Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Colt, sfaturi achizitionare
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
Cristi87296
Salut! :wave:
Sunt nou pe aici,

De curand, mai exact azi, am aflat si eu de oferta celor de la Mitsubishi, asa ca am decis sa ma interesez si eu despre ce este vorba.
Asta ar fii prima mea masina, de aceea va cer sfatul vostru.

As vrea sa stiu ce varianta ma sfatuiti sa aleg, m-am gandit la una pe benzina varianta invite 1.3 sau 1.5.
Plata o pot face numai in leasing sau printrun credit bancar, deci ma intereseaza cam ce rata pot avea pe luna... Avans am numai pe cel minim, 535 E blush.gif

orice sfat este apreciat.
Cristi86127
QUOTE(Cristi87296)
Salut! :wave:
Sunt nou pe aici,

De curand, mai exact azi, am aflat si eu de oferta celor de la Mitsubishi, asa ca am decis sa ma interesez si eu despre ce este vorba.
Asta ar fii prima mea masina, de aceea va cer sfatul vostru.

As vrea sa stiu ce varianta ma sfatuiti sa aleg, m-am gandit la una pe benzina varianta invite 1.3 sau 1.5.
Plata o pot face numai in leasing sau printrun credit bancar, deci ma intereseaza cam ce rata pot avea pe luna... Avans am numai pe cel minim, 535 E blush.gif

orice sfat este apreciat.


Alege varianta 1.5, diferentele de performanta sunt vizibile, mai ales la drum intins....o sa ai urmatoarele cheltuieli:

avans 535 + tva
taxa inmatriculare 250 + tva
comision leasing (parca asa ii zicea) 215 + tva
RCA....
Casco lunar/trimestrial/anual depinde pentru ce optezi....eu am ales sa platesc trimestrial (163 euro la mine) si atunci i-am platit si pe astia din start
Rata: 300 euro/luna
Merita...e o incantare masina din toate punctele de vedere
biggrin.gif biggrin.gif
R o b e r t
te-ai gandit sa iei de la banca credit (la mine asa a fost) si platesti toata masina cu banii aia si platesti numai la banca banii ce-i datorezi? (scuzati exprimarea)

Eu am un Colt 1.3 Invite care m-a costat 12500 euro DDP si am avut vopseaua metalizata gratis...

Acum nu stiu sigur ... varianta 1.5 e mai scumpa... :angel:
Oricum felicitari ca alegi o masina japoneza smile.gif
Andrei Suzuki
Ai grija ca acel avans de ~500 eur e pt varianta cu cel mai mic motor si cheala.Si eu am zis la fel,dar pt ca masina a costat destul de mult (pretul a fost pe undeva pe la 12k si ceva cip),avansul a crescut de la acei 500 de euro la vreo 1200. Deci,intereseaza-te mai bine.
Cristi86127
5% cu alte cuvinte ... deci prea mult nu are cum sa coste
Cristi87296
Da intradevar, chestia cu avansu de 500 E, care e de fapt 1000 si cu restul cheltuielilor, e valabila numai ptr varianta de 75 de cai.

Imi place foarte mult cum arata masina asta, si cred ca varianta 1.5 e super.

Mersi mult ptr sfaturi. biggrin.gif
Cristi86127
Deci nu sunt singurul care s-a indragostit instant de masina asta...eu vroiam sa-mi iau un opel asta dar dupa ce am vazut masinuta asta nu am mai vrut nimic si coincidenta sau nu, ca si i nreclama nu mai ma satur sa o conduc biggrin.gif
Teodor87155
Salut!
Chiar vreau sa va intreb, ce v-a placut cel mai tare la Colt? Dati-mi si mie o lista de 5 puncte tari pentru ca eu tot nu ma pot hotarî sa cumpar unul (5 usi, 1,3 l).... Mie mi-a placut destul de mult Yarisul...
Nicolae87836
Si eu as opta pt Colt dar deocamdata trebuie sa mai astept sa vad calculele finatatorului:P


Pe langa aspect si performante la clasa ei, ma atrage treaba cu 3 ani garantie 3 ani revizii gratuite.E foarte interesanta oferta asta.
R o b e r t
QUOTE(Teodor87155)
Salut!
Chiar vreau sa va intreb, ce v-a placut cel mai tare la Colt? Dati-mi si mie o lista de 5 puncte tari pentru ca eu tot nu ma pot hotarî sa cumpar unul (5 usi, 1,3 l).... Mie mi-a placut destul de mult Yarisul...


Daca ti-a placut Yaris-ul, uite aici: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4893...Hash=34b3b5bf31
cand am vazut-o pe strada cum arata, am rasuflat usurat ca n-am luat asa ceva :minigun:

Puncte Forte la Colt:
1. Arata superb, din orice punct l-ai privi. (mai ales din fata: )
2. La un motor de numai 1332 cmc, genereaza 95 de cai putere! nu prea vezi asa ceva...
3. Este o masina inalta, in care stai mai bine decat in alte masini, care au pretentii de limuzine.
4. Oferta asta cu 3 ani revizii gratuite.
5. Toba spate, care arata bestial
6. Binecunoscuta fiabilitate a marcii japoneze
7. In afara de Casa Auto Iasi, toti ceilalti dealeri se poarta exemplar
8. Sta extrem de bine in curbe pe sosea, avand suspensiile ceva mai rigide
9. Consuma putin
10. Sistemul audio e foarte bun (cel putin la mine asa e)
11. Locurile pentru cei din spate sunt imense! mai ales cand banchetele sunt date in spate.
12. Compartiment de racire in torpedo. Poti raci pana la o sticla de 1,5 litri.
13. Banchetele spate se pot rabata independent, si se pot chiar scoate.
14. La cumparare, primesti un card Mitsubishi, iar oriunde te afli, in tara sau in strainatate, primesti asistenta tehnica 24/7 daca ai acel card la tine
Puncte Minus la Colt:
1. Albastrul ala fosforescent din interior vine la toate modelele (desi mie personal imi place atunci cand pe intuneric, se coloreaza in verde din interior)
2. Unii zic ca bordul este urat (daca esti un tip caruia sa-i placa gadget-urile, iti va placea bordul)
3. Portbagajul relativ mic. Dar ai avantajul ca poti rabata independent banchetele din spate, si maresti considerabil spatiul in portbagaj
4. Lipsa rotii de rezerva. (daca vrei, iti poti cumpara Kit Roata de Rezerva ~180 Euro). In schimb ti se ofera un Kit de Reparatii Pana care include o spuma, o pomba electrica, si ceva chestii pe acolo cu care iti poti repara pana cat sa te duca pana la cea mai apropiata vulcanizare)

Cam atatea am putut sa-ti spun ...
daca mai ai nevoie de detalii, contacteaza-ma
Cristi86127
1. Design extrem de reusit, are un aspect agresiv si sportiv mai ales CZ3-ul...Yarisul e prea feminin...e destul de strange sa vezi un barbat intr-un Yaris, poate doar daca... biggrin.gif

2. Ca dimensiuni, confort, spatiu intern, aspect interior si calitate a materialelor utilizate Coltul este mult deasupra celorlalte masini din clasa ei.

3. Performantele Coltului de asemenea sunt net superioare...comparativ cu Yaris-ul nu e loc de discutii, Coltul este mult mai puternic indiferent de motorizare

4. Coltul este mai nou ca aparitie si tehnologii utilizate, se poate compara doar cu noul Yaris care inca nu a aparut dar se vorbeste....trebuie sa recunosc ca Yarisul este mai fiabil dar nici Mitsubishi nu se poate plange la capitolul acesta...ramane sa vad personal asta...

