QUOTE(ionut87236)
-facut in Turcia
-consuma multicel (nu te lua dupa cifrele pe care le da producatorul, consuma mai mult)
-nu-ti lua Privilege, cu piele inautru. Pielea e de proasta calitate( nu e piele adevarat in primul rand :evil: si se crapa usor.
- in rest masina e f buna. Fratele meu are un Megane Estate luat anul trecut si merge perfect. Nici o defectiune.
- cei de la Renault nu te lasa cu alt ulei decat Elf, desi e mai proasta calitate decat Castrol. Probabil afecteaza motorul putin motorul pe termen lung, dar probabil pana ajungi pe la 150.000 km vei schimba masina oricum.
- targuieste-te cu ei, primesti discount in plus si chiar si alarma la ea. Daca nu trebuie sa o cumperi si alta decat cea de la Renault care e f scumpa nu ai voie sa pui ( pierzi garantia pe partea electrica).
- in rest masini bune Meganeurile noi. cheers :wave:
-Consumul la un 1.6 benzina este 11/100 in oras (dimineata si seara, super aglomerat) si 7/100 (chiar 5.9/100 daca te stapanesti) in afara; deci, nu o mare tragedie;
- Pielea aia, chiar daca este ecologica, arata foarte bine si la mine, dupa 14 luni si 19000 km; si e altceva decat terna tapiterie gri inchis de pe alte masini concurente :puke:
- asta cu uleiul Castrol versus lumea intreaga mie mi se pare o capcana de marketing; este acum Castrol in bani si baga reclama la greu la un nou nume de ulei, si atata tot. "Magnatec".... prima lectie la marketing in scoala este alegerea unui nume rasunator pentru produs. Si cred ca este extrem de greu sa demonstrezi si sa cuantifici diferentele de uzura care ar putea aparea intre un motor exploatat cu orice ulei Elf sau alta marca si un motor exploatat cu acest Magnatec sau Extratec sau Ultralubelife sau alte "nume";
- alarma aia agreata de dealer (ex.Automate) NU este extrem de scumpa cum se spune. In 6 milioane si ceva acum un an, are de toate , inclusiv senzor de perimetru si microfon de geam spart. Asa ca nu este scumpa. Si caaljul este oarecum ca cel de pe viper; sunt aduse de acelasi importator in Romania.;
- "prostiile" de gen senzor ploaie, senzor intuneric, volum CD reglabil automat in functie de viteza, etc, chiar sunt utile, placute si merg bine. Nu vei mai aprinde niciodata farurile manual, nu vei mai da la stergatoare decat odata la inceperea ploii, sa reglezi intensitetea, nu vei mai umbla la vlomul radio, nu vei mai ridica niciodata geamurile cand te dai jos din masina, nu vei mai inchide tu usile niciodata cand pleci la drum, etc. Placut.
- de rau: eu am avut o problema cu o bobina de inductie, cu fulia defazoare si cu un potentiometru de reglaj faruri. rezolvate in garantie. Dar niciuna din cele de mai sus nu implica "lasarea masinii in drum". Am stat cu ele c at am vrut si am mers la service cand am avut timp.
Eu zic ca un Privilege e super.
Ce mi-as dori:
vreo 140 de cai benzina sau un disel de 120. Atat.