Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Consum ulei TDI PD
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
asalsa83929
Salve, indignat fiind de ceea ce s-a spus pe aici:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=12621
As vrea ca toti posesorii de motoare din familia TDI PD de la VW sa scrie in cadrul acestui topic ce consumuri de ulei au, sa facem un fel de sondaj. biggrin.gif
Bafta.
ionut83652
un oarecare consum de ulei intervine la orice diesel adar nu din cauza motorului ci din cauza turbinei mai ales cand e fortata mai tare iar daca consumul depaseste 1 litru la schimbul de ulei turbina are o problema!trebuie curatata sau mai rau sa uzat si arunca uleiul !oricum daca se pierde mai mult de 1 litru la schimbul de ulei uitativa pe galeria de aer ca veti gasi uleiul acolo! :angel:
V L D
Eu unul nu am diesel , dar de la ce am auzit de la prietenii mei un TDi conuma in jur de 500ml intre schimbul de ulei si mers tare cu ea. In acesta categorie nu intra si noul motor 2,0TDi de la VAG care la un prieten de-al meu pe noul passat a consumat 3l .
Cica toate motoarele astea de 2.0 consuma mai mult . La Skoda la noi in Piatra Neamt daca intrebi de motorul asta spun in felul urmator "E puternic dar consuma cam mult ulei". Am citit pe un forum ca in Germania cheama masinile la service si le modifica ceva la electronica si nu mai conusma . blush.gif
ionut83652
nu asta e probleme motoarele 1,9 tdi consmuma in forja pana 1 litru intre schimburi dat motorul de 2 litri (cum credeti voi ca au scos 170 cp)inbunatatirea injectiei?NU e tot PD ca si 1,9 101,130,115,cpci prin marirea puteri turbinei .probleme e ca cei de la vw sau crezut prea buni in fabricarea turbinelor ceau zis ei ba daca sta tine si 1 mil km deci suntem buni.hai s-o mai grabim un pic!si la un calcul matematic simoplu:
1,9 tdi 130 cp =68 cp /litru cm3
2,0 tdi 170 cp=85 cp/litru cm3

deci o diferenta destul de mare pentru doar 100 cm3 care ii are in plus 2.0 fata de1,9 eu am avut ocazia sa merg si cu 2.0 tdi desi nu am unul in proprietata si pana la aprox.2000 rpm pana intra turbina nu am vazut nici o dif de putere la fel accelereaza si al meu deiferenta survine la intrarea in functiune a turbinei cand intrdevar sunt aruncat in scaune la cel de 2.0 deci consumul de ulei e clar de unde vine!asa ca e logic si sa nu ne mai miram ca motorul de 2.0 consuma 2 litri de ulei intre schimburi!
Dar o sa rezolve ei probleme asta ce ne sparegm noi capul cu ele?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.