Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 24500 CIP: 407 sau noul Passat?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
Catalin87295
Salut,

am ajuns si eu in dilema asta (din nou...) Am 407-le din semnatura de aproape 2 ani (ian. 2005) si acum mi s-a oferit ocazia sa-mi iau o masina noua de vreo 24500 CIP. Dupa ce am studiat bine piata, am ajuns la eterna dilema: 407 vs. Passat. Vreau sa va spun de la inceput ca imi plac masinile cat mai dotate, deci exclus sa-mi spuneti ca la banii astia pot sa-mi iau vreun Seria3 sau S60 chel.
In plus, mai am o restrictie: desi nu sunt fan diesel, va trebui sa-mi iau o masina cu motor diesel. Asta inclina destul de tare balanta pentru 407 - dupa parerea mea, dieselul e super-decent, puternic si silentios (apropo, am mers cu o Alfa 159 cu motorul 1.9 JTD de 150CP - nu m-a impresionat de loc, reprizele mi s-au parut mai slabe ca la masina mea); TDI-ul de la VAG nu prea vreau sa aud de el - desi e cam greau sa nu-l auzi.
407 are un design traznet, are un feeling special, acel nu-stiu-ce care te face sa te indragostesti de o masina; Passat are o imagine ceva mai buna (desi e cam prea comun si il vezi de la vladica pana la opinca) si ceva "smecherii" in plus, avand in vedere ca a aparut cam la un an dupa 407. Probabil ca daca mi-as lua Passat, mi-as lua cam singura chestie misto pe care nu o poti avea la Peugeot: 4Motion. Da, stiu toate discutiile ca 4Motion nu e tractiune integrala permanenta, intra abia la vreo 1.5 sec dupa ce incep sa-ti patineze rotile din fata, dar nu mi-l iau ca sa fac nebunii in curbe sau alte de astea, dar iarna poate fi destul de bun - mi s-a intamplat de cateva ori sa raman cu 407-le impotmolit in niste situatii destul de jenante, unde un 4Motion m-ar fi scos.
Deci? Voi ce ati face?
cosmin45741
Passat, 2.0 TDI, 170 HP, fara discutie...
danmatyas
daca deja ai un 407 eu zic sa te indrepti spre passat.calitativ cred ca e peste peugeot.
Horia65398
Am si eu fixurile mele, asta e. In banii astia iti iei S40 2.0D cu xenoane, piele si toate nebuniile astea.Mai ales ca vrei "altceva"

Best,
H
T u d o r
Catalin, inainte sa iei hotararea, du-te si fa un test cu Accord diesel, e si mai ieftin si dotarile sunt excelente. Ca sa nu mai vorbim despre motor... biggrin.gif Fiabilitatea modelului este recunoscuta, aspectul este super (subiectiv, desigur) si nu il gasesti la fiecare colt de strada.

De asemenea, garantia de 3 ani este superioara atat Passatului cat si 407-ului, si acopera TOT.

Eu as alege Accordul fara nici o indoiala, la banii astia il iei si cu navigatie, si cu piele, si cu xenon, bluetooth, etc, in fine, full.
florin55503
si eu tot accordul. motorul diesel e o incantare
R a z v a n
Eu nu o sa inteleg niciodata de ce toata lumea se invarte intre 2-3 modele..
cum ramane cu saab, volvo, Subaru si alte asemenea whistling.gif care au un caracter de nu stiu cate ori mai puternic. Poate ca nu toate au cinci stele ca bagheta frantuzeasca, poate ca nu stau la fel pe curbe la 200 la ora dar in restul timpului trebuie sa fie o masina care sa iti placa, sa te defineasca, sa iti exprime personalitatea. mda....


Ia passatu din astea 2. Complet anost si categoric plictisitor (adica te baga fara sa vrei intr-o categorie a oamenilor lipsiti de imaginatie) dar are note bune. In fond daca nu stii ce sa iei ia ce cumpara toata lumea, nu gresesti...

PS
sa ma ajute cineva cu Mazda ca nu am voie sa fac reclama...
Mihai63349
Passat.
Apropo de bagheta frantuzeasca. Primul e un frankfurter, al doilea e sushi, al treilea ... Ce reprezinta, fratilor, al treilea crash-test? Ca nu mai dorm noaptea! blink.gif
R a z v a n
cracker - USA. somn usor.
CCI
Si eu as merge pe Passat 4Motion. Nu arata cu nimic mai prejos decat 407. Ca fiabilitate, nu e mare diferenta, nici Passat nu mai e de mult ce a fost.

