Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Brera vs restul lumii
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
marius68582
Am dat peste testul acesta comparativ,publicat in AMS-ul nemtesc.Coupe-ul Alfa este analizat alaturi de BMW Z4,Audi TT si Nissan 350Z.De asemenea,mai puteti viziona si un clip pe marginea aceluiasi subiect.Probabil ca testul va fi publicat si in editia romana...daca apare,imi cumpara si mie cineva revista? :oops:

Pana sa citim in romaneste,nemtii claseaza Brera pe locul 4.Din 4 :evil: Dupa cum reiese din "tabla de materii" de mai jos,pe buna dreptate,Alfa e codasa.Ce nu se poate masura in cifre e frumusetea si spiritul insa! biggrin.gif




florin55503
fara suparare dar nu ai de ce sa te miri.chiar si astra opc are performante mult mai bune decat brera. de fapt aproape toate compactele hot sunt mai rapide decat brera.

gandeste-te ca un golf cu un motor de 3.2 scoate 0-100 in 6.2 s si la bani mai putini. brera iti ofera stil

probabil te gandesti ca e un test "manarit" dar eu am citit mai multe chestii care spuneau cam tot acelasi lucru.
Mihai63349
Nici nu m-asteptam la altceva de la nemti. Au ei o problema, in general cu Alfa. Acum cativa ani, faceau comparatie intre BMW 318 si Alfa 156 1.8.
Normal, BMW era in fata, doar ca - problema! - motorul de BMW era de 2000 cmc.
La testul asta, au comparat bine, pana la un punct. Unde sunt dimensiunile si masele concurentilor?. Nicaieri! Pentru ca Alfa Brera, inrudita cu GT, facuta pe platforma 159 (deci A4 si 3-serie, nu Golf-A3) are lungimea de aproape 4 m jumate, pa cand Audi&BMW abia trec de 4 m. Se presupune, deci, ca si la mase o fi oarece diferenta. Si, de aici, diferente la performante. N-am date tehnice, n-am vreme sa umblu dupa ele, dar sunt convins ca-i asa.
air_wolf
e o masina frumoasa. eu astept insa alfa competitzione (8000C parca). masina aia sintetizeaza in ea esenta marcii alfa.
ca si la alfa 33 sau GTV nu cred ca performantele la nivel de secunda conteaza, ci spiritul marcii. iar brera e o masina care oricum nu va vedea suta in 7 sec, ci doar va plimba de colo-colo niste fericiti.
florin55503
QUOTE(Mihai63349)
Nici nu m-asteptam la altceva de la nemti. Au ei o problema, in general cu Alfa. Acum cativa ani, faceau comparatie intre BMW 318 si Alfa 156 1.8.
Normal, BMW era in fata, doar ca - problema! - motorul de BMW era de 2000 cmc.
La testul asta, au comparat bine, pana la un punct. Unde sunt dimensiunile si masele concurentilor?. Nicaieri! Pentru ca Alfa Brera, inrudita cu GT, facuta pe platforma 159 (deci A4 si 3-serie, nu Golf-A3) are lungimea de aproape 4 m jumate, pa cand Audi&BMW abia trec de 4 m. Se presupune, deci, ca si la mase o fi oarece diferenta. Si, de aici, diferente la performante. N-am date tehnice, n-am vreme sa umblu dupa ele, dar sunt convins ca-i asa.


TT-ul e facut pe platforma golfului V. dar chiar si asa golful cu motor de 3.2 scoate tot 6.2, astra opc 6,5 la fel si ford focus st. deci performantele brerei nu sunt deosebite, insa asa cum am mai spus masina are stil
Mihai63349
Pai, asta spuneam si eu. Deci, e mai mica, mai usoara. Ia fa TT pe platforma de Passat! Mai face 6 sec. cu 2-300 kile in plus?
air_wolf
mari piloti sinteti fratilor. ma mir cum mai are schumacher loc pe pista. chiar toate trebuie trecute prin sec pina la suta si pe ce platforma e si tot asa?
brera si daca o faceau pe platforma de caruta tot misto ar fi fost masina biggrin.gif
florin55503
QUOTE(air_wolf)
mari piloti sinteti fratilor. ma mir cum mai are schumacher loc pe pista. chiar toate trebuie trecute prin sec pina la suta si pe ce platforma e si tot asa?
brera si daca o faceau pe platforma de caruta tot misto ar fi fost masina biggrin.gif


