Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sa ma bag la un Ignis sau sa aleg altceva?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Ignis
Bogdan89223
Salut,

Am citit si recitit posturile de aici legate de Ignis si de dealerii B&S si Sara si tot nu reusesc sa ma decid daca sa-mi iau un "gipan" din asta sau nu.

Nu am aflat mai nimic despre fiabilitate, costuri revizii, calitatea in service. Nu mi-a fost clar nici cit este capacitatea portbagajului (pe siteul dealerului se dau vreo 500 l cu bancheta din spate rabatata; dar cu ea ridicata cit este?)

Sunt cam multe necunoscute ca sa ma bag la rate pentru citiva ani, chiar si pentru versiunea entry cu motorul de 1,3.

1. Ma poate lamuri vreun proprietar mai vechi de Ignis cit este fiabila?
2. Motorul asta de 1.3 trage bine sau da sa moara in pante?
3. Daca as comanda acum masina, cu banii jos, ajunge pana la Craciun, sau asteapta integrarea in UE?
4. Vin greu piesele, in caz ca trebuie schimbat ceva?
5. Daca v-ati intoarce in timp, cind v-ati luat masina, ati alege tot Ignis (cu aceeasi bani in buzunar, fireste)?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri

Bogdan
Florin50070
pot sa-ti raspund la pct-ele 2,4 si 5 smile.gif Astfel: motorul asta de 1.3 trage foarte bine (90 CP), nu moare in panta. L-am testat si cu masina plina si aer conditionat si am urcat fara probleme pe trasee lungi

Piesele vin greu, cred ca cea ma simpla solutie e sa rogi pe cineva care are drum in Ungaria sa ia de la primul magazin de acolo, oricum iesi si mai ieftin si mai satisfacut .

Daca m-as intoarce in timp as lua tot Suzuki, principalul motiv fiind fiabilitatea renumita si costul pieselor care sunt relativ ieftine fata de alte "masini straine"
DORU
Nu sunt posesor de Ignis, insa iti fac doua recomandari:

- ia varianta 4x4, merita tractiune integrala la asa o garda la sol (19cm) !
- un drive-test ti-ar clarifica unele probleme in legatura cu aceasta masina

Bafta!
suzuki_bs
QUOTE(DORU)
Nu sunt posesor de Ignis, insa iti fac doua recomandari:

- ia varianta 4x4, merita tractiune integrala la asa o garda la sol (19cm) !
- un drive-test ti-ar clarifica unele probleme in legatura cu aceasta masina

Bafta!


Garda la sol pentru Suzuki Ignis 1.5 4WD este tot de 17 cm.

Bogdan, referitor la intrebarile adresate,
1. referitor la fiabilitatea acestui model cel mai bine te pot ajuta conducatorii de Suzuki Ignis. Sunt convinsa ca parerile lor sunt pozitive.
2.Pentru SUzuki Ignis 1.3 l greutatea/ cal putere este 10.8 kg /1CP . In momentul in care trebuie sa alegi dintre mai multe marci de masini acest aspect este important. Te asigur ca n-o sa moara in panta.
3. Referitor la achizitie, indiferent ca achizitionezi cash sau in leasing, pentru importator nu conteaza. Masina poate fi livrata numai dupa ce este achitata integral fie de catre client (in cazul cash-ului) sau de catre firma de leasing( in cazul achizitionarii in leasing). Cei drept la leasing se mai pierd cateva zile cu aprobarea dosarului. Eu te sfatuiesc sa vii in Showroom sa descoperim cea mai buna varianta de motorizare si dotare in functie de ceea ce-ti doresti si de limita de buget pe care ai stabilit-o.
4. De obicei termenul de livrare al pieselor este de aproximativ o luna in functie si de disponibilitatea acestora in stocul fabricii
5. Daca as avea o familie de 3-5 persoane, as merge in week-end la tara, pe drumuri accidentate sau la munte la ski, cu siguranta as alege Suzuki Ignis.
Bogdan89223
Va multumesc pentru raspunsuri. Cred ca am sa-mi iau totusi Ignis.