De fapt, as merge pe 407SW, dar nu ziceai nimic pe aici de break smile.gif
Miu87084
Sincer nu inteleg unele persoanele care au un model de masina si isi mai ia inca unul.
Mai niste vecini, el are : range rover 2004 si ea : range rover 2005 :doh: whistling.gif
*****81107
Passat 100%.

Masini germane 100%
R a z v a n
banuiesc vocativul tau de 100% se refera la optiunea de cumparare pentru ca in momentul asta masinile germane sunt tot atat de germane ca masinile cu ratinti francezi, americani (ford) sau japonezi (in unele cazuri). adica 20%. Pe de alta parte aici nu se voteaza ci se argumenteaza din experienta, pareri personale sau din auzite. "100% german car" e un bullshit neargumentat. Pe care il respect dar nu il inghit.
guerilla
QUOTE(R a z v a n)
sa ma ajute cineva cu Mazda ca nu am voie sa fac reclama...


Catalin87295 da de mazda 6 nu te atingi? razvane, ce oferte mai aveti? biggrin.gif
de avensis nu ai auzit? 150CP sau chiar 177CP dizel daca intrebi un prieten.


QUOTE(*****81107)
Passat 100%.

Masini germane 100%


pe viitor abtine-te de la astfel de comentarii!!! vorbesc extrem de serios. fie vii cu ceva in plus, concret, care sa ajute, fie TACI! . :bash: :bash:
_Constantin_
ce vrei sa spui 100% passat? VW nu face parte din acea elita a masinilor germane decta cu 2 modele si nici alea nu exceleaza peste audi, merc sau bmw. Decat sa dai banii pe Passat mai bine ia Ocatvia II, si la banii astia iei 4X4 cu ce dotari vrei tu si teoretic e aceiasi platforma. Ca spatiu interior nu cred se poate plange cineva in Octavia. Beneficiezi de tehnologie germana cu preturi decente si badge de "kko" sa-i spunem. In plus pretul de intretinere e mult mai "uman" la Skoda. Numai bine.
florin55503
eu stiam sigur ca O2 e pe pe aceiasi platforma cu glofulV
Alex-164
QUOTE(_Constantin_)
Decat sa dai banii pe Passat mai bine ia Ocatvia II, si la banii astia iei 4X4 cu ce dotari vrei tu si teoretic e aceiasi platforma.


Este aproape aceeasi platforma dar nu este, PASSAT are platfroma de GOLF5 alungita, deci aceleasi articulati doar ca sasiul este mai lung si mai are unele chestii in plus, deci nu e chiar aceeasi masina. OCTAVIA2 are aceeasi platforma cu GOLF5, AUDI A3, SEAT LEON/ALTEA/TOLEDO, TOURAN, GOLF PLUS, si cred ca cam atat din cate stiu eu.

Referitor la problema lui Catalin, tot pe un PASSAT as merge, in favoare lui 407, dar daca ar fi alte masini in joc poate as alege, nu mai zici ce masini, ca induc in eroare.

Bafta
*****81107
QUOTE(R a z v a n)
Pe de alta parte aici nu se voteaza ci se argumenteaza din experienta, pareri personale sau din auzite. "100% german car" e un bullshit neargumentat. Pe care il respect dar nu il inghit.


Razvan
Am obosit ca de fiecare data sa fac trimitere la statistica. Am crezut ca se subintelege.
Gasesti o multime de pagini pe internet despre fiabilitatea marcilor despre cat de multumiti sint posesorii de masina proprie, ca sa nu mai mentionez JD Power stars (nr. de defecte constatate si inregistrate la masini).
E clar ca Peugeot se afla la coada clasamentului in timp ce VW e in frunte (dar dupa masinile Japoneze).
In special instalatia electrica la Peugeot e varza.