5.Ca dotari in aceeasi bani Coltul este mai bine echipat, nu mai zic de ultima oferta legat de revizii gratuite care salveaza ceva bani, bani pe care ii poti folosi sa pui pe masina eleron, praguri etc. toate Mitsubishi



Si ar mai fi...insa reactiile celorlalti participanti la trafic la vederea Coltului meu sunt suprinzatoare...se uita lung, il cerceteaza, se opresc si intreaba detalii despre masina...am gasit si un bilet in masina "F tare masina.I love Colt"....nu stiu daca asta se intampla la un Yaris care este o alegere f buna dar masina trebuie sa-ti placa in primul rand.



Oricum uite si alte pareri

http://www.autoexpert.ro/el/revista/arhiva...709252410000013
Cristi86127
Mitsubishi Colt (1,5 l si 95 CP) , este lider indiscutabil din punct de vedere al performantelor dinamice accelerand de la 0 la 100 km/h in 9,9 s si atingand viteza maxima de 180 km/h. Note bune a obtinut si la design exterior si interior remarcandu-se prin grija constructorului pentru confort. Spatiului generos i se adauga si o tusa de eleganta si originalitate a compartimentelor de stocare si calitatea optima a materialelor folosite. Spre exemplu scrumiera semisferica, in mod practic si original este modulara, putand fi amplasata dupa necesitate in dreptul soferului, a pasagerului din dreapta sau in spate, iar in absenta ei spatiile devin utile pentru amplasarea paharului sau a petului. Directionarea aerului conditionat se face intuitiv prin rasucirea cu mana a clapetelor rotunde nedistragand atentia soferului de la drum.

In ciuda stalpilor parbrizului destul de lati si plonjati spre inainte vizibilitatea este optimizata de cele doua suprefete triunghiulare vitrate de langa stalpi. Spatialitatea interioara este comparabila cu a unui monovolum, dar capacitatea portbagajului este redusa. Exista, totusi, optiunea de a muta scaunele din spate catre in fata, ceea ce mareste simtitor volumul portbagajului, nesacrificand totusi confortul pasagerilor din spate. Scaunul soferului dotat cu reglaj si pe inaltime face ca pozitia la volan si vizibilitatea sa fie optime. Caroseria inalta ar putea constitui motiv de dezechilibrare in curbe, dar trebuie sa va recunosc cu mana pe inima ca un am avut emotii, tinuta de drum fiind foarte buna. Cu un consum mediu de 6.9 si cu un pret pornind de la aproximativ 9000 de euro fara taxe, dar compensat de o multime de utilitati incluse in dotarile standard. Mitsubishi Colt este de dorit indiferent de zona in care locuiti, pentru ca se comporta impecabil atat la munte, cat si la ses, atat la oras cat si in afara, indiferent in ce maniera conduceti. O recomand cu caldura tuturor.
R o b e r t
pune ghilimele tongue.gif
Teodor87155
Da, ce sa zic despre topul masinilor gay...? E o chestiune de gusturi... Nu ma bag in discutia asta ca mi se pare riscant. La urma urmei traim intr-o tara libera si daca cei cu alte orientari nu vin sa-mi tulbure mie linistea... nu-i problem'!.

Nu am pus atata accent pe designul exterior. E adevarat, ca daca te uiti la spatele masinilor, Yarisul nu arata tocmai grozav. In schimb, sunt cateva chestii legate de siguranta, de organizarea habitaclului, si de calitatea asamblarii care mi se par in avantajul celor de la Toyota. Nu contest faptul ca Mitsu Colt e o masina bine lucrata.

1. vizibilitatea: La test drive-ul de la Colt m-a incurcat acel stalp din stanga fata care iti ia vizibilitatea. La fel in spate, bancheta si tetierele sunt foarte inalte asa incat luneta nu se prea poate folosi. La Yaris tetierele se coboara ceva mai mult (e un design mai inspirat).

2. condus: personal, am avut acceasi impresie ca Yarisul se conduce mai usor. Coltul e probabil mai spinten (comparand motoarele de 1.3 benzina de la amandoua) caci are 95 hP. Toyota are numai 87. La Colt mi s-a parut ca levierul schimbatorului e pozitionat putin mai in spate decat eram eu obisnuit si nu intra la fel de usor in viteza. Miscarea levierului e mai scurta. Asta se poate sa fie o simpla impresie.

3. Consumul e similar.

4. Bordul..Ce sa zic. Nu am nimic cu acel plastic mai ciudatel de la Colt. Cred ca ma pot obisnui cu el. In schimb, afisajul central (cear, radio...) e foarte prost gandit deoarece nu poti sa il citesti atunci cand mergi cu soarele in fata. La Yaris imi place afisajul central. E ciudat dar de efect. In plus, e in asa fel facut incat se vede si atunci cand iti bate soarele in fata.

5. La varianta SAM pe care o am in vedere e disponibila o tapiterie mult mai draguta decat la Yaris. In schimb, modul in care sunt imbracate usile (cu plastic) si calitatea asamblarii imi plac mai mult la Yaris.

6. Dotari. Aici Coltul e pe ansamblu mai bun decat Yarisul (ma refer la varianta SAM in comparatie cu Luna de la Toyota). Are in plus jante aliaj de 16, senzori de ploaie si de lumina, torpedo cu racire, oglinzi cu incalzire, manere usi la interior si guri ventilatie cromate. Yarisul are comenzi audio pe volan, vopsea metalizata si volan cu reglare inclusiv axiala.

7. Siguranta. Yarisul iese in avantaj. E clar ca are 5* la teste de impact si 7 (sau 9) airbag-uri la varianta respectiva. Coltul e o masina destul de sigura dar nu-mi inspira atata incredere.

8. Spatiul interior. Desi e mai scuta, Yarisul e cel putin la fel de spatioasa. Treaba cu bigsmal e chiar adevarata. In plus, imi place ca podeaua in partea din spate e plata si nu il incurca pe un eventual al cincilea pasager (in mijloc). Imi place ca ambele modele sunt foarte modulabile.

9. Pretul. Aici Coltul are un mic avantaj (vreo 400 de euro pentru versiunile avute in vedere). in plus are si oferta cu reviziile. Problema e ca, din cate am aflat, o revizie la Toyota e in medie ceva mai ieftina si treburile par sa se echilibreze pe termen lung.

Acum, e posibil ca voi sa vedeti altfel lucrurile...Tot ce am scris sunt pareri absolut personale. In momentul de fata nu ma pot decide intre cele doua modele si de asta am pus intrebarea.
Mihai66305
Colt-ul din pacate nu am apucat sa-l testez, dar am condus mai toti reprezentantii clasei mici importanti: Renault Clio III 1.4 97CP, Fiat Grande Punto 1.3 75CP JTD, Opel Corsa 1.3 70CP CTDI, Toyota Yaris II 1.3 87CP, Smart Forfour 1.3. M-am decis in cele din urma la ultima - care e pe jumatate un Colt wink.gif Motorizarea de 1.3 si 95CP de pe Colt care e practic identica cu cea a Smart-ului pe care il am, este cea mai "nervoasa" din cele testate de mine si totodata are un consum rezonabil. Urca repede in turatii, si ca sa-ti faci o imagine asupra regimului de mers, la 150km/h intr-a V am 4000 rpm.

