Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 1.7 vs 2.0 astra caravan
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Octavian86588
Salut,
Imi puteti spune care sunt avantajele - dezavantajele unei motorizari 2.0 fata de 1.7 la un opel astra caravan... lasand la oparte consumul care probabil ca e mai mare cu 1 litru (media) la 2.0 decat la 1.7. La cel de 2.0l distributia fiind pe lant, inseamna ca nu trebuie schimbata?
:wave:
florin82141
in primul rand sunt cei 26 de cp care se simt si intr-o depasire la deal.asta bineinteles in limita bunului simt.distributia pe lant la motorul de 2.0 care se zice ca nu se schimba niciodata.si cam astea sunt micile diferente care despart aceste 2 motoare.in rest eu cred ca sunt cam la fel ca doar sunt tot opel nu? biggrin.gif bineinteles ca difernta de consum nu se simte asa rau dar aia 25 de caluti da beer.gif
florin82141
si inca ceva,vezi ca acest subiect cu disputa dintre masini nu cred ca isi au locul aici.este un loc special dedicat numai pt asemenea subiecte blink.gif
eddie
Ramane aici topicul,e vorba de motorizari Opel,nu cred ca isi pot da cu parerea mai bine alti posesori de alte masini,decat Opel.
Iar cei care au avut Opel sau mai cunosc cate ceva despre masini,mai citesc si aici.
florin82141
eu doar am zic ca "nu cred"nu am zis ca nu este sigur locul lui aici biggrin.gif
TDiFan
E o prostie sa afirmi ca la motoare cu distributia pe lant nu se schimba niciodata! Ba din potriva, se schimba intre 250-300k km. Ia uitati-va in manualul de utilizare.
florin82141
te rog sa imi traduci si mie din germana,in engleza sau romana unde scrie ca distributia pe lant se schimba intre anumiti km.m-am interesat la mai multe service-uri opel din germania si danemarca si toti miau dat acelasi raspuns(LANTU NU AR TREBUI SCHIMBAT NICIODATA) cu unele excepti cand se aud zgomote ciudate atunci se schimba.nu vreau sa ma contrazic cu tine dar te rog(vb sincer)tradu-mi si mie ca ma intereseaza chestia asta
TDiFan
Nu am acum la indemana un manual de reparatii opel dar daca cauti Opel Technical Information pe net o sa gasesti acolo toate operatiile care se fac la anumiti km.
florin82141
am sa incerc sa vad.nu ca nu te-as crede dar vreu sa vad si eu cu ochi mei unde se spune despre lant ca se schimba
mihai79646
Parerea mea e cam asa(incerc sa fiu obiectiv si sa ma iau doar dupa statistica):

La y17dt nu au fost aproape deloc probleme la motorul in sine ci doar la accesorii-calculator injectie cu lipituri care cedeaza,debitmetru,radiator ulei,alternator.;demaror,radiator AC,oringuri calorifer
Am mai auzit de piulita pinion pompa ulei care se poate desface singura
Nu am vazut nici un caz de consum mare ulei sau presiune mica in rampa

La y20dth au existat probleme consum ulei,presiune slaba ulei-adica lagare vilbrochen uzate (probabil si la km multi) si neetanseitati la furtunase retur injectoare ce cauzeaza pornire dificila, unele pompe de injectie cam defecte si greu de gasit plus unele comune cu cel de 1.7 mai putin radiator de ulei defect;parca mai multe cazuri de bujii consumate.

La vectra se adauga caseta de directie cu probleme.
Altfel,destul de bune amindoua daca au fost intretinute corect,raminind sa alegem dupa preferinta pt consum minim sau pt putere mai mare
[/u]
florin55503
si mototarele de 2.0 si cele 1.7 au avut aceleasi probleme. de fapt nu sunt probleme cu motorul ci cu electromotrul, alternatorul, rugineste toba. cel de 2.0 mananca putin ulei scrie si in carte. nu au avut defecte specifice mai ales cele dupa 2000-2001

eu nu am vazut probleme la caseta de directie la vectra. apostat cineva pe forum o asemenea problema dar nu trebuie generalizata.

vibrochenul se uzeaza foarte tare daca pleci iarna cu motorul rece si ii dai forja
mihai79646
Am vazut multe pr la vectra B cu caseta pe opelclub,de asta am scris
In ce priveste uzura la rece-vilbrochenul primeste primul ulei,mai degraba turbina este in pericol in cazul asta
florin55503
turbina se uzeaza indiferent daca calci acceleratia de la 1200 de rpm. turbina se duce si de la faptul ca mergi foarte tare si apoi opresti motorul imediat si nu o lasi sa se raceasca rezultand depunderi ceea ce va duce la dereglarea axului. chiar si mersul subturat. daca o alergi si dai in gropi de iti vine acru probleme cu caseta de directie ai cu orice masina indiferent ca se numeste logan, vectra sau mai stiu eu ce
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.