Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SEX? Masina noua? Dar SEX in MASINA?
Masini.ro Forum > Discutii generale > Off Topic > Patratele rosii
Pages: 1, 2, 3
Oana
QUOTE(Vlad6)
eu unu cred ca in topul respectiv nu e vorba doar de cat de confortabila e masina ci si de calitatea partenerei ( partenerelor)


eu as adauga si cantitatea...
HalbaSus
QUOTE(f1anatic)
Cineva sa scrie un ghid detaliat pentru incepatorii in acest domeniu !


Putem incepe cu resursele pe care le avem aici: http://www.car-sex-positions.com/
f1anatic
QUOTE(oana87995)
QUOTE(Vlad6)
eu unu cred ca in topul respectiv nu e vorba doar de cat de confortabila e masina ci si de calitatea partenerei ( partenerelor)


eu as adauga si cantitatea...


Oana draga...explica ca noi nu intelegem. Cantiatea...care...a partnerei ? Sau...a partenerului ? Si precis la ce te gindesti ? Ca eu ma gindesc la mai multe lucruri care pot fi masurate.
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
QUOTE(f1anatic)

Cineva sa scrie un ghid detaliat pentru incepatorii in acest domeniu !


Putem incepe cu resursele pe care le avem aici: http://www.car-sex-positions.com/


Perfect. Acum trebuie sa imi cumpar masina in care sa fac practica. Ca nici o persoana decenta nu s-ar injosi in jaful meu.
Practice makes perfect.
Oana
QUOTE(f1anatic)
Oana draga...explica ca noi nu intelegem. Cantiatea...care...a partnerei ? Sau...a partenerului ? Si precis la ce te gindesti ? Ca eu ma gindesc la mai multe lucruri care pot fi masurate.


cantitatea = greutatea....indiferent daca e a partenerului sau a partenerei...
din explicatia lui vlad eu am inteles calitatea ca fiind ceea ce poate sa faca partenera/partenerul...
f1anatic
QUOTE(oana87995)
cantitatea = calitatea....indiferent daca e a partenerului sau a partenerei...din explicatia lui vlad eu am inteles cantitatea ca fiind ceea ce poate sa faca partenerul...


biggrin.gif nu iti fa probleme. Acum am inteles blush.gif
Oana
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(oana87995)

cantitatea = calitatea....indiferent daca e a partenerului sau a partenerei...din explicatia lui vlad eu am inteles cantitatea ca fiind ceea ce poate sa faca partenerul...

fiecare intelege si alege ce vrea...oricum exista 4 variante: mult si prost, mult si bun (asta e exceptia care intareste regula), putin si prost, putin si bun...
f1anatic
QUOTE(oana87995)
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(oana87995)

cantitatea = calitatea....indiferent daca e a partenerului sau a partenerei...din explicatia lui vlad eu am inteles cantitatea ca fiind ceea ce poate sa faca partenerul...

fiecare intelege si alege ce vrea...oricum exista 4 variante: mult si prost, mult si bun (asta e exceptia care intareste regula), putin si prost, putin si bun...


Si in ceea ce priveste masinile...ce varianta preferi ?

Sorry Oana dar cum esti singura curajoasa...
Oana
QUOTE(f1anatic)
Si in ceea ce priveste masinile...ce varianta preferi ?

nu am ajuns in stadiul in care sa prefer o anume masina pentru asta...
intr-o alta ordine de idei....a ajunge sa faci sex in masina se poate intampla din mai multe motive, cum s-a mai enumerat aici: acasa nu se poate, bani de hotel nu sunt sau pur si simplu e nevoie de altceva in relatia sexuala a cuplului...eu cred ca indiferent de situatia in care se regaseste fiecare, nu cred ca cineva poate ajunge sa fie inebunit sa faca sex in masina....oricat de reusit ar fi actul sexual respectiv...
Xalanx
QUOTE(oana87995)
eu cred ca indiferent de situatia in care se regaseste fiecare, nu cred ca cineva poate ajunge sa fie inebunit sa faca sex in masina....oricat de reusit ar fi actul sexual respectiv...


Gresesti, si asta nu se aplica doar la masini. Sexul in locuri inedite este mult mai incitant decat in clasicul dormitor. De la Freud incoace se stie treaba asta.

