Help - Search - Members - Calendar
Full Version: "Noul" LOGAN
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Eduard RO
Cei de la dacia au lasnsat noul model de logan.L-au schimbat asa de mult ca acuma zici ca e mercedes cls. biggrin.gif Vorbind serios noul logan privilege are nou piele pe volan si schimbator, motor de 16 valve si 105 cp(cica la lansare chiar erau 105 cai adevarati blink.gif , bandourile laterale si bazaconiile alea negre de pe bare vopsite, oglinzi noi(furate de la touareg blink.gif ) alte jante si portpagajul redesenat putin( are 3 linii in plus biggrin.gif ).
Citatatul prezentatoarei: in noul logan te simti ca intr-o adevarata limuzina. laugh.gif
Sorin82761
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ca intr-o adevarata limuzina blink.gif , poate nu s-a urcat intr-una vreodata , poate alte chestii erau necesre in Logan si nu schimbator de piele si volan ...
air_wolf
e un pas inainte... si loganul are spatiu mai mult decit multe din masinile cu pretentii.
Daniel82595
si ce mai limuzina blink.gif . Problema e ca daca loganul, care acum va fi mai scump va intra ca si pret in zona fabia, astra clasic, dacia va pierde. Sunt curios ce pret o sa aiba loganu 1,5 dci de 80CP daca asta de 65CP full e peste 10.000 euro.....ala probabil va fi la alternativa cu accentul si atunci lumea ce va prefera :angel:
ncristi
QUOTE
accentul si atunci lumea ce va prefera


Logan. Accentul asta nou are o boala tampita cu directia...adica pe pitra cubica si drum denivelat zdrangane. Primele generatii de megane au avut treaba asta si este o idiotenie.

Problema este ca nu este un defect....pur si simplu asa face coloana de directie si nici macar nu poate fi inlocuita in garantie.

Eu prefer loganul...cel putin la sta nu-ti pica coloana in brate.

http://forum.softpedia.com/index.php?showt...126843&st=0
Eren
ma gandesc k sare de 12 000 dieselul nou full .. si parca nu se merita
Cine vrea intr-adevar o masina noua si dispune de banii astia mai strange putin din dinti si se intinde la un astra
Sorin82761
Am citit intr-o revista auto un test cu noul Logan si spuneau ca diferenta de performante e insesizabila intre vechiul 1.6 si noul , spuneau ca e doar un exercitiu de imagine ca sa arate ca se poate scoate o Dacie de peste 100 hp ( banuiesc ca e ca si in cazul VW cu Bugatti Veyron , tot un exercitiu de imagine )
florin55503
eu sunt convins ca vor exista romani care sa cumpere masina. si vor fi destul de multi
DORU
Motor nou, mai puternic, mai performant deci, insa daca vroiau sa se bucure si clientul de el, trebuiau sa umble si la cutia de viteze - alte rapoarte, nu? Ori, n-au facut-o. Si pe spate tot tamburi, nu discuri frana.
Asadar, mai mult imagine decat performanta la 1.6 16v.
air_wolf
e, o sa apara si performanta... sa vedeti dacia de raliu wink.gif
Sorin82761
Pai cam asta precizau si cei din articol ca , cutia a ramas aceiasi .. si nu prea ajuta motorul , oricum eu spun ca era ok daca aduceau imbunatatiri caroseriei de care toata lumea cu Logan se plange ca ruginesste ,, si nu volan de piele , scaune de mahon si alte chestii foarte importante blush.gif
Leone
QUOTE(Sorin82761)
oricum eu spun ca era ok daca aduceau imbunatatiri caroseriei de care toata lumea cu Logan se plange ca ruginesste


pai tu de unde ai auzit asta? am mai multi amici cu logan, unul dintre ei luat chiar din prima serie si nici unul nu are asemenea probleme.

si eu spun ca in loc de volan de piele mai bine puneau volan reglabil pe inaltime/adancime...sau amandoua.

