Help - Search - Members - Calendar
Full Version: DefenderTd5 VS Touareg2.5 VS Patrol3.0 GR VS Forester2.5
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Daniel90490
Buna seara,
E prima data cand scriu ceva,pana acum am citit doar si am sa o fac doar ca sa propun un nou topic,care sa ma si ajute intr-un fel si anume:
Doresc sa-mi iau o masina in Leasing si doar ca o a 2-a parere am sa va cer si sfatul vostru.In primul rand vreau sa incep prin a spune ca abia m-am casatorit de 4 luni si in afara numarului de persoane crescut deja,ne-am mai luat si 2 caini de talie mare (Dog de Bordeaux si Dog Argentinian) iar acum cateva minute s-a efectuat un test de sarcina POZITIV :clapping: biggrin.gif :cheers: :coolspeak: :proud: ,deci TREBUIE sa am o masina mai mare/incapatoare,mai sigura si poate si acceptabil d.p.d.v al pretului si costului de intretinete.
De aceea propun urmatoarele comparatii:

1.Noul Defender Td5 S/W cel cu 9 locuri,varianta de top ca si optiuni de la 26810 la 34.500
2.Touareg Mountain R5 cu nu asa multe optiuni,ca sa fie la acelas pret cu Defenderul 35.000
3.Nissan Patrol 3.0 Gr 7 locuri,varianta de top cu M/T 30500 (asta cu discount de la 34.500)
4.Discovery 3 TDV6 7 locuri si tot fara prea multe optionale sa fie 35.000 sau
5.Subaru Forester 2.5 XT full,fara navigatie, 22.300 si ca o alternativa pt nr 5
6.Volkswagen Variant 2.0 TDI 4Motion cu optionale cam la 25-27.000

Mai vreau sa spun ca am un stil de condus mai sportiv,in 90% din cazuri,ca imi place iesitul la munte/mare si daca se poate in cat mai inaccesibile locuri (numai Cielo ar putea sa va spuna pe unde a ajuns)si ca maine in urma unei tranzactii imobiliare am sa raman cu un Subaru Outback 2.5 4x4 model 2003 si mai am si un Cielo.
Sper ca nu v-am plictisit cu topicul meu lung si confuz,datorita diferitelor clase pe care le-am propus,dar cam asta as vrea sa-mi iau.
Va multumesc.

Edit: Userii acestui forum sunt testati periodic la oftalmologie, asa ca nu e necesar sa folosesti litere de-o schioapa, daca vrei sa evidentiezi ceva ajunge sa scrii bold-uit, ah, si bun venit pe forum beer.gif
f1anatic
forester turbo...pt stilul sportiv dar incap ciinii in spate. In rest este una dintre cele mai sigure masini pe piata - si dintre cele enumerate de tine
DORU
Asa alege Subaru. Pe locul 2 vad D3 TDV6...
HalbaSus
Forester 2.5XT e o alegere buna, dar nu stiu daca spatiul e suficient... si eu am un dog argentinian si un ciobanesc german si nu i-as vedea sincer intrand in portbagajul unui forester, dar poate ai mei sunt mai rasfatati biggrin.gif.

Eu de pe lista asta as scoate Patrol-ul, e un off-roader bun si cam atat.
air_wolf
din lista ai doar doua masini din care sa alegi: patrolul si discovery 3. eu personal as lua patrolul, mai ales daca vrei sa iesi si la munte cam asa:

asa

sau asa
HalbaSus
Din ce a zis Daniel eu am dedus ca are nevoie doar de spatiu si siguranta (si probabil nu vrea monovolum pentru ca sunt urate), daca dorea sa faca off-road extrem nu cred ca mai includea forester si vw variant 4motion.
air_wolf
QUOTE(HalbaSus)
Din ce a zis Daniel eu am dedus ca are nevoie doar de spatiu si siguranta (si probabil nu vrea monovolum pentru ca sunt urate), daca dorea sa faca off-road extrem nu cred ca mai includea forester si vw variant 4motion.


QUOTE
Mai vreau sa spun ca am un stil de condus mai sportiv,in 90% din cazuri,ca imi place iesitul la munte/mare si daca se poate in cat mai inaccesibile locuri (numai Cielo ar putea sa va spuna pe unde a ajuns)


asta a zis Daniel. si eu asta ii recomand. sau discovery 3. nimic altceva. btw, aia e o iesire absolut normala wink.gif
HalbaSus
Mea culpa, nu am observat partea respectiva din mesaj... Dar avand in vedere ca are un stil de condus mai sportiv as elimina in continuare patrol-ul... care o fi foarte bun in off-road dar daca il conduci "intr-un stil mai sportiv" va deveni o masina foarte nesigura.

