Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme pornire dimineata & motorul nu "trage"
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
tudor83320
Salut.Am si eu 800km facuti cu Fabiuta mea,toate bune,consum 7,8/100 in oras,etc,sunt foarte multumit.Numai ca dimineata cand o pornesc,face foarte urat...adica intai relatiul se duce la 1200 si dupa 2-3 sec.scade la 700,masina incepe toata sa tremure si de doua ori chiar s-a oprit motorul.Sa fie oare de la benzina(folosesc de 95 de la Petrom) sau de la ce oare?
Dorin28706
Acum serios, este relantiul automat cand urca la 1200, dar intrebarea de ce coboara asa de repede la 700??? Posibil si de la benzina!!
Butnaru71161
aceasta problema o am si eu dar nu la skoda ci la ford.
am incercat mai multe tipuri de benzina si tot asa face: urca pina la 2000 de ture, scade pina la 800, incepe sa tremure, iar urca,iar coboara, si in 2-3 minute isi revine.
am fost cu ea in service si mi-a spus ca e o problema (aparuta la mai multe ford-uri pe benzina) de nu stiu ce soft, si in momentul in care vine soft-ul o sa ma anunte.
deci Dorin28706 nu este o problema SKODA. este o problema mai generala pt benzina.
tudor83320 dute cu masina in service.si nu accepta varianta cu "trebuie sa puneti benzina de 98". in cartea tehnica spune ca merge cu 95, deci trebuie sa mearga cu 95
tudor83320
Ieri am facut plinul la OMV si astazi dimineata a pornit perfect normal....acum is curios cum va fi maine;sper sa fi fost numai de la benzina si sa nu mai faca figuri.
Grigore32898
Si eu am intampinat aceeasi problema la un Mercedes kre avea 2500 de km cand l-am cumparat eu si nu stiam ce are de face asa urat pana am bagat un plin de Shell V POWER ce era atunci mai bun si nu a mai facut nici un fel de figuri niciodata. Multa Bafta
DORU
Foloseste benzina de calitate! Incearca de la diferite statii si producatori, pana esti multumit. Eu recomand MOL.
Si nu merge cu masina cu becul benzina aprins.
Cand simptomele descrise de tine devin obisnuinta, ceea ce nu-ti recomand, curata injectoarele cu ultrasunete.
grenouille
nu stiu unde sa scriu (nu e un topic deja creat sau nu il gasesc eu)
de cateva zile am remarcat ca masinuta mea (13000 km, 2500 de la ultima revizie) merge mai turata -cam 2500 de ture la 60 km/h, in viteza a 3a; de obicei, are cam 2300... imi da senzatia ca motorul "trage" mai greu decat de obicei (la plecarea de pe loc, la schimbarea de viteza, la accelerare).
ulei are (am verificat nivelul, e in norme); motorina am pus de unde pun de obicei (ROMPETROL). am completat vineri cu motorina OMV dar problema nu s-a rezolvat. de la ce ar putea fi?
daca conteaza, am octavia tour 1,9 TDI - 90 CP.
DORU
La ultima revizie ai schimbat filtrul aer?
Simptomul pare sa fie de la aerul fals pe care il trage pe undeva...tb verificat traseul, poate fi un furtun desfacut sau poate gaurit.
Daca nu gasesti nimic, o verificare VAS ar fi de luat in calcul.
Lucian72846
QUOTE(fortelady)
nu stiu unde sa scriu (nu e un topic deja creat sau nu il gasesc eu)
de cateva zile am remarcat ca masinuta mea (13000 km, 2500 de la ultima revizie) merge mai turata -cam 2500 de ture la 60 km/h, in viteza a 3a; de obicei, are cam 2300... imi da senzatia ca motorul "trage" mai greu decat de obicei (la plecarea de pe loc, la schimbarea de viteza, la accelerare).
ulei are (am verificat nivelul, e in norme); motorina am pus de unde pun de obicei (ROMPETROL). am completat vineri cu motorina OMV dar problema nu s-a rezolvat. de la ce ar putea fi?
daca conteaza, am octavia tour 1,9 TDI - 90 CP.