In general cineva isi aminteste cu mai multa placere despre ce s-a intamplat intr-o seara intr-o masina decat despre ce se intampla in aproape fiecare seara in patul din dormitor.
Oana
QUOTE(Xalanx)
In general cineva isi aminteste cu mai multa placere despre ce s-a intamplat intr-o seara intr-o masina decat despre ce se intampla in aproape fiecare seara in patul din dormitor.

foarte corect...
doar ca, in viziunea mea, sa fii inebunit dupa ceva (incluzand aici si sa faci sex in masina), inseamna sa iti doresti, sau chiar sa si faci acel lucru in proportie de peste 50% din ceea ce faci in general...
ca sa fiu mai explicita....daca mie imi plac filmele SF, peste 50% din filmele pe care le vad sunt din aceasta categorie...si in cazul asta imi vine greu sa cred ca cineva isi doreste ca din 7 partide de sex, 4 sa fie in masina...mai sunt si alte locuri la fel de interesante...
fishbone
QUOTE(HalbaSus)
QUOTE

6. Audi TT


LOOOOL... cine naiba o fi facut sex in TT...

Two midgets.
Mda, sa-mi fie rusine. Am masina cat Seria 5, interior piele si deocamdata e "virgina". Si daca nu e loc, pliez scaunele din spate si fac orgie.
Fetele trebuie sa inteleaga un lucru esential: sula acelasi gust are, indiferent ca e intr-un BMW, Maserati sau Logan. Procentul care stiu asta cred ca e de 2% maxim.
f1anatic
QUOTE(fishbone)
Fetele trebuie sa inteleaga un lucru esential: sula acelasi gust are, indiferent ca e intr-un BMW, Maserati sau Logan. Procentul care stiu asta cred ca e de 2% maxim.


For a young man, you are wise beyond your years !
Xalanx
QUOTE(oana87995)
imi vine greu sa cred ca cineva isi doreste ca din 7 partide de sex, 4 sa fie in masina...mai sunt si alte locuri la fel de interesante...


Evident, ai dreptate. Singura exceptie probabil ar fi (din punct de vedere strict masculin) cazul in care cele 4 partide in masina sa fie cu femei diferite.
Vlad6
QUOTE(fishbone)
Fetele trebuie sa inteleaga un lucru esential: sula acelasi gust are, indiferent ca e intr-un BMW, Maserati sau Logan. Procentul care stiu asta cred ca e de 2% maxim.

Ne bucuram ca faci parte din cei 2%
admin
QUOTE(fishbone)
Fetele trebuie sa inteleaga un lucru esential: sula acelasi gust are, indiferent ca e intr-un BMW, Maserati sau Logan. Procentul care stiu asta cred ca e de 2% maxim.


Cei mai informati useri ii gasiti numai pe masini.ro blink.gif biggrin.gif
eddie
Vedeti ca au aparut prezervative aromate,cu diferite gusturi...deci se poate schimba gustul ! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
DORU
QUOTE(fishbone)
Fetele trebuie sa inteleaga un lucru esential: sula acelasi gust are, indiferent ca e intr-un BMW, Maserati sau Logan. Procentul care stiu asta cred ca e de 2% maxim.


Afirmatia asta va face istorie ! biggrin.gif
HalbaSus
Cu tot respectul eu cred ca aceasta cugetare este plagiata din Parazitii melodia "In focuri"... Textul de acolo era:
"Vad ca, multe alearga dupa bani cu tupeu,
Ce [....] mea, proastelor, [....] are alt gust într-un bmw’eu?"

QUOTE
Perfect. Acum trebuie sa imi cumpar masina in care sa fac practica. Ca nici o persoana decenta nu s-ar injosi in jaful meu.


Aici se discuta despre sex in dacie iar tu te plangi ca masina ta de 300 de cai nu e potrivita ? Doar nu insinuezi ca fetele care au facut-o in dacie nu ar fi persoane decente... blink.gif Lasa modestia si treci la treaba... vorba ta: practice makes perfect. biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
Aici se discuta despre sex in dacie iar tu te plangi ca masina ta de 300 de cai nu e potrivita ? Doar nu insinuezi ca fetele care au facut-o in dacie nu ar fi persoane decente... blink.gif


Pai stai ma...ca daca ma uit la semnaturile noastre - si ce masini conducem - numai Vlad6 s-ar califica ca are Logan !

