Help - Search - Members - Calendar
Full Version: LOGAN 1.6 16V - merita?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Pages: 1, 2
T u d o r
Nu, e 9900 cu toate taxele, la care mai adaugi daca vrei 350 euro pentru vopsea metalizata+garantie extinsa la 3 ani. Aspectul este mai "uman", cd-playerul cu mp3 este standard (nu stiu, au schimbat si difozoarele?), volanul si maneta schimbatorului sunt din piele - accesorii de aspect si confort.
Nu cred ca au schimbat setarile suspensiei. Si daca nu le-au schimbat, atunci chestia cu instabilitatea la viteza mare este poveste. Doar daca nu s-or fi dat jos inainte dintr-un BMW. smile.gif In categoria de pret a Loganului, stabilitatea este medie, confortul la rulare este bun iar dotarile multe. Plus ca si costurile de intretinere sunt sensibil mai scazute ca ale altor modele concurente. Acum au pus si un motor puternic.
Consumul pe care l-au scos ei este consum de test drive, unde omori masina. Spre comparatie, un Yaris 1.4 d-4d de test cu care am mers eu (si vazut personal) avea consumul mediu pe cca 300 km cam 8%.
Am sa ma duc si eu la un dealer cu care sunt prieten si am sa testez personal masina. Fiind experimentat in ceea ce priveste Loganul, mai ales cel de 1,6, voi posta parerile mele personale, cu comparatii.
admin
QUOTE(florin55503)
nu numai cei de la evenimentul zilei au criticat masina ci si promotor. consumul obtinut de ei a fost si mai mare(10% afara si 15% in oras). la viteze mari e instabila ori adiere mai puternica de vant destabilizand masina. suspensiile sunt ina orientate spre confort. pozitie inca incomoda la condus. puterea in plus se simte doar foarte putin etc. la final se intrebau ce e mabine sa cumperi??

pai pretul cu toate taxele care e? eu stiam ca e 9000 euro fara taxe


Consumul e ca in carte:)..instabila este, daca treci cu 180 pe langa un tir trebuie sa tii bine de volan, da asa e cam la toate, nu poti sa ai pretentii la Logan cu forma aia sa fie lipita de sosea si stabila, nu?smile.gif..puterea se simte putin, normal, sunt doar 15 cai nu 50:)
T u d o r
OK, azi am facut cunostinta cu Loganul de 105 cai.

Impresii:

- nefiind inscrisa in circulatie, nu am putut sa o conduc pe un drum public, dar am invartit-o putin prin curtea dealerului. Motorul are un alt sunet, nu neaparat mai placut. puterea in plus se simte dupa ce treci de 3000 ture, cu precizarea ca nu am putut sa vad cum se comporta la viteza mai mare. Nivelul de zgomot creste corespunzator turatiei, nu m-a dat pe spate silentiozitatea, desi masina avea si "blanita" pe capota motorului si izolatiile de pe dieselar intre habitaclu si compartimentul motor. Dar masina avea 0 km, probabil ca se mai lasa.
- interiorul mai placut cu griul cel nou de pe tapiterie si fetele usilor. Masina pare mai serioasa.
- Ceasurile de bord albe nu arata rau, in poze mi s-au parut mai urate.
- Aspectul de "alu" al clantelor, gurilor de aerisire si al plansei consolei dau un aer mai interesant bordului. chestie de gust. smile.gif
- Cutia (in primele 3 trepte) nu pare sa aiba alte rapoarte.
- Mp3 playerul Blaupunkt pare mai bun decat la versiunile mai vechi de Logan, dar aici nu prea sunt cunoscator, eu am schimbat playerul, difuzoarele si am pus si un subwoofer la a mea. Oricum, sunetul este cam pe "medii", sesizabil si destul de neplacut pentru mine.
- Clantele, calandrul si protectia la lovituri laterale de culoarea caroseriei sunt net plusuri la aspect. "eleronul" spate parca ii taie putin din uratenia spatelui, ai senzatia ca este mai mic asa. biggrin.gif
- Butonul de deschidere a portbagajului este util, dar eu imi pusesem pe a mea deschidere din alarma si interior, asa ca nu am resimtit lipsa lui. Oricum, este bun.
- Culoarea aia bleu mineral sau gris, nu mai stiu, este frumoasa. mai era si un gri foarte deschis, dar ala nu m-a impresionat.