mie imi plac alfele. dar discutia e alta. initiatorul topicului a pus in discutie testele germane si iata ca aparut si explicatia faptului ca e mai lenta. e mai grea.
de asemenea probabil s-a referit si la faptul ca germanii au tendinta de a testele sa iasa cam cum le convine lor.

PS: cand dai o caruta de bani pe o masina tre sa fie si foarte rapida nu numai frumoasa.
Paul46623
Mie personal, adevaratul perdant al testului mi se pare 350Z. Aia 40 cp in plus nu se vad absolut deloc, ba din contra, elasticitatea (reprizele) sunt "second-worst".
Insa JTS-ul ala e al naibii de setos.
HalbaSus
Pe de alta parte brera e singura masina din grup care ma atrage din acest grup.
TT-ul e girly, chiar daca a mai luat un pic de testosteron tot nu poti sa zici ca are ceva masculin.
Z4 e o masina atat de mica incat pana si copilu minune se simtea inghesuit in ea.
Nissanul nu ma atrage nici prin design (nu ca ar fi urat dar nu e iesit din comun), nici prin performante iesite din comun, nici prin imaginea de marca.

Brera macar e frumoasa... foarte frumoasa... suficient de frumoasa incat sa te faca sa-i ierti unele greseli... Desi probabil nu mi-as lua nici brera fiindca nu prea cred in combinatia 260 cp + tractiune fata.
f1anatic
Testul asta e o calomnia, o insulta adusa bunului simt, o pata pe obrazul subtire a germanofililor.

CUM sa marcheze Nissan 350Z asa de bine la categoriile mentionate ?

Cu exceptia: elasticity: care banuiesc ca s-a facut in treapta cea mai inalta de viteza lucru care nu este reprezentativ pt. nimic altceva decit cuplul motorului la turatia cea mai scazuta, in treapta cea mai mare - ori asa ceva nu prea se intimpla pe strada ?
laur6
pana la urma, voi ce ati prefara: o carcasa deosebita fara continut sau un ambalaj modest dar plin de substanta? daca astea ar fi descrierile a doua femei, cu care din ele v-ati insura???
air_wolf
cu carcasa fara substanta daca ar fi sa aleg a doua oara. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
laur6
me too! da' sa nu mai spui la nimeni... biggrin.gif
T u d o r
Alfa este frumoasa, cea mai frumoasa dintre toate participantele la test. Dar in ceea ce priveste pedigree-ul, nici Audi sau BMW nu stau prea prost. Nissan-ul este, ca toate japonezele, lipsit de imagine de marca, dar performantele sale sunt bune si daca nu vrei neaparat sa epatezi poate fi o alegere fericita.
Spiritul Alfa este de netagaduit, asta e clar. Dar sa ne uitam iar pe datele alea tehnice si sa observam ca la elasticitate (nu sunt de acord cu F1anatic, cum ca este cea mai putin intalnita situatia cu pricina, eu zic ca mai degraba sunt mai rare ocaziile cand testezi performantele 0-100 km/h ale masinii), deci sa revin, in privinta elasticitatii motorul JTS este mai slab. Si ce-i mai grav, uitati-va totusi la diferentele imense de consum intre masini. Frumoasa, frumoasa, dar cam..expensive in comparatie cu rivalele germano-nipone. biggrin.gif Na ca am putut sa scriu german si nipon de aceeasi parte si nu mi-a luat foc tastatura. tongue.gif
HalbaSus
QUOTE(f1anatic)
Testul asta e o calomnia, o insulta adusa bunului simt, o pata pe obrazul subtire a germanofililor.

CUM sa marcheze Nissan 350Z asa de bine la categoriile mentionate ?