Sint total de acord cu cei care recomanda Skoda Octavia. E o alegere buna daca e sa ne luam dupa raportul pret/calitate.
T u d o r
*****, colega, sunt foarte curios daca nu cumva experienta ta cu masinile se rezuma la statistici de pe net si atat. smile.gif In marea majoritate a posturilor tale faci referire doar la jd power, satisfactia clientilor din Danemarca, etc... Intelege ca daca ar fi sa se ia toti dupa statistici, ar fi doar Toyota sau Honda pe strazi. O masina nu este un fier de calcat, sa-l iei pe cel mai fiabil sau pe cel care-si face treaba mai bine. O masina este si sentiment, si emotie, in fine, nu sunt un specialist in telenovele dar cred ca ai inteles ce am vrut sa spun. smile.gif
Din punctul meu de vedere, 407 nu este un model nici macar dpdv al aspectului, dar nu trebuie aruncat ca pe o masea stricata doar pentru ca o statistica il aseaza pe un loc codas. De altfel, nici VW nu stau chiar asa de bine la fiabilitate. Strict dintre cele doua as alege Passatul, dar daca as largi putin aria de selectie m-as duce intins spre Accord. Nici Avensisul nu este de lepadat daca vrei confort, nici C5, nici Laguna. Nici o masina din categoria asta de preturi nu este eminamente proasta, doar ca sunt unele mai bune, altele mai putin.
Catalin, repet, go for Accord. smile.gif
*****81107
QUOTE(> T u d o r <)
*****, colega, sunt foarte curios daca nu cumva experienta ta cu masinile se rezuma la statistici de pe net si atat. smile.gif In marea majoritate a posturilor tale faci referire doar la jd power, satisfactia clientilor din Danemarca, etc...


Tudor
Eu zic ca statistica e importanta pentru ca e OBIECTIVA.
Altfel o sa citim o multime de afirmatii subiective in care fiecare isi lauda masina.

M-am abtinut sa fac afirmatii de genul: Passat e o masina eleganta, puternica, are clasa etc. pentru ca imi sar toti in cap si zic ca sint parerile mele si sa le tin pentru mine. Sa ma abtin.
Der asta am evitat sa fiu subiectiv.

Sint de acord cu tine ca o masina nu e un fier de calcat sa il alegi pe cel mai fiabil, ca o masina inseamna si sentimente. Banuiesc ca daca alegerea e intre 407 si Passat, inseamna ca ambele masini ii plac. Dar noi nu ne putem da cu parerea despre ce masina ne da fiori, pentru ca nu noi o cumparam.
Catalin87295
Multumesc tuturor pentru raspunsuri si sugestii. In primul rand, cum am ajuns la alegerea asta: am un 407 de aproape 2 ani si dupa parerea mea e una din cele mai frumoase masini. Am urmarit-o inca de pe la sfarsitul lui 2003 cand aparuse doar versiunea prototip - atunci mi-am spus ca asta e urmatoarea mea masina. De 2 ani de cand o am, nu am avut nici o problema - si ar trebui sa vedeti cum inca se mai uita lumea dupa ea si acum, in special jentile sport de 17" si farurile cu xenon... :shock:
Iar motorul, ce sa va spun: unul din cele mai bune dieseluri dupa parerea mea, silentios si puternic, ar trebui sa vedeti cum accelereaza la 150 km/h intr-a sasea!
Acum cand as putea sa-mi iau altceva, nu prea am ce: masinile japoneze nu imi prea plac, stiu de povestile cu fiabilitatea, dar mie personal nici 407 nu mi-a facut nici o problema. Japonezele au un design asa, nu stiu cum, nu prea pe sufletul meu, mi se pare lipsit de gust si de emotion - inca o data, e chestie de gust.
Alte europene? Renault sau Citroen ies din discutie, restul germanelor in afara de VW sunt prea scumpe, britanicele cam tot asa... Skoda am avut inainte si nu mai vreau, am o parere foarte buna despre ea dar vreau altceva, Seat l-am luat in consideratie dar nu ii place sotiei, nordicele sunt iarasi prea scumpe - ce am mai uitat?
Otto73
de americane ce spui?
Catalin87295
Nu-mi plac - merg destul de des in State (3-4 ori pe an) si acolo inchiriez masina, asa ca am condus destule. Pot sa spun ca de cate ori ma intorc acasa, masina mea mi se pare cel putin Maserati... band.gif
T u d o r
Catalin, nu te costa prea mult sa dai pe la un dealer Honda sa vezi Accord-ul si sa asculti motorul diesel pe care il au. Parerea mea este ca la 23000 CIP este una dintre cele mai reusite masini de clasa medie.
Aceeasi parere am avut-o si eu, ca este anosta, ca nu are "emocion", etc. Nu este asa, iar calitatea ei este exemplara. Vezi ca sunt posesori pe forum, iar parerile lor sunt la superlativ.
Nu incerc sa te conving sa cumperi masina, nu sunt dealer. Dar fa-ti tu un serviciu si mergi cu ea, poate iti vei schimba parerea. Iar opiniile cunoscatorilor (ce-i drept, sunt mai putini biggrin.gif ) vor fi bune. Poate nu este asa de spectaculoasa ca si 407, dar sunt convins ca este o oferta mai buna la acest moment.
Marius87583
parerea mea e sa ramai la 407...e intr-adevar o masina foarte frumoasa, la design exterior a intrecut tot din clasa medie....si daca zici ca nu ai avut nici o problema cu ea in ultimii doi ani, atunci pastreaz-o pentru ca la passatul nou am citit pe forumul asta cativa care au avut probleme nasoale cu el, in special dieselurile si mai multi o sa intoarca ochii dupa 407 decat dupa passat biggrin.gif
CRG
daca tot e sa te bagi la un 407 de ce nu coupe-ul? Arata mult mai beton si mai masculin..