Strict intre cele doua mentionate de Cristi, din cate am citit pe net, este o diferenta de consum de aproape 1l/100km, care nu stiu daca justifica cei 14CP in plus. Cel mai bine ar fi sa faci un test-drive cu ambele motorizari, si sa te decizi ulterior. Poate ca cifrele nu arata foarte fidel diferenta de comportament, reprize, etc. intre benzinarele de 1.3 si 1.5 l.
Cristi86127
Trebuie sa alegi masina care iti place in primul rand, legat de siguranta coltului am ceva dubii la impactul lateral (cred ca se rastoarna) insa atat...am vazut doua colturi in curte la M-car (dealer Mitsubishi) care au avut parte de un impact frontal...practic partea din fata nu ma iexista, erau varza dar incepand de la stalpii din fata erau intacte, nici o contorsiune, parbriz intact, usile se deschideau perfect, nu ai fi zis ca s-a intamplat ceva cu acele masini...airbagurile erau explodate...mai mult decat atat ce poti sa ceri?
Cat despre vizibilitate, da, ai dreptate, noaptea la niste viraje mai stranse vizibilitatea are de suferit si din acest motiv am luat niste gropi care puteau fi evitate cu o alta masina...ai dreptate si in ceea ce priveste computerul de bord, coltul nu are un demaraj stralucit insa peste 3000 de ture te face sa uiti ca esti intr-o masina de clasa mica, a mea are 109CP si ii simt din plin, suspensia tare imi ofera o siguranta pe care nu am avut-o decat in masini sport adevarate, e zgomotoasa, la demaraje I-a, II-a parca ar fi diesel dar la drum intins peste 3000 de ture acest zgomot care vine de fapt de la galerie scade in intensitate si devine f placut si intregeste senzatia de sportivitate, e brici masina, nu are nici o latenta, te impinge in scaun...ma gandesc ca daca a mea se comporta asa dar CZT-ul care turbo 150CP la 970Kg cum se manifesta ? biggrin.gif

Toyota e mult mai fiabila, de fapt la capitolul asta nu se poate compara cu nici o marca auto, asta o stiu de cand lucram in domeniul auto si mergand prin service-uri romania/Italia m ise spunea acelasi lucru, toyota e cea mai fiabila masina de departe.

Eu prefer plastic pe usi, se curata mai usor...dar plasticul de la colt, de pe bord si de pe partea superioara a usilor e chiar interesant, nici nu zici ca e plastic

Apropo de unde se actioneaza incalzirea la oglinzi ? Eu acum aud ca au incalzire...

Uite si alte pareri:
http://www.carpages.co.uk/mitsubishi/colt-...-1-16-03-05.asp

PS: Da trebuia sa pun ghilimele biggrin.gif
Laurentiu49280
Salut,

Butonul din centrul rozetei centrale, cea care modifica viteza ventilatoului da comanda de incalzirea la oglinzi si dezghetare geam spate.
Ar fi fost mai OK sa fie separate incalzirea lunetei si a oglinzilor .

O intrebare:
Ce trebuie uns la scaunul din spate, diagonal soferului sa nu mai scartatie la damburi?

Spor si bafta
Laurentiu
Cristi86127
QUOTE(Laurentiu49280)
Salut,

Butonul din centrul rozetei centrale, cea care modifica viteza ventilatoului da comanda de incalzirea la oglinzi si dezghetare geam spate.
Ar fi fost mai OK sa fie separate incalzirea lunetei si a oglinzilor .

O intrebare:
Ce trebuie uns la scaunul din spate, diagonal soferului sa nu mai scartatie la damburi?

Spor si bafta
Laurentiu


Ok, multumesc pentru informatie...imi era lene sa caut prin manual.

Referitor la scaunul din spate si eu as vrea sa aflu treaba asta, se pare ca e problema generala dar avand in vedere suspensia tare nu prea pot sa reprosez nimic constructorului...sunt chestii normale chiar si la masini mai scumpe...

Ce se intampla la a mea ?

In partea dreapta spate se aude un zgomot (in zona rotii/aripii), ca o zdranganeala (termenul e cam exagerat dar e sugestiv), parca ceva s-ar fi desprins de la locul sau, zgomot care nu se aude la gropi ci in momentul in care roata dreapta spate traverseaza acele striatii/separatoare mai accentuate si succesive de pe strada, la vibratii...parca ar fi ceva de pe aripa, nu suna ca si cum ar fi din interior plus ca parca se aude la un moment dat si un sunet metalic ca si cum aripa ar fi lovita...cam de la primii km am auzit zgomotul acesta dar era mult mai rar si in situatia in care roata traversa striatii mult mai accentuate insa am crezut ca e de la toba/ornament si nu i-am dat atentie.

Am suspectat acea aparatoare de plastic de pe aripa, apoi plasticul din interior tot de pe aripa...am zis sa verific si am lovit cu pumnul roata din stanga ca sa provoc vibratii...nu se auzea nimic, am facut acelasi lucru la roata din dreapta si intr=adevar am auzit acel zgomot dar nu la aceeasi intensitate...

M-am dus la dealer si a ridicat-o pe elevator nu inainte de a-mi chinui masina pe un drum cu gropi unde bineintels ca nu se mai auzea nimic, mai erau si alte zgomote, ba de la supetul acela din plastic din spatele scaunelor care mai joaca, etc....pe elevator nu au constatat nici un defect la suspensie roata si ma asteptam sa fie asa insa la un moment dat lovind roata vertical de jos in sus au inceput niste scartaieturi la scaune insa asta era deja altceva...au mai strans ei scaunele, degeaba, nu au reusit sa inlature scarataitul de la scaune care nu ma stresa atat de tare dar nici de zdranganitul nu l-au localizat.

Au zis sa revin cand zgomotele sunt mai clare si le dau dreptate...intr-adevar au inceput sa devina mai clare si mai dese, luna viitoare ma duc din nou si sper sa se rezolve de data asta, oricum nu e ceva grav...insa o sa incerc sa gasesc eu sursa acestor zgomote ca iar stau pe acolo 3 ore insa la momentu lacela ba se auzea, ba nu se mai auzea, era imposbil de rezolvat, oamenii au facut tot ce le-a stat in putinta.

Deci cam asta ar fi: zdranganit ceva ce are contact cu aripa, scartait de la scaune si ar mai fi acel suport din plastic de la nivelul scaunelor din spate, are "acopera" portabagajul...asta la gropi loveste in suprtii din plastic el tot din plastic fiind dar asta cred ca se rezolva cu niste garnituri din cauciuc.

Numai Coltul meu are astfel de probleme ?
biggrin.gif
cineva65027
Salut!

Sunt si eu proaspatul proprietar (de 2 sapt./500 km) al unui Colt CZ3 1.1 SAM, Atlantis Blue, si...

@Cristi86127: tin sa-ti spun ca si a mea are EXACT acelasi zdranganit metalic pe dreapta-spate, aparut cam la 2 zile dupa ce am ridicat-o de la MCar (chiar in seara asta am pierdut 3 sferturi de ora incercand sa descopar ce si cum...degeaba). :evil: Bine ca am aflat de la tine ca cei din service habar n-au de cauza, ca sa nu pierd timp si nervi pe acolo pana nu se agraveaza suficient incat sa le-o las protzap in poarta! :bandit:

Alte chestii iritante pe care le mai pot mentiona sunt:
-vibratii foarte puternice in volan si caroserie in momentul declansarii ventilatorului de la motor;
-compresorul aerului conditionat care, aparent, porneste uneori odata cu ventilatia normala, fara ca butonul de AC sa fi fost apasat (si, implicit, martorul luminos al acestuia sa se aprinda). Chestia asta se observa pe turometru, care urca subit in 950-1000 rpm, si se simte prin vibratii in volan;
-ca tot am amintit de turometru, turatia la relanti a motorului este usor fluctuanta (sau turometrul este defect...);
-lasata masina sa "curga" la relanti - adica sa ruleze in viteza 1 fara picior pe acceleratie, sau la viteze f mici, motorul produce un zgomot de... nu stiu cum sa-l descriu... lant slabit (exact aceeasi senzatie de pe vremea cand aveam bicicleta Pegas cu sa lunga si dadeam puternic la pedale, ma opream si o lasam sa ruleze liber, dupa care apasam brusc pedalele ca sa accelerez din nou si se reintindea lantul);
-scaunele fata nu au memoria pozitiei in momentul in care sunt rabatate pentru acces in spate - trebuie repozitionate de fiecare data (chestia asta ma scoate din sarite peste masura!!!!!!!!!) - de nerezolvat potrivit celor de la MCar,;
-trecand peste piuitul absolut secant al avertizorului de centura de siguranta, catarama de prindere a centurilor este pozitionata prea jos in pozitia liber si atinge, in mers, urechile de rabatare ale scaunelor fata (nu mai spun ca, odata conectate preseaza in aripioarele laterale de sustinere ale scaunelor, chestie care in timp va lasa indentatii in acestea...)

