Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 2 probleme la ford focus
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
Adrian
salut,

fordu nu mai porneste decat la 3-4 cheie, desi las bujiile sa se incalzeasca.
sa fie bateria???
daca este bateria ( cred pt ca are cativa ani ), trebuie sa o schimb si atunci apare problema cu cd playerul, trebuie sa bag codul. problema este urmatoarea : codul are cifra 0 si eu nu am tasta 0 la cd player. ce sa fac???????????

ma poate ajuta cineva?
multumesc anticipat.
RUE
nu cred ca e bateria daca roteste motorul sanatos de atatea chei.
poate fi din pompa de motorina (trage aer), ori compresia, sau bujiile incandescente.nu sunt specialist..
Mircea74042
si la mine porneste cam greu ..la prima cheie ..dar dupa 2 secunde de invartit.

cred(sper) ca e de la motorina . Ca o am in rezervor de vreo luna ...si probabil nu e aditivata de iarna.

Mai poate fi se la bujii ... la mine se sting f. repede cam in 2 secunde ..si nu stiu daca e normal la -5 grade sa faca asta.
Adrian
sper sa fie bateria ca nu nu fie alte probleme, dar cu cd playerul ma poti ajuta?
adica cum bag codu daca nu am o cifra ca tasta?
Mircea74042
nu stiu ..din pacate .. nu mi-am scos nici o data bateria la focus ..ca sa fiu nevoit sa il bag .

Poate nu e bun codul .

Am un generator de coduri ...sa-mi PM cu adresa de mail si ti-l trimit .
RUE
daca folosesti niste clesti sa ai curentul de la alta baterie in acest timp sau de a alta masina direct cu cabluri pe clestii bornelor si schimbi bateria asa?
inainte de toate poti merge sa masori bateria si electrolitul si incarcarea.
Adrian
Mircea, multumesc dar nu e cazul, codul e bun.
o sa vad cu ceva clesti sa i-au curent de la nova, da totusi, parca ceva nu e bine, adica ledu e inca verde.
Mircea74042
de unde stii ca e bun ? ... ai reusit sa-l bagi vreodata ?
Adrian
stiu ca e bun pt ca e dat de cei de la ford
Mariustom
Salutare :wave:
Adrian, referitor la cod, îți dau eu soluția: atunci când îți cere codul, se apasă pe tasta 1 până obții cifra dorită, apoi tasta 2 la fel ... tasta 4 la fel, apoi tasta 5 pentru a confirma.
Baftă :wave:
TLS-09
offtopic.gif
Mariustom, nu-ti lipseste nici o masina din semnatura ?
Ca tot ai reaparut dupa mai bine de o luna? biggrin.gif
Adrian
multumesc mariustom, nu am avut inca nevoie sa bag codu, da ma ''pregatesc'' pt cand schimb bateria.
stelian69443
sal. Daca nu ai rezolvat inca problema anumta-ma si iti pot da solutia la codul casetofonului. Am manual de utilizare pentru toate aparatele care sunt instalate original in focus.
florin55503
merita o verificare la electromotor
Adrian
zilele astea a fost un pic mai cald si nu a mai facut asa, dar la iarna cred ca o sa faca probleme.
claudiu73432
tine cont ca td©i-urile au bujie incandescenta - ceea ce termina mai repede o baterie slaba; daca mai pui pe deasupra o temperatura mai scazuta si o motorina neaditivata --> poate sa rezulte lejer greutati la pornire. asa a tine contde atea 3 variabile cd o pornesti :doctor:
Adrian
are o baterie de 70 Ah sa pun una de 80 sau 90?
motorina neaditivata nu cred ca e cazul, pun evo 5 de la mol
Catalin93685
Chiar daca martorul de la bujii se stinge in aprox. 2 sec., incercati sa mai asteptati inca 4-5 secunde dupa aceea. Problema pornirii va disparea
Adrian
dupa stingerea becului de la bujie , aceasta incepe sa se raceasca. cred ca trebuie sa repet procedura, asa scrie in manual.
cody-man
Te-ai gandit ca poate sa fie si o bujie sau doua arse si de aici sa porneasca mai greu atunci cind e frig ?
Daca vrei sa schimbi bateria , vezi ca sunt baterii care au tot 70 ah dar au curentul de descarcare mai mare.
Adrian
daca era de la o bujie cred ca as fi observat ceva ciudat la ea.
adica auzeam daca merge in 3 sau 2 pistoane , iar becul de la bujii cred ca ar fi dat un semnal.
Mircea74042
Da diesel bujiile incandescente se folosesc doar la pornire .

Nu e ca la benzina sa merga continuu.

La diesel e aprinderea prin compresie ..nu prin stanteie .
cody-man
Stiu ca se folosesc doar la pornire si tocmai asta e chestia .Mai poate fi si releul care le comanda timpul de functionare .
Adrian
o alta problema ar fi cu lichidul de frana.
tot scade si nu stiu de ce, ca placutele de frana nu se tocesc asa repede si nici nu este vreo conducta gaurita ca sa curga.
cody-man
Pe undeva il pierzi ca doar nu se evapora .Daca aveai o conducta sparta nu mai aveai frana , eu zic sa verifici la baza vasului , repartitorul si cilindrii de frana [daca nu cumva ai etriere si pe spate ]
Adrian
am aflat astazi care este problema. pompa de ambreiaj. trebuie sa o schimb, pret 5 000 000 lei
cody-man
Nasol ! Dar nu exista doar set de garnituri sau colectie de reparatie ?
vali95623
Pompa de ambreiaj o poti gasi la ~3.5 milioane, 5 e probabil pret de reprezentanta.
albei95597
filtrele de ganaj. codul nu trebuie bagat daca schimbi bateria cu grija.mai multe detalii la 0730726626,cornel
Adrian
@ vali , la colina motors era vreo 650 ron pompa
Catalin-Bogdan99375
Hey !! de unde bagi motorina ??
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.