io vin cu acelasi sfat plictisitor dat si de alti colegi de forum: nu inteleg de ce nu faci macar un drive test cu un accord 2.2 i-ctdi...Poti sa ti-l iei si super accesorizat cum vrei tu (aproape). Sau mazda6 daca look-ul conteaza destul de mult.. motorul nu are torsul accordului, dar nu ma fac de ras cu ea..

si inca o chestie: scuze pentru owneri, da' in ochii mei, passatul e boring rau de tot.. si mai tre' sa o cumperi si cu 3 randuri de oglinzi de rezerva si proiectoare asisderea..
Mihai63349
Intr-adevar, Passat-ul nu arata grozav, in special partea din spate. Ce-i drept, la 407 nu-mi place deloc consola fata: e prea lunga. M-am dat cu amandoua si Passat-ul m-a impresionat. Ce-i drept, era TFSI biggrin.gif
CPI
Eu nu inteleg toate datele problemei:
1. Vrei sa iei ceva care va inlocui 407-ele existent?
1.1 Daca da, de ce il inlocuiesti asa devreme, dupa nici 2 ani? Cel vechi nu are dotarile pe care le vrei? Ca de placut inteleg ca ti-a placut, nu de asta vrei sa il schimbi...
1.2 Daca nu inseamna ca o sa ai 2 407 cu acelasi motor in curte, poate unul mai dotat ca altul si de virste diferite (adik frati, dar nu gemeni biggrin.gif )

Ca din ce spui tu te indrepti spre a lua inca unul, nu stiu de ce nu si-a dat si Tudor seama de asta. Insistenta lui e justificata dar cred ca n-o sa aiba finalitate la tine.

Daca poti sa ma lamuresti o sa vin si eu cu sugestii apoi
Sergiu75148
Pacat ca sotiei tale nu-i place Seat-ul blink.gif Noul Leon e un "hit" pe piata, ca si 407-le, de altfel.
Lasa-l incolo de Passat. Dai cu piatra pe strada si nimeresti la sigur un Passat (sau o Skoda...)
407 e traznet.
_Constantin_
Astfel de gandire se aplica atunci cand cumperi aston martin sau bentley nu berlina de clasa medie. Nici una din ele nu este un "hit" si nici nu intoarce nimeni capul dupa tine intr-una.

*****81107 statistica JD spune ca Toyota nu se strica.... mie mi s-a stricat in primii 10.000 km asa ca lasa statisticile. Eu am Avnesis si nu i-am recomandat sa ia masina mea. Deci nu toti de aici suntem subiectivi. Daca omul a fost multumit de masina made in france atunci fara grija poate sa ia un C5 sau Laguna, sunt masini bune cu dotari din plin si preturi decente.
HalbaSus
Off-topic: Constantin, total de acord cu tine, statisticile nu se aplica mereu, teoria mea (destul de fatalista recunosc) este ca sansele unei masini sa se strice sunt de 50% (ori se strica ori nu), chiar daca din 100 de toyote se strica doar 2 si din 100 de renault-uri se strica 10 poti sa fii tu unul din acei doi proprietari ghinionisti de toyota la care se strica sau unul din cei 90 de proprietari norocosi de renault la care nu se strica.

