claudiu81719
Sep 25 2006, 11:58 PM
De ceva vreme am observat ca apa sin vasul de expansiune imi scade ,cu toate ca nu am pierderi pe la nici un furtun sau altceva.Poate imi puteti spune unde se duce apa........Va multumesc.
Geroge73919
Sep 26 2006, 08:07 AM
vezi sa nu se duca in motor, verifca uleiul de pe loja si sa fie negru nu asa cafeniu si cu o consistenta dubioasa, sau poate ai furtune sparte , pompa de apa defecta , ....
florin82141
Sep 27 2006, 09:38 AM
si eu am aceiaisi cauza la masina mea.si mie imi cam dispare apa din vas dar numai cand se incinge foarte tare.nici eu nu am descoperit nici un furtun spart sau alte chesti.dar am fost la opel si mi sa spus ca pe la pompa se vede urme ca ar curge.dar asta se intampla cand presiunea este foarte mare in instalatia de racire
florin55503
Sep 27 2006, 02:27 PM
de obicei daca nu curge pe la vre-un furtun e pompa
claudiu81719
Sep 28 2006, 09:05 PM
Sunt oringurile de la radiatorul de caldura din interior.
Trebuie schimbate,dar un mecanic mi-a zis ca as putea sa pun niste lichid pt astuparea porilor in radiator si se rezolva. O sa incerc varianta asta ,e mai usor de probat,daca nu merge dau bordul jos. Va tin la curent.
florin58588
Sep 29 2006, 04:34 PM
De regula mai dispare din vas aqpa[sau antigelul] dac daca dispare o cantitate mai mare decat prevede legea atunci nu este bine deloc....se poate sa au vreun furtun dar datorita faptului ca motorul este incins sa nu se vada pe unde musteste....oricum insearca sa le mai strangi un pic si vezi apoi ce se intampla
Valentin50014
Sep 29 2006, 04:42 PM
Capacul vasului de expansiune are o supapa de refulare. Daca aceea este defecta (deschisa) vaporii de apa pot iesi pe acolo. Daca supapa este blocata pe inchis, se poate acumula o presiune mare in instalatie si se poate ajunge la plesnirea unui racord
claudiu81719
Oct 7 2006, 04:06 PM
Am rezolvat problema.Erau oringurile de la caloriferul de caldura.Erau puse cate 3 pr fiecare conducta ,in loc de una,iar sigurantele care tin conductele inbinate de calorifer erau puse doar de forma.Am lasat cate o garnitura pe fiecare conducta ,am pus sigurantele asa cum trebuie si merge .Acum am si oringuri de rezerva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.