cat despre cv....se stie de undeva (in mod oficial ma refer) ca e aceeasi pe pe modelul 1.6 90cp?
Sorin82761
Pe forumul dacia sunt destule topicuri cu probleme cu rugina si mai este tot acolo topic cu vopseaua care se cojeste pe langa altele o gramada ( se spune ca deocamdata singura culoare pe Logan care nu a vut probleme e Gri Perla) , pot sa pun si Link dar nu stiu daca e voie , de cutie am citit in auto -motor sport , sau vazut la Pro motor la tv , nu mai stiu sigur da ma uit in revista si spun sigur
Sorin82761
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=36746 ,
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=25543 , uite aici de rugina pe langa alte multe probleme , de cutie o sa ma uit acasa , e un articol in ultimul numar din auto motor si sport si o sa revin cu un post
Sorin82761
CUTIE DE VITEZE
Tip JH3
Numar de rapoarte AV 5
Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1 7.25
In treapta a 2a 13.18
In treapta a 3a 19.37
In treapta a 4a 26.21
In treapta a 5a 33.94

uite asta scrie in auto show , deci in doua locuri scrie altfel ( aici spune ca e un pic modificata cutia ..rapoarte mai scurte..bla bla
ncristi
Eu am dubii f mari legate de credibilitatea anumitor mesaje de pe daciaclub.
Sorin82761
Uite acuma m-am uitat in auto-motor si sport si spune ca cutia nu a suferit nici o modificare ( din pacate)
r4mp
1.6 16v`le este cel de pe megane I corect? chiar asa de greu era sa fi pus cv de pe megane?
CPI
corect!

Dar nu stiu daca era cea mai buna combinatie, consuma mai mult si tragea doar o idee mai bine decit 1.6 8v si pe Megane 1....
eddie
Dar Megan-ul 1 cu motorizarea asta nu consuma asa mult ca Logan-ul asta ?! De ce oare ?
Reporterii de la Libertatea au mers cu un Logan,au atins intr-adevar 196 km/h,dar consumul a fost 12 urban si 9,2 extraurban.
Leone
azi am luat un pliant de la un dealer dacia in care scrie: cutie de viteze pt modelul 1.6 16v : JH3 060. cutia de viteze pt 1.6 mpi: JH3 052. DEci nu e aceeasi, nu?
CPI
[quote="E d d i e"]Dar Megan-ul 1 cu motorizarea asta nu consuma asa mult ca Logan-ul asta ?! De ce oare ?
quote]
Nu stiu cit consuma Logan-ul, Megane1 1.6 16V consuma 11 in oras si 7,5 afara la un drum Bucuresti - Tg Jiu cu 150-160 pe autostrada si normal (adica o medie de 70-80) in rest.
eddie
Am mai scris,Logan-ul a iesit la teste cu un consum de 9,2 afara si 12 in oras.
Geroge73919
Drive test efectuat cu Logan 1.6 16 valve 105 Cp :puke: i-am dat pana la 110... sprint cica .... :puke: cu Opelul il las in urma bine de tot