Revenind la topic:
Passatul e o masina prea supraevaluata mai ales in romania, designul e mediocru (nici prea prea, nici foarte foarte) oricum nu da pe spate, finisajele sunt ceva mai bune decat la competitia directa dar sincer am urcat intr-un passat highline si avea plastic vopsit in culoarea aluminului care mai si facea zgomote cand il apasai cu degentul, desi se vrea "entry level premium" or something nu este cu mult deasupra competitiei directe.
407 e o masina frumoasa, si din cate am inteles iti place foarte mult, dar e departe de a fi perfecta. Oricum la 24500 e clar ca gasesti masini mai bune.

La recomandari trebuie sa recunosc ca sunt subiectiv. Audi A3 Sportsback 2.0 TDI (cu sau fara quattro / 140 sau 170 cp). De ce ?
- Finisarea este cu mult peste ce ofera 407 sau passat.
- Interiorul nu este cu mult mai mic decat intr-un 407 sau passat, e adevarat ca A3 e clasa compacta dar e una destul de spatioasa, 4 persoane de talie medie pot sta lejer in masina, singura problema ar fi cu persoane inalte care stau in spate (e destul de joasa, dar problema aceasta exista si la 407), respectiv persoanele foarte inalte (peste 185) s-ar putea sa-si gaseasca mai greu o pozitie comfortabila la volan (sunt putin incomodate de consola centrala). Dar spatiul pentru picioare (atat fata cat si spate) este superior unui A4 sau serie 3 spre exemplu. Portbagajul este din nou suficient de incapator.

Eu zic ca e o alternativa de luat in seama. O alta varianta foarte atragatoare (dar din pacate non-diesel) este A4 1.8T 163 cp... pretul cip este de 24 de mii de euro. De 500 de euro mai poti pune cateva optiuni si ai un sedan premium cu motor puternic... dar benzinar....
Catalin87295
E adevarat ca exista japoneze demne de luat in seama si dpv design. Una dintre ele este clar Accordul - are dotari f. bune la pretul asta. Asa cum spuneati, statisticile sunt statistici si chiar daca ele spun ca japonezele de regula nu se strica, poti fi ghinionistul care sa nimeresti una ce contrazice statistica.
Totusi, nu v-am spus toate datele problemei si mi-a placut de CPI care a pus exact intrebarile esentiale: masina noua imi va fi data de la firma - am posibilitatea sa aleg, cu cateva limitari: trebuie sa fie diesel si sa nu fie japoneza :glare:.
Asa ca 407-le actual il voi vinde - nu are rost sa-l tin sa rugineasca in parcare (sotia mea nu conduce :punk:). Cum spuneam, imi place foarte mult, are cam toate dotarile importante, dar din moment ce mi se ofera ocazia asta...
T u d o r
Pai am inteles bine. smile.gif Vrei sa alegi intre niste masini de 24500 CIP, including 407-le pe care il aveai, deci nu se punea problema daca tii masina actuala sau cumperi alta. smile.gif
Si s-o luam metodic acum: masina o vei folosi preponderent urban sau afara? In functie de asta, te poti orienta spre o compacta premium sau o "medie". Fiind de firma, este destul de clar ca vei face multi km, asa ca eu zic ca benzina iese din discutie. Asadar diesel, clasa medie, dotari multe, nu? Sau compacta premium, diesel, dotari similare.
Sa incercam la medii: avem Passat, 407, Avensis, Accord, C5, Laguna, Octavia2 (putin fortata intrarea, dar este destul de scumpa oricum), Mazda 6, Opel Vectra, Volvo S40 (cam compacta, dar mai exclusiva), Mondeo, Nissan Primera, poate am mai uitat vreuna... smile.gif Ca si motorizari, recomandabile ar fi Accord, Passat/Octavia 2.0 TDI, Mondeo 2.2, Avensis 2.2, apoi vin Vectra 1.9, C5/407/S40/Mazda6 de 2.0, dupa care Renault/Nissan de 1.9 DCI, nu stiu daca au si motoarele mai mari pe masinile comercializate in Ro. Aspectul nu face obiectul discutiei, fiind subiectiv. Fiabilitatea o gasesti in topurile de specialitate.
La clasa compacta premium, alegerea poate fi intre A3 sau BMW serie1. Ca motor, clar BMW 120D, ca si spatiu A3 2.0 TDI. Alegerea este in functie de preferintele tale.