Dar, mai inainte de a scoate banii de la ciorap, mai am citeva intrebari pentru suzuki bs.

1. Care este capacitatea portbagajului fara bancheta rabatata?
2. In cit timp vine masina dupa ce este achitata integral?
3. Care este consumul REAL in oras, nu ala din carte?

Cu piesele am inteles. Ma duc singur in Ungaria, in caz de Doamne fereste, ca sintagma "in functie si de disponibilitatea acestora in stocul fabricii" e clara.

Mai am o intrebare de blonda. Masinile astea produse in tarile UE mai au taxe vamale? Am sansa sa o iau mai ieftin anul viitor?

Numai bine
Bogdan
Sorin71828
Bogdan, am sa incep cu portbagajul : eu am scos placa din spate care acopera bagajele. In felul acesta am obtinut un portbagaj, suficient de mare ( inalt ) pt. 3 persoane. In anumite cazuri am rabatat una din banchete si portbagajul a devenit "prea mare". Ca fapt divers o sa-ti spun o poveste : am fost la Praktiker cu un prieten sa-si cumpere citeva scaune de plastic de gradina. El era cu Loganul ... eu cu Ignisul. El nu a reusit sa le bage in portbagaj sub nicio forma ( era gaura prea mica ) In schimb in Ignis - au intrat fara probleme ! ( e drept ca nu aveam placa din spate ) M-am amuzat teribil. Amicul meu era asa de mindru pina in ziua aceea de imensitatea portbagajului sau...
Consumul real - facut de mine ( de la plin la plin ) drum cu multe pante, urcusuri si curbe strinse cit si drumuri de tara - rele ) plus zone in care am mers si cu 140 km/ora - a iesit constant intre 6.0 si 6.6 l/100km.
Cit priveste piesele, Florin are dreptate - Ungaria ramine varianta cea mai rapida, in conditiile in care este plin de Suzuki pe strazile lor. Dar sa sti ca surprinzator nici Renaultul nu sta mai bine la piese... cu toata reteaua lor super... eu am un Megane la serviciu si am stat O LUNA dupa o pompa de motorina... nu mai zic de pret... 15 mil. asa ca...iar costul reviziilor la Renault ... lasa-i pe altii sa le serveasca. La Ignis reviziile se incadreaza in media normala. Cred ca pe forum apar undeva costurile.
Puterea motorului meu de la Suzuki ( 1.3 ) este suficienta ( 93 CP ) pt. mine, in conditiile in care eu am avut o Skoda Fabia ( 1.4 l ) iar puterea era numai de 68 CP ! Cu Skoda simteam intradevar ca se chinuie sa urce panta...
Eu personal am optat pt. acest model in primul rind datorita garzii la sol mari, care ma fereste de necazurile zilnice din trafic ( borduri, canale ) si ma ajuta foarte mult pe drumurile rele pline de gropi, bolovani si noroi prin care umblu in fiecare week-end si nu numai...
Ideala ar fi varianta 4x4. Daca vrei sa fie si mai interesanta masina se poate monta un bull-bar !
Succes !
suzuki_bs
Multumesc pentru ajutor Sorin!

Sorin are dreptate: nu este de ajuns volumul protbagajului ci
mai degraba deschiderea pe care o ofera. Volumul portbagajului cu bancheta nerabatata este de 236 l. Daca ai nevoie de mai mult spatiu poti plia bancheta si obtine un volum maxim de 1002 l. In plus iti poti monta un portbagaj deasupra.
Referitor la livrare depinde de luna de fabricatie. Daca este deja fabricata dureaza o luna si jumatate de la data cand achiti. Daca urmeaza sa se lanseze in fabricatie dureaza putin mai mult.
Referitor la ultima intrebare, nu cred ca se va modifica legislatia prea mult in privinta masinilor fabricate in UE. In momentul de fata taxele vamale pentru acest model sunt 0.
Bogdan89223
QUOTE(suzuki_bs)
nu este de ajuns volumul protbagajului ci mai degraba deschiderea pe care o ofera


Logic. Daca are 100 l si beneficiaza de o deschidere mare intra mai mult, nu?