Eu zic sa mearga sa vada un forester, sa vada daca incap cainii in portbagaj smile.gif si atunci alegerea e clara.
CPI
Off road-ul pe care il faceai cu Cielo poti sa il faci cu Outback-ul lejer.

Sigur, daca vrei o a doua masina mai sportiva si in acelasi timp 4x4 sau AWD ia mai degraba Forester-ul de 2.5. O sa depasesti pe asfalt aproape orice si nu o sa te faca de ris nici off road. Porbagajul ar putea fi singurul -, Halba are dreptate. Daca te duci cu toata familia (copil mic si 2 ciini) in concediu nu iti ajunge Forester (nici Obk, de fapt). Doar un Discovery/Patrol te ajuta. Porbagajul de la Forester iti ajunge doar pentru patut/scaun de luat masa/cadita si niste haine/biberoane/sterilizator/etc.

On the other hand, eu nu te sfatuiesc sa iesi cu copil mic din localitatea de domiciliu. At least pina pe la 1 an - 1 an jumate cind face baie in cada, maninca si fara scaun, etc.
air_wolf
halba, elimi patrolul dar iti ramine discovery. ai remarcat sper ca am eliminat din start defenderul, desi are punti rigide dar nu are pic de confort si daca iese si cu bebe e chiar nasol.
discovery are independente fata/spare, suspensie pneumatica (mai confortabil nu exista) si echipat cu gume bune poate fi capabil si in teren. e una din cele mai bune masini existente la ora actuala, chiar daca arata ca un dulap cu roti. in TG numarul asta e testat lr3 vs q7 vs xc90 si evident ca a cistigat lr3-ul.
ar mai fi de luat in calcul si range rover sport si niste toyota landcruiser.

@marian: la offroadere nu exista clase diferite, doar masini care pot si masini care nu pot biggrin.gif si cele care nu pot sint ajutate wink.gif
Daniel90490
Va multumesc pt opinii.
Oricum as vrea sa scot din variante Patrolul (cu parere de rau) si Passatul Variant 4Motion nici nu stiu de ce l-am pus.
As mai scoate si Defenderul,dar astept pana in martie cand o sa soseasca la reprezentanta noul model,nu se mai fabrica varianta cu 9 locuri (cele 2 banchete fata in fata au fost inlocuite cu 2 scaune individuale) si atunci am sa fac un drive test sa vedem cum stam la capitolul confort.
Mai raman doua SUV-uri care daca le-am compara d.p.d.v al optiunilor sa fie aceleasi,Touareg Mountain ar fi mai ieftin cam cu vreo 2000 decat Discovery3,plus ca as putea opta si pt echipamente mai OFF-ROAd ca,bara stabilizatoare decuplabila,pe linga diferentialul spate blocabil si perna de aer pe care le are si Disc.3
Plusul lui Disc3 ar fi la portbagaj si la varianta de echipare cu 7 locuri (toate pt adulti si pliabile in podea,nu pe laterale ca la Patrol) plus trapa dubla.
Iar acum ceva ce alte compani nici nu viseaza ca ar putea oferi vreodata sau daca o fac este un cost suplimentar adaugat la rata de leasind si in nici un caz asa ceva:
1.INCHIRIERE DE MASINA
In cazul in care dupa asistenta furnizata de Land Rover Assistance masina dumneavoastra nu poate fi reparata in decurs de 4 ore, vom asigura, in masura posibilului, si vom achita costurile aferente inchirierii unui automobil de schimb pentru o perioada de maximum 2 zile si o suma de maximum 290 euro, pe durata reparatiei vehiculului personal.
2.CONTINUAREA CALATORIEI
In cazul in care dupa asistenta oferita de Land Rover Assistance masina dumneavoastra nu poate fi reparata in decurs de 4 ore si daca ea ramane imobilizata, vom asigura, in masura posibilului, si vom achita costurile aferente continuarii calatoriei dumneavoastra si a pasagerilor dumneavoastra sau intoarcerea acasa cu trenul la clasa intai, sau cu o cursa regulata de avion
3.CAZARE LA HOTEL
In cazul in care defectiunea se produce la o distanta mai mare de 80 km de casa si considerati cazarea peste noapte o solutie mai buna, vom suporta costul cazarii la hotel pentru dumneavoastra si pasagerii care va insotesc, in limita sumei de 140 euro, TVA inclus, de persoana. Acest beneficiu are ca limita suma totala de 700 euro, TVA inclus
4.RETURNAREA VEHICULULUI
In cazul in care vehiculul dumneavoatra a fost preluat de Land Rover Assistance pentru reparatii la un centru service Land Rover aflat la o distanta mai mare de 80 km de domiciliul dumneavoastra, vom asigura returnarea vehiculului la domiciliu dupa incheierea reparatiei.

