Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ATENTIE la importatorul FACOT & BIESSE in RO! CAZ REAL!
Masini.ro Forum > Discutii generale > Off Topic
DORU
Am ales sa va impartasesc una din experientele mele neplacute, aflata in plina desfasurare si care poate lua orice turnura, in fct de strategia celor in cauza, si anume firma HEDAROM SRL ( http://www.hedarom.ro/index.html# ).

Nu va obosesc cu toata povestea, insa voi atasa RECLAMATIA pe care am inaintat-o pana in prezent la ANPC si APC, pe langa demersul PERSONAL de a-l contacta pe asiguratorul firmei Hedarom, in persoana Allianz-Tiriac, INTRUCAT M-AM LOVIT DE REFUZUL firmei in cauza de a-l face din propria initiativa.
Pe masura ce voi inregistra evolutii ale acestui caz, voi reveni cu detalii. Va spun doar ca am inregistrat daune materiale, pe langa nervii si timpul pierdut datorate acestui eveniment f neplacut. Si deci e bine sa stiti cui va adresati !

"DOMNULE DIRECTOR,


Subsemnatul .... Doru Catalin, domiciliat in Bucuresti, ...... cu resedinta in ........., tel. ........, prin prezenta formulez

RECLAMATIE

impotriva SC Hedarom SRL, cu sediul in Bd Biruintei nr. 99, com. Pantelimon, jud. Ilfov, J23/2179/2002, CUI R10375687 tel: 021.350.70.65, 021.49.17.065, fax: 021.49.17.797.
De la aceasta firma am achizitionat in data de 08.06.2006, respectiv in data de 08.07.2006, trei filtre ceramice pentru filtrarea apei potabile, cu facturile fiscale nr. 2791614, respectiv nr. 2791616.
In data de 09.09.2006 am montat unul din aceste filtre in bucataria imobilului situat in Oras Bolintin-Vale, ....., jud. Giurgiu, imobil aflat si in prezent in curs de renovare.
In data de 11.09.2006, intorcandu-ma de la servici, am constatat ca apa curgea din filtru si din acest motiv a fost inundata o parte din locuinta - bucataria si sufrageria.
O parte din mobila din bucatarie, montata in luna august 2006, confectionata din pal, s-a umflat din cauza curgerii continue a apei din filtru timp de 12 ore si doar faptul ca era montata pe picioruse si nu era in contact direct cu gresia a facut ca pagubele sa nu fie si mai mari.
Din pacate insa, apa s-a infiltrat si sub parchetul laminat din sufragerie (montat in luna iunie 2006) si am fost nevoiti sa scoatem parchetul pentru a strange apa de dedesubt. Pe langa faptul ca o parte din bucatile de parchet s-au rupt in momentul in care le-am scos, fiind deci obligati sa le inlocuim cu alte placi noi, am fost nevoiti si sa taiem o parte din parchet cu ajutorul unui flex, intrucat cel montat sub calorifer nu mai putea si scos (instalatia de incalzire era deja in functiune).
Pentru aceste servicii urgente am contactat serviciile unor angajati ai unei firme de constructii intrucat nu puteam sta cu apa sub parchet, riscul ca acesta sa se umfle in totalitate si sa fie distrus iremediabil fiind prea mare.
Am contactat firma Hedarom si un reprezentant al acesteia mi-a comunicat sa ma prezint cu filtru la firma pentru a vedea care este defectul, precizandu-mi totodata ca voi fi despagubit pentru pagubele suferite.
In data de 23.09.2006 m-am prezentat la firma cu filtrul. S-a constatat ca garniturile filtrului nu erau corespunzatoare si din aceasta cauza filtrul nu se inchidea etans, permitand astfel curgerea apei. Mentionez ca toate cele trei filtre cumparate sufereau de aceeasi eroare de fabricatie. Pot proba tehnic cele sustinute.