Toate ornamentele "cromate" sunt de fapt plastice eftine,. usa de la torpedou se inchide stramb asta la o masina cu 100 de km facuti proaspat iesita din fabrica, m-am purat frumos cu bordul nu de alta dar puteam sa sparg din greseala ornamentele lor solide :puke: finisaje de tot kktu' mocheta pe plafon in loc de tapiserie .... :puke:
Baby Blues
Geroge73919, nu fii rau biggrin.gif . Nu compara motor de 2.0 cu motor de 1.6 benzina . Ambele au 16 V biggrin.gif biggrin.gif . Problema nu e cum merge masina, ci cum merg posesorii. Eu am o vorba: "cei mai periculosi soferi sunt posesorii de Logan" Doamne fereste sa stai la semafor cu unul cu motor de 1.6. O sa- i vezi un zambet sau ranjitura de parca conduce cel putin BMW M5. Si acum ca a mai aparut si cel de 1.6 16 V, sa te tii. biggrin.gif
PS: Imi pare rau ca am fost rautacios dar soferii care conduc Loganul corect sa ma ierte.Problema este ca am intalnit multi posesori de Logan care au venit direct de pe berlina si considera ca au cea mai performanta masina dintre toate( in trafic).
Mea Culpa!
air_wolf
mie plasticul de pe consola mi-a adus aminte de ornamentele alea rosii, verzi si albe pe care le lipeam pe bicicleta... ce dracu, mai bine bagau 50eur in plus si puneau de aluminiu. a, si partea cromata de pe calandru sufera de aceeasi boala. biggrin.gif
pielea aia cred ca e de la vreo 2 negrii, luata din zona lombara, sau e sintetica 100%. prima impresie e ok, dar la drum e naspa. volanul e exagerat de gros pentru dimensiunea lui.
in rest masina trage binisor.
Leone
Geroge73919: daca ai comparat motorul de 1.6 cu unul de 2.0 e normal ca loganul ti s-a parut slab; in plus conteaza si cum il utilizezi: dc l-ai folosit in regim de diesel, la turatii joase, e normal sa fie mai slab (chiar si la cilindree egala), dar motorul pe benzina trebuie turat ca sa obtii performante. plus ca un motor in primii km trage mai slab...chestii legate de rodaj, etc. referitor la ornamente, imbinari, etc...logan e o masina ieftina (sau ma rog, se vrea) si in consecinta are materiale ieftine la interior

mie personal loganul de 1,6 16v nu mi s-a parut cu nimic mai rapid/lent decat o toyota corolla sedan cu motorul de 1,6 vvt-i (nu dati cu pietre, e doar o parere subiectiva in urma test-drive-ului)
Geroge73919
mda eu am ajuns cu el la 110 la mers si schimbat pe la 4500-5000 de ture si se uita aia de langa mine ca la felu paispe biggrin.gif si tot nu a reusit sa ma surprinda fata de opel 2.0 diesel
florin55503
eu dupa ce am mers pe a2 cu un clio 1.5 dci de 80 de cai si cu mana pe inima spun ca loganul de 90 de cai nu a reusit sa faca fata. la un moment dat eram paralel si loganul respectivului nu mi tragea.si era diferenta de 10 cai intre ele in favoarea loganului. cu astra pur s simplu nu aveam ce discuta m-am intrecut cu unul spre buzauil lasam sa se duca apoi acceleram si ajungeam si depaseam fara probeleme.

tot asa si cu cel de 100 de cai
Baby Blues
Eu am avut probleme cu un Opel de 1.6. Normal ca problemele au fost eliminate si le-am vazut in oglinda dreapta in timp ce ma aflam in treapta a doua a masinii mele biggrin.gif
Leone
loganul de 90cp este penalizat de cutia de viteze cu rapoarte de demultiplicare lungi plus aerodinamica tip "caramida" biggrin.gif . de aceea la viteze mari in treapta 5 accelereaza f greu(de altfel viteza maxima poate fi atinsa in treapta 4).
James Kilowatt
Exact ce spune Leone se intampla si la Ibiza mea cu 71CP. Clio dCI 65 pare mai iute tocmai datorita faptului asta, in ciuda celor 5 cai in minus. Insa dusa la viteza maxima cu a 4-a lasa clio in urma.
Genul asta de comparatii subiective raman subiective. Pana lu se face o liniuta pe bune (adica de care sa stie ambii soferi, nu doar unul) nu se poate spune care-i mai iute smile.gif
Leone
Am spus-o si ma repet: loganul de 105cp nu mi se pare cu nimic inferior fata de un alt model echipat cu motor de aceeasi cilindree.