Vlad trebuie deci sa ne prezinte un raport comparativ intre Dacia 1300 (din povestea lui Stefan) cu Dacia Logan-ul. Si nu ma refer la performantele tehnice ale masinii.
DORU
Propun sa se poata face tuning si la fetele din masina. Sugestii? :angel:
air_wolf
tuning la fete? adica le pui 3 sani sau 4? blink.gif blink.gif blink.gif
Xalanx
QUOTE(air_wolf)
tuning la fete? adica le pui 3 sani sau 4? blink.gif blink.gif blink.gif


Deci... da.

Poate-l stiti, poate nu:

Doua curve, la Cernobal:
- Ietete faaa, am trei tzatze!!!
- Ma doare-n p**a....


Nu va jucati cu ingineria genetica...
f1anatic
QUOTE(DORU)
Propun sa se poata face tuning si la fetele din masina. Sugestii? :angel:


Eu privesc problema un pic diferit. Tuningul - in urma aventurilor amoroase din masina - se face in principal la baieti. I mean, once you get plugged into a genius ... blush.gif things will never be the same.

Despre cum se schimba lucrurile, asta cred ca trebuie discutie in cerc restrins...
DORU
QUOTE(air_wolf)
tuning la fete? adica le pui 3 sani sau 4? blink.gif blink.gif blink.gif


Nu, mai. Aia 2 sani ii maresti, prin pasiune, rabdare, masaj, etc :angel:
Baiatu' reusit o data acest reusita. Vorbit pe bune. biggrin.gif
eddie
Am mai pus poza asta la funny pictures,e originala...
Deci,pentru cei care au curaj si vor sa faca sex cu asa ceva in masina,ii sfatuiesc sa respecte orarul de la intrare si sa-si puna 3 prezervative de cauciuc Victoria Radial(eventual de iarna) legate la baza cu sarma de inox de Campia Turzii ! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(DORU)
QUOTE(air_wolf)
tuning la fete? adica le pui 3 sani sau 4? blink.gif blink.gif blink.gif


Nu, mai. Aia 2 sani ii maresti, prin pasiune, rabdare, masaj, etc :angel:
Baiatu' reusit o data acest reusita. Vorbit pe bune. biggrin.gif


Lol. Ce adevaruri graiesti ! Pot confirma si eu.

Dar eu zic ca din acest topic lipseste esenta vietii noastre pe forum...Japoneze vs. Germane sau mai precis Asiatice vs. €uropene ! Credeti ca putem aborda problema ? Si nu cred ca ma gindesc la masini.
air_wolf
cu asiatica iti spun eu ca e bine biggrin.gif cu nemtoaice n-am avut placerea .
DORU
QUOTE(f1anatic)
Lol. Ce adevaruri graiesti ! Pot confirma si eu.


Si atunci se explica ce cautam noi doi moderatori pe aria de tuning: avem experienta concreta de netagaduit ! :angel: biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(DORU)
QUOTE(f1anatic)

Lol. Ce adevaruri graiesti ! Pot confirma si eu.


Si atunci se explica ce cautam noi doi moderatori pe aria de tuning: avem experienta concreta de netagaduit ! :angel: biggrin.gif


DORU vs f1anatic
pasionati de masini DA & DA
AWD car DA & DA
turbo car DA & DA
car tuning DA & DA
women tuning DA & DA

Ce sa mai...my brother from a different mother !

____________

QUOTE(air_wolf)
cu asiatica iti spun eu ca e bine :biggrin: cu nemtoaice n-am avut placerea .


Air Wolf, explain yourself young man !
guerilla
u 2, get a room... or a car biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(guerilla)
u 2, get a room... or a car biggrin.gif


Daca DORU ar fi de fapt DORA mai stii...
Vlad6
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(HalbaSus)

Aici se discuta despre sex in dacie iar tu te plangi ca masina ta de 300 de cai nu e potrivita ? Doar nu insinuezi ca fetele care au facut-o in dacie nu ar fi persoane decente... blink.gif


Pai stai ma...ca daca ma uit la semnaturile noastre - si ce masini conducem - numai Vlad6 s-ar califica ca are Logan !

Vlad trebuie deci sa ne prezinte un raport comparativ intre Dacia 1300 (din povestea lui Stefan) cu Dacia Logan-ul. Si nu ma refer la performantele tehnice ale masinii.

