Eduard RO
Sep 15 2006, 02:31 PM
Cei de la dacia au lasnsat noul model de logan.L-au schimbat asa de mult ca acuma zici ca e mercedes cls.
Vorbind serios noul logan privilege are nou piele pe volan si schimbator, motor de 16 valve si 105 cp(cica la lansare chiar erau 105 cai adevarati
, bandourile laterale si bazaconiile alea negre de pe bare vopsite, oglinzi noi(furate de la touareg
) alte jante si portpagajul redesenat putin( are 3 linii in plus
).
Citatatul prezentatoarei: in noul logan te simti ca intr-o adevarata limuzina.
Sorin82761
Sep 15 2006, 02:45 PM
air_wolf
Sep 15 2006, 04:31 PM
e un pas inainte... si loganul are spatiu mai mult decit multe din masinile cu pretentii.
Daniel82595
Sep 15 2006, 05:53 PM
si ce mai limuzina
. Problema e ca daca loganul, care acum va fi mai scump va intra ca si pret in zona fabia, astra clasic, dacia va pierde. Sunt curios ce pret o sa aiba loganu 1,5 dci de 80CP daca asta de 65CP full e peste 10.000 euro.....ala probabil va fi la alternativa cu accentul si atunci lumea ce va prefera :angel:
ncristi
Sep 15 2006, 08:38 PM
QUOTE
accentul si atunci lumea ce va prefera
Logan. Accentul asta nou are o boala tampita cu directia...adica pe pitra cubica si drum denivelat zdrangane. Primele generatii de megane au avut treaba asta si este o idiotenie.
Problema este ca nu este un defect....pur si simplu asa face coloana de directie si nici macar nu poate fi inlocuita in garantie.
Eu prefer loganul...cel putin la sta nu-ti pica coloana in brate.
http://forum.softpedia.com/index.php?showt...126843&st=0
Eren
Sep 20 2006, 04:45 PM
ma gandesc k sare de 12 000 dieselul nou full .. si parca nu se merita
Cine vrea intr-adevar o masina noua si dispune de banii astia mai strange putin din dinti si se intinde la un astra
Sorin82761
Sep 21 2006, 11:34 AM
Am citit intr-o revista auto un test cu noul Logan si spuneau ca diferenta de performante e insesizabila intre vechiul 1.6 si noul , spuneau ca e doar un exercitiu de imagine ca sa arate ca se poate scoate o Dacie de peste 100 hp ( banuiesc ca e ca si in cazul VW cu Bugatti Veyron , tot un exercitiu de imagine )
florin55503
Sep 21 2006, 11:38 AM
eu sunt convins ca vor exista romani care sa cumpere masina. si vor fi destul de multi
DORU
Sep 21 2006, 12:41 PM
Motor nou, mai puternic, mai performant deci, insa daca vroiau sa se bucure si clientul de el, trebuiau sa umble si la cutia de viteze - alte rapoarte, nu? Ori, n-au facut-o. Si pe spate tot tamburi, nu discuri frana.
Asadar, mai mult imagine decat performanta la 1.6 16v.
air_wolf
Sep 21 2006, 12:49 PM
e, o sa apara si performanta... sa vedeti dacia de raliu
Sorin82761
Sep 21 2006, 01:20 PM
Pai cam asta precizau si cei din articol ca , cutia a ramas aceiasi .. si nu prea ajuta motorul , oricum eu spun ca era ok daca aduceau imbunatatiri caroseriei de care toata lumea cu Logan se plange ca ruginesste ,, si nu volan de piele , scaune de mahon si alte chestii foarte importante
Leone
Sep 21 2006, 02:18 PM
QUOTE(Sorin82761)
oricum eu spun ca era ok daca aduceau imbunatatiri caroseriei de care toata lumea cu Logan se plange ca ruginesste
pai tu de unde ai auzit asta? am mai multi amici cu logan, unul dintre ei luat chiar din prima serie si nici unul nu are asemenea probleme.
si eu spun ca in loc de volan de piele mai bine puneau volan reglabil pe inaltime/adancime...sau amandoua.
cat despre cv....se stie de undeva (in mod oficial ma refer) ca e aceeasi pe pe modelul 1.6 90cp?
