Help - Search - Members - Calendar
Full Version: VA ROG-UN SFAT PT.CUMPARARE OPEL ASTRA
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
BIANCA88230
BUNA!PESTE O LUNA VREAU SA CUMPAR UN OPEL ASTRA COUPE CAM LA 7000-7200 EURO.AM TOT INTREBAT IN STANGA SI IN DREAPTA CE MOTOR E MAI BUN.1.7 SAU PE BENZINA.AM AUZIT CA MOTORUL DE 1.7 E PUTUROS SI INTAMPINA MULTE PROBLEME.CEL PE BENZINA,CHIAR DACA CONSUMA MAI MULT,E MAI USOR DE INTRETINUT.
CEL DE 2.0 E MAI BUN,DAR NU-MI AJUNG BANII.
DECI,MOTORINA SAU BENZINA?????????
ASTEPT RASPUNSURI,VA ROG!
Alex81724
Bianca, eu am Astra G din 2001 1.7 dti in trei usi. Chiar daca majoritatea il numesc coupe nu este un coupe. Astra Coupe Bertone are lungimea mai mare, usile sunt doua nu trei si nu au rame geamurile, si de asemenea motorizarea si distributia este alta.
Eu am avut foarte multe probleme cu aceasta masina dar le-am remediat. Chiar daca de multe m-am gandit sa o vand, nu am vandut-o deoarece m-am ambitionat sa o repar. Ma gandeam ca daca o sa-mi i-au o alta masina tot SH o sa aiba tot aceleasi probleme. Am folosit doar piese noi si acum masina merge foarte bine. Sunt multumit de ea, nu are un sprint foarte bun dar compenseaza printr-un consum mic.
Cu luni in urama am postat un mesaj cu probleme pe care le-am intampinat. Cred ca majoritatea posesorilor de Astra au trecut prin ele:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...&highlight=
BIANCA88230
multumesc pentru mesaj.eu fac eforturi destul de mari sa dau 7000 pe masina asta.mai concret voi lua de la banca.n as vrea sa muncesc doar pt masina.de aceea vreau sa fac o alegere cat mai buna.poate daca e pe benzina nu intampina asa multe probleme!??
astept mai multe raspunsuri.mersi!
TheCube
La dilema "motorina vs. benzina" va trebui sa-ti raspunzi singura. Poti sa afli pareri despre ce avantaje/dezavantaje are una fata de cealalta, insa intotdeauna vei gasi partizani ai unei variante sau ai celeilalte. Exact la fel se intampla si in cazul "noua versus veche", "masina frantuzeasca vs. masina germana vs. masina japoneza", "leasing vs. credit", "clasa mica vs. clasa mai mare" etc.

Eu, ca fost posesor de diesel (Clio Bicorp 1.5 dCi, 65 CP) si actual posesor de benzinara (Astra H 1.6 Twinport 105 CP) pot doar sa-ti spun parerile mele:
- contrar unor opinii, n-am avut probleme cu dieselul la pornire iarna; aveam bujii incalzite si pleca la prima cheie.
- diferenta mare de demaraj intre cele doua nu am vazut (poate si pentru ca inca nu am inima sa-mi turez benzinara pana la turatia la care isi arata forta)
- la mersul prin oras dieselul mi s-a parut mai confortabil, fiind foarte elastic in treptele 3-4. In treapta 1 nu prea reuseam sa-l tin la viteza constanta cand mergeam bara la bara, iar in a 2-a imi tragea uneori mai tare decat voiam eu, trebuind sa franez
- la mersul pe autostrada clar benzinara e mai confortabila, in diesel era cam mare zgomotul in masina
- la munte, e alta poveste: tragea dieselul la turatii joase, de nu-i adevarat. Depasirile pe drumuri de munte erau o placere. La benzina trebuie sa schimbi viteza si sa turezi ca sa poti scoate ceva din ea.
- daca te deranjeaza zgomotul scos de motorul diesel, benzina e alternativa
- consumul e cel mai mare atu in favoarea dieselului; daca mergi mult cu masina, diferenta de consum poate sa compenseze pretul mai mare pe care-l platesti pentru motorul diesel si diferenta dintre costurile de revizie. Daca mergi insa putin, nu prea merita.
- valoarea de revanzare si probabilitatea de a gasi cumparator am inteles ca sunt mai mari in cazul dieselului

Eu cat am avut diesel imi spuneam ca urmatoarea masina va fi pe benzina. Acum imi spun ca urmatoarea va fi diesel. biggrin.gif Sper insa ca n-o sa-mi mai schimb masina asa curand si poate pana atunci ma razgandesc.