Si inca ceva. Ma crezi sau nu, insertiile moi (cele cu textura cu patratele) de pe fetele de usi si bord nu se simt ca si plastic deoarece chiar NU SUNT; sunt... tine-te bine... dintr-un conglomerat celulozic. Cu alte cuvinte, sunt din CARTON PRESAT!!! Daca nu esti convins dar nici nu vrei sa dai o fata de usa jos sau sa intzepi materialul ca sa afli, fa un test simplu: ia o cutie de carton si trece-ti degetele peste ea (simte-i suprafata si asculta sunetul). Fa acelasi lucru si cu suprafetele din masina si... voila!

Incepe sa-mi para rau dupa fostul meu Corsa... down.gif Ce-o fi fost in capul meu la drive-teste?!?! wallbash.gif
Laurentiu49280
Salut,

Sa stapinesti sanatos masina. Pacat ca ai probleme char de noua.
Pe mine insa nu m-a dezamagit.
- Scartaitul de la scaunul din spate ma scoate din minti. O sa-l dibuiesc eu cand am timp sau cei la service cand o sa ma duc la revizie.
- Daca ai vibratii in volan, caroserie de la ventilatorul motor, fuga la service ca nu e normal. Poate e descentrat sau desprins.
- Legat de aerul conditionat, sa stii ca functionarea descrisa de tine e normala pe undeva. Daca ai aerul pornit si inchizi ventilatia, se inchide si aerul automat, fara sa trebuiasca sa apesi pe buton. Daca pornesti din nou ventilatia, porneste si aerul conditionat. Niciodata mie nu mi-a pornit de nebun. E normal ca motorul sa creasca in ture un pic si apoi sa revina, pentru ca astfel contrabalanseaza efortul depuns pentru a oprni compresorul. Eu am observat ca motorul urca un pic in ture si coboara apoi, chiar si cand pornesti brusc ventilatorul pe o treapta superioarea, fara sa ai AC-ul cuplat.
- ce inseamna usor fluctuanta? 100rpm? Atunci e ok, motorul e nou si se mai lasa. Depinde si de benzina si de multi alti factori. Daca e mult mai mult, benzina e buna, rezervorul plin, motorul incalzit si nici un consumator cuplat, atunci trebuie sa iti faci cu adevarat griji.
- e posibil ca zgomotul respectiv sa provina de la placa de presiune-ambreaj. Atata timp cat nu-s probleme, nu trebuie sa iti faci griji.
- legat de scaunele din fata fara memorii - e chiar nasol. Coltul meu e cu 5 usi si nu am asa ceva, insa imi imaginez cat ti-e de incomod.
Eu zic sa le povestesti chestia asta, intr-un fel sa faci "scandal" chiar la mitsubishi europe. Nu se poate sa fie atat de batuti in cap, ca doar nu fac de azi de ieri masini.
- legat de insertiile moi, chiar nu stiu ce e acolo, cu toate ca mie mi se pare un fel de burete tare pe dedesupt. Hai sa fim seriosi....ai studiat insertiile si la alte masini? Ce daca e din "carton presat", atat timp cat peste e turnat un plastic destul de fain la atingere.
Eu zic ca nu ar trebui sa iti para rau de achizitie, ca masina-i faina.

Ai sa vezi ca dupa 2000Km motorul se "mai lasa".

Spor si bafta si sa ne mai tii la curent.
Laurentiu
R o b e r t
Eu n-am nicio problema cu Colt-ul biggrin.gif

Doar ca nu gasesc loc de parcare si trebuie sa o bag undeva departe si n-o vad noaptea cand ma trezesc :samui: sad.gif down.gif

laugh.gif

A si inca o chestie!

Ce faina e culoarea cu care se lumineaza pe intuneric albastrul ala !!!






Asta e in fata bisericii de la Sumuleu Ciuc - loc de pelerinaj:

Prin Tusnad pe undeva:


Stand la trecerea de cale ferata... ( e in stanga) - chiar la intrarea in Brasov de la Triaj:

cred ca astea mergeau la "prezinta-ti masina" biggrin.gif
cineva65027
Multzam de urari si raspunsuri, Laurentiu.

Treaba cu aerul conditionat este ca (virgula) compresorul se activeaza fara sa "semnaleze" asta la interior (prin aprinderea martorului de AC) si o face total la intamplare. Astazi, de exemplu, am dat drumul ventilatiei de dimineata sa ma incalzesc un pic si a pornit ok. Am oprit-o, dar am repornit-o mai tarziu, moment in care a luat-o la vale si compresorul, fara nici o activare anterioara. Asta e, o sa ma duc sa port o discutie cu cei de la service (la fel si despre ventilatorul motorului).

Problema scaunelor, insa, nu stiu cum/daca se va rezolva... Ca sa te citez pe tine, da chiar sunt "atat de batuti in cap"! Se pare ca, pentru ei, accesul pasagerilor in spate a reprezentat un detaliu facultativ in cazul modelului cu 3 usi, motiv pentru care aceasta problema nu face si nu VA face subiectul unei rechemari in service a modelului - poate doar in cazul unui val masiv de reclamatii. Dar, dat fiind ca (din nou, virgula smile.gif clientii au putut observa inconvenietul la drive-teste, deci erau constienti cand au cumparat masina, face asta putin probabil. Aceasta a fost explicatia mai mult sau mai putin literala a celor de la MCar.

In fine, am ridicat problema "cartonului presat" deoarece, din 8 masini al caror proprietar am fost pana acum (Opel, Renault si Peugeot) - toate modele de pana in 1997 (de unde imi vine sa spun si eu ca ai batrani: "nu se mai fac cum se faceau odata smile.gif), materialele din Colt mi se par cele mai slabe calitativ iar felul in care se deplaseaza si scoate sunete fata de usa cand imping/trag de portiera din interior nu-mi ofera prea multa incredere sau motive de incantare.

Si eu sper ca, in timp, sa mi se demonstreze, totusi, ca nu am facut alegerea gresita cu masina asta, mai ales ca am studiat intens piata inaintea achizitiei si hotararii asupra optiunii finale.

:cheers:
Cristi86127
Salut!

cineva65027 sa stapanaesti sanatos masina si cati mai multi km fara de probleme si incidente.

Sunt intru totul de acord cu tot ce ai scris, in sensul ca si eu am observat aceste chestii iritante dar inca nu pot spune ca sunt dezamagit de masina...am mai citit si alte topicuri la alte marci si pot sa spun ca masinile de acum au foarte multe minusuri la capitolele calitate si fiabilitate...pererea mea...de asemenea toate aceste "simptome" sesizate de noi sunt generale la Colt-uri, unii insa nu sunt asa de "atenti" beer.gif si se declara 100% multumiti sau sunt fosti posesori de dacii si oricum nu sunt suficient de multe Colt-uri vandute ca sa incepem sa vedem toate aceste "probleme" enumerate si de altii....

Totusi eu imi pastrez optimismul si zic ca oricum aceste probleme aparente nu sunt grave, daca se dovedesc a fi reale pot fi remediate de dealer despre care am o parere buna pana acum...citeste pe la Opel sa vezi probleme reale...eu am avut pe mana diverse masini insa masinuta asta imi place foarte mult si daca ar fi sa aleg din nou tot Colt as alege.

Eu am masina de aproape doua luni si are 2000km parcursi...am cam renuntat sa stau atent la toate zgomotele samd pentru ca la un moment dat vazand ca doar eu ma plang de una, de alta am zis ca poate am devenit paranoic si asta in conditiile in care masina merge din ce in ce mai bine...acum vazand ca nu sunt singurul cu astfel de "probleme" oarecum m-am "linistit" ca sa zic asa.