Poate ati observat ca logan este excesiv de inalta... la inceput nu intelegeam de ce trebuie sa am vreo 20 - 30 cm spatiu deaspra capului, pe urma am inteles;)
(aici trebuie sa specific pentru cei ce nu ma cunosc ca am o inaltime medie - 1,78 si nu cred ca francezi au impresia ca inaltimea la romani incepe de la 1,98 )
Spatiul generos ofeit de bancheta din spate o face o buna masina de familie din ce in ce mai mare.
Cineva a spus mai devreme nu intodeauna te poti deplasa destul de repede spre casa asa ca Dacia a oferit o solutie practica
DORU
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(guerilla)
u 2, get a room... or a car biggrin.gif


Daca DORU ar fi de fapt DORA mai stii...


NU recunosc ! biggrin.gif

Mai, Dana International e una, nu pot sa ma complic si sa plagiez... blush.gif
air_wolf
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(air_wolf)
cu asiatica iti spun eu ca e bine :biggrin: cu nemtoaice n-am avut placerea .


Air Wolf, explain yourself young man !


merg ca unse... caroserie super, interior beton... discrete... un pic cam tipatoare dar ce vrei, trebuie sa facem si cmpromisuri biggrin.gif
HalbaSus
QUOTE(air_wolf)
merg ca unse... caroserie super, interior beton... discrete... un pic cam tipatoare dar ce vrei, trebuie sa facem si cmpromisuri biggrin.gif


Explica asta cu interiorul... e ca un lexus GS (adica luxos si spatios) sau ca un mazda mx5 (adica ingust si spartan) biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
QUOTE(air_wolf)

merg ca unse... caroserie super, interior beton... discrete... un pic cam tipatoare dar ce vrei, trebuie sa facem si cmpromisuri biggrin.gif


Explica asta cu interiorul... e ca un lexus GS (adica luxos si spatios) sau ca un mazda mx5 (adica ingust si spartan) biggrin.gif


Cred ca este mai mult ca un Subaru Legacy/STi - ingust si spartan - cu accentul pus pe util si placut...nu pe "opulent luxury". Treaba cu "tipatoare" poate fi usor explicata prin prisma "turbo" si "boost".

La masinile asiatice- accentul e pus pe altfel de senzatii - de aceea sint indicate unei audiente diferite: the uh the oh the ah come from G-forces, cornering, acceleration, boost, cuplu pe plaja medie de turatii nu neaparat din multele butoane care trebuiesc apasate...to get it just right - cum e cazul la ceva €uropean, nemtesc...gen M-DRIVE, si senzatii tari numai la turatii inalte, tipice motoarelor europene normal aspirate precum BMW (M 3, seria 3).

Asa...imi dau si eu cu presupusul... blush.gif blush.gif blush.gif nu ca as avea experienta personala cu masinile asiatice :angel:
air_wolf
gata, a sintetizat f1anatic biggrin.gif :cheers: eu as fi apropiat senzatia de cea din S2000... wub.gif
HalbaSus
f1anatic, air_wolf... va contraziceti... acum ori are motor cu cuplu mare pe toata plaja de turatii (ca un STI) ori are turometru cu linia rosie la 9000 de ture si cuplul maxim la 7500 rpm... deci ii place sa fie tinuta in ture inalte ? Nu de alta, dar experienta voastra poate fi utila miilor de vizitatori ai forumului masini.ro biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
f1anatic, air_wolf... va contraziceti... acum ori are motor cu cuplu mare pe toata plaja de turatii (ca un STI) ori are turometru cu linia rosie la 9000 de ture si cuplul maxim la 7500 rpm... deci ii place sa fie tinuta in ture inalte ? Nu de alta, dar experienta voastra poate fi utila miilor de vizitatori ai forumului masini.ro biggrin.gif


Deci daca comparatia asta aduce a Subaru vs. BMW...sa stiti ca nu e intimplatoare.

Eu asa vad problema...cuplu mare pe o plaja larga de turatii dupa ce intra turbo in actiune. Cred ca experienta lui Air_Wolf nu este chiar reprezentativa pentru industrie.