CE SPUNE-TI ????
A mai ramas SUBARU FORESTER 2.5.XT de 230 CP si 0-100 Km/h in 5.9 sec,astea da performante,care vin si cu un consum minim de 14,5% in oras,dar era de asteptat,nu?
Numai ca nu prea stiu ce performante are in Off-Road,da are 4x4 Symertical dar pana unde m-as ptea aventura cu el ?
In rest daca ar fi si bun off,l-as lua cu siguranta pe acesta,dar nu as vrea doar cateva drumuri mai noroioase si doua hartoape sa fie tot potentialul sau.
Stie cineva ce performante reale are Off-Road???
Multumesc
Daniel90490
Scuze pentru culoarea rosie biggrin.gif
Daniel90490
Venind vorba si de costuri de achizitie si Touareg-ul si Discovery3 mi-au iesit cam pe la 37-38.000 euro si nu cu tot ce vroiam pe ele,doar cum am spus si mai sus ca la Touareg daca iau si bara stabilizatoare decuplabila,pe langa perna de aer si diferential spate blocabil,fac din el un Patrol dar si o Limusine.
Dar si Forester-ul cu sportivitatea lui,dar si cu pretul FULL,fara navigatie 22300 e C.I.P este IMBATABIL.Numai ca nu-i stiu performantele Off-road.
f1anatic
QUOTE(Daniel90490)
Dar si Forester-ul cu sportivitatea lui,dar si cu pretul FULL,fara navigatie 22300 e C.I.P este IMBATABIL.Numai ca nu-i stiu performantele Off-road.


Pai nu ai sa o iei pe hirtoape si pajisti cu el. Daca este drum forestier atunci forester-ul va face fata. Dar sa nu crezi ca poti face ca in poza 2 si 3 al lui Air Wolf.
air_wolf
QUOTE(Daniel90490)
Venind vorba si de costuri de achizitie si Touareg-ul si Discovery3 mi-au iesit cam pe la 37-38.000 euro si nu cu tot ce vroiam pe ele,doar cum am spus si mai sus ca la Touareg daca iau si bara stabilizatoare decuplabila,pe langa perna de aer si diferential spate blocabil,fac din el un Patrol dar si o Limusine.
Dar si Forester-ul cu sportivitatea lui,dar si cu pretul FULL,fara navigatie 22300 e C.I.P este IMBATABIL.Numai ca nu-i stiu performantele Off-road.


daniel, nici pe departe smile.gif daca ai scos patrolul ramii la lrd3. uite touaregul: - e adevarat, conform cu cele spuse de sofer, acolo era un sant cu noroi si oricine putea ramine.
iti dai seama cum facea foresterul biggrin.gif
mai ai si terracanul, care e de fapt un pajero camuflat.
victor71773
De ce nu este inclus si Jeep-ul in aceasta lista?
- Wrangler este de departe este favoritul meu - dar din motive de dimensiuni se exclude singur in cazul acestui topic.
- Cherokee este cel pe care l-am cumparat - si pana acum sunt foarte multumit: foarte in bun off-road (cu garda de 23.4 cm), bun on-road (180 km/h pe autostrada - de ajuns cred pentru motorul de 2.8 CRD).
Portbagajul nu este totusi foarte incapator din pacate...
- Iar Grand Cherokee am inteles ca este foarte bun pe sosea si foarte bun si off-road in acelasi timp.

Victor
---------------
Jeep Cherokee 2.8 CRD
Daniel90490
iti multumesc mult f1anatic la el ma gandeam si eu,dar nu-i stiam puterile off-road,pana astazi cand am fost la munte cu outback-ul,care dupa cum am inteles e mai inferior si am ramas placut impresionat de locuri pe unde am coborat si ce drumuri am urcat si cum aratau ele.
pe iarba nu prea a urcat cu toate ca are si niste gume ok,din viziunea mea de novice.
pe sosea am depasit TOT si am trecut limita kilometrajului,fara sa se simta vreun efort din partea motorului,am ajuns pe la 210 km/h dar mai mergea,ce sa-i faci cu cei care nu se dau pe banda 1
abia imi pot imagina ce poate face 2.5 XT
f1anatic
He he XT e cel turbo. Gindeste-te XT e o masina de aproape 2 ori mai puternica....si e echipata cu diferentiale LSD autoblocabile. Cred ca vei ramine bulversat.