Hai sa le luam pe rand:

1. Zadranganit metalic pe partea dreapta-spate.
Problema e reala, am sesizat-o de la primii km parcursi, acum e ceva mai evidenta insa nu imi fac iluzii ca cei de la service vor depista cauza si nu pentru ca sunt incompetenti sau dezinteresati ci pur si simplu pentru ca intr-adevar e dificil de localizat "defectul", probabil e un defect de serie, ceva "joaca" pe caroserie la vibratii...suspectez aparatoare plastic exterior aripa spate, imbinari caroserie si asta e grav...zgomotul pare sa fie din exterior...daca lovesti cu pumnul in roata suficient de tare cat sa provoci vibratii o sa incepi sa auzi zgomotul dar nu am avut timp sa cercetez problema cu atentie + ca ma cam durea pumnul biggrin.gif
Cum a incercat service-ul sa localizeze problema ? S-a suit un mecanic la volan, eu in dreapta si mi-a chinuit masinuta pe un drum plin de gropi cu un praf alb ca de ciment, nici cu o masina de teren nu ai fi intrat pe acolo...am crezut ca mor, cred ca ma albisem la fata si masina la fel...tocmai ce o spalasem...zgomotul reclamat de mine nu se mai auzea ca troncaneau toate pe ea...o experienta noua pentru mine, nu imi venea sa cred, imi venea sa-l dau jos sa-mi iau masina si sa plec :boxing: ...initial am crezut ca au facut asta la misto ca sa-mi piara cheful sa mai vin cu "prostioare" de genul acesta...asta da sistem de testare si diagnosticare blush.gif , apoi au urcat masina pe elevator si se pare ca din punct de vedere mecanic masina nu avea nimic, deocamdata am lasat problema asta deoparte insa nu peste doua luni ma duc din nou si de data asta nu ii mai las sa mai procedeze la fel :bash:
Rezultat : masina murdara la exterior si zdruncinata bine prin gropi serioase desi eu ii spusesem ca zgomotul nu apare la gropi ci numai la vibratii...la gropi mai troncane si altele si nu mai sesizezi acel zgomot.
Daca reusesti sa localizezi defectul informeaza-ma si pe mine te rog....

2. Scartait scaun spate.
Problema asta nu am sesizat-o pana cand am ajuns la service cu problema descrisa anterior...la un moment data baiatul amator de drumuri accidentate...vazand ca nu reuseste sa localizeze problema descrisa de mine anterior a chemat un specialist in scaune "vasilee ( sau cam asa ceva) ia vino ba ca tu te pricepi la scaune" ...a venit specialistu'...eram cu ochii pe el, ma gandeam cu groaza ca cine stie ce teste mai face si asta (sudam tigarile) si urca asta in spate asa curatel cum era ca tocmai iesire de sub alt Colt si incepe si pipaie/apasa scaunele din spate...cand impingea in bancheta din spate se auzea un scartait, altul decat acel zgomot metalic pe care "il cautam" eu...hopaa, pe asta nu o mai stiam, de asemenea acest scartait care nu sunt sigur ca vine de la bancheta se auzea si cand masina ridicata pe elevator se lovea roata dreapta sau stanga spate cu pumnul de jos in sus adica vertical.
Cred ca au citit in privirea mea ceva, disperare, nervi...si m-au rugat sa intru inauntru si sa servesc o cafea biggrin.gif
Timp de o ora cei doi specialisti s-au straduit sa rezolve problema, inutil...mi-au zis sa revin cand zgomotul e mai evident cu precizarea ca mi-au strans scaunele spate...degeaba
Rezultat :scartaie la fel ca de altfel si acel zgomotul metalic.

3. Troncanit suport de plastic dintre bancheta spate si hayon (usa portbagaj)
Asta se poate rezolva cu niste garnituri din cauciuc sau ceva burete lipit pe suportul de plastic unde bate la gropi.

4. Vibratii in volan/bord in momentul declansarii ventilatorului de la motor
Si eu am sesizat chestia asta insa nu pot sa spun ca e o problema, nu stiu ce sa zic....poate ca l-au imprumutat de la Dacia, poate ca asa e normal si o sa functioneze 100 de ani asa...nu stiu, as vrea sa mai vad si alt Colt si nu numai pentru "problema" asta.

5. Vibratii neregulate in volan/bord cand activez compresorul de AC
Par sa fie din ce in ce mai neregulate aceste vibratii cand pornesc AC, chestia asta ma ingrijoreaza, nu mi se pare normal insa mai studiez problema pana sa reclam problema.

6. Compresorul de AC porneste odata cu ventilatia normala fara ca AC sa fie pornit.
Da, si la mine se intampla chestia asta, e normal ? Deci fara AC pornit, pornesc ventilatia si porneste si compresorul...nu mi se pare normal...faptul ca nu ai simtit asta de dimineata probabil se datoreaza faptului ca motorul fiind rece si automat turat nu ai mai sesizat ca pornirea compresorului...nu stiu, oricum nu e normal...poate mergem impreuna la dealer sa ne lamureasca.

7. Rulat in treapta I fara acceleratie se aude acel zgomot descris de tine.
O sa fiu atent si o sa-ti zic daca si la mine se intampla la fel dar parca nu.

8. Scaune fata fara memorarea pozitiei.
Da, asa este...asta e, aici nu prea am de comentat, e cam tarziu...

9. "Joc" scaun sofer
Cand pun frana mai brusc spatarul se misca putin in fata...dar numai spatarul...

10. Catarama de prindere a centurilor aringe in mers urechile de rabatare ale scaunelor.
Chestia asta ma enerveaza la culme...

11. Bord din carton
Mie imi place, nu ma intereseaza din ce e facut, sper ca in timp sa nu se deterioreze in timp...

12. Dimineata "la rece" motorul turat fiind scoate un zgmot destul de ciudat, din galerie din cate imi pare mie.

13. Turatia la relanti este usor fluctuanta
Uneori doar, foarte rar dar asta e de la benzina.

14. Manere interioare usi se misca/au joc
Chestia asta chiar ma enerveaza si nu e datorita faptului ca s-au slabit ci pur si simplu ca acel "carton" s-a subtiat si intariturile din plastic au joc...nu cred ca poate fi remediata...asta e de la faptul ca usa fiind mare la CZ3 si grea, la inchidere suprasolicita manerul.

15. Un pacanit aproape regulat in partea dreapta a motorului (se aude doar daca ridici capota si motorul este incalzit, eventual stationand o perioada cu motorul pornit)...nu este vorba de acel tacanit firesc al tachetilor/motorului si repet e undeva in partea dreapta.Mi s-a spus la M-Car ca acel pacanit este cunoscut, este normal si dispare cand ambalezi/demarezi dar ambaland nu a disparut....cica si VW il are....tacheti hidraulici, etc...

16. Cand las ambreiajul se aude un sunet metalic cand cupleaza, chiar si scoaza din viteza...

17. Dupa o utilizare mai intensa a ambreiajului (mers in coloana) scoasa din viteza, ridic ambreaiajul e ok, il las, se aude ca un zornait (cine are sau a avut dacie stie), nu puternic dar sesizabil...de asemenea a inceput sa scartaie pedala de ambreiaj...

18. Ambreiajul este destul de tare si prinde sus...

19. Nu stiu daca la 0 KM facea dar acum simt la mana ceva vibratii in volan de la motor...

20. Caraie cand introduc in marsarier

Mai scriu ? blush.gif
Cu toate astea imi place masina si am incredre in acest constructor.

