Help - Search - Members - Calendar
Full Version: A6 vs 5-er vs S80 vs lexus is
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Laurentiu85834
QUOTE(cristian79720)
as dori sa imi cumpar un audi A6.oscilez intre o motorizare 2.7 tdi si un 2.0 benzina.in ambele variante vreau cutie automata.pt cei care au unu din cele 2 modele as dori niste pareri.consum ,revizii,nivel zgomot ,eventuale probleme....lucruri pe care nu le poti observa intr-un drive test de 10-15 min.pt cei care se pricep as dori si un sfat ,care este alegerea optima intre audi A6 ,BMW seria 5 si VOLVO S80,sau daca are cineva o sugestie,in limita de pret 35 mii cip(sau pe acolo) o motorizare diesel sau benzina 150-170cp.precizez ca nu pretul este criteriu de alegere ci calitatea si confortul.
va multumesc sa auzim de bine


si eu caut o masina in acest moment o masina din aceeasi clasa.

a6
-----
eu mi-am configurat un audi a6 2.0 tfsi m/t la 38000 euro cip.
vorbiind de pret/ performante/ consum, daca vei consulta brosurile dealer-ului vei vedea ca virgula caracteristicile 2tfsi si 2.7 tdi sunt aceleasi. nu stiu cat de fiabil este motorul 2tfsi, care echipeaza si noul passatul si care are 200 cp.

seria5
------
are tractiune spate.
interior spartan, specific bmw.
performante bune.

523 i = 31980 euro cip baza

urmatoare motorizare benzina, care are si tractiune integrala, este 525: euro 34980 / 37480 cip baza

520 d = 31980 euro cip baza

urmatoare motorizare diesel, 525 = 35480 euro cip baza; tractiune integrala diesel 530 = 41480 euro cip baza

volvo 80
----------
masina interesanta, dar cel putin la constanta, si am auzit ca nu numai la constanta, service-ul este un dezastru.

lexus is 250 luxury
---------------------
azi am aflat ca toyota romania comercializeaza lexus. is 250 v6 208 cp este o masina superba si pachetul luxury, care este full (trapa electrica, sitem de navigatie cu comada vocala + touch screen, sistem audi mark levinson, bluetooth, etc), ajunge 34600 euro cip m/t si 36000 euro cip a/t. are tractiune spate.

se pare ca varianta awd (tractiune integrala) o comercializeza domautomobile (vis-a-vis de antena 1)

este o masina care are ca si concurenti a4, seria 3, infiniti g35, clasa c, dar le bate de departe. poate acura tl (honda accord varianta americana), o alta super masina, sa-i faca fata.
HalbaSus
Am mutat la versus pentru ca era o comparatie intre mai multe modele.
virtualm67947
Daca esti din Constanta NU ITI LUA BMW!!! :minigun:
Cei de la service sunt campionii prostiei, nesimtirii si nepasarii!


VM


P.S. Deja am spume la gura
P.S.1 Daca vrei povesti de groaza cu facturi atasate... zi-mi. :bash:
florin55503
la genul asta de masini doar parerea ta este cea care conteaza. cand dai atatia bani pe o masina cel mai bine e sa cumperi ce e mai aproape de sufletul tau si sa lasi parerile altora la o parte
G e o r g e
eu as merge pe IS awd smile.gif
f1anatic
QUOTE(G e o r g e)
eu as merge pe IS awd smile.gif


Si eu cu mentiunea daca vrei AWD ia AUDI nu Lexus pt. ca nu e suficient de puternica (acum depinde...avem standarde diferite de "putere")

Daca vrei FWD -a atunci AUDI
Daca vrei RWD atunci Lexus IS350 (nu 250) sau BMW
Daca vrei AWD atunci AUDI 2.0T > Lexus (prin prisma performantelor)

Daca vrei ceva ALL INCLUSIVE, mai toate optiunile la pretul cel mai rezonabil si trenul de rulare nu conteaza...LEXUS IS 250 (sau 350 si mai bine)

Volvo...NO WAY.
Laurentiu85834
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(G e o r g e)
eu as merge pe IS awd smile.gif


Si eu cu mentiunea daca vrei AWD ia AUDI nu Lexus pt. ca nu e suficient de puternica (acum depinde...avem standarde diferite de "putere")