Sorin82761
Sep 21 2006, 02:43 PM
Pe forumul dacia sunt destule topicuri cu probleme cu rugina si mai este tot acolo topic cu vopseaua care se cojeste pe langa altele o gramada ( se spune ca deocamdata singura culoare pe Logan care nu a vut probleme e Gri Perla) , pot sa pun si Link dar nu stiu daca e voie , de cutie am citit in auto -motor sport , sau vazut la Pro motor la tv , nu mai stiu sigur da ma uit in revista si spun sigur
Sorin82761
Sep 21 2006, 03:03 PM
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=36746 ,
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=25543 , uite aici de rugina pe langa alte multe probleme , de cutie o sa ma uit acasa , e un articol in ultimul numar din auto motor si sport si o sa revin cu un post
Sorin82761
Sep 21 2006, 03:09 PM
CUTIE DE VITEZE
Tip JH3
Numar de rapoarte AV 5
Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1 7.25
In treapta a 2a 13.18
In treapta a 3a 19.37
In treapta a 4a 26.21
In treapta a 5a 33.94
uite asta scrie in auto show , deci in doua locuri scrie altfel ( aici spune ca e un pic modificata cutia ..rapoarte mai scurte..bla bla
ncristi
Sep 21 2006, 06:09 PM
Eu am dubii f mari legate de credibilitatea anumitor mesaje de pe daciaclub.
Sorin82761
Sep 21 2006, 09:49 PM
Uite acuma m-am uitat in auto-motor si sport si spune ca cutia nu a suferit nici o modificare ( din pacate)
r4mp
Sep 22 2006, 12:04 AM
1.6 16v`le este cel de pe megane I corect? chiar asa de greu era sa fi pus cv de pe megane?
CPI
Sep 22 2006, 12:22 PM
corect!
Dar nu stiu daca era cea mai buna combinatie, consuma mai mult si tragea doar o idee mai bine decit 1.6 8v si pe Megane 1....
eddie
Sep 22 2006, 12:49 PM
Dar Megan-ul 1 cu motorizarea asta nu consuma asa mult ca Logan-ul asta ?! De ce oare ?
Reporterii de la Libertatea au mers cu un Logan,au atins intr-adevar 196 km/h,dar consumul a fost 12 urban si 9,2 extraurban.
Leone
Sep 22 2006, 05:24 PM
azi am luat un pliant de la un dealer dacia in care scrie: cutie de viteze pt modelul 1.6 16v : JH3 060. cutia de viteze pt 1.6 mpi: JH3 052. DEci nu e aceeasi, nu?
CPI
Sep 22 2006, 05:57 PM
[quote="E d d i e"]Dar Megan-ul 1 cu motorizarea asta nu consuma asa mult ca Logan-ul asta ?! De ce oare ?
quote]
Nu stiu cit consuma Logan-ul, Megane1 1.6 16V consuma 11 in oras si 7,5 afara la un drum Bucuresti - Tg Jiu cu 150-160 pe autostrada si normal (adica o medie de 70-80) in rest.
eddie
Sep 22 2006, 06:00 PM
Am mai scris,Logan-ul a iesit la teste cu un consum de 9,2 afara si 12 in oras.
Geroge73919
Oct 9 2006, 08:48 PM
Drive test efectuat cu Logan 1.6 16 valve 105 Cp :puke: i-am dat pana la 110... sprint cica .... :puke: cu Opelul il las in urma bine de tot
Toate ornamentele "cromate" sunt de fapt plastice eftine,. usa de la torpedou se inchide stramb asta la o masina cu 100 de km facuti proaspat iesita din fabrica, m-am purat frumos cu bordul nu de alta dar puteam sa sparg din greseala ornamentele lor solide :puke: finisaje de tot kktu' mocheta pe plafon in loc de tapiserie .... :puke:
Baby Blues
Oct 9 2006, 09:49 PM
Geroge73919, nu fii rau
. Nu compara motor de 2.0 cu motor de 1.6 benzina . Ambele au 16 V
. Problema nu e cum merge masina, ci cum merg posesorii. Eu am o vorba: "cei mai periculosi soferi sunt posesorii de Logan" Doamne fereste sa stai la semafor cu unul cu motor de 1.6. O sa- i vezi un zambet sau ranjitura de parca conduce cel putin BMW M5. Si acum ca a mai aparut si cel de 1.6 16 V, sa te tii.
