Help - Search - Members - Calendar
Full Version: impresii test-drive X5 3.0D
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > BMW > Alte modele
romb
Azi am fost la un test-drive mai prelungit cu un X5 3.0D 2006. Totul s-a desfasurat pe traseul Craiova-Slatina si retur deci un total de aproximativ 100 km . Masina este X5 3.0D 218 cp 2006 cu cutie automata cu posibilitatea de selectare automata a treptelor (spre rusinea mea nu stiu cum o cheama).Drumul dus l-am facut pe modul automat , intors pe modul manual. Si acum impresiile sub forma de plusuri si minusuri

+motorul este capabil si nu foarte penalizat de greutatea masinii , desi se cunoaste ca e montat pe un SUV mare , trage foarte bine peste 2k rpm si se plafoneaza abia la 4,5k rpm.orice depasire se executa lejer , iar urcatul dealurilor in viteza e joaca de copii
+consumul mi s-a parut mic in conditii de forja maxima am scos 11%.
+masina ajunge f rapid la viteze mari , nici nu simti cand ai 180 km pe ora , max am mers cu 200.
+cutia de viteze in modul automat este placuta si poate fi convinsa destul de usor sa schimbe numai la linia rosie , e mai sportiva decat ma asteptam
+directia este absolut genial , masina se inscrie chirurgical pe traiectorie
+confortul este f bun (desi si drumul era excelent) in ciuda anvelopelor de 19"
+calitatea fabricatiei si a imbinarilor de asemenea la nivel premium , nu se aude nici un zgomot suspect.
+tapiteria de piele de f buna calitate
+spatiu foarte mare pentru toti pasagerii (am fost 5 in masina)
+ergonomie deosebita la volan (care era de diametru mic , foarte placut) , toate comenzile exact acolo unde te-ai astepta sa fie.
+pozitie foarte buna de condus apropiata de cea a unei limuzine
+tapiteria de piele de f buna calitate

si acum punctele mai putin placute

- turbo-lag mare si omniprezent , trebuie folosita cu atentie cutie pentru a nu scadea regimul de mers sub 2k rpm si de asemenea trebuie anticipat momentul cand intra turbina in functiune.
- foarte slab modul de schimbare manual al treptelor , intarzieri chiar si de 2 secunde la schimbarea treptelor , e unul am reusit sa merg mai rapid pe automat decat pe manual.
-tinuta de drum proasta , masina se inclina periculos pe curbele luate in viteza si se simte din plin atat gabaritul cat si garda la sol. stabilitatea lasa de dorit.
-desi imbinarea este foarte buna , unele materiale nu se ridica la nivelul de premium si impresia estetica interioara este mai degraba de anost si invechit decat de lux. desi dotarea era bogata masina lasa o impresie spartana.
- receptie radio si calitate a auditiei foarte slaba pentru pretentiile clasei.


in concluzie masina ma cam dezamagit prin tinuta de drum si ambianta interioara , in schimb ma incantat motorul care exploatat corespunzator este o fiara.

oricum desi am tot respectul pentru firma BMW si pentru munca pasiunea deosebita cu care oamenii acestia fac masinile nu as cumpara acest X5 , cum de altfel nu as cumpara nici un SUV.

sunt convins ca un 330xd m-ar fi impresionat mult mai placut la un pret mult mai mic , si acesta mi se pare alegerea ideala.

saptamana viitoare fac un drive-test pe acelasi drum fie cu un 325xi fie cu 330d , nu se stie sigur biggrin.gif , si atunci sunt convins ca voi avea numai plusuri de scris.

astept comentarii de la cei ce cred ca am nedreptatit masina sau ca am laudat-o prea mult.
Lucian55
Salut.
Ma bag si eu in discutie. Este de asteptat atunci cand te urci intr-un model care este pe piata de ceva ani ca interiorul sa para ceva mai vechi. Ca de altfel si stabilitatea nu te astepti sa fie prea mare la depasiri in viteza mare, cand "tisnesti" din spatele cuiva. Asteptam noul X5 si situatia se va schimba radical, parerea mea cel putin.
Sunt sigur ca o sa fii mai incantat de 330d sau xd. De altfel te intreb urmatorul lucru: de ce nu faci un test drive cu 530xd, spatiu interior mai mare si mai luxos decat la seria 3, feeling mai bun la volan si un aer mai de "limo".

Totusi am o nelamurire in textul tau de mai sus. Spui tu ca ai mers majoritatea timpului in forja si totusi ai scos doar 11% consum ? blink.gif
asta imi da de banuit biggrin.gif ( ca am eu piciorul cam greu) pentru ca masina mea cu acelas motor dar cu vreo 500 kg in minus si 20 de cai in plus in conditii de talpa calumea consuma 16.
romb
consumul l-am scos in extraurban , acum poate nu am eu notiunea de forja bine definita , oricum sunt convins ca se putea scoate si mai mult!

din pacate nu prea pot face drive-test cu orice model BMW as dori pentru ca la dealership-ul de kko din Craiova nu exista masini de drive-test si doar din cand in cand mai pica ceva de pe la Bucuresti ! biggrin.gif
xx46564
biggrin.gif

De ~ 8 luni am BMW X3 3.0D full options, dar tanjesc dupa X5, asa ca acum 3 saptamani, cand m-am dus la revizie, am rugat dealerul sa fac un drivetest cu X5 (aceeasi motorizare).

Sincer am fost dezamagit. Eu veneam de pe un SAV sport, care e infige de rupe, iar X5 mi s-a parut o mare barca.

Obiectiv vorbind, X5 are o tinuta de drum excelenta pentru clasa sa (SUV), insa sa nu uitam ca modelul actual si-a trait viata. Astept cu mare interes X5 2007:)

Iata ce scriam la vremea respectiva:

QUOTE
Am facut un drive test cu un X5 cu aceeasi motorizare (3.0d, 218 CP) si nu m-a impresionat...
Masina intr-adevar este ff. stabila, insa cele 300 Kg in plus se simt ff. tare.

In X3 ma simt mult mai sportiv, o tinuta de drum ~ unei masini sport, nu unui mic SUV (SAV).
In depasiri rapide X3 pierde aderenta cand ii dau kick (atat de puternic e motorul), dar X5 pare sa gafaie...

Sa vedem noul X5, sper ca motorul de 236 CP sa reduca din diferenta.
G e o r g e
well sa adaugam si taxele vamale si nu prea e tentant un x5 3.0d smile.gif
romb
la categoria asta de preturi si de pretentii , taxele vamale nu cred ca mai sunt o mare problema.
Lucian55
Ba crede-ma ca sunt o Mare problema. si eu acuma caut masina noua si din cauza taxelor astea vamale nu pot sa iau ce mi-as fi dorit.
G e o r g e
ba eu cred ca sunt smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.