Cu exceptia: elasticity: care banuiesc ca s-a facut in treapta cea mai inalta de viteza lucru care nu este reprezentativ pt. nimic altceva decit cuplul motorului la turatia cea mai scazuta, in treapta cea mai mare - ori asa ceva nu prea se intimpla pe strada ?


Sticla nu-i ca halba man, now your on €uro theritory. Deci uita-te la preturi... Cea mai ieftina este BMW Z4 (38.900) iar cea mai scumpa este Audi TT (39.900). Diferenta de 1000 de euro nu e un capat de lume nici cand vorbim de clasa mini, iar la asemenea sume putem spune lejer ca pretul este identic.
Deci daca tu ai avea de ales LA ACELASI PRET intre un audi, un bmw, o alfa si un nissan tu alegeai nissanul ? Care are cu vre-o 40 de cp in plus fata de concurenta si totusi se claseaza pe un onorabil loc... 3 din 4 ?

Mie performanta nissanului mi se pare jalnica... se vede ca e sora vitrega a daciei biggrin.gif
James Kilowatt
Au comparat si astia ce le-a convenit si lor smile.gif Alfa 147 GTA are 250CP scoate suta in 6.3, 250km/h si consum mixt 12.1 si e probabil mai ieftina decat Brera. Adica comparabil cu celelalte.

Fiecare poate face un test din asta, la urma urmei cine vrea sa cumpere poate sa vada si singur performantele, nu e nevoie sa vina un jurnalist sa il invete care e mai buna. Din motivul asta am o oarecare retinere in comparatiile facute in reviste. Unele informatii sunt bune, insa verdictul final depinde de ce pondere acorda fiecare persoana in parte fiecarui aspect luat in calcul.
Impulse
Mie personal nu imi place Alfa asta... da' anyway.. consumul m-a dat pe spate! blink.gif
macar de era gurmanda dar sportiva. Cand colo nu-i nici una nici alta...
ozz86651
Alfele astea noi sint foarte grele si gata, se vede foarte bine la timpi si performante. Poate sa arate cum vrea ea, eu stau inauntrul masinii nu afara si nu-mi iau masina pentru baietii din cartier sa-i impresionez ci pentru mine. In plus alfa mai are reputatia aia oribila la fiabilitate, am auzit prea m,ulte povesti de groaza si se vede in viteza de devaklorizare.

Inapoi la test: n-am inteles niciodata glumele astea europene cu elsticitatea in viteza de virf. OK, faci asta la dieselul construit pentru bunica dar cit de idiot tre sa fii e sa faci asta la masini sportive? La masini sport SE SCHIMBA VITEZELE macar din cind in cind, asa. Cum naiba sa accelerezi de la 30 la 200 in viteza 6, care e facuta special pentru consum? ai habar sa conduci sau nu? Elasticitatea redusa se poate foarte usor explica prin raport mai lung de transmisie ca sa fie mai economicos la autostrada. De ce sa faci un astfel de test stupid? Cui ii pasa de rezultat?
Ca si timpenia cu reprizele: cui ii pasa de reprize? n-a auzit nimeni de retrogradat?
Astpept cu nerabdare testele care sa evalueze in care masina conduci mai comod in picioare jumatate iesit pe geam.
Mihai63349
Revin si zic ca acest test este unul "dedicat". Sa nu uitam ca alfa e cea mai mare si mai grea din test. Sa observam ca in test sunt "uitate" amanuntele astea despre dimensiuni& mase. Iar treapta de viteza in care s-au calculat reprizele s-a ales bine. Oricum, si aici are dreptate ozz, ce cauta comparatie de reprize la niste masini sportive. Pai la astea tocmai aici e placerea, sa te duci la 7000, nu sa te lauzi ca taximetristii ca urci Feleacul intr-a 4-a!
Sergiu75148
QUOTE(marius68582)
Pana sa citim in romaneste,nemtii claseaza Brera pe locul 4. Dupa cum reiese din "tabla de materii" de mai jos,pe buna dreptate,Alfa e codasa.Ce nu se poate masura in cifre e frumusetea si spiritul insa! biggrin.gif


Nissan inaintea lui Alfa ? Hahaha biggrin.gif
Spiritul alfei bate la fund orice japoneza...Mai lasati-le incolo de tabele cu performante, masina nu e numai cifre...
Paul46623
Las' ca vine ea, noua Lancia Delta Integrale. Sa vedem atunci pe unde mai scot germanii camasa. :boxing:
ozz86651
Masina nu e cifre, masina nu e fiabilitate.. cam multe scuze la italienii astia... da ce mama naibii e masina? un obiect de arta de expus la muzeu? nici de aia nu e ca e facut in jdemii de exemplare. Un spirit asa, ceva metafizic? cine da banii pe asta?