PS: Imi pare rau ca am fost rautacios dar soferii care conduc Loganul corect sa ma ierte.Problema este ca am intalnit multi posesori de Logan care au venit direct de pe berlina si considera ca au cea mai performanta masina dintre toate( in trafic).
Mea Culpa!
air_wolf
Oct 9 2006, 10:13 PM
mie plasticul de pe consola mi-a adus aminte de ornamentele alea rosii, verzi si albe pe care le lipeam pe bicicleta... ce dracu, mai bine bagau 50eur in plus si puneau de aluminiu. a, si partea cromata de pe calandru sufera de aceeasi boala.
pielea aia cred ca e de la vreo 2 negrii, luata din zona lombara, sau e sintetica 100%. prima impresie e ok, dar la drum e naspa. volanul e exagerat de gros pentru dimensiunea lui.
in rest masina trage binisor.
Leone
Oct 10 2006, 08:57 AM
Geroge73919: daca ai comparat motorul de 1.6 cu unul de 2.0 e normal ca loganul ti s-a parut slab; in plus conteaza si cum il utilizezi: dc l-ai folosit in regim de diesel, la turatii joase, e normal sa fie mai slab (chiar si la cilindree egala), dar motorul pe benzina trebuie turat ca sa obtii performante. plus ca un motor in primii km trage mai slab...chestii legate de rodaj, etc. referitor la ornamente, imbinari, etc...logan e o masina ieftina (sau ma rog, se vrea) si in consecinta are materiale ieftine la interior
mie personal loganul de 1,6 16v nu mi s-a parut cu nimic mai rapid/lent decat o toyota corolla sedan cu motorul de 1,6 vvt-i (nu dati cu pietre, e doar o parere subiectiva in urma test-drive-ului)
Geroge73919
Oct 10 2006, 04:30 PM
mda eu am ajuns cu el la 110 la mers si schimbat pe la 4500-5000 de ture si se uita aia de langa mine ca la felu paispe
si tot nu a reusit sa ma surprinda fata de opel 2.0 diesel
florin55503
Oct 10 2006, 04:39 PM
eu dupa ce am mers pe a2 cu un clio 1.5 dci de 80 de cai si cu mana pe inima spun ca loganul de 90 de cai nu a reusit sa faca fata. la un moment dat eram paralel si loganul respectivului nu mi tragea.si era diferenta de 10 cai intre ele in favoarea loganului. cu astra pur s simplu nu aveam ce discuta m-am intrecut cu unul spre buzauil lasam sa se duca apoi acceleram si ajungeam si depaseam fara probeleme.
tot asa si cu cel de 100 de cai
Baby Blues
Oct 10 2006, 06:01 PM
Eu am avut probleme cu un Opel de 1.6. Normal ca problemele au fost eliminate si le-am vazut in oglinda dreapta in timp ce ma aflam in treapta a doua a masinii mele
Leone
Oct 11 2006, 08:12 PM
loganul de 90cp este penalizat de cutia de viteze cu rapoarte de demultiplicare lungi plus aerodinamica tip "caramida"
. de aceea la viteze mari in treapta 5 accelereaza f greu(de altfel viteza maxima poate fi atinsa in treapta 4).
James Kilowatt
Oct 11 2006, 08:57 PM
Exact ce spune Leone se intampla si la Ibiza mea cu 71CP. Clio dCI 65 pare mai iute tocmai datorita faptului asta, in ciuda celor 5 cai in minus. Insa dusa la viteza maxima cu a 4-a lasa clio in urma.
Genul asta de comparatii subiective raman subiective. Pana lu se face o liniuta pe bune (adica de care sa stie ambii soferi, nu doar unul) nu se poate spune care-i mai iute
Leone
Oct 12 2006, 01:58 PM
Am spus-o si ma repet: loganul de 105cp nu mi se pare cu nimic inferior fata de un alt model echipat cu motor de aceeasi cilindree.
cat despre comparatia intre benzinar vs diesel, am mai scris si eu si altii (inclusiv MR) pe alte topicuri: modalitatea de utilizare este diferita: dieselul trage mai bine de la turatii mai mici si de aceea (pare) mai rapid; benzinarul trebuie urcat in ture pt a obtine performanta
eddie
Oct 12 2006, 02:24 PM
QUOTE(Leone)
Am spus-o si ma repet: loganul de 105cp nu mi se pare cu nimic inferior fata de un alt model echipat cu motor de aceeasi cilindree
Da,dar Renault a scos de mult Megan-ul I din fabricatie !
