Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Passat 1.6 benzina vs Passat 1.9 Diesel
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Alexandru90616
Ca si costuri SH, consum, fiabilitate.
Intuiesc un avantaj pentru Bezinar, dar las specialistii sa se pronunte.
florin55503
motorul de 1.6 e prea mic pt masina asta. de aici va rezulta un consum mare, o uzura mai mare a motorului. o vei gasi mult mai ieftin in varianta asta. dar o vei vinde si foarte ieftin

in varianta pe motorina masina va fi mai scumpa (chiar considerabil), consumul sensibil mai mic, vei vinde masina mai usor. va fi un risc mai mare la cumparare in ceea ce priveste motorina
HalbaSus
1.6 e mult prea mic pentru passat... Singura motorizare pe benzina cu adevarat buna pe passat e 1.8T-ul... motorul 2.0 de pe vechiul passat fiind destul de depasit tehnologic.
Mihai63349
Se mai ofera motorul ala de 115 CP, 2 litri? Nu cred.
Si eu zic ca 2 FSI sau 1,8 Turbo sunt motorizarile minime la Passat.
TDI, numai daca ai sofer. Sau daca-ti place sa te simti sofer, nu conducator auto. blush.gif
Alexandru90616
Avand in vedere ca .6 benzina are 75kw iar 1.9 motorina ( motorul mai putin puternic) are 74 kw, atunci cred ca nu sunt mari diferente de submotorizare. De acord cuplul la motorina e mai mare, dar merita pretul platit pentru mica economie de carburant?
G e o r g e
1.6 e prea mic, cuplul prea mic pentru a misca magaoaia din loc .

1.9 tdi are forta mai multa pentru a putea muta masa masinii din loc .

mergi pe 1.9 tdi .

nu e vorba de consum aici , e vorba de cat de fortat este motorul ca sa traga dupa el o masa atat de mare .

cum sa-ti explic eu tie , pune un cal la o caruta sa o traga la deal , daca caruta e plina se va chinui destul de mult. ia pune 2 cai sa traga aceasi caruta la deal , parca e altceva nu ? aici e vorba de cuplu.. .

nu-mi prea ies in dimineata asta explicatiile , concluzia :

nu e vorba de putearea de top in cazul acestor 2 motoare. 1.9 va fi mult mai confortabil pe caroseria passatului .
ozz86651
2 cai e putere nu cuplu. De aia se cheama cai putere biggrin.gif
G e o r g e
ba e cuplu bre biggrin.gif ca e la urcat panta biggrin.gif si e doi nu e unu'

clar am nevoie de odihna :-/
James Kilowatt
Ba tot putere e si la deal biggrin.gif

Daca vreuna n-are cutia etajata de-amboulea, mare diferenta nu-i intre ele.

12.4 vs 12.7 demaraj, 191 vs 192 viteza de varf. Onorabil totusi, pentru ca nu e aberant de grea. Benzinara are 1300kg.
G e o r g e
si la reprize? smile.gif
James Kilowatt
Probabil ca 80-120 in treptele bate dieselul, benzinarele au traditional cutia cam prea lunga.
Benzinarele ca sa aiba reprize bune trebuie sa aiba cutia scurta asa, cam ca Nubira biggrin.gif Insa majoritatea benzinarelor au cutiile lungi.

Dieselul mai are un avantaj pe langa consum: poate fi tunat mai usor si castiga ceva suflu in plus.
HalbaSus
Problema nu se pune doar la reprize... In teorie e corect ce zici tu, ca puterea e aia mai importanta si cuplul la roata e cam tot pe-acolo, DAR, cuplul la roata dezvoltat de un motor de 1.9 sau unul de 1.6 e mic, deci pentru a merge comfortabil ai nevoie de tot cuplul... tot timpul... (sau ma rog, in majoritatea timpului), cuplul maxim la 1.6 e dezvoltat la 3800 in timp ce la 1.9 e la 1900... Deci pentru a urca un deal cu viteza decenta va trebuii sa tii dieselul peste 1900 rpm si benzina peste 3800... Nu merita. Daca vrei benzina mergi pe 1.8T.
James Kilowatt
si 1.8T are ceva potential de tuning biggrin.gif

Chiar daca la benzinar cuplul maxim e la 3800, are probabil un cuplu apropiat si la 2500, probabil pe la 90-95% din cel maxim. Adica nu e chiar asa tragic, asta daca nu cumva motorul e facut complet la misto, insa nu cred ca se tine VW de din astea . blush.gif
HalbaSus
Pe dyno motorul sta chiar mai prost, in sensul ca atinge cuplul maxim mai sus... Cel putin asa arata in graficul asta, singurul pe care l-am gasit pe net despre motorul 1.6.

