Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Merita Alonso un nou titlu??
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1
Adrian81432
Se pare ca va castiga Alonso beer.gif Cu toate mass dumper si penalizarile FIA
Acum nu stiu cat de obiectivi suntem dar credeti ca Alonso merita titlul??? Eu personal da.
f1anatic
Da. Il merita. Si in aceeasi masura il merita si Schumacher.

Acum intre noi doi fie vorba...noul sistem de punctaj introdus in 2003 dezavantajeaza cistigatorii curselor...indiferent ca e Michael sau Fernando, Button sau Massa. 2 puncte pt. o victorie nu e normal. As fi curios cine ar fi lider de campionat cu vechiul sistem de puncte.

Cind abandonezi...abandonezi si pierzi un maxim de 10 puncte. Dar daca revii la cursa urmatoare si cistigi, iar adversarul iese pe 2 sau 3...in loc sa redresezi cit de cit situatia...tot un "shit" ai facut pentru ca diferenta de puncte se schimba foarte putin (2-4 puncte) in loc de (4-6). Vechiul sistem de punctaj era mult mai potrivit.
James Kilowatt
De acord cu F1. Actualul punctaj nu te mai incurajeaza sa tragi la victorie. si nici prostia cu motorul care sa tina doua curse indeamna la prudenta nu la performanta.
Insa asta e politica generala a FIA :puke: . De kkt, chiar daca iau avertisment. (pentru offtopic inclusiv)

de spus daca Alo a meritat sau nu..... a meritat prin faptul ca nu a fost altul mai breaz pe intreg sezonul. Chiorul in tara orbilor biggrin.gif
Leone
Daca merita Alonso titlul? Da, pentru ca a punctat constant, aproape in fiecare cursa....iar chestia asta e mai importanta in conditiile actualului sistem de punctaj decat sa castigi curse!
petre 1
In ceea ce priveste punctajul cred ca (FIA) in special pentru F1 ar avea ceva de invatat din sistemul de punctaj al ChampCar.(care mi se pare mult mai corect)
f1anatic
QUOTE(MR28673)
De acord cu F1. Actualul punctaj nu te mai incurajeaza sa tragi la victorie. si nici prostia cu motorul care sa tina doua curse indeamna la prudenta nu la performanta.
Insa asta e politica generala a FIA :puke: . De kkt, chiar daca iau avertisment. (pentru offtopic inclusiv)


MR, ai un avertisment pentru ca ai asteptat atita vreme pina sa te pronunti despre politica generala de KKT a FIA ! Alta data te rog sa folosesti un limbaj mai adecvat - kkt - fiind prea blind
f1anatic
QUOTE(MR28673)


Fiule, numai Dumnezeu iarta !

In cazul tau, MR, pot insa sa iti acordez circumstante atenuate, sa uit si sa anulez avertismentul.
guerilla
QUOTE(MR28673)
Insa asta e politica generala a FIA :puke: . De kkt, chiar daca iau avertisment. (pentru offtopic inclusiv)


QUOTE(f1anatic)
MR, ai un avertisment pentru ca ai asteptat atita vreme pina sa te pronunti despre politica generala de KKT a FIA ! Alta data te rog sa folosesti un limbaj mai adecvat - kkt - fiind prea blind


ce cuvinte elevate folositi domnilor... blink.gif
o sa vin mai des in vizita biggrin.gif

PS. Pentru cine nu stie kkt reprezinta Kölner Künstler Theater laugh.gif
James Kilowatt
Pai la asta m-am referit si eu.... fia a devenit un fel de kkt smile.gif Versiunea cu marionete biggrin.gif
AZAZEL
merita titlul mondial.

si cu sistemul vechi de punctaj tot campion era.
CCI
Alonso e campion. Pe merit as spune.
a3des
Felicitari campionilor, ALONSO si RENAULT.
Dragos56563
Pe sistemul vechi de punctare, Alonso ar fi avut 116 puncte, iar Schumi tot 116. Alonso are 7 victorii, iar Schumi tot 7 victorii. Urmeaza departajarea la locul 2. Alonso 5 locuri 2, iar Schumi 3. Deci, tot Alonso ar fi iesit campion. Alo si Renault merita titlul pentru ca au fost constanti, Ferrari pentru revenirea fulminanta dinspre finalul sezonului.

Toate bune !