Daca am uitat ceva, intrebati-ma si va spun. smile.gif
eddie
Nu mai stim daca ti-ai vandut masina? Masina noua a venit ? Ca doar nu iti iei acum Logan de 105 c.p. !? biggrin.gif
T u d o r
Nu mai, ca nu a plecat asta inca. biggrin.gif Am avut-o 2 saptamani in ziar la un pret pe care si el l-am considerat cam nesimtit. tongue.gif Acum am dat-o iar, chiar azi, la pretul corect, zic eu. Daca nici asa nu o dau, ramane la mine si nu-mi mai iau alta. Nu sunt dispus sa pierd la ravanzare, masina este chiar foarte buna, sunt inca multumit de ea si nu vad de ce sa o arunc ca pe o masea stricata. smile.gif
Da, si Loganul de 105 cai este o optiune, desi parca-parca as incerca un diesel, iar Dacia nu prea-mi ofera unul competitiv dpdv al performantelor. Daca ar fi bagat si 80=ul de cai dci in oferta, aveam in proportie de 75% un castigator. smile.gif
Mai vedem, lista este lunga si eu tare nehotarat... sad.gif
George85629
Ok, am parcurs aceasta sectiune de forum si vreau sa-mi spun si eu parerea. Eu lucrez la uzina (Automobile Dacia - Mioveni) si din punct de vedere al patriotismului sunt pro Logan, mai ales ca am un loc de munca cat de cat sigur si sunt si roman (adica cetatean al Romaniei, a nu se intelege ca fac parte dintr-o anume minoritate biggrin.gif ), cu toate ca asta nu prea mai e o mandrie (dar sunt optimist). Oricum mandria de a fi roman trebuie sa fie si este mai mare decat pe vremea comunista, sa fim seriosi - se traia mult mai rau atunci. Deci de ce sa nu fim mandri de Logan, mai ales ca acest model este un pas important catre UE? Dar la modul realist Loganul este cam slabut, mai ales la pretul asta. Din punct de vedere al consumului si al puterii - se stie de mult ca francezii nu au excelat aici (poate doar in F1). Stie toata lumea ca o masina germana cu motor de 1.6 indiferent de combustibil NU SARE DE 8% in orice regim de mers. Eu am avut un Ford Escort diesel 1.6 - consum mediu 5%, tatal meu a avut un Golf 2 benzinar - 1.6 - consum mediu 6%, acum are un Golf 3 - 1.9 TDI - consum mediu 6%, iar partea ce mai tare e ca eu acuma am un Audi Coupe din 1981, cu motor in 5 cilindri si injectie multipunct mecanica, 2200 cmc, 136 cp SI UN CONSUM MEDIU DE 10%. Deci faceti comparatia: masina veche (25 ani), motor mult mai mare (2.2) putere mai mare (136 cp) si consum la fel ca al Loganului. Va dati seama deci ce consum au cei de la Audi (si in general nemtii) fata de Logan (si in general francezii). Dar inca o data zic: Eu de francezi sunt platit, deci nu vreau sa fac reclama negativa Loganului, fiecare sa-si dea banii pe ce crede ca e mai bun.
guerilla
George85629, cand un moderator iti da mesaj privat sa-ti schimbi semnatura te rog sa asculti ce-ti spune.
conform regulamentului este interzis sa ai linkuri in semnatura.
ai 2 zile ban. vei putea posta incepand cu joi.
T u d o r
George, consumul mediu al Loganului nu este chiar 10%... smile.gif Te referi poate la consumul de oras? La Audi-ul tau 10% este consumul mediu, asa am inteles din ce ai scris.
florin55503
QUOTE(> T u d o r <)
Nu mai, ca nu a plecat asta inca. biggrin.gif Am avut-o 2 saptamani in ziar la un pret pe care si el l-am considerat cam nesimtit. tongue.gif Acum am dat-o iar, chiar azi, la pretul corect, zic eu. Daca nici asa nu o dau, ramane la mine si nu-mi mai iau alta. Nu sunt dispus sa pierd la ravanzare, masina este chiar foarte buna, sunt inca multumit de ea si nu vad de ce sa o arunc ca pe o masea stricata. smile.gif
Da, si Loganul de 105 cai este o optiune, desi parca-parca as incerca un diesel, iar Dacia nu prea-mi ofera unul competitiv dpdv al performantelor. Daca ar fi bagat si 80=ul de cai dci in oferta, aveam in proportie de 75% un castigator. smile.gif
Mai vedem, lista este lunga si eu tare nehotarat... sad.gif