Cind te gindesti la Asiatice...te gindesti la Supra, STi, Skyline, NSX, EVO care sint masini turbo cu caracteristicile prezentate de mine. Eu zic ca sint reprezentative in mai multe puncte de vedere, nu doar in domeniul auto. Asta nu inseamna ca nu sint masini cu cuplu si performante ridicate numai la turatii inalte gen S2000, Lexus GS, Acura TL, Infinity G35...dar imi mentin parerea ca daca in primul rind lumea se gindeste la masini japoneze turbo...vor intilni in viata exemplare fine si rafinate care intrunesc mai mult caracteristicile clasei turbo si AWD ca sa fim mai clari.

Parerea mea.
HalbaSus
Io de mic copil am asociat japonezele cu motoare de turatie... honda fiind in viziunea mea pricipalul exponent al industriei auto japoneze (toyota s-a cam europenizat, majoritatea celorlalte marci asiatice au trecut in mana "fetelor palide" asa ca pentru mine "masina japoneza" rimeaza cel mai bine cu Honda, ce-i drept dupa ultimii doi ani de forumeala pe masini.ro am inceput sa asociez putin si cu subaru... desi sincer inca nu am vazut nici un subaru cu numere de bihor... deci implicit nu prea le vad pe strazi). Si cred ca nu gresesc daca spun ca cel putin in viziunea noastra a europenilor "masina japoneza" inseamna motor mic cu turatii inalte la fel cum "masina americana" inseamna multi cmc cu putini cp, ca nu sunt toate la fel asta e alta poveste, dar primul gand la asta te duce. Iar daca e vorba de putere pe toata plaja de turatii... cred ca europa e fruntasa, ca doar noi avem 50% diesel... plus niste benzinare turbo.
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
Io de mic copil am asociat japonezele cu motoare de turatie... .


Eu cred ca te indepartezi de la subiect. Mai precis esti OFF TOPIC ! Daca nu ai nimic semnificativ de contribuit (eventual un versus cu nemtoaice) e timpul sa stai deoparte si sa citesti doar.
HalbaSus
Pai nu eram off-topic... era vorba de sex in masina cu fete nemtzoaice versus fete asiatice... tu ai sustinut ca senzatiile tari vin pe toata plaja de turatii (ca la un STI) pe cand air_wolf le asemana cu un S2000, unde senzatiile tari incep abia la turatii ridicate... puneti-va de acord... cu ce turatii trebuie "conduse" japonezele ? biggrin.gif
Crriss
QUOTE(air_wolf)
cu asiatica iti spun eu ca e bine biggrin.gif cu nemtoaice n-am avut placerea .


crede-ma ca e mai simplu, usor, rapid si eficient cu nemtoaica, in nemteasca decat cu asiatica in asiatica. sau celelalte 2 combinatii posibile din toate pdvd
am incercat toate 4 variantele. :angel:
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
puneti-va de acord... cu ce turatii trebuie "conduse" japonezele ? biggrin.gif


Depinde de model. Eu conduc un Legacy Turbo.
f1anatic
QUOTE(Crriss)
crede-ma ca e mai simplu, usor, rapid si eficient cu nemtoaica, in nemteasca decat cu asiatica in asiatica. sau celelalte 2 combinatii posibile din toate pdvd
am incercat toate 4 variantele. :angel:


Noi te credem dar dorim explicatii detaliate.
air_wolf
QUOTE(HalbaSus)
puneti-va de acord... cu ce turatii trebuie "conduse" japonezele ? biggrin.gif


f1anatic are mai multa experienta ca mine. eu am avut una pe o perioada scurta si am cam dat in ea... pentru mine a fost spre linia rosie, inca o luna asa si-mi calam motorul. biggrin.gif oricum se simte bine si cind e condusa cu orele si cind e condusa doar o tura scurta. problema e sa-i faci fata, ca te cam doare spatele dupa ce conduci mult biggrin.gif
cu nemtoaica n-a putea sa ma dau, ar fi ca si cum as insela LC-ul din dotare biggrin.gif si daca o cheama si Gertude... brrrr... :ban:
eddie
Eu zic sa delimitam aici masinile de femei...
Sau sexul il faceti voi cu masina ? Daca da,schimbam denumirea topicului,in ,,Sex cu masina " ! biggrin.gif
air_wolf
nu prea merg delimitate clar... amindoua papa bani, amindoua te "asa" la cap cind ti-e lumea mai draga, pe amindoua le ai acasa si nu le dai la nimeni, ambele vor uleiuri si cosmetice, tuning le faci la amindoua daca ai bani... hmmmmm cam multe asemanari... biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(air_wolf)
QUOTE(HalbaSus)
puneti-va de acord... cu ce turatii trebuie "conduse" japonezele ? biggrin.gif