:wave:
Cristi2
haideti sa privim lucrurile dintr-o alta perspectiva.
sa presupunem ca lui Schumi nu-i crapa motorul in Japonia.
mai erau doar 17 tururi, Ferrari in mod normal nu a suferit din cauza fiabilitatii. deci Schumi pe 1 si Alonso pe 2.
tinand cont de acest lucru, si presupunem ca in Brazilia lucrurile nu se modificau, probabil ca Schumi ar fi mers mai precaut si nu forta depasirea lui Fisico in acea tura, deci presupusul contact sau probabila agatarea a unor resturi de monopost BMW n-ar mai fi avut loc. cred ca sinteti de acord cu mine ca pana la urma ar fi reusit sa depaseasca masinile Reno, tinand cont de modul cum a pilotat si de masina avuta la dispozitie. in mod normal, pentru a castiga campionatul i-ar fi fost deajuns sa se claseze in imediata apropiere a lui Alonso. nu cred ca era greu, sper ca sinteti de acord cu mine.
deci, Schumi ar fi iesit campion, ar fi luat al 8 titlu. asadar, sa inteleg ca daca lui Schumi nu i-ar fi crapat motorul Alonso nu mai era asa de bun ??
sau devenea subit Schumi mai bun ??


era doar o constatare legata de cum poate sa distorsioneze un amanunt aparent banal perceptia asupra lucrurilor.
ok, se putea intampla ca lui Alonso sa nu-i sara roata si diferenta dintre ei sa creasca.
din nou, mai rar se intampla ca un prezon sa nu fie strans corespunzator.
e acelasi lucru.

cred ca e ceva mai usor sa te pronunti vizavi de intreaga cariera decat de un campionat, ca sa nu mai vorbim de o cursa sau un lap...
AZAZEL
QUOTE(Cristi2)
haideti sa privim lucrurile dintr-o alta perspectiva.
sa presupunem ca lui Schumi nu-i crapa motorul in Japonia.

, si presupunem ca in Brazilia lucrurile nu se modificau, probabil ca Schumi ar fi mers mai precaut si nu forta depasirea lui Fisico in acea tura, deci, Schumi ar fi iesit campion, ar fi luat al 8 titlu. asadar, sa inteleg ca daca lui Schumi nu i-ar fi crapat motorul Alonso nu mai era asa de bun ??

era doar o constatare legata de cum poate sa distorsioneze un amanunt aparent banal perceptia asupra lucrurilor.

ok, se putea intampla ca lui Alonso sa nu-i sara roata si diferenta dintre ei sa creasca.
...


iar ce scrii aici imi scoate in evidenta cat de distorsionati sunt unii.

uiti ca alonso a avut de-a lungul sezonului 2 evenimente majore. ce-i drept ai amintit , dar f vag. ai facut calculul doar intr-un sg sens.

dar hai sa vedem ce se intampla daca lui alonso nu i-ar fi crapat motorul in italia cand era pe doi deci a pirdut 8 puncte, si nu i-ar fi sarit roata in ungaria -deci alte 10 puncte.


dupa gp al chinei alonso ar fi avut 134 iar MS 115 .

tinand cont ca ordinea cronologica a defectiunilor l-a avut in prim plan pe alonso. deci defectiunile lui sunt mult mai importante. i-ar mai fi trebuit in ultimile 2 etape 2 puncte lui alonso indiferent de ce facea MS in japonia si brazilia.
eu cred ca este mai usor sa castigi 2 puncte in 2 etape decat 1 punct in o etapa.

asa ca defectiunile tehnice daca nu ar fi aparut, ALONSO , ar fi obtinut probabil 8 puncte in italia , 10 in ungaria, 8 in japonia si 6 in brazilia. total 148 puncte.

MS ar fi avut. 0 puncte in ungaria, 10 in japonia si 10 in brazilia. total 140.

campionatul ar fi fost mult mai usor decat o arata rezultatul final pt ca alonso ar fi avut nevoie de cateva puncte in 2 etape.

asa cand te uiti la ceva uita-te cu 2 ochi nu cu unul singur!!!!!!!!!!!!

daca faci calcule te rog frumos, fa-le corect. nu de alta , dar mai sunt altii care vazand ce scrii tu aproape ca le vine a crede.
Virgil47474
QUOTE(AZAZEL)
dar hai sa vedem ce se intampla daca lui alonso nu i-ar fi sarit roata in ungaria -deci alte 10 puncte.

