Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BMW 3series cabrio hard-top
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Impulse
BMW introduce noul Cabrio cu hard-top. Este de asteptat ca acest model sa fie un foarte mare succes in randul iubitorilor de modele cabrio care insa urasc soft-top-ul textil.


http://cars.uk.msn.com/News/car_news_artic...umentid=1115464
Lucian55
Imi plac bmwurile, dar asta este hidos. seamana cu o gramada de alte masini. Sper sa nu apara asa ceva pe piata. :puke:
HalbaSus
Oh nooo... Prima data a fost bmw cu tractiune integrala (am zis ca e utila, necesara treaca mearga - desi bmw-urile adevarate au tractiune spate), apoi a venit bangle si a stricat designul , apoi a aparut motorul turbo... acum un cabrio hard-top ? in ritmul asta in cativa ani bmw-ul va introduce pe piata un monovolum si un minivan.
Si parca atunci cand a aparut Z4 cabrio (soft-top evident) ei se jurau cu mana pe biblie ca nu o sa faca hard-top-uri atat din cauza traditiei cat si din cauza surplusului de greutate care ar compromite performantele masinii.
air_wolf
coupeul imi place, da asta seamana cu eos...
Daniel82595
sa le stea in gat globalizarea asta. parca decapotat ar aduce cu linia seriei 6 iar spatele se ingusteaza ca vechiul C70
Leone
QUOTE(HalbaSus)
in ritmul asta in cativa ani bmw-ul va introduce pe piata un monovolum si un minivan.


va fi si de ala...in urma cu ceva ani , bmw a prezentat un concept numit RFC pe baza caruia urmeaza sa faca ceva gen merc B-Klasse

oricum nu-mi place ideea: chestia asta e o struto-camila: nu e nici cabrio nici coupe...e o combinatie hidoasa intre cele 2...la fel ca si altele din gama "CC"
Otto73
Bangle asta-i orb? blink.gif blink.gif blink.gif
Leone
QUOTE(Otto73)
Bangle asta-i orb? blink.gif blink.gif blink.gif


nope dar incep tot mai mult sa cred in teoria aia cum ca ar fi un robot din viitor trimis de merc sa distruga BMW! biggrin.gif biggrin.gif
HalbaSus
Eu cred ca Bangle lucreaza in secret pentru Audi biggrin.gif Daca nu ar fi existat bangle audi nu s-ar fi putut apropia niciodata de vanzarile BMW-ului... dar asa ?
Si asta tocmai dupa ce a corectat prostia pe care o facu-se cu seria 3 (stopurile nu mai arata de parca ar fi fost furate de pe o kia sau alta masina asiatica nereusita)
fishbone
De unde atata hatin?
Mie-mi place5. Dizainul asta ultimul mi se pare cel mai reusit de cativa ani incoace.
Otto73
vad ca si BMW copiaza de la alti producatori de masini(hardtopul) vezi mercedes, lexus, peugeot si mazda.
Impulse
Asta suna exact cum ai spune ca si altii au copiat motorul Otto, Wankel, und andere. Sa fim seriosi. Si-au completat exact ce le lipsea din paleta de masini si ofera celor iubitori de Coupe o varianta care inspira mai multa siguranta, elimina anumite temeri sau ofera o varianta mai atragatoare pentru cei care considera inestetice cele soft-top.
Tot asa cu ceva timp in urma doream doream un Coupe BMW dar nu avea tractiune integrala. Multi adora Coupe-ul dar se temeau de RWD. Acum Coupe-ul are si AWD asa ca au acoperit si aceasta nisa de clienti. :coolspeak:
Sincer, designul imi place, noul Coupe este foarte frumos si original, X3 care avea stopurile putin cam neobisnuite a preluat stilul de la noile clase si le are in linii tubulare si un design putin mai conservator fara sa mai contina jumatati de cerc, X5 vine si el cu un face-lift demn de luat in seama, iata si noul cabrio-coupe care mi se pare reusit, si uite ca incet incet reusesc sa confere intregii game de produse o estetica originala si o personalitate proprie. Dealtfel BMW a fost intotdeauna original si a conferit gamei sale de autoturisme o identitate proprie cu o puternica amprenta in ceea ce priveste designul. Originalitatea BMW emana prin toti porii: toate au alura atletica si fluida in acelasi timp, faruri originale si noi stopuri ale caror linii orizontale sunt deja arhicunoscute.