Nu ai cum sa ai la aceeasi viteza turatii diferite !!!!!! Cutia de viteza nu-si modifica raportul in functie de starea motorului , nu are nicio treaba ! Daca motorul nu functioneza in parametrii , inseamna ca ajunge mai greu la o anumita turatie si implicit la viteza corespunzatoare treptei de viteza folosita !
grenouille
lucian, pai asta m-a uimit si pe mine - pana lunea trecuta, in viteza a 3a, aveam 2300 de rotatii. de luni am 2500 sau mai mult. logica mea zice ca nu e normal. conditiile de test sunt aceleasi (treapta de viteza, numar de pasageri etc). in plus motorul imi da senzatia ca se "opinteste" la plecarea de pe loc. nu stiu cum sa descriu asta.
@doru- cred ca l-au schimbat (nu se shimba la revizie?).

de curiozitate, cam care ar fi turatia normala pentru 60 km/h? (daca se poate calcula...)
Silviu84641
QUOTE(fortelady)
de curiozitate, cam care ar fi turatia normala pentru 60 km/h? (daca se poate calcula...)

In viteza a 3-a, 2000 de ture
O1 tour, 90 cp
Mihai66905
daca se tureaza mai mult la aceeasi viteza poate insemna ca patineaza ambreiajul.
nu stiu daca e cazul aici
Silviu84641
QUOTE(Mihai66905)
daca se tureaza mai mult la aceeasi viteza poate insemna ca patineaza ambreiajul.
nu stiu daca e cazul aici

Ar putea fi si asta o explicatie... Daca o calci mai tare ti se tureaza, in loc sa se accelereze?
grenouille
ambele.... smile.gif
astept sa treaca nebunia cu francofonia si ma duc la service sa se uite baietii la ea.
e posibil sa fie probleme cu ambreiajul la o masina noua, in garantie?

edit: pe 5 octombrie am programare cu "doamna" la service... sa vedem unde e buba
Lucian72846
Da poate fi si ambreiajul , acesta poate ceda mai devreme datorita stilului de conducere ( fara sa te superi ) , poate nu este cazul aici , dar trebuie mentionat . Bafta la service !
grenouille
smile.gif nu ma supar.
e drept ca sunt incepatoare, dar de fortat nu fortez masina (vorba aia, ma doare sufletul de ea... ca doar eu mi-o platesc din bani munciti, nu din banii lu mama sau a lu iubi' cum se mai poarta cateodata :boxing: )
Mariustom
QUOTE(fortelady)
eu mi-o platesc din bani munciti, nu din banii ... lu iubi' cum se mai poarta cateodata )


Eeeee, păi vezi, aici e greșeala ta ... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Lucian72846
QUOTE(fortelady)
smile.gif nu ma supar.
e drept ca sunt incepatoare, dar de fortat nu fortez masina (vorba aia, ma doare sufletul de ea... ca doar eu mi-o platesc din bani munciti, nu din banii lu mama sau a lu iubi' cum se mai poarta cateodata :boxing: )


Nu trebuie fortat ca sa cedeze ! Problema se pune la debraiere si la postarea piciorului stang pe ambreiaj mai mult decat este necesar .
grenouille
off topic (si imi cer scuze ca am deviat subiectul, poate ma mai indrumati si pe mine la topicul pt soferi incepatori) - da, la inceput conduceam mult cu piciorul pe ambreiaj (defect de la scoala, ca acolo m-a fortat instructorul sa tin piciorul tot timpul pe ambreiaj) dar m-am fortat sa scap de obiceiul asta prost ...
Lucian72846
Rezolva eventuala problema cu masina , si ai timp sa capeti experienta in conducere !
POPA83461
Si eu m-am confruntat cu "trasul greu".Masinile astea merg cu AER SI BENZINA.Am schimbat filtrul de aer (era super imbicsit,desi nu avea km. de schimbat).De la condusul subturat(2000-2200;cuplul maxim este la 2400) a trebuit sa schimb si bujiile.DECI:1)schimb dupa 2400;2)filtru de aer bun;3)bujii bune=consum in oras=7,2-8,6 si trage ca lumea. toate chestiile astea dupa studii indelungate pe la specialisti(sint foarte chitibusar)
P.S. Sibiul este o adevarata pacoste la capitolul condus.Se lucreaza simultan pe foarte multe strazi pt." capitala europeana"
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.