Help - Search - Members - Calendar
Full Version: RANGE ROVER
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Land Rover
alcris01
Salutare tuturor. Vad ca se poarta discutii serioase pe aici si as avea si eu nevoie de un sfat. Vreau sa cumpar o masina de teren SH, diesel si am gasit o oferta de Range Rover 2.5D, 136 CP, din anul 2000, are la bord 160.000km. Este bine intretinuta, dar va rog pe cei care cunoasteti marca respectiva, ce parere aveti despre fiabilitate, intretinere, eventuale probleme care s-au manifestat la acest tip de masina. Inca o intrebare, are 4x4 permanent sau se cupleaza manual, si care ar fi consumul (urban si off road). Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
alcris01
Chiar nu exista nici un proprietar de asemenea masina pe forum? Si mai vorbim de solidaritatea de breasla biggrin.gif
malignus48078
QUOTE(alin87841)
Chiar nu exista nici un proprietar de asemenea masina pe forum? Si mai vorbim de solidaritatea de breasla biggrin.gif


pai s-a vandut acea masina si nu cred ca ai luat-o tu pt ca vad ca esti bucurestean:). despre ce breasla vorbim?biggrin.gif
Octavian98349
ciao! eu am un range rover, dar modelul classic din 86, full optional, 3.5i V8, de vanzare chiar pe seit. Eu sunt super multumit, e o masina serioasa, iar in ce priveste aptitudinile off-road e un monstru. Nu stiu modelele mai noi in ce proportie pastreaza traditia, depinde cat de mult mergi off-road. Eu scot un consum mediu neasteptat de mic, 13%, iar din cate stiu eu modelul diesel are consum mediu de 10%. Eu am tot felul de manuale de intretinere, foarte detaliate. Succes1
aylin20
QUOTE (alcris01 @ Oct 15 2006, 07:09 AM) *
Salutare tuturor. Vad ca se poarta discutii serioase pe aici si as avea si eu nevoie de un sfat. Vreau sa cumpar o masina de teren SH, diesel si am gasit o oferta de Range Rover 2.5D, 136 CP, din anul 2000, are la bord 160.000km. Este bine intretinuta, dar va rog pe cei care cunoasteti marca respectiva, ce parere aveti despre fiabilitate, intretinere, eventuale probleme care s-au manifestat la acest tip de masina. Inca o intrebare, are 4x4 permanent sau se cupleaza manual, si care ar fi consumul (urban si off road). Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

prietenul meu are range rover din 2004,reviziile sunt destul de scumpe,consuma destul de mult 24 la suta din ce stiu eu,mereu se vaita de consum,a lui e pe benzina si am inteles ca motorul cel mai mare.in rest e f f ok.si el chiar ia toate gropile din buc cu viteza si inca nu a trb sa schimbe nimic la ea,doar ce a tinut de nr de km.insa nu e multumit de service-ul de la noi.
trixi114679
service-ul lasa de dorit peste tot in tara noastra indiferent ca vorbim de lr sau vw.
in ceea ce priveste RR mai vechi second,va rog sa va socotiti bine cu taxa de inmatriculare cind e vorba de o masina neinmatriculata.unii fac soc hipotensiv cind vad la concret cit iese...
de altfel,cum s-a mai zis e un monstru pe off-road.RR este cel mai comod.(varianta sport,intr-adevar e mai atragatoare,dar "sport" include suspensii mai rigide si evacuarea zgomotoasa)
foarte multe piese de pe RR sunt de origine BMW.cele mai noi modele sunt ajutate foarte multa electronica.de aici vin cele mai multe probleme de obicei.
intr-adevar,punctul forte la LR nu este fiabilitatea,dar nici acum nu au fost inlocuite unele piese cu plastic dur,cum se intimpla la multe marci consacrate.
aceste masini au peste 2600 de kilograme si nimeni nu le fereste pe drumuri grele,se intelege deci ca cedeaza.
consumul la varianta benzina evident e mare,insa dieselarii au un consum decent.motoarele noi nu depasesc 11 L/100.cel mai fiabil este tdv8-ul.
toate masinile LR sunt 4x4 permanent.
andreistn

Am un prieten care are un range de 6 ani si a mers cu masina aia prin locuri greu de imaginat si totusi masina nu are nimic functioneaza perfect si nici nu a bagat foarte multi bani in service cu ea .

bakero
am prieten care are range sport v6 tdi de 190 cai si a intrat pe plaja intr-o zona cu nisip afanat si a ramas acolo! 36182451.gif
a cuplat nisip la terrain response + reductor si nimic 36182451.gif
buba:gume de 275/45R20 de vara!....i-am pus lemne la roti,a incercat unul cu un patrol sa-l scoata.n-a mers.a mai miscat-o el,cu ajutorul lemnelor la roti,si intr-un final cu 5 baieti in spate impingand,a reusit sa iasa.
morala:nu iesiti "pe naspa" cu gume nepotrivite chiar si cu range rover....
Seri
dry.gif Bine mah, asta ii ca si cum ai incerca sa pleci cu masina de pe elevator. Poti avea si simex-uri, daca masina este suspendata pe burta rotile se invart in gol. I-ar fi trebuit senile ca sa nu se impotmoleasca. Buba era soferul, nu cauciucurile, nu masina.
bakero
QUOTE (Seri @ Dec 5 2009, 07:47 PM) *
dry.gif Bine mah, asta ii ca si cum ai incerca sa pleci cu masina de pe elevator. Poti avea si simex-uri, daca masina este suspendata pe burta rotile se invart in gol. I-ar fi trebuit senile ca sa nu se impotmoleasca. Buba era soferul, nu cauciucurile, nu masina.


te contrazic!masina nu era pe burta!si iti demonstrez ca si un land cruiser fara gume se face de ras...sofer e de vina ca s-a bagat acolo cu gume nepotrivite...cum iti explici ca eu cu gume de vara am patinat in noroi si masina d-abia mergea cu reductor cuplat,chiar pe aratura mi*a facut o faza.gume de vara 225/45R17...iar cu actualelel vredestein quatrac2 si yokohama geolander 2 -all season de 215/60 R16 n*-am avut nici o treaba...nici macar n*-am cuplat reductorul...conteaza foarte mult gumele!daca nu ma crezi,incearca thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.