http://www.edmunds.com/insideline/do/Drive...rticleId=117092

Chiar stiu pe cineva care de-abia astepta masina asta pentru ca dintre cele serioase, doar la Mercedes gasea asa ceva. Acum isi poate lua si hard-top pliabil si sa scrie BMW pe ea.
Eu personal de-aia nici nu agreeam ideea soft-topului pentru ca mi se parea prea aiurea si chiar inestetic cu toate ca BMW iti pune si panza la culoarea masinii daca doresti si poti cumpara si un hard-top fix pentru iarna. In schimb le ai acum pe amandoua: si un coupe superb fara sa mai cumperi un hardtop separat pentru iarna si un cabrio pentru vara.


Eu salut sincer initiativa BMW!
fishbone
Categoric. Au ai mei un Sebring decapotabil cu, evident, soft-top. Masina este galagioasa si nu se prea recomanda circulatul iarna cu ea, cand carpa aia este expusa la inghetz si altele. Hard top is the way to go. Au si americanii la cateva modele noi care m-au surprins. Parca Pontiac G6?
Otto73
QUOTE(fishbone)
Au si americanii la cateva modele noi care m-au surprins. Parca Pontiac G6?

Exact.
As vrea sa vad hardtop si pe solstice. biggrin.gif
radu66490
esti fenomenal impulse
si asta e frumos????
bine zicea halba mai devreme,parca bangle ar lucra pt concurenta
HalbaSus
Sa discutam despre funduri biggrin.gif

S-a pornit de la o masina extrem de frumoasa atat in spate cat si in fata... momentan ne intereseaza spatele:



Apoi a venit bangle si s-a gandit ca ar fi bine ca masina sa fie cat mai originala (si pentru ca probabil nu l-au lasat sa modifice prea mult partea frontala a masinii - seria 3 fiind cel mai bine vandut bmw) a pus niste stopuri pe care nici kia nu le-ar folosi, nenorocind partea din spate:



:puke:

Apoi bangle s-a trezit din betie si a vazut cat de urate pot fi aceste stopuri si la coupe le-a schimbat cu unele care arata bine:



Dar care parca nu mai sunt la fel de "originale"...



Acum cu acest hard-top mi se pare ca au facut un pas in spate... eu am impresia ca atunci cand bangle trimite schitele si cgi-urile pentru aprobare trimtie numai desene/poze cu partea frontala a masinii... dar daca e asa... atunc oare cum au aprobat seria5/7 ? blink.gif biggrin.gif

Nu ma intelege gresit, imi plac bmw-urile, sunt masini performante cu traditie sportiva, distributie egala a greutatii, motorul in fata si tractiunea in spate... exact asa cum ar trebui sa fie "a driver's car"... dar as prefera sa-l inchida pe bangle intr-un beci si sa nu-l mai lase sa deseneze vre-odata masini. Daca ar fi avut un pic de "common sense" nu ar fi lasat designul pe mana unui american barbos biggrin.gif. (asta a fost o gluma, pentru ca stiu ca multi o vor percepe ca pe o dovada de sovinism si gandire incuiata ma simt obligat sa precizez acest lucru).
Impulse
Mie imi plac. cel putin noul Coupe arata demential iar stopurile sunt frumoase foc. Si noaptea sunt de-a dreptul superbe. In plus , intensitatea lor luminoasa la franare depinde de forta cu care apasa soferul pedala de frana ceea ce este cool. Si pot sa pun cate poze doresti sa iti demonstrez ca este frumoasa.