Oricum, cum spunea si nu mai stiu cine mai sus, toate masinile astea sunt bune, alegerea trebuie sa o faci din teste personale de mers si subiectiv dupa aspectul cel mai placut si feelingul pe care ti-l trezesc.
CPI
Iar a dat Tudor toate raspunsurile biggrin.gif . Asa esti tu, perfectionist.

Hai sa mai incerc si eu totusi, acum ca am mai multe date. Doar am promis biggrin.gif

Zici ca va fi masina de servici, diesel, la 24.500 CIP buget

Din asta eu deduc in primul rind ca trebuie sa fie clasa medie - e de servici, ai probabil un buget pentru nivelul ierarhic pe care esti si nu da de obicei bine sa ai o compacta (chiar daca premium) la fel ca cei de pe nivelul -1 fata de tine. Atunci avem de-a face cu clasa medie (spre premium) cu motorizarile mai puternice si cu dotari multe. Ordinea mea este:
Jaguar X-type 2.2 sau 2.0 cu dotari suficiente dar nu full. Oricum 2.2 incepe de la 22.900 CIP
Mondeo 2.2 sau 2.0 cu dotari full - e mai vechi dar e cel mai spatios, are un tren de rulare f. bun si are performante mai bune la aceiasi CP fata de majoritatea.
Vectra HB 1.9 150 CP cu dotari full sau 3.0 177CP cu dotari suficiente
407 2.2 sau 2.0, cu ceva mai multe dotari decit X-type-ul, poate chiar 2.0 full
Passat 2.0 cu dotari satisfacatoare (poate cele mai putine din toata lista)
Laguna 2.2 cu dotari full - probabil cel mai bun raport pret/dotari dar suspensiile sint foarte moi si in viraje e "barca". Daca iti place sa mnergi sportiv e un inconvenient, daca iti place confortul e un atu.

Pe restul eu nu le-as lua in calcul.

Ai mai zis si non-japoneza. Daca te referi la taxele vamale e adevarat pentru Accord si Mazda 6. Avensisul si Primera sint fara taxe (europene din punctul asta de vedere) si iti recomand dintre ele Avensis 2.2, probabil cu dotari full in bugetul tau.

Asa cum zicea si Tudor, drive-test-ul le va departaja. Eu am vrut diesel, am mers cu Mondeo 2.0, Vectra 1.9, Laguna 2.2 si Accord 2.4 pe benzina (nu aveau diesel la test atunci) si am ales band.gif Accord 2.0 benzina biggrin.gif E masina de familie (sotia conduce) asa ca mi-am ridicat singur conditia "diesel".

Succese la alegere!

PS Multumesc de apreciere, s-a intimplat sa pun intrebarile la obiect arigato.gif
Legionaru'
offtopic.gif
CPI , cum merge Accord 2.4? blush.gif
Mihai63349
Hyundai Sonata 2.0 CRDI. Undeva pana in 20000 full. Superb raportul calitate-pret. Masina frumoasa, incapatoare, confortabila. Iar la fiabilitate, stau eu martor. Cu fostul model am facut 180.000 km fara nici o problema. Nici macar un bec ars.
florin55503
QUOTE(Mihai63349)
Hyundai Sonata 2.0 CRDI. Undeva pana in 20000 full. Superb raportul calitate-pret. Masina frumoasa, incapatoare, confortabila. Iar la fiabilitate, stau eu martor. Cu fostul model am facut 180.000 km fara nici o problema. Nici macar un bec ars.


o idee foarte buna. dar o valoare de revanzare f mica. dar cum o cumpara pe firma nu trebuie sa fie o problema. diferenta se va recupera la revizii unde hyundai e foarte scump
florin55503
QUOTE(Mihai63349)
Hyundai Sonata 2.0 CRDI. Undeva pana in 20000 full. Superb raportul calitate-pret. Masina frumoasa, incapatoare, confortabila. Iar la fiabilitate, stau eu martor. Cu fostul model am facut 180.000 km fara nici o problema. Nici macar un bec ars.