La aceasta data, garniturile au fost inlocuite cu altele, siliconice; am fost sfatuit sa montez din nou filtrul, sa astept cateva zile pentru a vedea daca intr-adevar aceasta este problema. In caz afirmativ, urma sa se prezinte un reprezentat al firmei la imobil pentru a vedea exact pagubele, urmand a se stabili de comun acord despagubirile.
La data de 21.09.2006 am montat parchetul scos, pastrand toate bucatile rupte. De asemenea, taietura facuta, plintele scoase au ramas dovezi evidente ale prejudiciului.
Am montat din nou filtrul in data de 25.09.2006. Intrucat nu a mai existat nici o scurgere de apa pana in prezent, am solicitat firmei Hedarom sa trimita un reprezentant pentru a face evaluarea, conform discutiei avute cu dl. Laurentiu Susnea in data de 02.10.2006.
In data de 03.10.2006 la imobil s-a prezentat Dl. Cristian Vaduva care a constatat toate cele mentionate de mine anterior. Acesta mi-a comunicat ca trebuie sa iau legatura cu directorul firmei Dl. Cristian Trandafir pentru solutionarea acestei situatii.
In data de 07.10.2006, ora 12.30, m-am prezentat din nou la sediul firmei, astfel cum convenisem telefonic cu dl. Laurentiu Susnea.
Dupa ce am fost lasat sa astept o ora, dl. dir. Cristian Trandafir, intr-un limbaj jignitor si pe un ton necivilizat, mi-a comunicat ca nu are ce discuta cu mine si ca nu voi fi despagubit cu nici un leu pentru pagubele cauzate de produsul sau defect. Desi nici un moment nimeni din cadrul firmei nu a negat ca produsul era defect si ca aceasta a fost cauza inundatiei din casa mea, dl director m-a acuzat ca sunt unul din “pustii care isi busesc masinile pentru a obtine bani de la asigurari” intrebandu-se retoric daca nu cumva am pus eu furtunul in casa pentru a ma inunda cu buna stiinta (!).
In fata unor astfel de acuzatii, nedemne de o discutie civilizata intre persoane mature, nu am avut alta solutie decat sa solicit concursul autoritatilor competente pentru a lua masuri in acest caz.
Precizez ca, astfel cum este mentionat si pe site-ul firmei reclamate, aceasta are incheiata asigurare de raspundere civila pentru pagubele cauzate de produsele sale defecte, astfel incat consider ca doar reaua-credinta a reprezentantului firmei a impiedicat rezolvarea amiabila a acestei situatii, aceasta dupa ce m-am deplasat de 3 ori la firma, din Bolintin-Vale pana in comuna Pantelimon, pe cheltuiala mea.
Anexez documentele doveditoare si va solicit sa luati masurile legale necesare intrucat este evident faptul ca mi-a fost vandut un produs defect care mi-a pricinuit pagube, iar pozitia firmei reclamate denota o lipsa totala de respect fata de clientii sai.
Rog sa imi fie comunicat raspunsul reclamatiei la adresa Oras Bolintin-Vale, ........., jud. Giurgiu. Pot fi contactat telefonic la nr. mobil .....

Cu deosebita stima,
Doru ....."
guerilla
bravo pentru demers.
pe viitor, ca sa nu mai ai si alte neplaceri de acest gen, fa o asigurare de locuinta. si atunci se judeca asiguratorul tau cu ei.
DORU
Aveam de gand sa fac aceasta asigurare de locuinta insa din ianuarie...asa ca am fost prins pe picior gresit.
Am in vedere si actionarea in instanta, daca nu obtin prin ANPC si APC rezultatul dorit.
Watcher
Keep us informed despre cum merge, sunt chiar curios. Desi ai dreptate eu sunt cam neincrezator asupra rezultatelor demersurilor pe la aceste asociatii.
DORU
QUOTE(Watcher)
...eu sunt cam neincrezator asupra rezultatelor demersurilor pe la aceste asociatii.