f1anatic are mai multa experienta ca mine. eu am avut una pe o perioada scurta si am cam dat in ea... pentru mine a fost spre linia rosie, inca o luna asa si-mi calam motorul. biggrin.gif oricum se simte bine si cind e condusa cu orele si cind e condusa doar o tura scurta. problema e sa-i faci fata, ca te cam doare spatele dupa ce conduci mult biggrin.gif
cu nemtoaica n-a putea sa ma dau, ar fi ca si cum as insela LC-ul din dotare biggrin.gif si daca o cheama si Gertude... brrrr... :ban:



Intr-un rar interview - scurt dar informativ - Mr. F1anatic a oferit citeva detalii despre experienta sa cu echipa de curse Asia Tech.

"I was provided the opportunity in Spring 2005 to race for Asia Tech from the beginning of that season. Asia Tech provided me with a gorgeous, beautiful, sexy car, very reliable, with excelent bhp and torque in the entire range, superb handling, incredible agility, smoothness and very intelligent - the top end technological marvel and beauty available in motorsports.

We started the season well, the car and the driver made a superb combination on the circuits in the first part of the season. As the championship season progressed, naturally there were races where we didn't perform as well, yet always came across first, winners: the car and the driver - a superb combination which set out to achieve total domination of the sport.

Certainly we started the season on a race-by-race performance but we discovered we work so well together and naturally we began a partnership. In the latter part of the season, during the fly-away races, there were some hard times: the car did not follow the expected progress requested by the driver and the management at Asia Tech refused to implement some of the suggested changes - sometimes blaming the driver and suggesting he adjusted his own driving style to fit the car better. Nevertheless, we took the 2005 drivers' and constructor's crown after dominating much of the season.

Towards the end of the 2005 season, the management at Asia Tech approached me in subtle ways hinting at an extended contract between its star driver and the team. Much like Formula One, there was to be a freeze on further engine development, and the driver would keep using the same equipment for long long time into the future. It is easy to look back at Formula One and see Michael Schumacher's love for Team Ferrari. I was in love with the team and the team loved its driver but just like Michael Schumacher...I did not want to be pressured into signing a contract - in case of Michael 2 years - ...in my case...way way longer. Afterall, Ayrton Senna drove for McLaren in 1992 and 1993 on a race by race basis... I was going to try to win at least another championship before committing my racing career to Team Asia Tech. The management at Asia Tech interpreted this slight hesitation in the worst possible ways, questioned my motives and after some intense discussions we decided to part ways towards the middle of the second season. It was a move that surprised the racing world, fans and foes alike. Some said it was expected...most people did their best to bring us back to the negotiations table. In the end...it did not work.

As I later found out, it is customary for young teams like Asia Tech to quickly - within a year or so - sign a star driver and hold him into a contract for the rest of his racing career. It is their way of establishing in motorsports. It was unfortunate of course, since I came to this international racing scene with my European heritage which somehow clashed with the intentions of Asia Tech.

I will remember my times at Team Asia Tech as great fun, immensely rich in experiences. Specifically, the equipment - top notch, the best in the business: superb car control, superb set-up, amazing speed, agility, great wins, great times, gracious in defeat and modest in winning. We won together, we lost together. Damn...that car looked fast even standing still and seen from behind. Definitely memories I will cherrish and treasure my entire life even though towards the end I had some disagreements with the Asia Tech management.

Since then, I have stayed away from motorsports. I will eventually return to competition when I will find the right team. But for now, I have time to approach other interests and hobbies, focus on other tasks and spend more time with family and friends. I also have to mention here that in recent weeks, the management at Asia Tech has approached me in subtle ways, trying to perhaps make peace in the pitlane. Sadly, I have to say my time at Asia Tech is done and gone...I wish Asia Tech and its management the very best of luck in all their endeavors.

I would much rather retire from racing altogether than go back and drive for Asia Tech again. Any other Asian team...yes, anytime, anywhere, in a heart beat. But not Asia Tech."


Mr. F1anatic nu va fi disponibil pentru alte intrebari referitoare la activitatea sa competitionala, insa doreste sa ureze mult success tuturor participantilor si tuturor echipelor - inclusiv Asia Tech - in acest sezon si in campionatele viitoare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.