Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Am gasit o LEGANTA CU 9600KM !!!! REALI Cat merita?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daewoo
Silv81733
Masina este produsa in noiembrie 2002.
Este CDX dar fara piele. Are Climatronic.
O chestie interesanta este ca are casetofon, nu are cd, dar are buton de cd si cand apesi pe el scrie no disc. Se poate pune?

Masina este tinuta in garaj cu alte inca 4 masini. Toate sunt ale unui director. Eu am ajuns la el intamplator si mi-a zis ca vrea sa o vanda.
Inca mai are unele tiple pe ea. Nici macar nu e rulata in tara. A fost pana la Salzburg in Austria cu ea.

MAi are geamuri oglinzi electrice. Mahon pe bord. E f misto. Motor Euro3.
Acum ma tot gandesc cat sa-i dau pe ea. Omu a zis ca 9000E. Am vazut ca pe piata sunt mai ieftine dar nu ca asta.
Voi ce parere aveti merita o masina ca asta. Consuma mult? El a zis ca afara cam 8 si in oras 12.
V-as fi recunoscator pt sfaturi ca ma tot gandesc. BY
eddie
Wheelbase 2670 mm 105.1 in
Track front 1515 mm 59.6 in
rear 1507 mm 59.3 in
Length 4671 mm 183.9 in
Width 1779 mm 70 in
Height 1437 mm 56.6 in
Length:wheelbase ratio 1.75
Ground clearance
Kerb weight 1325 kg 2921 lb
Weight distribution
(Front)
Fuel capacity 65

engine
Code
Manufacturer Opel
Type S-4
DOHC
16 valves total
4 valves per cylinder
Main bearings 5
Construction
Bore × stroke 86.00mm × 86.00mm
3.39 in × 3.39 in
Bore/Stroke ratio 1
Displacement 1998 cc
Unitary capacity 499.5 cc/cylinder
Compression ratio 9.20:1
Fuel system SMPFi
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter Y
Max. output 132.8 PS (131.0 bhp) (97.7 kW)
@5400 rpm
Max. torque 185.0 Nm (136 lbft) (18.9 kgm)
@4600 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 65.6 bhp/litre
1.07 bhp/cu in
Specific torque 92.59 Nm/litre
0-100km/h 10.20s
Top speed 206 km/h (128 mph)
Fuel Consumption 13.0/7.1/9.2 urban/extra-urban/combined
CO2 Emissions 240 g/km
Power-to-weight 98.87 bhp/ton

P.S. Pretul este intins la maxim.Proprietarul te minte referitor la consum.Daca ar fi sincer cu consumul,nu o mai cumpara nimeni.De-aia nu a mers nici el cu masina ! biggrin.gif
Parea mea este ca nu merita,chiar daca arata bine,masina consuma foarte mult,daca cumva este si cu cutie atomata,in carte se da consumul
15.8/7.5/10.5 urban/extra-urban/combined !
Silv81733
Este cutie manuala. Nu cred ca nu a mers datorita consumului.
Are un subaru forester turbo si un volvo s60 de 200cp si un audi 100 2.3 pe asta din urma il iubeste cel mai mult. Masina nu a mers pt ca nu a avut cine sa mearga cu ea. M-am tot uitat de consum si e cam mare dar ii pun gaz.

Oricum am vazut o Skoda fabia din 2004 1.2 htp destul de dotata cu 8.800E. Si ce diferenta este intre ele. Nu stiu de ce dar ma cam luat valu si cred ca o sa o iau.
James Kilowatt
Daca te deranjeaza consumul, pune GPL. Unii cu Leganza scot 8% pe gaz afara, mergand civilizat....
Eu am nubira cu motorul de 2L (asemanator, doar ca e euro2) si ia 10 afara pe gaz cu o instalatie de gaz nu tocmai top si nici cu o talpa tocmai delicata. Pe motorul Euro3 poti pune o instalatie mai avansata.
eddie
Cu gaz e alta treaba.Incearca sa o scoti cat mai ieftin atunci ! Bafta !
Silviu65841
Gata am luat-o. Meserie. Miroase a nou incredibil.
OaneA4
Ceva poze ne arati? Care a fost pretul final?
Silv81733
8500E Poze am sa fac maine ca am ajuns pe seara acasa. Consumu e ok pana acum. Daca pun gaz se strica ceva la motor? Unii zic ca da altii ca nu. Ba unii ca e chiar mai bine pe gaz ca nu mai sunt depuneri. Acum nu stiu ce sa cred. Voi ce parere aveti?
James Kilowatt
Sa pui fara griji. Problemele legate de GPL au aparut doar la motoare vechi facute sa mearga cu benzina cu plumb. Cele facute pentru benzina fara plumb nu au probleme.
Pe langa figura cu depunerile, GPL-ul are si avantajul ca nu contamineaza uleiul care se degradeaza mai greu.
OaneA4
Pune linistit ca nu o sa ai probele. Trebuie din cand in can sa mai mergi si pe benzina.
Silv81733
Ce-i din Bucuresti care au mai pus pe masini puteti sa-mi dati un sfat unde sa merg la ce firma. Ca sunt multe si nu vreau sa strice ceva sau sa am probleme. Nu conteaza daca e mai scump putin. Si ce instalatie sa pun. Marca? Am vazut ca sunt unele secventiale pt mot euro 3 si 4 pe la 800E.
Sunt mai bune ca celelalte?
Voi ce fel de tip ma sfatuiti sa pun?
James Kilowatt
Cele secventiale sunt mai bune decat cele cu mixer. Din cate imi dau seama, dintre cele disponibile in Ro sunt cele mai avansate. Acum Chevrolet folosesc si unele cu injectie directa de lichid (LPI) facute de vialle, insa in Ro inca nu prea sunt raspandite. Pune secventiala fara probleme, daca sunt bine reglate poti scoate consumuri comparabile cu cele pe benzina.
Incearca sa discuti cu cineva care se pricepe sau cauta informatii pe un forum dedicat daewoo. Exista diferente intre ele, e bine sa primesti sfaturi avizate.

Legat de mersul pe benzina, eu personal am 30.000km in care nu am mers pe benzina decat la pornire si nu am (inca biggrin.gif) pb cu injectoarele. Trebuie ca pompa de benzina sa functioneze in continuu, ca sa raceasca rampa si nu sunt probleme. Eu nu am folosit nici un aditiv de curatat injectoarele asa ca nu pot recomanda vreunul...
OaneA4
Ne mai pui poze cu masina sau..............?
Silv81733
gata si pozele dar nu stiu cum sa le pun aici. E acolo imagine ii dau browse si o selectez si atat.... alta optiune nu vad si nici nu o insereaza

poze am pus aici : http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...=791&st=900
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.