar trebui sa si porneasca greu, cu cheie lunga.
octavian91969
Nov 9 2006, 11:22 PM
Nu e bobina in mod sigur. Dute la un alt service.
Lucian90978
Dec 1 2006, 01:46 PM
Am fost la alt service, am schimbat bobine, fise, bujii si tot nu s-a rezolvat. Pe tester aparea eroare P0352 parca - induction coil. Si mai arata si niste valori corespunzatoare fiacarei bobine care nu erau egale, 2, ceva cu 3, ceva. Au dat calculatorul jos si l-au trimis la un mester care a zis ca n-are nimic, poate o fi de la un dimm de memorie... ce nu poate fi verificat. Cu alte cuvinte My Fait it's fantastic!!!!!!!
marius95832
Jan 2 2007, 07:52 PM
am o cunostinta care merge cu becul aprins de 2 ani si nu are nimic. asa l-au purtat si pe el, pana sa saturat.
alex86623
Jan 3 2007, 12:06 PM
posibil sa fie sonda lamda