Din fericire, ANPC e o autoritate nationala si are deja victime in domeniu. Eu sper sa reusesc. Am mai facut o plangere anul acesta la ei si am castigat rapid ! :boxing:
Baby Blues
Succes !!!!! dupa parerea mea ai sanse f.mari ca sa castigi. Daca nu rezolvi pe cale amiabila, da-i in judecata. Sa ne tii la curent deoarece oricare dintre noi am putea fi in aceiasi situatie.
CPI
Si eu cred ca ai sanse sa obtii despagubirile! Protectia consumatorilor va face presiuni pe firma respectiva, nu se vor lasa.

PS Stiam eu ceva de nu am venit simbata in vizita blink.gif , nu erai pregatit de musafiri dupa inundatie...

De fapt nu am mai ajuns, instalatorii mi-au dat teapa!
florin55503
de obicei isi cam fac treaba si abia asteapta sa faca noi victime. sper sa rezolvi. bafta multa sa ne tii la curent
DORU
QUOTE(CPI)
Stiam eu ceva de nu am venit simbata in vizita blink.gif , nu erai pregatit de musafiri dupa inundatie...De fapt nu am mai ajuns, instalatorii mi-au dat teapa!


Incidentul are deja o luna vechime. Instalatorii au fost cei care mi-au adt cel mai mult de furca dintre toti !

Te astept week asta cu un telefon, bafta !

MULTUMESC TUTUROR PT SPRIJIN !
DORU
Primele informatii, dupa demersurile deja realizate:

1= asiguratorul firmei Hedarom, si anume Allianz-Tiriac Asigurari SA, a constatat anumite nereguli in polita de asigurare incheiata cu Hedarom.
Mi-a confirmat ca nu se poate autosesiza si nici actiona (operand deci o evaluare de dauna) la cererea mea, ci numai la cererea Hedarom, care printr-un ABUZ refuza deocamdata acest lucru

2= am fost contactat de cineva de la APC (Asoc. pt Prot. Consumat.), care se va ocupa de dosarul si reclamatia mea. Vom avea o consultare luni in vederea unei strategii pt recuperarea pagubelor. Din primele discutii reiese ca Hedarom are deja 2 omisiuni pt care poate fi actionata in justitie sau reclamata:
- certificatul de garantie emis pt produsele cumparate de mine este in baza unei legi din 1977 !!!
- desi am achizitionat filtre in 3 randuri de la ei si la date diferite, acestea din urma nu sunt insotite de certificatul de garantie corespunzator, fapt ce cade in seama / raspunderea vanzatorului.

3= astazi am vorbit la ANPC (Autoritatea Nat pt Prot. Consumat) si cazul meu a fost deja repartizat, urmand ca luni sa fiu contactat pt detalii suplimentare.
A K U
QUOTE(DORU)
Primele informatii, dupa demersurile deja realizate:

1= asiguratorul firmei Hedarom, si anume Allianz-Tiriac Asigurari SA, a constatat anumite nereguli in polita de asigurare incheiata cu Hedarom.
Mi-a confirmat ca nu se poate autosesiza si nici actiona (operand deci o evaluare de dauna) la cererea mea, ci numai la cererea Hedarom, care printr-un ABUZ refuza deocamdata acest lucru


Pai sigur ca asiguratorul a constatat niste nereguli pe care nu a putut sa le constate mai inainte si, desigur, nu se poate autosesiza sau actiona in niciun fel, lasandu-te pe tine sa-ti bati capul cu toti idiotii. Ce nenorociti sunt toti cretinii astia, fi-ne-ar tara asta de rahat de ras! :bandit: :bash: :minigun: :evil:
DORU
Primul feed-back: APC-Romania a trimis adrese oficiale la ANPC Bucuresti, ANPC Ilfov si la firma reclamata, Hedarom, prin care instiinteaza asupra repercursiunile legale ce decurg ca urmare a refuzului acesteia din urma de a apela la asiguratorul Allianz-Tiriac (cu care polita de asigurare!) pentru o evaluare a pagubelor suferite de reclamant, adica eu.