Vorbind din experienta personala, intre un Legacy si un Legacy GT este MARE diferenta si la handling, la putere, la ..orice. Masinile turbo la Subaru sint mult mai capabile decit cele NA
Otto73
QUOTE(f1anatic)
Masinile turbo la Subaru sint mult mai capabile decit cele NA

Chestia asta e valabila la orice marca.
f1anatic
QUOTE(Otto73)
QUOTE(f1anatic)

Masinile turbo la Subaru sint mult mai capabile decit cele NA

Chestia asta e valabila la orice marca.


Si la BMW ? Sau Mertz ? :ban:
HalbaSus
Da, si la BMW sau mertz.

BMW 330i (NA):
Engine capacity 2996 cm3
Max Power 200 kW (ECE) 6650 rpm
Max torque 315 Nm (rpm) 2750 rpm

BMW 335ti (twin-turbo):
Engine capacity 2979 cm3
Max Power 225 kW (ECE) 5800 rpm
Max torque 400 Nm (rpm) 1300-5000 rpm

SLK55AMG (NA):
Engine capacity 5439 cm3
Max Power 265 kW (ECE) 5750 rpm
Max torque 510 Nm (rpm) 4000 rpm

SL55AMG (compressor + intercooler):
Engine capacity 5439 cm3
Max Power 368 kW (ECE) 6100 rpm
Max torque 700 Nm (rpm) 2750-4000 rpm

Deci masinile turbo sau supraalimentate sunt mai capabile decat cele normal aspirate... la toate marcile.
Daniel90490
deci ca sa ma edific:
diferential spate blocabil= daca o punte fata sau spate are aderenta,iesi
diferential fata blocabil= ???
bara stabilizatoare blocabila=daca o roata are aderenta,indiferent care,iesi
diferential central blocabil=???
diferential cu alunecare limitata=???
reductor=???
Daniel90490
QUOTE(DORU)
Asa alege Subaru. Pe locul 2 vad D3 TDV6...




multumesc,doru,cam in ordinea asta as alege si eu si datorita faptului ca abia am intrat in posesia unui Outback si datorita performantelor pe sosea si datorita PRETULUI. 22300 vs 28300 (si fara piele sau alte optiuni)
Daniel90490
QUOTE(HalbaSus)
Forester 2.5XT e o alegere buna, dar nu stiu daca spatiul e suficient... si eu am un dog argentinian si un ciobanesc german si nu i-as vedea sincer intrand in portbagajul unui forester, dar poate ai mei sunt mai rasfatati biggrin.gif.

Eu de pe lista asta as scoate Patrol-ul, e un off-roader bun si cam atat




multumesc si tie Halba,cu toate ca de la Patrol pornisem,am ajuns la Subaru in final si D3
Otto73
Vezi F1anatic, Halba a raspuns in locul meu. biggrin.gif
Daniel90490
cam cat consuma,real,un forester 2.5XT ???
air_wolf
QUOTE(Daniel90490)
deci ca sa ma edific:
diferential spate blocabil= daca o punte fata sau spate are aderenta,iesi
diferential fata blocabil= ???
bara stabilizatoare blocabila=daca o roata are aderenta,indiferent care,iesi
diferential central blocabil=???
diferential cu alunecare limitata=???
reductor=???


gresit in toate.

diferential spate/fata blocabil=cuplu 50/50 intre rotile aceleiasi punti
central blocabil=50/50 intre puntile masinii
diferential cu alunecare limitata=LSD=transmite o parte din putere rotii cu aderenta/nu se blocheaza 100%/merge cind vrea el si mai ales daca ii dai gaz pe curbe smile.gif

bara stabilizatoare blocabila - blink.gif blink.gif blink.gif ce e asta? oricum, nu e blocabila ci decluplabila - permite flex mai mare.
reductor=multe pinioane reductoare aflate intr-o cutie. astfel, la 5400 intr-a 3-a poti avea 10km/h si un cuplu de te urci pe pereti.
Lucian55
Deci reductorul asta este tipul de tractiune 4LO de la nissanul meu ?
este adevarat. in tipul asta de tractiune maxim in viteza a6a la 5000rpm ai 45km/h biggrin.gif
air_wolf
da, 4L sau 4LO este. wink.gif
HalbaSus
Off-topic: La ML este un buton pe care scrie "LOW RANGE"... daca il cuplezi masina se misca de parca ar fi un tractor dar probabil ca poate merge pe unde merge tractorul (pana acum nu am fost in situatii in care sa pot iesi doar cu LOW RANGE, desi a trecut prin niste noroaie de se scufundase masina pana la axe in namol). Tot reductor e si ala ?
air_wolf
da, tot reductor e.
Legionaru'
QUOTE(Daniel90490)
cam cat consuma,real,un forester 2.5XT ???

George ne poate spune.
CPI
intra pe sectiunea subaru din forum si o sa gasesti pe acolo. Era in jur de 15-17 in oras daca imi aduc bine aminte
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.