Daca vrei FWD -a atunci AUDI
Daca vrei RWD atunci Lexus IS350 (nu 250) sau BMW
Daca vrei AWD atunci AUDI 2.0T > Lexus (prin prisma performantelor)

Daca vrei ceva ALL INCLUSIVE, mai toate optiunile la pretul cel mai rezonabil si trenul de rulare nu conteaza...LEXUS IS 250 (sau 350 si mai bine)

Volvo...NO WAY.


audi awd este disponibil in romania incepand de pe 2.4 benzina si ajunge la 35000 euro cip baza + 9000 euro dotari optionale necesare in clasa ei = 44000 euro cip
nemaivorbind, de 2.7 TDI AWD care ajunge la 40000 euro cip baza. plus ca nu are doratile de pe IS 250.

toyota nu comercializeaza is 350 in romania, iar ceilalti dealer-i nu beneficieaza de service-ul lor. daca iti cumperi o masina prin domautomobile sau american cars vei face service-ul la gigel srl.
G e o r g e
atunci mergi pe 2.0TFSI quattro smile.gif
Laurentiu85834
QUOTE(G e o r g e)
atunci mergi pe 2.0TFSI quattro smile.gif


nu exista. variantele de motorizare cele mai mici quattro sunt:

2.4 177 cp - 34741 euro cip baza
2.7 tdi 180 cp - 39415 euro cip baza
G e o r g e
are you sure ?

ahhh shit ... tfsi ul e compativil cu dsg ul dar nu e compatibil cu quattro am uitat blush.gif

credeam ca e invers biggrin.gif

2.4 nu ca e mic smile.gif pentryu masina asta .

2.7 e scump , ceva la mijloc nu au ? un benzinar turbat quattro ? ia ca ma uit si eu la ei pe site ...

LE: de ce nu mergi pe 3.0 TDI ?

LLE : astia "e" tampiti ? exista 2.0TFSI quattro dar DOAR pe a4 ... pffff si da , daca vrei dsg nu merge cu quattro smile.gif
Legionaru'
Ia-ti Lexus IS 250! E "altceva"! E adevarat nu e nemteasca dar merge totusi! :angel:

offtopic.gif
Daca o sa ajung sa nu am nevoie de de 50000 imi voi lua cu siguranta Lexus IS , poate 350! :boxing:
HalbaSus
Yep, e tampiti rau... adica au 2 tehnologii bune (quattro si DSG) pe care daca le vrei impreuna nu le poti avea sad.gif...

A6 eu nu prea am vazut cu alta motorizare in afara de 3.0 TDI... si sincer e "best buy", e puternica, e economica (pentru puterea dezvoltata), cuplu bun, si cel mai important NU ARE SUNET DE TRACTOR... crede-ma ca intre TDI-urile PD (adica alea care le am eu pe audi-urile mele, clasicul 1.9 si 2.0 TDI) si cel de 3.0 nu prea exista termen de comparatie la sunet.

Oricum, in afara de volvo orice ai lua e o alegere buna.
air_wolf
important e sa te simti bine in ea. incearca-le si vezi care iti place mai mult. eu nu mi-as lua nici una dintre ele.
ozz86651
Eu nu mi-as lua Volvo (ford adica) si in Ro nu mi-as lua Lexus (care oricum e in clasa mai mica cu seria 3 si A4). Numai gindeste-te la problemele de service, garantie, devalorizare, revinzare etc.
Impulse
Recomand BMW 530Xi daca ajunge bugetul.
Daca incapi bine intr-un 3 series as lua un 330Xi mai bogat in optiuni..
guerilla
neata, scuze de deranj, dar ce cauta is in comparatie cu seria 5 si a6? de ce nu pui gs-ul de la lexus ca sa fii in aceeasi clasa?
interiorul de la is e mai mic decat decat cel de la concurenta. comparativ poti considera seria 3, a4, s40.
la gs poti merge pe modelul hibrid de exemplu :angel:
DORU
QUOTE(G e o r g e)
LLE : astia "e" tampiti ? exista 2.0TFSI quattro dar DOAR pe a4 ... pffff si da , daca vrei dsg nu merge cu quattro smile.gif


Ai sa fi uimit cum pe Passat-ul nou au reusit sa puna 4-Motion in combinatie cu DSG. Insa nu recomand!