o idee foarte buna. dar o valoare de revanzare f mica. dar cum o cumpara pe firma nu trebuie sa fie o problema. diferenta se va recupera la revizii unde hyundai e foarte scump
Catalin87295
Salut! Sunt sotia lui Catalin si mi-a revenit sarcina de a va informa in legatura cu decizia (Cata este plecat pentru cateva zile si nu are timp sa intre pe forum).
Pai, dupa indelungi cantariri wacko.gif si-a comandat...Alfa Romeo 159 biggrin.gif (Diesel 1.9, 150 CP, full distinctive, plus inca vreo cateva dotari gen xenoane, roti de 17/225, senzori de parcare posteriori, alarma din fabrica).
Pretul de lista era aproape 28.000 CIP, dar a avut un discount de 3000 :cool: si a mai tras in sus de pretul in care trebuia sa se incadreze.
Marele noroc a fost ca avem un prieten al carui frate este dealer Alfa si asa se explica discountul urias (zic io :-) pe care i l-a facut.
O singura chestie nu-mi convine deloc: are piele in interior iar eu urasc pielea, mai ales in cantitatile alea uriase (deh, mi-s cam ecologista :newblush: )
_Constantin_
Doamna ce pot sa va spun... s-o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea. Nu e alegerea care ne-am fi asteptat noi dar ce sa-i faci. Atata timp cat nu plateste reparatiile din salriu atunci totul e perfect.
CCI
Alfa 159 ... nu inteleg cum a scapat din discutia de aici ... masina e wub.gif
T u d o r
A scapat ca noi aveam un buget... La 28000 cip mai zicea unul si de BMW, si de Audi, si de Mercedes, poate un Lexus, ceva... smile.gif
Oricum, Catalin si sotia lui Catalin, va urez sa va bucurati de masina fara nici un eveniment nedorit. :wave:
Catalin87295
Multumim foarte mult! :wave:
Si, pentru ca tot am ramas de serviciu pe-aici, ia sa gasesc un avatar pentru Cata :ewpu: .
_Constantin_
Poate iti place asta sau cea de mai jos?
_Constantin_
2
Catalin87295
Iaca si avataru'!
Parca e cam sclipicios totusi si nu se intelege nimic...Probabil ca voi cauta altul laugh.gif

Constantin, multumesc pentru sugestii!
alexandru-179
intre cele doua si eu as alege Passatul de 170 cp diesel....dar daca ar fi sa cumpar eu, as lua Skoda Octavia II RS Diesel 2.0TDI 170cp, full option cu toate taxele la pretul la care ai lua tu un Passat Cip si nu la fel de dotat
G e o r g e
serios ? ia zi si mie unde e oferta asta ? blink.gif blink.gif

nu de alta dar octavia RS tdi este la acelasi pret cip cu un passat 2.0 TDI ... retine pret CIP .
CPI
QUOTE(Legionaru')
offtopic.gif
CPI , cum merge Accord 2.4? blush.gif


OT si eu: Cea cu care am mers era AT model 2005. Te baga in scaun mai tare decit 2.0 MT-ul meu dar nu cu mult. La viteze mici (am mers cu 10-20 km/h vreo 300 m pe beton spart) parca pluteai - motorul nu facea nici o sfortare, nu te dadea in nas iar suspensiile atenuau perfect.
Cind am apasat pedala la fund m-a dat cu capul de tetiera. Si la Accord tetiera nu e chiar in spatele capului, nu stiu de ce...
Cutia avea o intirziere perceptibila la kick-down. Am inteles ca versiuena 2006 are o cutie muult mai buna.
Am vrut sa iau 2.4 dar asta primavara trebuia sa astepti vreo- 4-6 luni asa ca mi-am dat seama :angel: ca imi ajunge si 2.0.

On topic acum: Catalin si sotia lui Catalin, sa va bucurati de Alfa!!! Arata mai bine ca 407 si parca are si performante mai bune!

@Tudor: am mai pierdut o batalie cu 159 :evil:
T u d o r
Daaaaa... sad.gif wacko.gif Unii pur si simplu nu stie ce e bun... biggrin.gif

Dar las' ca imi iau eu si o sa fim doar noi fericiti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.