Comparatia de originalitate cu Audi nu duce nicaieri. Stii vorba aia : seamana dar nu rasare. Nu au nimic in comun Halba. Daca le-ai si compara live ai vedea bine diferenta.
HalbaSus
Seamana dar nu rasare, de acord cu tine... eu nu am zis ca cei de la bmw s-au dus langa un A4 si au trasat linia stopurilor apoi au dat "copy/paste" pe seria 3 coupe... Ceea ce vroiam eu sa subliniez e ca "originalitatea" BMW a existat intr-adevar la seria 3 cu 4 usi... a fost intr-adevar "original" designul stopurilor si totodata catastrofal. Nu tot timpul "original" = "mai bun"... si bjork canta o muzica originala dar nu neaparat buna. Si mai e un proverb: "ceva ce functioneaza nu trebuie schimbat" ... seria 5 era frumoasa asa cum era... era eleganta si discreta... acum arata ca o femeie siliconata cu haine de dominatoare, cizme de latex si un bici in mana... desigur, e o masina excelenta cu performante exceptionale, iar in cazul M5-ului pana si designul are sens... pentru ca o masina de 500 cp are tot dreptul sa arate ca o "dominatoare". Dar pentru un "luxury executive car" cum ar fi spre exemplu 530d sau 730d designul e "overdone", e prea mult "bling" si prea multa vulgaritate. Desigur, nu iti iei o masina doar pentru cum arata, si daca masina atrage clientela manelista nu e un motiv sa nu ti-o cumperi, daca acesta ar fi fost primul design conceput de bmw probabil nu as fi avut mari probleme cu el, ca si in cazul subaru, ei nu prea au masini frumoase, dar pe de alta parte nici nu au facut vre-odata, deci nu poti sa te plangi ca "uite ce urata e noua impreza" sau "uite ce urat e noul forester", cu atat mai mult ca ei au facut progrese in design, generatia actuala de impreza arata mai bine decat cea precedenta, la fel si legacy-ul actual arata mai bine decat cel precedent. Insa la BMW s-a pornit de la ceva foarte frumos si s-a ajuns la ceva vulgar, deci un regres... nici macar nu e o stagnare, cum ar fi in cazul Toyota avensis, care nu e nici frumoasa, nici urata, e pur si simplu banala... banalitate care in cazul unui bmw ar fi fost chiar un lucru bun, o masina "understated" poate spune multe cand are performante care sa compenseze lipsa de imaginatie in design, ori bmw-urile ar fi avut aceasta capacitate. Dar Bangle a preferat o abordare de genul "uitati-va la mine, cat de diferit e designul meu fata de tot ceea ce e normal, sunt totalmente original"... chestie adevarata de altfel dar nu neaparat buna.

Daca ai timp citeste articolul lui Jeremy Clarckson despre evolutia tehnologica... bine, el discuta despre un alt subiect (nu e legat de bmw-uri sau de masini germane in general) dar ideea e aceasi: uneori pentru a progresa trebuie sa mergi inapoi, nu inainte.

Ah, si inca ceva, e adevarat ca ceea ce am spus sunt parerile mele strict subiective, dar nu sunt nici pe departe singurul care considera ca bangle a stricat imaginea bmw, ori daca 2 oameni iti spun ca esti beat... e mai bine sa te culci, in cazul lui bangle... ar fi mai bine sa se trezeasca, sau sa-si dea demisia... poate ca e un geniu neinteles de populatia mediocra, dar geniile neintelese ar fi bine sa se refugieze in arta si cultura, sa lase masinile in pace.
Dany_s
ce haios e amicul nostru ontarian

cand Lexus a scos SC-ul cu hardtop toti au sarit in sus ca de ce fac hardtop ca si MB. Acum ca si BMW scoate asa ceva pe piata (dupa ce si multi altii au facuto), la BMW se numeste "acoperire de segment". Stopurile, f reusite de altfel, aduc la fel de tare cu cele de pe A4 (care la randul lor aduc a stopuri de Acura EL 96-00) cum aduc si farurile de LS (vechi) cu faruri de S.