cat despre comparatia intre benzinar vs diesel, am mai scris si eu si altii (inclusiv MR) pe alte topicuri: modalitatea de utilizare este diferita: dieselul trage mai bine de la turatii mai mici si de aceea (pare) mai rapid; benzinarul trebuie urcat in ture pt a obtine performanta
eddie
QUOTE(Leone)
Am spus-o si ma repet: loganul de 105cp nu mi se pare cu nimic inferior fata de un alt model echipat cu motor de aceeasi cilindree


Da,dar Renault a scos de mult Megan-ul I din fabricatie !
Si ce avea ala acum 10 ani ca dotari,nu are Loganul azi ! biggrin.gif
HalbaSus
QUOTE
cat despre comparatia intre benzinar vs diesel, am mai scris si eu si altii (inclusiv MR) pe alte topicuri: modalitatea de utilizare este diferita: dieselul trage mai bine de la turatii mai mici si de aceea (pare) mai rapid; benzinarul trebuie urcat in ture pt a obtine performanta


Eu am condus doar logan 1.6 90 cp... si l-am condus ca pe un benzinar (eu conduc si dieselul ca pe un benzinar blush.gif ) adica cat mai turat... respectiv am INCERCAT sa-l conduc ca pe un benzinar dar fara prea mare succes... urca extrem de greu in ture (si o conduceam cu talpa infipta in podea si schimbam doar pe la 5000... si asta din cauza ca de pe la 4000 abia mai tragea)... comportamentul amintea mai mult de diesel.
RUE
am fost ieri in pauza de masa la autoeuropa in tm caci era pe net ca deja au MCV ul la dealeri. am sunat si mi a zis ca au un 16v cu 5 locuri.
l-am vazut, analizat:
- insonorizare sub capota mtorului,
- nu fac diferente la interior cu alt logan vechi, e la fel pt mine, chestii marunte in plus care nu le pot ridica in slavi atata timp cat nu au schimbat pozitia butoanelor pt geamuri, sau alte reglaje.

am testat si prestige 16v
- demarajul e ok pt ce este ea ca masina
- consumul mediu cand m am urcat era 9 si a scazut putin si apoi a ramas constant la 9. am mers pana la metro 2 afara din oras si inapoi dar am incercat cate ceva la ea (punctele de cuplu etc) dar fara abuzuri.
- la 50-60 am incercat frana violenta si a intrat abs ul, ce e drept a intrat cam usor, deci rotile pierd prea usor aderenta.

am optiunea ca pe o masina din HU sa pun:
- AC, servo, ABS (e oblig acolo), geamuri el pe fata si inchidere din butonul cheii.
totul: 7000 euro, dureaza minim 4 saptamani.

este bine?
Leone
QUOTE(HalbaSus)
QUOTE

cat despre comparatia intre benzinar vs diesel, am mai scris si eu si altii (inclusiv MR) pe alte topicuri: modalitatea de utilizare este diferita: dieselul trage mai bine de la turatii mai mici si de aceea (pare) mai rapid; benzinarul trebuie urcat in ture pt a obtine performanta


Eu am condus doar logan 1.6 90 cp... si l-am condus ca pe un benzinar (eu conduc si dieselul ca pe un benzinar blush.gif ) adica cat mai turat... respectiv am INCERCAT sa-l conduc ca pe un benzinar dar fara prea mare succes... urca extrem de greu in ture (si o conduceam cu talpa infipta in podea si schimbam doar pe la 5000... si asta din cauza ca de pe la 4000 abia mai tragea)... comportamentul amintea mai mult de diesel.