tudor se pare ca loganul de 80 CP (ei zic 85) o sa apara undeva in primavara. consumul din proprie experienta e sub HDI. daca tu chiar vrei masina nu te grabi. motorul e peste cel de 1.6 90 de cai
T u d o r
Florine, frate, sunt nehotarat rau de tot. smile.gif Pe de-o parte, Loganul este mai ieftin, din experienta mea este adaptat conditiilor noastre, este spatios si fiabil. Dar...pe de alta parte, as dori si confort, dotari mai "elevate", cum este clima automata... In fine, dupa ce vand masina am timp sa ma gandesc mai temeinic, voi face si o intrebare voua, pe "versus", etc. De testat am testat cam tot ce putea fi luat in calcul, dar uite ca tot nu m-a ajutat prea mult. biggrin.gif
ncristi
QUOTE
Stie toata lumea ca o masina germana cu motor de 1.6 indiferent de combustibil NU SARE DE 8% in orice regim de mers


Eu nu stiam de chestia asta --> nu stie chiar toata lumea smile.gif

Te referi la un motor 1.6 diesel nu?...chiar daca mie nu-mi trece prin cap nici un diesel german la cilindreea asta...

Oricum eu am vazut motor german de 1.2 care a luat 12% in regim de oras cu 4 pers in interior biggrin.gif ...asa ca teoria ta este oarecum demolata smile.gif
florin55503
QUOTE(ncristi)
QUOTE
Stie toata lumea ca o masina germana cu motor de 1.6 indiferent de combustibil NU SARE DE 8% in orice regim de mers


Eu nu stiam de chestia asta --> nu stie chiar toata lumea smile.gif

Te referi la un motor 1.6 diesel nu?...chiar daca mie nu-mi trece prin cap nici un diesel german la cilindreea asta...

Oricum eu am vazut motor german de 1.2 care a luat 12% in regim de oras cu 4 pers in interior biggrin.gif ...asa ca teoria ta este oarecum demolata smile.gif


de obicei toate au cam acelasi consum. exista o diferenta care e data de greutate, de cutie si de rezistenta la vant. dar chiar si asa nu cred sa fie dferente mai mari de 1-2%. Conteaza foarte mult si factorul uman.

am pe cineva pe scara cu mine (cristi sincer te confundam cu el pt ca pe el tot cristi il cheama si tot un clio de 1.4 si un megane de 1.6 are, pana am vazut ca esti din ploiesti) care consuma la fel si cu motorul de 1.4 cat sicu cel de 1.6 adica in jur de 12%

consumul care spun ziaristii ca ar fi mai mare la logan ar putea fi zic eu din cauza cutiei. dar ma gandesc si la faptul ca motorul nu era lasat si ca au alergat masina (fiind una de teste). 15% in oras e destul de mult. probabil consumul real tot intre 10 si 12% va fi.

PS: amicului meu cu megane 1.6 16V pana s-a lasat motorul tot pe la 15% ajungea motorul
florin55503
QUOTE(> T u d o r <)
Florine, frate, sunt nehotarat rau de tot. smile.gif Pe de-o parte, Loganul este mai ieftin, din experienta mea este adaptat conditiilor noastre, este spatios si fiabil. Dar...pe de alta parte, as dori si confort, dotari mai "elevate", cum este clima automata... In fine, dupa ce vand masina am timp sa ma gandesc mai temeinic, voi face si o intrebare voua, pe "versus", etc. De testat am testat cam tot ce putea fi luat in calcul, dar uite ca tot nu m-a ajutat prea mult. biggrin.gif


tudor nu te grabi. si eu era sa fac o prostie. gasisem deja client la pejo la un pret destul de bun si intentionam sa il vand. mai faceam un imprumut si vroiam sa imi iau un grande punto de 120 de cai. m-am mai linistit cand am citit ca are niste probleme cu articulatiile. intru cateodata in niste stari de ma uimesc si pe mine (am vrut sa vand ambele masini sa imi iau bmw 320 d. de unde bani pt intretinere nu stiu de unde as fi scos)

in concluzie fii cumpatat, cantareste de 10 ori, enerveaza-i la culme pe dealeri si apoi cumpara.
T u d o r
QUOTE
enerveaza-i la culme pe dealeri si apoi cumpara.


