QUOTE(Cristi2)
haideti sa privim lucrurile dintr-o alta perspectiva.
sa presupunem ca lui Schumi nu-i crapa motorul in Japonia.
, si presupunem ca in Brazilia lucrurile nu se modificau, probabil ca Schumi ar fi mers mai precaut si nu forta depasirea lui Fisico in acea tura, deci, Schumi ar fi iesit campion, ar fi luat al 8 titlu. asadar, sa inteleg ca daca lui Schumi nu i-ar fi crapat motorul Alonso nu mai era asa de bun ??
era doar o constatare legata de cum poate sa distorsioneze un amanunt aparent banal perceptia asupra lucrurilor.
ok, se putea intampla ca lui Alonso sa nu-i sara roata si diferenta dintre ei sa creasca.
...
iar ce scrii aici imi scoate in evidenta cat de distorsionati sunt unii.
uiti ca alonso a avut de-a lungul sezonului 2 evenimente majore. ce-i drept ai amintit , dar f vag. ai facut calculul doar intr-un sg sens.
dar hai sa vedem ce se intampla daca lui alonso nu i-ar fi crapat motorul in italia cand era pe doi deci a pirdut 8 puncte, si nu i-ar fi sarit roata in ungaria -deci alte 10 puncte.
dupa gp al chinei alonso ar fi avut 134 iar MS 115 .
tinand cont ca ordinea cronologica a defectiunilor l-a avut in prim plan pe alonso. deci defectiunile lui sunt mult mai importante. i-ar mai fi trebuit in ultimile 2 etape 2 puncte lui alonso indiferent de ce facea MS in japonia si brazilia.
eu cred ca este mai usor sa castigi 2 puncte in 2 etape decat 1 punct in o etapa.
asa ca defectiunile tehnice daca nu ar fi aparut, ALONSO , ar fi obtinut probabil 8 puncte in italia , 10 in ungaria, 8 in japonia si 6 in brazilia. total 148 puncte.
MS ar fi avut. 0 puncte in ungaria, 10 in japonia si 10 in brazilia. total 140.
campionatul ar fi fost mult mai usor decat o arata rezultatul final pt ca alonso ar fi avut nevoie de cateva puncte in 2 etape.
asa cand te uiti la ceva uita-te cu 2 ochi nu cu unul singur!!!!!!!!!!!!
daca faci calcule te rog frumos, fa-le corect. nu de alta , dar mai sunt altii care vazand ce scrii tu aproape ca le vine a crede.