James Kilowatt
Intr-adevar, sub 2800 arata cam naspa cuplul blush.gif

Ma intreb cum e facuta diagrama, ca la inceputul ei puterea la roti chiar scade brusc blink.gif . Desi dissipate power si engine power sunt relativ constante...
Iulian HondaFan
si io as merge tot pe diesel... e vorba de Passatul B5 sau asta nou PQ46?

la benzinar prima motorizare acceptabila pentru magaoaia de Passat PQ46 este 2.0FSI. daca nu te tin banii de 1.9TDI 115CP sau de 2.0FSI as merge pe un Golf5 1.9TDI sau pe alta masina din segmentul mediu: Mondeo, Mazda6, Accord.
ozz86651
Daca comparam in animale, nu e un cal versus 2 cai ci iepure vs. broasca testoasa sau cal vs. bou. Boul fiind dieselul biggrin.gif
Amindoua motoarele sint lesinate (in moarte clininca de fapt) si nu i-am inteles niciodata pe oamenii care cumpara asa ceva. La aceeasi bani te duci o clasa in jos si iei o motorizare decenta sau te uci la alta firma in aceeasi clasa si sigur gasesti mai bine la motor.
Iulian HondaFan
alaturarea cuvintelor VW, Passat si TDI are o rezonanta magica in Ro biggrin.gif ... e aproape un semn de noblete si destinat sa starneasca invidia vecinilor si admiratia necunoscutilor pe strada...

un Ford nu are nici juma' din mojo-ul cuvintelor de mai sus desi probabil ca in aceeasi bani "it's more car for the money".

oricum fiecare cumpara ce doreste. in final Passatul nu e o masina rea.
Mihai63349
Adevar graiesti, Iuliane!
R a z v a n
QUOTE(Iulian HondaFan)
alaturarea cuvintelor VW, Passat si TDI are o rezonanta magica in Ro biggrin.gif ... e aproape un semn de noblete si destinat sa starneasca invidia vecinilor si admiratia necunoscutilor pe strada...

un Ford nu are nici juma' din mojo-ul cuvintelor de mai sus desi probabil ca in aceeasi bani "it's more car for the money".

oricum fiecare cumpara ce doreste. in final Passatul nu e o masina rea.


din cand in cand dau peste posturi pe care le consider geniale. Cum am putea face sa avem o "revista presei", un top al posturilor? traitzi-ar mojo-ul?
_Constantin_
Din colectia : Doamne mare ti-e gradina avem azi o perla data de profu meu de pe sectie, de curand un coleg si-a luat o octavia rs second, si profu intreaba, Ba Gogule da motoru ala al tau e mai bun decat 1.9 tdi meu de pe passat. blink.gif razvane subscriu la momentul de geniu al colegului si zic sa-i dam un premiu. :romania: :1: :help:
drabisan
QUOTE(Iulian HondaFan)
alaturarea cuvintelor VW, Passat si TDI are o rezonanta magica in Ro biggrin.gif ... e aproape un semn de noblete si destinat sa starneasca invidia vecinilor si admiratia necunoscutilor pe strada...

un Ford nu are nici juma' din mojo-ul cuvintelor de mai sus desi probabil ca in aceeasi bani "it's more car for the money".

oricum fiecare cumpara ce doreste. in final Passatul nu e o masina rea.


Am vazut un quote al acestui citat memorabil! Un alt membru _Constantin_. Daca esti din Bucuresti, sint dator de o mare cinste! Astept detaliile pe private. Tu zici barul...
_Constantin_
Colegu Iulian din pacate ne onoreaza cu prezenta dintr-o tara unde japonezii sunt apreciati ca popor si cel mai important sunt respectati pt ce creeazal... America tata. biggrin.gif . si de la mine o bere virtuala. beer.gif

On topic: si eu as lua tot 1.9 tdi, am tot 1.6 si e cam asmatic pt o caroserie de berlina medie.
HalbaSus
QUOTE(_Constantin_)
Colegu Iulian din pacate ne onoreaza cu prezenta dintr-o tara unde japonezii sunt apreciati ca popor si cel mai important sunt respectati pt ce creeazal... America tata. biggrin.gif . si de la mine o bere virtuala. beer.gif


Asa e, dar pe de alta parte tot in aceasi tara alaturarea cuvintelor V8, HEMI, 4x4, SUV, pick-up, truck, au cam aceasi rezonanta ca si VW, Passat, TDI la noi... blush.gif
_Constantin_
Duude sa nu ma intelegi gresit.... eu consider americanii o rasa de idioti dar au niste calitati care ne-ar fi bune si noua. Fiecare continent sau natie are boala ei.
ozz86651
In texas poate, pe coaste hemiuri sint destul de rare. V8 si V12 sint destule dar stau in lambo si ferrari.

Din pacate la SUV n-am replica. biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.