Bineinteles ca Ignisul are avantajul tuturor masinilor cu haion (din care am avut si eu vreo doua pina acum). Asta a vrut sa spuna Sorin, asa ca stiu despre ce vorbeste.
In alta ordine de idei ma interesa volumul cu bancheta ridicata pentru ca am pasageri si in spate in 90% din drumuri.

Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Decizia de a cumpara masina am luat-o deja. Astept sa vad ofertele dealerilor ca s-o aleg pe aia mai avantajoasa.

Voi reveni aici cu primele impresii dupa ce-mi iau masina

Bogdan
Alex-164
Am fost posesor de IGNIS DIESEL, masina care am predat-o unui coleg de munca. Portbagajul daca iti spun ca are 270L (parca asa stiam eu ) ai sa zici ca e putin comparativ cu cei 500L ai LOGANULUI, dar in realitate pot fi mai multi, pentru ca pliezi bancheta si obtii un ditamai portbagajul. Pot sa spun ca am fost in concediu de revelion in afara tarii, 4 persoane cu bagajele aferente pentru 5 zile, retine era iarna, haine mai groase, doua persoane de sex feminim care sti cum sunt iau toate toalele dupa ele biggrin.gif , etc. si ne-am descurcat, vorbesc aici de un drum de 1.200km dus. Ce nu mi-a placut si ce m-a facut sa o dau a fost faptul ca nu ma mai simteam bine la volan, sunt o persoana voluminoasa, iar scaunul aveam tot timpul intentia sa-l dau un pic mai in spate, si bineinteles unele plastice care au inceput sa troncane dupa 30.000km. Probleme avute au fost schimbarea amortizoarelor de 2 sau 3 ori si o problema ciudata la motor, ciudata pentru ca merge OK doar ca se aprinde led-ul de motor, dar el merge bine.
Un alt lucru ciudat este service-ul din BUCURESTI care cam lasa de dorit, au niste preturi foarte ciudate si cam piperate?
Ionut-35
- Am ~30.000 Km cu un Ignis 1.5l, benzina, 4x4 si am scos cel mai mic consum 5,7% fara A/C la viteze de pana in 100 - 110 Km/h cu masina goala la drum intins. Tot la drum intins, dar cu 4 ocupanti, ceva bagaje si A/C pornit pe timp de vara la ~30'C a consumat in medie 6.5% dus si 6.3 % intors Constanta - Bacau. In oras (Constanta) consumul pe timp de vara cu A/C si mers normal a fost de 8.6%.
- Motorul meu trage bine, nu ma plang, si se simte cel mai bine la turatii de peste 3000RPM (parca tresare).
- Reviziile au fost destul de ieftine, in jur de 360 RON, nu am avut nici un fel de probleme majore cu ea, cele minore s-au rezolvat. Cu caliatetea lucrarilor de service n-am avut probleme la reprezentantul din Constanta, n-au umflat factura, au lucrat repede si bine.
- Legat de piese pot sa-ti spun ca am avut nevoie de o capota noua si a venit in 2 zile, in cazul in care nu era in stoc ar fi venit in cam 1 - 2 saptamani.
- Portbagajul este onorabil petru dimensiunile ei, e adevarat ca e cam mic pentru carat, dar are dmensiunile unui portbagaj de dacie cu dulap de scule montat. In cazul in care vrei mai mult rabatezi bancheta si se rezolva problema, capota motorului in ambalaj a incaput in masina foarte bine.
- La momentul achizitiei mi se parea singura varianta optima la dotarile oferie (mai ales 4x4) si nu numai atunci ci si acum as opta tot pentu ea, iar de la momentul achitarii masinii pana la momentul intrarii efective in posesie a durat cam o luna in cazul meu (masina luata in octombrie 2004 de la B&S).

Pentru o imagime mai clara asupra masinii fa o vizita la un dealer si cere un test-drive.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.