Ce ziceti de problemele enmerate de mine ?
Le-ati sesizat ?

cineva65027, poate ar fi indicat sa le dam intalnire masinilor noastre si sa confruntam toate aceste probleme dupa care puteam trage niste concluzii impreuna si eventual putem face o programare la dealer...unde-s doi puterea creste... arigato.gif

Multumesc!
liviu81555
daca ai variatii de relanti chiar daca nu functiuneaza AC. nu trebuie sa-ti faci griji, motorul se accelereaza si in cazul in care calci frana (servofrana) si in cazul in care virezi de volan(servodirectie)!!!!
EX: stai la stop si misti putin volanul e posibil sa se accelereze cu cca. 100rpm motorul ptr ca efortu este destul de mare cand rotesti rotile pe loc cu frana calcata!
la fel cand ai un consum electric mare ;; ventilator, faruri faza lunga etc!!!

in topicul asta se tot face comparatie intre Colt so Yaris!!!!
Nu exista comparatie Sunt doua masini diferite care fac parte di aceeasi clasa!!!
Yaris-ul mi se pare foarte scump pentru ceea ce ofera!
Imaginea din fata mi se pare infantila!
Calitatea finisajelor e putin mai buna decat la colt!, ati vazut ce scump e un yaris de 1,1 fara AC,!!, cum poti sa compari doua masini total diferite!!!!???? au dotari diferite!
se vorbea de dotarea SOL ca e nu stiu cum, dar ati vazut si pretul????!!!

Colt-ul ofera la un pret rezonabil multe dotari, si motoare bune, platforma de mercedes A classe Banchete spate culisante ETC, si are ceva-ul ala de te face sa nu vrei decat sa o conduci(demaraj, consum))

Oricum TOYOTA nu mai reprezinta calitatea pe care o reprezenta innainte (LEXUS)

Nu ma indoiesc ca Yarisul este o masina buna!!! e ca si cand ai compara ford-ul cu mercedes-ul!!!

Yaris-ul e yaris iar Colt-ul e COLT!!

Ati vazut cum arata colt-ul innainte!!!, cautati date pe channel4.com la cars sa vedeti diferenta si evolutie adevarata!!!!
Andrei65100
In urma unei mici "analize" a forumului nostru, in particular, si a forumurilor auto in general, constat ca este un loc in care predomina problemele.
Asa ca sa nu treneze discutia, as vrea doar sa spun ca am Colt-ul din aprilie 2005, aprox. 31.000 km la bord si nu am avut practic nici o problema serioasa.
De solutia tehnica folosita pentru inchiderea torpedoului nu sunt foarte multumit, dar e clar ca acolo e o problema de proiectare de se ajunge dupa un numar x sute de inchideri/deschideri la o blocare a capetelor clapetei.
Zgomote ciudate, clinchete metalice, scartaituri nedepistabile probabil apar in Romania si la un tren tip Maglev, vorbind de calitatea soselelor romanesti.
Sincer, am avut diferite "tamponari" cu cei de la dealer, dar chiar nu am ce sa le reprosez ca bun simt si corectitudine. Si ceea ce mi se pare esential in relatia cu ei este faptul ca intotdeauna sunt bine-intentionati. Uneori, chiar nu stiu si fac eforturi sa ajute.
Mihai66305
QUOTE
Colt-ul [...] platforma de mercedes A classe

Fals.
Cristi86127
QUOTE(liviu81555)
daca ai variatii de relanti chiar daca nu functiuneaza AC. nu trebuie sa-ti faci griji, motorul se accelereaza si in cazul in care calci frana (servofrana) si in cazul in care virezi de volan(servodirectie)!!!!
EX: stai la stop si misti putin volanul e posibil sa se accelereze cu cca. 100rpm motorul ptr ca efortu este destul de mare cand rotesti rotile pe loc cu frana calcata!
la fel cand ai un consum electric mare ;; ventilator, faruri faza lunga etc!!!

in topicul asta se tot face comparatie intre Colt so Yaris!!!!
Nu exista comparatie Sunt doua masini diferite care fac parte di aceeasi clasa!!!
Yaris-ul mi se pare foarte scump pentru ceea ce ofera!
Imaginea din fata mi se pare infantila!
Calitatea finisajelor e putin mai buna decat la colt!, ati vazut ce scump e un yaris de 1,1 fara AC,!!, cum poti sa compari doua masini total diferite!!!!???? au dotari diferite!
se vorbea de dotarea SOL ca e nu stiu cum, dar ati vazut si pretul????!!!

Colt-ul ofera la un pret rezonabil multe dotari, si motoare bune, platforma de mercedes A classe Banchete spate culisante ETC, si are ceva-ul ala de te face sa nu vrei decat sa o conduci(demaraj, consum))

Oricum TOYOTA nu mai reprezinta calitatea pe care o reprezenta innainte (LEXUS)

Nu ma indoiesc ca Yarisul este o masina buna!!! e ca si cand ai compara ford-ul cu mercedes-ul!!!

Yaris-ul e yaris iar Colt-ul e COLT!!

Ati vazut cum arata colt-ul innainte!!!, cautati date pe channel4.com la cars sa vedeti diferenta si evolutie adevarata!!!!


Nu imi place Yaris-ul, nu ma atrage aceasta masina, consider ca per total Coltul este net superior comparativ cu Yaris si intr-adevar are ceva-ul ala de te face sa nu vrei decat sa o conduci... biggrin.gif chiar in ciuda problemelor enumerate de mine mai sus
Cristi86127
Salut Andrei65100,

eu am masina de aproape doua luni si 2000 km parcursi cu ea.
Cand am inceput sa testez piata in vederea achizitionarii unei masini noi aproape ca nici nu stiam de Colt, nici nu stiam cum arata, ma gandeam la un Opel Astra, Seat...orice altceva insa din momentul in care am vazut masina asta nu am mai vrut nimic altceva, nici macar drive-test nu am facut...din momentul in care am vazut-o mi-a disparut interesul pentru orice alta marca.

In ciuda asa ziselor probleme enumerate de mine imi mentin parerea despre masina, poate parea ciudat ca spun asta, insa nu imi schimb parerea asa usor, timpul va demosntra daca sunt probleme reale sau nu.

Masina merge si se comporta perfect indiferent de stilul de condus pe care il adopt, chiar m-a impresionat, poate mai mult decat pare la prima vedere si este superioara fata de celelalte masini din clasa ei...cel putin din punct de vedere al performantelor este inutila si indiscutabila orice comparatie, Coltul este deasupra si nu este numai parerea mea.

Asa este, problemele predomina pe toate forumurile...inca nu consider ca masina mea are probleme reale...am sesizat anumite lucruri mai putin pozitive si pot sa spun ca in primele saptamani am fost chiar suparat dar apoi vazand ca masina se comporta bine m-am mai relaxat, oricum sunt convins ca orice alta marca as fi achizitionat as fi sesizat mai mult sau mai putin aceleasi chestii...

Legat de dealer poate ca am fost mai dur in afirmatii insa am o parere buna despre el, insa asta e, suntem in Romania si nu se intampla toate asa cum ar trebui...pot sa spun ca seful de service de la M-Car este o persoana extrem de amabila, priceputa si bine intentionata..toata stima...desi nu am fost de acord cu modalitatea in care au "testat" problema unui zgomot, etc. nu pot sa nu recunosc faptul ca au facut tot posibilul pentru a pleca multumit.

Multumit nu am plecat dar linistit da si asta datorita atitudinii lor din care reiesea clar ca vor sa rezolve problemele si nu imi fac griji in privinta asta, mai devreme sau mai tarziu se vor rezolva, unele chiar de la sine biggrin.gif
Cosmin43292
QUOTE(liviu81555)
in topicul asta se tot face comparatie intre Colt so Yaris!!!!

Salut!
Intervin si eu in dicutie...ceva mai tirziu, dar vreu sa intreb daca ar putea si intre in rindul masinilor enumerate mai sus si Suzuki Ignis 4X4. Cred ca la pret este pe aproape + ca se descurca mai bine cu gropile din Bucuresti. Sa inteleg ca Suzuki Ignis 4X4 are o imagine ma slabuta decit Yaris si Colt? Este mai putin fiabila? Personal pentru mers in oras si o escapada pe afara ,dar fara o familie prea numeroasa si Ignisul mi se pare super OK.
Camarasescu96859
Robert82112 imaginile sunt foarte frumoase ...

ma gandeasc sa postez si eu ceva asemanator
Eugen109345
Cu scuzele de rigoare ca am inviat un topic in care nu s-a mai scris de juma' de an...