MS ar fi avut. 0 puncte in ungaria

asa cand te uiti la ceva uita-te cu 2 ochi nu cu unul singur!!!!!!!!!!!!

daca faci calcule te rog frumos, fa-le corect. nu de alta , dar mai sunt altii care vazand ce scrii tu aproape ca le vine a crede.


eu zic sa te uiti si tu cu 2 ochi.....

corect ar fi fost daca ar fi iesit amandoi pe primul loc si daca nu ar fi abandonat nici unul blink.gif

atunci cine e mai bun????? :argue:
Cristi2
Azazel, n-am fost atat de scrupulos deoarece nu asta a fost intentia mea.

eu am aratat ca daca masina lui Schumi nu pusca in Japonia, aproape sigur ca el castiga campionatul.
acelasi gen de rationament de poate aplica si in cazul lui Alonso, dupa cum am spus si anterior.
vroiam sa spun ca decizia de a nominaliza cu certitudine un pilot drept mai bun sau mai rau nu se poate lua asa usor si e preferabil sa se faca referire la o perioada mai lunga, in conditii diferite.
altfel, un element aparent banal, ca un prezon prost strans sau o pompa de benzina care da rateuri ar putea sa incline balanta in partea nepotrivita.
si nu uita : nici prezonul, nici pompa de benzina nu au de a face cu abilitatile pilotului respectiv.
gabriel cretu
acum,daca ar fi sa vedem lucrurile obiectiv sau ma rog cat de cat obiectiv,pentru ca fiecare avem simpatii si antipatii,perspectiva pare sa-i surada lui Alonso,care e mai tanar campion ca Schumi,deja dublu campion,daca schimba acum echipa si poate nu chiar anul asta dar la anul,iese iarasi campion,se cam schimba un pic datele problemei........Mai mult,in afara de Raikkonen la ora actuala nu vad pe altcineva care sa-i poata face fata,si daca asta persista un an doi,iata cum ajunge la 3-4 titluri.......parerea mea este ca cel putin acum este pe un culoar favorabil si perspectivele par bune,mai mult cred ca miscarea pe care a facut-o plecand de la Renault,va fi de bun augur,nu stiu de ce dar cred ca Renault si-a cam spus ultimul cuvant,la fel si Ferrari...........
Daca e sa fiu cinstit dupa cum incepuse campionatul asta credeam ca nimeni nu-i va mai putea pune probleme si ca un nou Schumacher se profileaza,dar n-a fost chiar asa............ :wave:
AZAZEL
QUOTE(gabriel cretu)
.parerea mea este ca cel putin acum este pe un culoar favorabil si perspectivele par bune,mai mult cred ca miscarea pe care a facut-o plecand de la Renault,va fi de bun augur,nu stiu de ce dar cred ca Renault si-a cam spus ultimul cuvant,la fel si Ferrari...........
:


feelingul asta il am si eu , dupa cum am mai spus-o in alte topicuri formula 1, cred ca raikkonen va avea viata grea la ferrari. dupa cum spui si tu, cred ca ferrari si-a spus ultimul cuvant.

asa pare si renault. pt ca de jumate de sezon nu mai este in stare sa castige pe meritate.

cred ca a cam venit randul celor de la mc laren. insa nici ei nu sunt pregatiti. presimt ca anul viitor va fi o loterie si cu 5 curse inainte de final cel putin 3-4 piloti vor avea sanse la titlu. ma gandesc si la o crestere a celor de la honda.

ma astept ca ,echipa campioana la constructori sa aiba maxim 150 puncte, iar campionul mondial la piloti max 100 puncte
cred ca lupta se va da intre alonso, massa raikkonen si in plan secund button, si kovalainen.
Leone
QUOTE(AZAZEL)
cred ca lupta se va da intre alonso, massa raikkonen si in plan secund button, si kovalainen.


acum sincer, si eu il apreciez pe kovalainen, dar chiar crezi ca din sezonul de debut va fi in stare sa concureze pt titlul mondial?
Dragos56563
Eu nu cred ca va emite pretentii, dar cred ca oricum va fi peste Fissichella.

:wave:
R a z v a n
pana una-alta uite un filmulet cu motorul/masina campioana...

http://www.youtube.com/watch?v=sreYheItfCY&eurl=
Alless86081
QUOTE(R a z v a n)
pana una-alta uite un filmulet cu motorul/masina campioana...

http://www.youtube.com/watch?v=sreYheItfCY&eurl=



De cand e filmuletul? Se mai vad inca pneurile Michelin arigato.gif
a3des
Pai se vad si se vor vedea intotdeauana cand vor prezenta aceasta masina, cu aceste pneuri au ocupat locul :1: la finalul campionatul mondial! Logic, nu? arigato.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.