ANPC Ilfov incepe actiunea coercitiva de control si penalizare a Hedarom luni, 23 oct 2006. S-au constatat mai multe nereguli, pe langa reclamatia mea, care sper sa fie cat mai curand favorabil solutionata in favoarea mea.
Alex-F1
Hehe... biggrin.gif yeaaahhh, bravo Doru, bine le-ai facut.... :clapping: la marsavii astia care umbla cu tot felul de manarii, ca sa-si umple doar propriile buzunare, le prinde bine cate unu de asta ca tine, cu sange-n seringa, care sa le faca meciu, sa dea tonul si sa scoata la iveala si alte nereguli ale directorilor/patronilor etc... biggrin.gif Succes si nu te lasa....mergi peste ei si da-le-o-n barba :boxing: ....asa trebuie procedat, ca altfel, daca noi nu ripostam si acceptam sa fim umiliti si inselati, ei se bucura, abia asteapta chestia asta, sunt incurajati si merg mai departe tot asa, dar noi nu vrem asta, este???!!! :wave:
DORU
Ai dreptate ca trebuie sa reactionam dur si sa ne aparam drepturile. Printre altele, mi-au spus la Hedarom ca ei n-au mai avut probleme din astea pana la mine. Si deci eu sunt nebun daca le-am avut, mi-am pus singur furtunul in casa, etc.
DECI, am sa le fac viata grea cat voi putea, pt marlaniile auzite din gura asa-zisului director al firmei. arigato.gif
DORU
Astazi, in termenul legal, am intrat in posesia raspunsului oficial al OJPC Ilfov, sub forma unei adrese prin care sunt informat ca reclamatia mea este intemeiata, firma Hedarom a fost amendata si i s-a cerut plata urgenta a prejudiciilor aduse mie - cauzate de produsele lor netestate anterior.

Acum ma anunt la Hedarom intr-o vizita in urma careia sper sa obtin contravaloarea daunelor...dupa aceasta intalnire, la care personal ma voi prezenta cu o Notificare in buzunar (Convocare la Conciliere) de la o casa de Avocatura "cu greutate" din Buc, revin cu informatii.
A K U
Bravo, Doru! Way to go! Inseamna ca nu e totul pierdut in tara asta. Sa platesca daca nu stiu cum sa se poarte cu clientii. Inca o data, bravo! Tine-ne la curent. :clapping:
Mandula
Foarte bine actionat, Doru ! Ai facut exact ceea ce trebuia facut. Infectia, aroganta si superioritatea unora care ne cred untermenschenii lor trebuie sa se plateasca, si greu. Sper sa ii doara rau incidentul asta, iar acel "director" sa si-o ia de sa-si regrete toata viata comportamentul incalificabil.

Asadar, ai contractat serviciile unei societati avocatiele ? Daca e asa, de ce nu merg ei cu convocatorul la conciliere si mergi tu ? Sau doar le arati pisica ?

Asteptam vesti bune !
ivghenie74744
:cheers:
DORU
QUOTE(Mandula)
De ce nu merg ei cu convocatorul la conciliere si mergi tu ? Sau doar le arati pisica ?


Da, intr-adevar, folosesc hartia resp doar daca nu plec cu banii in buzunar. Si desi e o masura de presiune, sunt decis sa-i calc in picioare daca imi ofera ocazia. Astazi am intalnire la sediul lor. Deci maine, postez modul de solutionare a conflictului. Doamne ajuta!

MULTUMESC TUTUROR PT SPRIJIN ! arigato.gif
DORU
Intalnirea a avut loc ieri...cu patroana firmei. Dupa o discutie amiabila, in care fiecare si-a spus pct de vedere, am obtinut suma pt care eram in litigiu (700RON), n-am cerut daune morale pt ca am ales sa n-o mai fac...desi am luptat 2 luni pt dreptul meu legitim. Am considerat ca amenda primita de Hedarom de la OJPC Ilfov (2000 RON !) este suficienta.
Eu mi-am recastigat dreptul si linistea.
Am convenit sa primesc prin fax certificatele de garantie valide pt produsele cumparate acum 5-6 luni.