Cand semnez contractul la dealer ( in prezenta reprezentantului firmei de leasing ), la ce sa fiu atent ?

Adica, mi s-a spus ca masina e pe stoc in tara si ca o am in 2 saptamani. Repet, asta mi s-a spus. Ma gandesc ca daca asa e, ar trebui sa vad numarul de sasiu pe factura proforma si pe contract, nu? Ca sa fiu sigur, sa nu ma trezesc ca platesc avansul si dupa aia sa aflu ca de fapt nu e in stoc si trebuie s-o astept 1-2 luni.

Sfaturile celor care au trecut prin asta ar fi apreciate. Multumesc anticipat.
Cristi86127
Stai linistit, masina o sa o ai in doua saptamani, nu trebuie sa fii atent decat cand o sa ridici masina sa nu prezinte zgarieturi samd...in rest rabdare. blush.gif
Eugen109345
Saru'mana de raspuns biggrin.gif

Intr-o ora semnez contractul. Cu rabdarea... stau mai rau, dar voi cauta ceva pastile pentru asta blush.gif

Multumesc de sfat, dupa zgarieturi m-am gandit si eu sa ma uit. Alte aspecte pe care sa le verific cand vine jucaria ?
R o b e r t
verifica geamurile, oglinzile electrice, radio-ul. In rest cam stii tu... dar la astea sa te uiti mai bine
Cristi86127
o sa semnezi o hartie prin care esti de acord ca s-au facut toate verificarile la masina...ar fi bine sa vezi cu ochii tai ca se fac aceste verificari...unele se mai omiteau, cum ar fi verificarea uleiului in cutie...in cazul meu imi aduc aminte perfect cum un tip i-a zis altuia "verifica si uleiul la cutie" ...bineinteles ca nu s-a verificat, nu m-am miscat de langa masina. biggrin.gif
Eugen109345
Multumesc pentru raspunsuri, Cristi si Robert.

Am semnat ieri contractul de leasing, tot ieri am aflat ca voi ridica masina din Iasi. Rabdare si tutun de acum, dar cum eu nu fumez :pray: Poate vine pana la sfarsitul saptamanii viitoare.
ionut109739
eu iti recomant d iei coltu 1.3...oricum toate sunt prea belea...i-ati d care vrei numa i-a..nu o s fi dezamagit
Eugen109345
Pentru un 1.3 95 cp am semnat biggrin.gif

Ar trebui sa fie in Iasi de azi intr-o saptamana. We'll see...
GGO
Salut...in curand o sa finalizez si eu actele pentru un CZ3 1.5 DI-D SAM Alb
rolleyes.gif nu mai am rabdare rolleyes.gif
Are cineva poze cu CZ3 Alb?? sunt curios cum arata woot.gif
GGO
QUOTE(GGO @ Oct 14 2007, 09:08 AM) *
Salut...in curand o sa finalizez si eu actele pentru un CZ3 1.5 DI-D SAM Alb
rolleyes.gif nu mai am rabdare rolleyes.gif
Are cineva poze cu CZ3 Alb?? sunt curios cum arata woot.gif


Masina e in parcul auto de la MCAR ... nu am mai avut rabdare si am facut cateva poze...
Totusi...am o intrebare: Geamurile spate si luneta le fac ei fumurii?? Pentru ca ele nu sunt fumurii...iar dealerul mi-a spus ca o sa le aiba fumurii...
Astept raspunsuri...Tnx
ovidiugm
QUOTE(GGO @ Oct 20 2007, 06:35 PM) *
Totusi...am o intrebare: Geamurile spate si luneta le fac ei fumurii?? Pentru ca ele nu sunt fumurii...iar dealerul mi-a spus ca o sa le aiba fumurii...
Astept raspunsuri...Tnx

Doar Coltul in 5 usi are luneta si geamurile spate fumurii (in schimb CZ3-ul are eleron wink.gif ). Nu iti fac ei geamurile fumurii, aia o sa fie masina, exact cum ai vazut-o in parcare.
mh67
Stiu ca nu e subiectul acestui topic (am postat si la topicul privind problemele cu dealerii) dar vreau sa va povestesc ce am patit cu M Car Distribution, dealer Mitsubishi si sfatuiesc pe toata lumea sa deschida bine ochii cand se duce sa ridice masina comandata . In luna octombrie tatal meu a dorit sa-si dea Dacia la programul rabla si sa-mi cumpere o masina noua. Ne-am hotarat la Mitsubishi Colt CZ3 1.3 SAM, oferta lui M CAR, care includea eleron, jante de aliaj 205/45 R16, comenzi pe volan, proiectoare ceata, blocuri optice faruri de culoare neagra (oferta care e pe site-ul lor si acum). Din ce m-am interesat si m-a convins sa alegem aceasta masina (care este o bijuterie) acesta este noul Colt caruia i s-a facut un facelift (nu stiu daca e numai facelift sau are si modificari structurale). M CAr ne-a acceptat in acest program, am facut tot ceea ce trebuia facut, am trimis actele originale, mi-au trimis factura proforma pe care am achitat-o imediat (bineinteles, fara cei 3000 lei), in cateva zile (vreo 5) m-au sunat sa venim sa luam masina. Totul parea a decurge perfect. Dar surpriza abia acum venea. Cand ne-am dus s-o ridicam, agentul de vanzari care s-a ocupat de noi, ne-a pus in fata un contract de vanzare a masinii care avea anexat caracteristicile si dotarile masinii ce o cumparam. la prima vedere parea totul ok dar masina nu arata asa cum o vazusem in show room. Dupa ce am incercat sa spunem ca nu are blocul optic negru (ceea ce ne-a atras atentia imediat) agentul de vanzari se jura ca numai Coltul cu 5 usi are farurile negre si a sustinut acest lucru mult, vreo 15 minute , pana cand am inceput sa constat si alte lipsuri. Masina ce vroia sa ne-o livreze nu avea nici una din dotarile ce le-am enumerat la inceput. In concluzie, nu era noul Colt ci vechiul , dar , bineinteles, la acelasi pret. Abia dupa ce i-am demonstrat cu oferta trimisa si pentru care optasem (dupa ce mult timp sustinea ca aceea e masina ce o comandasem), agentul de vanzari s-a fastacit, s-a mai dus prin birouri s-a intors si ne-a zis ca fie o luam pe aceasta fie pierdem programul rabla . Dupa ce am insistat sa mergem la un sef si am fost refuzati, a inceput sa ne propuna ca-i pune eleron pe cheltuiala lui. In acel moment am refuzat propunerea spunand ca vrem noul Colt si nu vechiul, ca are timp 3 zile sa gaseasca solutia prin care ne livreza masina ceruta, conform ofertei. M-a sunat dupa cateva zile si mi-a comunicat ca mai are nevoie de cateva zile ca sa caute si la alti dealeri prin tara dar ca o sa se rezolve. Dupa alte cateva zile m-a sunat din nou ca sa venim sa ridicam masina asa cum am vrut-o eu, si a subliniat acest lucru. Cand ne-am dus, am constatat ca era aceeasi masina dar pe care pusese eleron, faruri negre, jantele schimbate, comenzi audio pe volan si proiectoare de ceata, asigurandu-ne ca noul Colt nu are decat acel facelift pe care i l-au facut ei in service . M-am suparat f.tare din doua motive: una ca aveam senzatia ca imi iau masina la mana a doua, si pentru ca ne-a mintit in permanenta (asta ca sa nu zic inselat. Fapta agentului de vanzari se incadreaza perfect la art. Cod Penal). Verificand masina daca are toate dotarile intreb de senzorul de ploaie si-mi zice ca nu are. Moment in care ma enervez si-i solicitam ca macar sa ne acorde altceva in locul acelui senzor. Incepe sa zica ca si asa tot ce a pus pe masina a costat f. mult. Pleaca intr-un birou, probabil a mai vorbit cu colegii, vine triumfator sustinand ca totusi are senzor de ploaie (competent agent). Vazand atata incompetenta am plecat p\na la urma acceptand masina asa cum era. Si pentru ca sa nu se incheie aici toata povestea acasa constat ca Manualul era pentru Colt cu 5 usi si nu pentru CZ3. Il sun pe agent ii spun si-mi zice ca nu avea manual de CZ3 dar cand o sa aiba o sa-mi trimita. Atunci l-am intrebat daca macar mi-a dat o masina noua si-mi zice ^Vai, doamna, doar n-ati venit in targ de masini la niste samsari^ iar eu i-am raspuns ^Asa am crezut si eu prima data. Acum nu mai sunt asa de sigura^. Pana sa ne ducem a doua oara sa luam masina, am vorbit si cu directorul de vanzari de la firma, care ne-a asigurat ca stie despre ce e vorba si ca se va rezolva. Nu ne-a zis si in ce mod. Stiind ce-am vorbit cu agentul de vanzari am crezut ca a inteles ca vreau masina facuta in fabrica, nu aranjata de ei in service. Ma rog, acum asta s-a intamplat. Nici pana acum nu mi s-a explicat ce s-a intamplat, daca a fost o greaseala a agentului de vanzari sau e politica firmei de a-si insela clientii. Eu sunt convinsa ca am fost inselati cu intentie si cu buna stiinta (probabil si-au zis ca daca tine smecheria e ok, daca nu, vor vedea ce vor face). Autorizatia de circulatie e valabila pana la 1 dec 2007, cu o saptamana mai putin pentru ca este aceeasi cu cea emisa in data la care trebuia sa ridic masina prima data. Daca dura mai mult de 3 saptamani pana imi dadeau masina nici nu mai puteam sa circul cu ea pana n-o inmatriculam. Si a doua chestie ca nici pana acum nu mi-au dat cartea masinii, cica nu au dactilografiat-o. O sa mi-o dea ....candva.....cand o s-o aiba. (adica n-au avut timp s-o dactilografieze in saptamana dintre prima si a doua livrare?). Masina imi place si asa, nu-ti dai seama ca e Coltul cel nou sa cel vechi decat dupa cum e scris pe hayon. Dar tot voi ramane cu ideea ca s-a umblat la ea, tot timpul voi avea senzatia ca ceva nu merge bine....stiti cum e. In rest, ce sa va zic, mi-a placut foarte mult oferta Mitsubishi, garantia, servicii de asistenta pan-europeana etc. Pacat de marca, ca o strica dealerul.
Va rog, daca stie cineva daca intr-adevar noul Colt are doar un facelift sau are si modificari structurale sau de motorizare. Si daca ma poate sfatui cineva cum verific daca motorul e cel din specificatii , adica 1.3. (ca acum nu-l mai cred pe agentul de vanzari si vreau sa verific eu personal). Am ridicat capota dar nu scrie nimic ca sa ma lamureasca.
Daca citeste pe forum cineva de la MCar Distribution il rog sa dea o explicatie in legatura cu aceasta. Oricum, povestea aceasta o s-o postez pe toate forumurile de masini ca si invatatura pentru altii ce-si vor lua masina.
GGO
Salut/Buna