Asta s-a rezolvat deja.. biggrin.gif Seful de la Ford, cu care sunt amic de departe, a promis ca ma ia la un sondaj asupra satisfactiei clientilor drept etalon, cica unul mai carcotas ca mine nu a mai intalnit. tongue.gif
florin55503
esti de drumul cel bun

in alta ordine de idei azi are loc prezentarea pt loganul break (estate)
T u d o r
Daca vroiam sa-mi iau duba, ziceam. tongue.gif biggrin.gif
ncristi
O sa vedeti ca loganu break o sa fie un succes si nu neaprat pt omul de rand ci mai ales in randul firmelor mici.

Eu deja am cunoscut pe cineva care amnat comanda unui tranzit pt ca prefera 2 masini si acele masini s-ar potrivi perfect cu loganul break smile.gif

Oricum mie mi se pare f intreresanta nisa de piata in care vrea s fie plasat noul break...adica se pliaza perfect pt o firma mica de amenajari interioare spre ex. care nu are suficient capital sa cumpere mai multe masini gen tranzit si un break ca cel propus de dacia s-ar potrivi de minune ... adica mare, ieftin, ieftin de intretinut etc smile.gif

Om trai si om vedea...smile.gif
florin55503
cristi are dreptate. va avea un succes destul de mare in adrul firmelor de curierat, de transporturi usoare, mici firmulite.
T u d o r
In sfarsit am condus Prestige-ul pe drumurile patriei. smile.gif

Impresii de drum, pentru ca cele despre modificarile de interior/exterior le-am postat mai inainte:

Motorul trage mai bine in turatii mai inalte, nu plafoneaza. Am atins 120 km/h in treapta 3 cu mare usurinta, masina impinge destul de bine si diferenta de putere fata de 90 cai este sesizabila. Confortul interior acustic este imbunatatit, nu se mai aude asa de pregnant motorul in habitaclu. Din pacate am uitat ca ma uit la consumul afisat, dar fiind masina de test nu prea este relevant. Daca merg toti cum am mers eu cu ea...consumul ar cam trebui sa fie in jur de 15%. biggrin.gif

Una peste alta, cei de la AM&S care au testat Loganul de 105 cai in revista de luna asta ori nu stiu diferenta fata de versiunile anterioare, ori sunt rau-intentionati. Masina atinge in treapta a 2-a 100 km/h, eu am ajuns la 80-85 dar mai avea pana la zona rosie. Reprezentatntul dealerului s-a uitat cam speriat la mine si m-am simtit. biggrin.gif Si in depasiri in treapta corespunzatoare vitezei trage foarte bine, desigur in limitele de bun simt, nu va ganditi la motoare de 2.0 sau turbo. biggrin.gif
Lucian72846
Cu toate modificarile aduse , tot Logan ramane ! Stai in ea ca in autobuz .
T u d o r
Asta e parerea ta. smile.gif
Si Skoda este o Skoda, nu inteleg ce vrei sa spui. Crezi ca l-au camuflat in altceva si l-ai descoperit tu? biggrin.gif Postul tau este oarecum inutil si vadit rautacios.
CCI
Vorbind din experienta Megane cu motor de 1.6 8v si 16v (ultimul in colectie inca smile.gif ): cel cu 16v trage mai bine la turatie mica (adica pana in 2500 de ture) si peste 5000. Consumul e mai bun cu 1-1,5% la 16v.

In opinia mea insa nu merita 105 cai pe Logan, decat pe drum drept. In curbe suspensia e oricum mult prea moale si masina prea inalta ca sa mai conteze, un dci de 80CP s-ar putea sa creeze surprize.
Lucian72846
QUOTE(> T u d o r <)
Asta e parerea ta. smile.gif
Si Skoda este o Skoda, nu inteleg ce vrei sa spui. Crezi ca l-au camuflat in altceva si l-ai descoperit tu? biggrin.gif Postul tau este oarecum inutil si vadit rautacios.