Recomand BMW 4x4 sau Lexus, pt ca A6 si S80 sunt mai mult mari decat sportive.
Laurentiu85834
QUOTE(guerilla)
neata, scuze de deranj, dar ce cauta is in comparatie cu seria 5 si a6? de ce nu pui gs-ul de la lexus ca sa fii in aceeasi clasa?
interiorul de la is e mai mic decat decat cel de la concurenta. comparativ poti considera seria 3, a4, s40.
la gs poti merge pe modelul hibrid de exemplu :angel:


am si specificat intr-unul dintre mesaje de mai sus care sunt concurentii lui is. dar eu am pus problema si din punctul de vedere al dotarilor si al performantelor, dearece cristian79720 dorea un a6 2.4 sau 2.0td. dupa cate inteleg eu intra in discutie si bugetul, iar un gs300 awd este in jur de 44000 euro cip.
HalbaSus
4-motion e haldex, quattro e torsen (in afara de quattro-ul de pe A3, care de altfel are platforma comuna cu passatul).

Sfatul meu e sa incerci prima data cum stai in A4, serie 3 si lexus is... daca incapi comfortabil intr-una de clasa medie nu are rost sa iei una de clasa mai mare.
ozz86651
Ce A3 ai vazut tu mare cit passatu? biggrin.gif golf ai vrut sa spui.
guerilla
cu cine te certi? :angel:
HalbaSus
QUOTE(ozz86651)
Ce A3 ai vazut tu mare cit passatu? biggrin.gif golf ai vrut sa spui.



passat, A3, Golf, Octavia II, leon au platforma aproape comuna, fiind platforme cu motorul amplasat transversal si tractiune integrala haldex. Passatul anterior (B5) era pe platforma cu A4, avea motorul amplasat longitudinal si avea tractiune integrala torsen, noul passat e pe platforma comuna cu golful.

Latter edit:

E vorba de 2 versiuni ale aceleiasi platforme (platforma "A"):

QUOTE
A5

The A5 platform is designed to be more modular and flexible than previous A platforms. For the first time, a fully independent suspension will be present in all A platform vehicles. There are two versions of this platform (with larger variations expected in the future) according to VWAG's new internal platform nomenclature; PQ35 and PQ46.

PQ35 are the compact-size vehicles, and PQ46 is an enlarged version for mid-size vehicles. A common misconception is to call the PQ46 generation of the Passat the "B6" Passat, much like the Golf and Jetta's are called on in generation by "Mark." However, this is technically incorrect, since a B-platform's drivetrain would be setup longintudinally, versus the transverse setup of the A-platform. For example, the B6 Audi A4 is a true 6th generation B-platform car.

Current and Expected PQ35 platform cars:

* 2003 Volkswagen Touran
* 2004 Audi A3 II
* 2004 Volkswagen Caddy
* 2004 SEAT Altea
* 2004 VW Golf/Rabbit V
* 2005 Skoda Octavia II
* 2005 SEAT Toledo III
* 2006 VW Jetta/Vento/Bora V
* 2006 SEAT León II
* 2007 VW Eos
* 2007 Audi TT II
* 2008 Volkswagen Tiguan (compact crossover SUV)

Current PQ46 platform cars:

* 2006 Volkswagen Passat


http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_A_platform
ozz86651
Ptiu drace, asa e ai dreptate, uitasem ca au fact chestia asta la noul passat.
Mihai63349
BMW 525 cu sau fara X, pare un compromis bun.
Daca nu conteaza banii, Impulse ti-a dat raspunsul.
Mihai63349
Sa-i raspund si lui Halba: de-aia pierde VAG la imagine si, implicit la vanzari in ultimul timp: in curand vom avea doar o platforma, de la Lupo la A8, cu diferite ampatamente si ecartamente. Va inventa VAG platforma modulara gen LEGO. Stati linistiti, nu mai e mult! Degeaba l-au dat afara pe Piech, ca spiritul lui tot bantuie! biggrin.gif
HalbaSus
Pai platforma comuna economiseste bani... iar cat timp e buna (platforma A5 e chiar reusita, mai ales ca are posibilitatea de a fi cuplata la DSG) nu ar trebui sa fie probleme. Ca acest lucru afecteaza imaginea de marca a audi-ului asta e clar. Dar si Jaguar X-type e pe platforma cu Mondeo si tot marca premium e.

