Cristian: Cand m-am referit la prieteni nu am avut in gand sa fiu malitios. Nu vad de ce sa nu te consider prieten, chiar daca avem pozitii antagoniste ne-am respectat si am discutat civilizat. Eu nu fac altfel nici cu prietenii "reali".
On topic: Daca am incaput eu, la cele 120 kile (sper sa mai cobor putin, m-am luat iar de fumat dupa 1,8 ani :smokin: ) atunci poate intra oricine, cu conditia sa nu-i trebuiasca usi duble acasa...
Sincer nu am facut miscari de contorsionist pentru a intra, iar daca e sa ne uitam la concurenta (dpdv al locurilor). atunci situatia nu este diferita. Cu 5 sau 7 locuri, MCV-ul este o optiune clara pentru cineva care are de transportat persoane sau obiecte voluminoase. Si chiar si lucruri grele, substituind persoanele care ar fi intrat in masina (aprox. 500kg). Daca vrei sa duci si persoane si bagaje, ofera-mi tu alternativa, indiferent de pret.
Desigur, nu vorbim de microbuze sau dube de marfa...
Daca ai vazut ce cara break-urile de regula, nu poti spune ca viteza este dezideratul principal al soferului, nu? Sa incapa cat ai multe... Cat despre observatia lui ncristi facuta cu alta ocazie, cum ca MCV-ul va fi optiunea nr.1 a firmelor mici, sunt de acord cu ea. Poate duce si 3-4 calculatoare, si marfuri alimentare, si persoane, in fine, va substitui dubele, de multe ori prea mari pentru scopul pentru care sunt folosite.
MCV-ul, pana la aparitia utilitarei, va concura atat cu masinile de pasageri, cat si cu Doblo-uri, Kangoo-uri, etc. Un prieten de la dealer mi-a spus ca sunt comandate masini pentru 2-3 luni in avans. Deci, cu toate nemultumirile noastre, masina se cauta cu asiduitate. Si asta conteaza de fapt, nu? Ca si la Loganul berlina, discutiile noastre nu influenteaza vanzarile, masina fiind cumparata in numar mare. Si nu numai in Romania...