Tu pune cap la cap toate acestea, mai colecteaza si alte pareri si apoi decide singura.
Andrei59324
Eu zic ca motorul de 2.0 este cel mai rentabil.....am auzit ca cel de 1.7 nu este asa fiabil.Din 2000 un Astra 2.0DTI este maxim 7500E.
BIANCA88230
va multumesc mult pentru raspunsuri.un opel cu motor de 1.7 iese din discutie pt.ca prea multi mi-au spus ca provoaca probleme.
deci,ramane sa aleg intre 1.6 si 2.0.
astept mai multe pareri.
pt un motor de 2.0 nu costa mai mult asigurarile si reviziile?
Istvan77207
Poti sa te uiti si la urmatorul link:
http://www.astraclub.ro/lofiversion/index.php/t778.html

Eu am un Astra 1.7 DTI si sunt foarte multumit de alegerea facuta.
Mai am si un alt prieten care au Astra cu motor de 1.7 si in 3 ani de cand masina e la el nu a avut probleme.

Cand cumperi masina trebuie sa ai si noroc smile.gif, si cu cat stai sa te gandesti mai mult cu atat o sa fie alegerea mai grea.
florin58588
DIesel sau Benzina????pai aici ar trebuii sa stie toata lumea nu sa bage fata in corzi ca un diesel este ideal in mamentul in care depasesti 30 000 km pe an[matematic vorbind la atati km imparti la 4,5 l/100 km asa ca iti da bine de tot.Benzinarul este mai silentios, oarecum mai sprintenm, intretinere mai mica[nu cine stie ce diferenta] .Deci peste 30 000 pe an este bun in diesel.Bafta
Stelian86478
O mașină are suficiente detalii pt. identificarea uzurii, neținând cont de kilometraj. La o vânzare, nu m-ar crede nimeni după kilometraj. Și totuși e adevărat că circul 20 km săptămânal x 52 săptămâni = 1040 km/an. Mai adaug maxim vreo 2-2500 km pt. deplasări în alte localități și concediu. Total: maxim 3540 km/an. Dar orășelul meu are un diametru de 5km și serviciul este vis-a-vis de locuință. N-am cum să respect regula, având Diesel, că trebuie să rulez 30000-40000 km/an. Ar trebui să dau kilometrajul înainte pt. credibilitate? Comparația cu o mașină cu kilometri siguri reali e cea mai bună metodă: uzura discurilor, volanului, schimbătorului, tapițeriei, gradul de îmbâcsire al celulelor radiatoarelor, stabilitatea efectivă a mașinii, dar mai ales aspectul de sub mașină (bucși, tampoane etc.). Istvan 77207 are ceva dreptate cu norocul. Dacă vrei, pot să-ți ofer un Diesel excelent cu un preț imbatabil și orice probă, apoi plata. De ce ție: pt. că am alergie la șmecheri și samsari, mai bine pierd la preț, decât să văd dubioși la ușă. O părere cinstită, pt. că zici că faci eforturi mari de achiziție: pt. orice mașină SH ai cumpăra, să mai ai niște bani puși deoparte, măcar 500 euro, niciodată nu poți previziona un defect. La orice SH am avut, am mai schimbat după un nr. de kilometri câte ceva. Cu 7000 euro poți să-ți iei un Logan nou, chiar dacă e cum e, dar are garanție.

olssengeo

Dacă te interesează achiziția, rog email privat/ID: olssengeo@yahoo.com
Baby Blues
Foarte corect a evaluat "THE CUBE", benzina in comparatie cu dieselul. Cu un singur lucru nu sunt de acord. Cu galagia mare la drum lung. Eu as vrea sa spun ca din contra, mai mult imi place la drum lung cu un diesel decat in oras, mai ales din cauza mersului bara la bara, si mai ales cu un motor mai mare. Intretinerea la un motor de 2.0 nu este mai mare. din contra, la motorolul de 2.0 de la Opel , ECOTEC, distributia este pe lant, care in principiu ar trebui schimbata odata cu motorul. biggrin.gif . nu pot sa-ti dau un sfat exact ci doar niste pareri. Restul depinde de tine. Diferenta de consum nu este f.mare si se castiga la reprizele de acceleratie. oricum si motorul de 1.7 se "intinde" destul de bine la drum. Cel mai frumos este cu motorul de 2.0 atunci cand urci biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.