De altfel odata cu noile modele au scapat de platforma comuna Passat/A4. I
air_wolf
"vresiuni ale aceleiasi platforme" - hai sa vedem un pic ce inseamna asta.
cind aveai sasiu+caroserie era simplu: pentru fiecare caroserie se construia un sasiu. partea proasta: costurile
acum ce se pastreaza: caracteristicile de deformare, anumite elemente de imbinare, anumite cote numite "de referinta". partea proasta: imaginea.
avantajele sint majore din punct de vedere economic: nu se reproiecteza pentru fiecare masina, elementele pot fi delocalizate mai usor, exista deja conceptul de LEGO (se numesc module) - si din cauza lui iti trebuie 3-4 maini de lungimi diferite cind lucrezi la o masina noua biggrin.gif
depinde doar de viitorul proprietar daca accepta sau nu ca sub masina de 30.000 sa se afla elemente ce se regasesc pe masina de 20.000
ozz86651
Elementele ca elementele dar cind facii Saab, Alfa Romeo si Opel pe aceeasi platforma, masini teoretic foarte diferite... hm, parca nu mai poti spera in "spirit alfa" sau mai stiu eu ce. Jaguar.... da, da ce Jaguar vinde? vai de fundul lor. Motorul meu de pe mazda e si pe jaguar usor tunat... ti-ar conveni sa ai platforma de ford si motor de ford/mazda intr-o masina de 40k? Pai de ce sa platesc?
HalbaSus
Ce-are platforma de mazda6/ford ? E proasta sau ce ? Era mai bine daca era o platforma proprie dar mai proasta ?

Ce platesti in plus pe jaguar ? sau pe audi ? Pai platesti imaginea, materialele folosite, si sa nu uitam de lufturi biggrin.gif. In plus motoarele de multe ori sunt "usor tunate", cutiile de viteza sunt mai bune, suspensiile sunt uneori mai inteligente, au anumite motorizari care nu sunt disponibile pe "ruda saraca", sau au disponibila tractiune integrala in timp ce ruda saraca e FWD only, etc.

Diferenta dintre opel si alfa romeo totusi e maricica, in afara de motoare nu au multe chestii in comun. Si acum sa fim seriosi... deja un Audi are un pret destul de piperat, nu cred ca ar conveni cuiva sa fie mai scump cu 10-15% dar "sa nu aiba nicio piesa VW".
Mihai63349
Pentru piele fina, masaj in scaun, alea-alea. Fitze si imagine. Cand pui Jaguarul in parcare, lumea zice ... aaaah, deci are!
ozz86651
Asa este, asta e motivul principal... tocmaio de aia zic prietenii noistri ca acura si lexus sint pseudo - premium. Pai acura si lexus nu are imagine in Ro, le confunda vecinulk cu Hyuday. Scopul masinilor astora pentru multi e sa arate ca ai bani, pai cum arati cu una care crede "tinta" ca e hyunday?
Iulian HondaFan
QUOTE(DORU)
QUOTE(G e o r g e)

LLE : astia "e" tampiti ? exista 2.0TFSI quattro dar DOAR pe a4 ... pffff si da , daca vrei dsg nu merge cu quattro smile.gif


Ai sa fi uimit cum pe Passat-ul nou au reusit sa puna 4-Motion in combinatie cu DSG. Insa nu recomand!


2.0TFSI merge cu quattro pe A4 dar nu merge cu DSG ( care e numai pe motoare transversale). pe A3/Passat merge si cu quattro Haldex si cu DSG.

toate sunt masini bune. IS250 este insa in clasa cu serie3 si A4.
Miu87084
ce-i drept nu am stat sa o analizez bine din toate punctele de vedere insa :pet: as manca putin lexus pe paine ! biggrin.gif
Adr1an
Un lucru e sigur.. Lexus e o masina cu stil, multi zic ca se incearca a fi replica japonezilor la Mercedesul german.. E drept ca marca nu e foarte populara in Romania dar poate chiar asta ii da un plus de rafinament pentru ca nu oricine are asa ceva.. cineva zicea ca Lexus este confundat cu Hyundai.. pe mine unul nu m-ar ofensa o chestie dinasta.. pe ala care ar face confuzia l-as pune in masina si i-as arata ca e ceva mai mult decat il duce bibilica lui cu Hyundai cu tot..
Recomand cu toata caldura Lexus !!!

P.S. In Marea Britanie, Lexus este in general foarte popular printre tinerii businessmen care isi doresc o masina rafinata dar si cu un aer mai sportiv in acelasi timp.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.