In alta ordine de idei, noul 3-Coupe f reusit ca design (spre deosebire de sedan) chiar daca nu gasesc ca mai are acea personalitate specifica BMW pe care le aveau modelele pre-bangle. Coupe-ul combinat cu un pret neasteptat de OK si cu motorul de pe 335 va fi cu siguranta un mare succes, mai ales ca inafara de G35 coupe, care a imbatranit (dar va fi revazut pt 2008), nu prea exista competitie in clasa asta.

CC-ul pe alta parte, pare sa-i lipseasca ceva. Linia laterala seamana si nu seamana cu ce e la Coupe. Parca e neterminata. Pe langa asta, vestita distributie perfecta a greutatii fata/spate 50/50 de la BMW nu se mai regaseste in CC. Fara asta+greutate mai mare ar penaliza grav, cel putin teoritic, avantajele majore ale 3-ului clasic.
cosmin45741
Nu stiu de ce iarasi revenim la acelasi subiect, dar iar bateti campii. Halba, daca 2 oameni iti spun ca esti beat (unul din ei fiind Clarkson biggrin.gif ) si alti 1000 te aplauda si iti cumpara marfa, nu cred ca-i cazul sa-ti dai demisia si sa te duci la culcare. Bangle, cu design-ul lui controversat nu numai ca a revigorat vanzarile BMW, dar le-a dus pe niste culmi nebanuite. Nu e cazul sa mai reamintesc ca BMW a reusit cu acest design "oribil" sa devanseze Mercedes la vanzari, adica eternul etalon al clasei.
Acelasi Bangle deseneaza si seria 6 si Z4, absolut superbe si mai nou mai scoate si acest fantastic seria 3 coupe, o masina extraordinar de frumoasa, performanta si la un pret relativ decent.
In alta ordine de idei, nu stiu care e mai anost seria 3 sedan sau a4, care nu e decat un facelift al modelului 2002? Pune-le una langa cealalta si vei vedea care dintre ele iti trezeste vreo senzatie... Pana si stopurile alea atat de mult carcotite nu o sa ti se para atat de urate prin comparatie directa...Fa o incercare blush.gif
Pana la urma, "de gustibus", dar designul BMW in nici un caz nu poate fi considerat anost, te excita: fie iti place, fie iti repugna...
HalbaSus
O fi A4 mai anosta, dar scopul unei masini nu e "sa sara in ochi"... ci sa fie frumoasa...
BMW se vinde datorita traditiei, calitatii si mai ales performantelor... daca ar fi vorba de design ar fi jale, de altfel in germania A4 si A6 s-au vandut in 2005 mai bine decat serie3/5. Ori inainte de bangle audi nu era in pozitia de a ameninta bmw... iar depasirea mercedesului este mai mult "meritul" acestuia din urma, care a avut mari probleme cu fiabilitatea si calitatea fabricatiei in ultima perioada.
radu66490
ma uitam zilele trecute la un e46 ,foarte ingrijita masina
exact cum ar trebui sa arate un bmw
elegant,clasic,dar cu mici artificii,specifice bmw ului
aripile putin umflate,nu prea mult doar un pic cat sa para sportiva,nu vulgara,spoilerele la fel,clasice dar un pic mai lasate in jos,numai putin cat sa dea bine
in interior,la fel,sobru,clasic,fara zorzoane nejustificate,pozitia la volan joasa,tenta sportiva,bordul si consola vine pe tine,extraordinara masina
asta e traditia bmw,limuzina sportiva,eleganta,puternica,nu bufoneria bangle

din pacate ultimele bmw uri serioase nu le mai poti cumpara decat sh,pacat
HalbaSus
Eu zic ca devina e provenienta sa nord americana... omul a vazut prea mult "bling". Cand vezi zilnic H2-uri galbene cu jante cromate de 22" sau Escalade-uri albe cu spinere... un bmw serie 7 sau 5 ti se pare discret si elegant.
radu66490
sau poate a fost pimp in tinerete
looool
Impulse
Cu toate astea nu cred ca ati zice nu la vreuna.... :angel:
Si apoi se pare ca are succes foarte mare caci lumea le doreste si le agreeaza, deci se vand. Sunt intr-adevar unice si frumoase. V-ati obisnuit cu designul cubic. Fiti mai receptivi la nou si cu mai mult simt artistic caci evoluam nu regresam. Daca studiezi bine designul gasesti si latura sa artistica care nu este prezenta pe la alti constructori.
Paul46623
QUOTE(Impulse)
Cu toate astea nu cred ca ati zice nu la vreuna.... :angel:

