Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Masina pentru un incepator...
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
xfre87328
Mda, sunt incepator (adica n-am condus mai nimic) dar ma gandesc sa intru si eu in rand cu lumea sa-mi iau 4 roti.

Si iata ce vreau sa-mi iau:
http://aviamotors.ro/index.php?cale=templa...figurationid=99

1. Sunt insa sigur ca nu imi ajung dotarile standard, asa ca ma intrebam daca imi puteti da ceva idei legate de ce optionale sa adaug
2. De la ce dealer din Bucuresti sa iau ? (Excludem Porche din start)
bebeko
Mai intai incearca varianta de echipare Elegance, apoi : maxi-dot, scaune incalzite, alarma oem, proiectoare ceata, jumbo box, pachet partial piele si.... vezi ca sa mai discutat. Incearca si pe www.vwforum .ro ! :wave:
xfre87328
Ce sa caut acolo... eu aici am pus intrebarea smile.gif
Nu vreau Elegance... nu vad prea mare diferenta intre Elegance si Ambiente ... mai exact ceea ce difera nu ma intereseaza pe mine (jante... nu mi se pare o mare diferenta...)
bebeko
Ai muuult mai multe facilitati si dotari de serie in varianta Elegance !!! Ai intrat pe vwforum ???? Uita-te si apoi mai vorbim !!! :argue:

P.S. pe forum :wave:
xfre87328
Mda... sorry dar n-am timp. Mai bine imi dai un link doua sa vad ce anume trebuie sa citesc important... forumul ala e prea mare smile.gif
bebeko
Incearca cu search ... :wave:


si aici ... http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=9823
ionut83652
la un ambente ti-as recomanda dor maxi-dot jante de aliaj ,cotiera si proectoare ,si vopsea metalizata(alegerea mea biege sahara)in rest is chestii inutile dai banii degeaba pe ele is bune doar sa te lauzi la prieteni iar cand vinzi masina nuti mai recuperezi banii !parerea mea!
Iancu86043
QUOTE(ionut83652)