Intre Nissan si Alfa, eu nu as gindi nici 0.1 secunde... nissan frate, toata ziua, toata noptea. Eu nu vreau masina foarte frumoasa in service si cu cheltuieli de exploatare sa nu o pot scoate din garaj, vreau masina frumusica (ca 350Z numai urit nu-i) pe strada.
air_wolf
ozz, cele mai tari masini vin din italia. ferrari, maserati si lambo. ok, scoatem lambo ca sa nu ziceti ca-i german.
ozz86651
Da domle, sint asa tari ca ferrari si maseratti erau cit pe ce sa ajunga in gitlejul gm si lamborghini e vag. Hai sa separam totusi supersporturile si masinile de lux are au cu totul alt scop in viata de masinile normale. Pina una alta nici maseratti nu prea rupe gura tirgului cu vinzarile. Deci daca ne oprim la masini de 60-80k sa zicem, ce masina ti-ai lua de la italieni? Industria lor auto e falimentara, cu toata parerea de rau, de tari ce sint. Alfa 159 are motor GM si platforma GM. Un schiop (GM) ajuta un orb (Fiat).
Brera e frumoasa, are mofturi, are consumuri, e ca o prostituata de lux,.... te lasa pentru altul biggrin.gif.
florin55503
[quote="ozz86651"]Da domle, sint asa tari ca ferrari si maseratti erau cit pe ce sa ajunga in gitlejul gm si lamborghini e vag. Hai sa separam totusi supersporturile si masinile de lux are au cu totul alt scop in viata de masinile normale. Pina una alta nici maseratti nu prea rupe gura tirgului cu vinzarile. Deci daca ne oprim la masini de 60-80k sa zicem, ce masina ti-ai lua de la italieni? Industria lor auto e falimentara, cu toata parerea de rau, de tari ce sint. Alfa 159 are motor GM si platforma GM. Un schiop (GM) ajuta un orb (Fiat).
Brera e frumoasa, are mofturi, are consumuri, e ca o prostituata de lux,.... te lasa pentru altul biggrin.gif.[/quo

e clar ca a fost cu dedicatie comparatia asta a masinilor. chiar daca dar sa nu exageram daca o companie merge pe pierdere asta nu inseamna ca nu poate produce masini bune(de cele mai multe ori e adevarat). GM e trasa rau in jos de faptul ca pana acum vindeau la greu truckuri si alte chestii imense. cum nu au mai vandut cum au intrat in colaps.
air_wolf
ozz, maserati e cu un t, nu cu 2 biggrin.gif fiat s-a despartit de gm de ceva luni... oricum, au ramas cu platforma. lambo am zis ca-l scoatem, tine de fritzi, nu ma intereseaza.
iar ferrari si maserati sint italienesti... din fericire. o incintare pentru oki, ca de performante sint satul de cite fabia si octavia vad zilnic si cit le lauda lumea.
marius68582
Tot la subiectul asta,asa pentru ca sunt alfist biggrin.gif E clar,nu are rost sa discutam spectrul larg al masinilor testate,dar m-am gandit ca v-ar facea placere sa vedeti un film despre cum au testat englezii de la Autocar cele mai sportive masini ale anului! band.gif
Din pacate numai cateva masini sunt prezentate in clip,printre care si castigatoarea meritorie,si de altfel singura masina din nisa aceasta de piata care castiga -obiectiv vorbind-un versus cu Brera.Asta nu inseamna totusi ca as cumpara Porsche Cayman in loc de Alfa Brera!

VIDEO
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.