Evident ca n-as zice nu daca cineva mi-ar face cadou una. Si la fel de evident ca ar aparea un anunt de vanzare la o zi dupa.
ozz86651
Se pare ca in afara de Impulse sint singurul caruia ii place ce a facut Bangle smile.gif. Ma rog, numai vreo 50% (stopurile alea de la seria 3/5 si suparincarcarea designului cu linii curbe mi se par si mie foarte discutabile). Designul nu e atit o chestie de gust cit de cultura. Japonezii sint in limba dupa masini mici si cubice (vezi Scion xB sau Nissan Cube) care pentru noi sint oribile. BMW o duce excelent in termeni de vinzari, asa ca nu poate fi invinovatit Bangle pentru nimic, si vad ca de atitia ani nu l-a concediat nimeni, deci e convingator. Audi are vinzari crescute (daca are) pe pielea ei, adica prin puteri proprii, nu ca e bmw urit.
Parerea mea e Bangle a adus la BMW ceva necunoscut la teutoni pina nu de mult, si anume conceptul de design. Evident orice e agresiv va avea fani si dusmani, dar macar e bine ca exista. Masinile germane inainte erau foarte plictisitoare si neremarcabile... voua va plac si vi se par ok din cauza culturii, ati trait cu ele de cind hau. Pe masura ce oamenii s-au obisnuit cu banglizarea, nu mai au aceleasi reactii ca acum citiva ani... deci cum ziceam, chestie de cultura. Tot asa cum multi zic ca masinile japoneze sint sterse si n-au design si altii nu pot sa-i inteleaga deloc. Tot asa cum unii lauda designul alfa si altii nu pot sa-l suporte (ma refer la modele ceva mai vechi, anii 90 si inainte, care numai frumoase nu se pot numi dupa mine). Vreti bling? Mai bling ca Maybach nu e nici una, interiorul mie mi se pare expresia prostului gust, da nu cred ca aia de la Merc sint idioti si nici aia care o cumpara. Si la urma urmei ce e mai bling ca un Lamborghini... Ferrari e discret, dar lambo e facut sa urle si sa sara in ochi. Maserati? alta uritenie dupa gustul meu (nici macar neveste-mii nu-i place), pur si simplu nu integ ce naiba le place oamenilor la ea... acolo sa vezi stopuri de Honda Prelude model 1995 (o masina uritica in sine), vopsea de "prost gust" in 2 culori, samd. Viata e mai complexa si nu se imparte in urit si frumos absolut.

De exmplu una din chestiile care ma termina la fanii masinilor germane e ca critica designul japonez... nu zic ca nu sint multe masini japoneze foarte discutabile, dar pina mai ieri masinile germane NU aveau design deloc. Si asta nu ca spun eu. Atit VW cit si Posrche au fost la un pas de a da faliment acum niste ani din cauza conservatorisumului, ca au folosit acelasi design (urit in sine, dar cool la un moment dat) cu zecile de ani.

Cu alte cuvinte cei care o sa creasca acum cu bmwul actual o sa aiba cu totul alte concepte despre cum "trebuie sa arate un bmw" si o sa va considere pe voi (noi) complet nebuni.

PS: nu mai zic de ce e facut sub bangle si arata indiscutabil bine... un M3 actual e infinit mai frumos ca modele mai vechi schiloade, inalte si cu baza ingusta, cu cauciucuri relativ inguste.
air_wolf
pina la urma e o chestie de gust si atit. beer.gif
ozz86651
My point exactly.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.