Sper sa nu ajungeti in situatia mea, dar daca se intampla, nu renuntati la dreptul vostru legitim ! arigato.gif
cioaba
deci mai exista o speranta pentru tara asta...
felicitari si multumim ca ne-ai aratat ca se poate. beer.gif
DORU
De noi depinde sa schimbam ceva in bine. Nu va dati batuti! arigato.gif
Mandula
Felicitari band.gif :cheers: !

A iesit cum era mai bine pentru tine sa iasa. Adica au cedat si ai scapat de stresul unor proceduri judiciare costisitoare si cronofage, te asigur.

Si, la fel de important, ai aratat si altora ca se poate. Daca noi toti, cand am avea probleme de acest gen, am presiona asupra autoritatilor statului (in cazul de fata OPC), sigur le-am determina sa intervina prompt si sa rezolve favorabil de fiecare data cand solicitarea petentului e intemeiata, ar fi nevoite sa iasa din pasivitate, din starea de autosuficienta. Din pacate, cei mai multi romani prefera sa inghita pe nemestecate orice li se serveste: servicii proaste, produse contrafacute, tepe, manele, politica infecta, utilitati depasite, salarii mici, credite in conditii nesimtit de oneroase, tratament umilitor samd.

Pai spune-ne, care ti-a fost sentimentul cand ai parasit locatia intalnirii cu patroana stiind ca ai invins mitocania si tepuiala specifice acestui picior de plai ?
Mandula
Felicitari band.gif :cheers: !

A iesit cum era mai bine pentru tine sa iasa. Adica au cedat si ai scapat de stresul unor proceduri judiciare costisitoare si cronofage, te asigur.

Si, la fel de important, ai aratat si altora ca se poate. Daca noi toti, cand am avea probleme de acest gen, am presiona asupra autoritatilor statului (in cazul de fata OPC), sigur le-am determina sa intervina prompt si sa rezolve favorabil de fiecare data cand solicitarea petentului e intemeiata, ar fi nevoite sa iasa din pasivitate, din starea de autosuficienta. Din pacate, cei mai multi romani prefera sa inghita pe nemestecate orice li se serveste: servicii proaste, produse contrafacute, tepe, manele, politica infecta, utilitati depasite, salarii mici, credite in conditii nesimtit de oneroase, tratament umilitor samd.

Pai spune-ne, care ti-a fost sentimentul cand ai parasit locatia intalnirii cu patroana stiind ca ai invins mitocania si tepuiala specifice acestui picior de plai ?
DORU
QUOTE(Mandula)
Felicitari
A iesit cum era mai bine pentru tine sa iasa. Adica au cedat si ai scapat de stresul unor proceduri judiciare costisitoare si cronofage, te asigur.

Si, la fel de important, ai aratat si altora ca se poate. Din pacate, cei mai multi romani prefera sa inghita pe nemestecate orice li se serveste: servicii proaste, produse contrafacute, tepe, manele, politica infecta, utilitati depasite, salarii mici, credite in conditii nesimtit de oneroase, tratament umilitor samd.

Pai spune-ne, care ti-a fost sentimentul cand ai parasit locatia intalnirii cu patroana stiind ca ai invins mitocania si tepuiala specifice acestui picior de plai ?


Multumesc, Mandula.

Am scapat de o aventura lunga prin instanta de la Buftea. biggrin.gif

Am boldit ce-ai scris atat de bine...si ma numar din pacate printre cei care au fost obligati sa contracteze un "credit in conditii nesimtit de oneroase", un jaf legalizat, ce mai ! Pt o suma X imprumutata pe 10 ani restitui 2X !

Sentimentul a fost de bucurie... am castigat pe merit, desi 2 luni n-am avut liniste. Dar a meritat. Cine nu incearca, cum sa isi castige dreptul? Asadar, nu renuntati.
A K U
Una dintre putinele (din pacate) victorii impotriva nesimtirii. Ce bine-ar fi sa avem mai multe astfel de vesti! Bravo! Encore! biggrin.gif
DORU
Multumesc mult, Dies Irae. arigato.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.