M-am gandit sa iti pun niste poze cu masina mea CZ3 1.5 DI-D SAM(nu motorizarea e importanta) atunci cand era la dealer in parcul auto...si vezi daca exista diferente intre masina mea si a ta unsure.gif
Sper sa te ajute
P.S. pozele sunt facute in data de 20.10.2007
mh67
QUOTE(GGO @ Nov 14 2007, 05:01 PM) *
Salut/Buna

M-am gandit sa iti pun niste poze cu masina mea CZ3 1.5 DI-D SAM(nu motorizarea e importanta) atunci cand era la dealer in parcul auto...si vezi daca exista diferente intre masina mea si a ta unsure.gif
Sper sa te ajute
P.S. pozele sunt facute in data de 20.10.2007


Multumesc mult pentru poze. Diferenta, asa cum imi dau seama la prima vedere, consta in modul cum e scris pe hayon denumirea modelului: la mine scrie in stanga CoLT CZ3 pe cand la cel din poza scrie in stanga MITSUBISHI iar in dreapta COLT. Ca sa fiu sincera, imi place mai mult cum scrie la masina mea. O alta diferenta este bara de la usa: la cea din poza este de culoare neagra iar la a mea e in culoarea caroseriei. Alte diferente nu am observat. Ce sa zic, nu spun ca nu-mi place cum arata masina (chiar sunt f incantata) dar sa stii ca au vrut sa te insele si apoi au reparat cum au stiut greseala strica toata bucuria de a avea o masina noua. La volan sunt stresata ca ba se aude una, ba alta, dar probabil e doar doar efectul psihologic. Multumesc inca o data pentru poze, chiar mi-au fost utile.
aliviu
Hello,

Am comandat un Colt 5 usi 1.3 SAM cu transmisie Allshift, pe care il astept la sfarsitul lui februarie. Pana atunci, ma informez cu tot ce prind despre Colt, am citit toate thread-urile scurte de aici plus jumatate din thread-ul ala de 49 de pagini, restul poate maine smile.gif

Primul set de intrebari este legat de alarma. Am primit o oferta de la dealer (Mcar Bucuresti, sediul din Metalurgiei), care contine 5 modele, din care unul singur este cu pornirea motorului din telecomanda, si ala este UNGO. Eu pusesem ochii pe VIPER 791XV. Deci, pe langa faptul ca oferta este foarte limitata, preturile de acolo sunt fix duble fata de alte oferte, relativ la aceleasi modele. De exemplu, UNGO SR6000 care este 430E+TVA la Mcar se gaseste la altii cu 970 sau 980 RON. Inteleg ca la Mcar este inclus montajul, dar totusi, dublu ??? Si asta e valabil pt. toate alarmele lor.

Risc ceva daca imi cumpar alarma de unde imi convine mie ?
Adica pierd garantia daca mi-o monteaza un dealer de alarme ?
Sau e posibil sa o duc si sa o monteze la service-ul Mcar ?
alexio
QUOTE(aliviu @ Jan 15 2008, 11:17 AM) *
Hello,

Am comandat un Colt 5 usi 1.3 SAM cu transmisie Allshift, pe care il astept la sfarsitul lui februarie. Pana atunci, ma informez cu tot ce prind despre Colt, am citit toate thread-urile scurte de aici plus jumatate din thread-ul ala de 49 de pagini, restul poate maine smile.gif

Primul set de intrebari este legat de alarma. Am primit o oferta de la dealer (Mcar Bucuresti, sediul din Metalurgiei), care contine 5 modele, din care unul singur este cu pornirea motorului din telecomanda, si ala este UNGO. Eu pusesem ochii pe VIPER 791XV. Deci, pe langa faptul ca oferta este foarte limitata, preturile de acolo sunt fix duble fata de alte oferte, relativ la aceleasi modele. De exemplu, UNGO SR6000 care este 430E+TVA la Mcar se gaseste la altii cu 970 sau 980 RON. Inteleg ca la Mcar este inclus montajul, dar totusi, dublu ??? Si asta e valabil pt. toate alarmele lor.

Risc ceva daca imi cumpar alarma de unde imi convine mie ?
Adica pierd garantia daca mi-o monteaza un dealer de alarme ?
Sau e posibil sa o duc si sa o monteze la service-ul Mcar ?



Alarma o poti cumpara de unde vrei. Eu am luat-o din Vitan (acolo am gasit-o cel mai ieftin) si am montat-o la MCAR. Montatul mai costa vreo 80 euro, in functie de timpul acordat lucrarii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.