De acord cu tine Skoda este intr-adevar Skoda , dar Loganul nu este nici macar masina ! Si asta nu este doar parerea mea .
T u d o r
Luciane, eu stiam ca exista in regulamentul forumul un articol in care zice ca nu ai voie sa jignesti si sa aduci insulte posesorilor prin intermediul masinii. Pacat ca te gasesti asa de jos in discutie, mi-ar fi placut sa purtam o conversatie cu argumente. Dar daca pleci de la ideea asta... :puke:
Lucian72846
Nu am adus insulte sau jigniri , am exprimat libera parere personala in urma primului si ultimului test drive pe care l-am facut si il voi face cu Loganul . Cu regret spun acest lucru , dar francezii au aruncat o mare pacaleala in curtea noastra ! Repet este doar parerea mea si o pot exprima liber .
marishkanu
am si eu logan logan 1.6 16v si sincer se descurca destul de bn in curbe ,cei 104 cai se simt perfect,demarajul excelent sigur are si dezavantaje cum ar fi consumul, daca sari peste 3000 de ture chiar consumul creste ,si pretul destul de mare pt logan. eu lam achizitionat dupa ce am condus unul identic si mia placut la nebunie avand inainte un 1.4.iti ofera o alta senzatie cel putin ceasurile schimbate par mai sport ,volanul si schimbatorul inbracat in piele . pretul a fost destul de mare avand in vedere ca il am full options dar io zic ca merita.
pitpokpit
QUOTE (marishkanu @ Nov 27 2009, 04:24 PM) *
am si eu logan logan 1.6 16v si sincer se descurca destul de bn in curbe ,cei 104 cai se simt perfect,demarajul excelent sigur are si dezavantaje cum ar fi consumul, daca sari peste 3000 de ture chiar consumul creste ,si pretul destul de mare pt logan. eu lam achizitionat dupa ce am condus unul identic si mia placut la nebunie avand inainte un 1.4.iti ofera o alta senzatie cel putin ceasurile schimbate par mai sport ,volanul si schimbatorul inbracat in piele . pretul a fost destul de mare avand in vedere ca il am full options dar io zic ca merita.


10000 sunt o gramada de bani pentru masina asta, poate daca o vand astia cu tot cu remorca sa merite atat.
Titi1988
Salutare tuturor
Sunt posesorul unui nissan primera 1.6 i 110 cai si 2 loganuri MCV 1.5 dci de 70 respectiv 85 cai. La confort si la tinuta de drum nu exista comparatie dar sincer motorul diesel de 1.5 de 85 de cai se descurca foarte bine! are cuplu destul de mare si este sprinten ( chit ca este vorba de MCV). La benzinare de cilindree mica trebuie sa apesi pe acceleratie destul de mult..puterea se simte doar de la 3000 RPM=> consum mare. Cine a zis intr-un post mai devreme ca motoarele de 1.6 nu sar de 7 l este cam exagerat. Da, se poate in regim extraurban cu 80 km/h-100 km.h in a 5-a altfel nu prea cred..

Dar cu toate acestea la Dacie tot calcaiul lui Ahile ramane tabla si rugina! Dupa 2 ani deja a sarit vopseau de pe praguri si de pe marginile aripilor (mentionez ca a mers si pe drum pietruit) dar si cu Nissanul am mers la fel si nici nu se pune problema.

Daca ar fi sa aleg intre logan si masina straina mai scumpa cu 1000-2000 euro pe cea straina as alege-o 100%( aici vorbim de masina personala). Cele 2 dacii au fost cumparate pentru firma ( 7 locuri, loc imens in spate, perfecta pentru transport persoane+utilaje, pret mai mic decat concurenta, consum mic)

In concluzie tot nu "risc" sa cumpar Dacie ca si masina personala si oricare ar fi alegerea motorul o sa fie DIESEL!

PS la drum lung este foarte obositor loganul ( scaune tari, pozitie nu tocmai relaxanta la volan)

O zi frumoasa
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.