este vorba de cutia de viteze la respectivul model care face ca acceleratiile sa fie destul de lente....chiar si la 4000rpm. modelul 16v se comporta mai bine...
eddie
Una peste alta,Leone,s-ar putea sa ai noroc daca vrei un Logan,da-mi un MP,am o pila buna la Dacia in Cluj !
Kry_Sty
QUOTE(stefan_adrian)
Eu am o vorba: "cei mai periculosi soferi sunt posesorii de Logan" Doamne fereste sa stai la semafor cu unul cu motor de 1.6. O sa- i vezi un zambet sau ranjitura de parca conduce cel putin BMW M5.
Mea Culpa!



nici nu iti imaginezi cat de mult am putut sa rad cand am citit faza aia :doh: tocmai il vazui azi pe unu la semafor care dadea din cap de ziceai ca are boeing si noi caruta (varumeu are golf 4 sport 150 de cai) in 5 secunde il lasa cu 20 de metri in spate...
ce uameni ba fratilor :doh:
Leone
QUOTE(E d d i e)
Una peste alta,Leone,s-ar putea sa ai noroc daca vrei un Logan,da-mi un MP,am o pila buna la Dacia in Cluj !


nope, thanks, momentan ma multumesc cu harbul meu... biggrin.gif inca mai porneste de dimineata si nu ia-au picat rotile!!
Cipp
Io propun sa se schimbe titlul topicului in "LOGANUL EVOLUAT" , deoarece Noul logan e de fapt o varianta ante-facelift!
Adrian70064
QUOTE(air_wolf)
e un pas inainte... si loganul are spatiu mai mult decit multe din masinile cu pretentii.


Eu chiar nu inteleg care e problema cu spatiul la romani... Daca vrei spatiu, cumparati-va o duba sau un camion, poate chiar un autocar daca familia e numeroasa. Daca vreti, facem un sondaj in trafic, si va arat cati loganisti merg in oras cu portbagajul gol si cu locurile din spate neocupate. Va asigur ca rezultatul va fi unul "surprinzator". De unde atata nevoie de spatiu? Eu am avut Matiz inainte si nu am suferit de spatiu nici cu 4 persoane in masina (m suferit din pricina motorului). Nu sunt adeptul masinilor din clasa mini, dar clasa mica si compacta mi se par suficiente pentru oras. Mai scoateti nasul prin Europa, sa vedeti ca pe afara nu se circula in oras cu limuzine de 5 metrii sau SUV-uri. Pentru mine portbagajul imens de la Logan e un minus foarte mare, deoarece nu am vizibilitate in spate (am mers doua saptamani cu un logan). Eu cred ca cei de la Dacia nu stiu ce avantaje sa scoata in fata, si neavand decat doua (pretul si spatiul) ni le baga in cap de parca asta ar fi tot ce conteaza la o masina... Iar pretul mic este "compensat" de cheltuielile ulterioare de intretinere. Nu stiu cine va mai tine 30 de ani o Dacie, cum era pe vremuri. Proabil cheltuielile ar ajunge pe la 50.000 Euro :puke:
Adrian70064
QUOTE(Leone)
Am spus-o si ma repet: loganul de 105cp nu mi se pare cu nimic inferior fata de un alt model echipat cu motor de aceeasi cilindree.


Oricand fac o liniuta cu un Logan 1.6 16v. Am corola de 1.6 VVTi cu 110 CP 0-100 in 10 sec. Si cu putina indemanare se poate si 9. Accept provocari !

PS: Masina mea este SH si are 150.000 km la bord (asta pare a fi un minus, nu?) blush.gif
Leone
pai 0-100 la logan 16v este declarat de producator la 10,2, deci trebe sa fii destul de indemnatic blush.gif

iar dc producatorul declara ca acceleratia 0-100 e in 10 sec, pai atunci 10 sec o sa-i ia, nu 9....decat dc ai "umblat" la motor....

oricum loganul nu e pt liniute....nici corolla de fapt
Kry_Sty
QUOTE(Leone)
oricum loganul nu e pt liniute....nici corolla de fapt


nu, dar pt o distractie mica din cand in cand cu patulurile astora de se cred in m5 mai merita :angel:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.