Si ce avea ala acum 10 ani ca dotari,nu are Loganul azi !
HalbaSus
Oct 12 2006, 03:28 PM
QUOTE
cat despre comparatia intre benzinar vs diesel, am mai scris si eu si altii (inclusiv MR) pe alte topicuri: modalitatea de utilizare este diferita: dieselul trage mai bine de la turatii mai mici si de aceea (pare) mai rapid; benzinarul trebuie urcat in ture pt a obtine performanta
Eu am condus doar logan 1.6 90 cp... si l-am condus ca pe un benzinar (eu conduc si dieselul ca pe un benzinar
) adica cat mai turat... respectiv am INCERCAT sa-l conduc ca pe un benzinar dar fara prea mare succes... urca extrem de greu in ture (si o conduceam cu talpa infipta in podea si schimbam doar pe la 5000... si asta din cauza ca de pe la 4000 abia mai tragea)... comportamentul amintea mai mult de diesel.
RUE
Oct 12 2006, 04:49 PM
am fost ieri in pauza de masa la autoeuropa in tm caci era pe net ca deja au MCV ul la dealeri. am sunat si mi a zis ca au un 16v cu 5 locuri.
l-am vazut, analizat:
- insonorizare sub capota mtorului,
- nu fac diferente la interior cu alt logan vechi, e la fel pt mine, chestii marunte in plus care nu le pot ridica in slavi atata timp cat nu au schimbat pozitia butoanelor pt geamuri, sau alte reglaje.
am testat si prestige 16v
- demarajul e ok pt ce este ea ca masina
- consumul mediu cand m am urcat era 9 si a scazut putin si apoi a ramas constant la 9. am mers pana la metro 2 afara din oras si inapoi dar am incercat cate ceva la ea (punctele de cuplu etc) dar fara abuzuri.
- la 50-60 am incercat frana violenta si a intrat abs ul, ce e drept a intrat cam usor, deci rotile pierd prea usor aderenta.
am optiunea ca pe o masina din HU sa pun:
- AC, servo, ABS (e oblig acolo), geamuri el pe fata si inchidere din butonul cheii.
totul: 7000 euro, dureaza minim 4 saptamani.
este bine?
Leone
Oct 12 2006, 08:56 PM
QUOTE(HalbaSus)
QUOTE
cat despre comparatia intre benzinar vs diesel, am mai scris si eu si altii (inclusiv MR) pe alte topicuri: modalitatea de utilizare este diferita: dieselul trage mai bine de la turatii mai mici si de aceea (pare) mai rapid; benzinarul trebuie urcat in ture pt a obtine performanta
Eu am condus doar logan 1.6 90 cp... si l-am condus ca pe un benzinar (eu conduc si dieselul ca pe un benzinar
) adica cat mai turat... respectiv am INCERCAT sa-l conduc ca pe un benzinar dar fara prea mare succes... urca extrem de greu in ture (si o conduceam cu talpa infipta in podea si schimbam doar pe la 5000... si asta din cauza ca de pe la 4000 abia mai tragea)... comportamentul amintea mai mult de diesel.
este vorba de cutia de viteze la respectivul model care face ca acceleratiile sa fie destul de lente....chiar si la 4000rpm. modelul 16v se comporta mai bine...
eddie
Oct 12 2006, 09:02 PM
Una peste alta,Leone,s-ar putea sa ai noroc daca vrei un Logan,da-mi un MP,am o pila buna la Dacia in Cluj !
Kry_Sty
Oct 12 2006, 10:44 PM
QUOTE(stefan_adrian)
Eu am o vorba: "cei mai periculosi soferi sunt posesorii de Logan" Doamne fereste sa stai la semafor cu unul cu motor de 1.6. O sa- i vezi un zambet sau ranjitura de parca conduce cel putin BMW M5.
Mea Culpa!
nici nu iti imaginezi cat de mult am putut sa rad cand am citit faza aia :doh: tocmai il vazui azi pe unu la semafor care dadea din cap de ziceai ca are boeing si noi caruta (varumeu are golf 4 sport 150 de cai) in 5 secunde il lasa cu 20 de metri in spate...
ce uameni ba fratilor :doh:
Leone
Oct 13 2006, 05:12 PM
QUOTE(E d d i e)
Una peste alta,Leone,s-ar putea sa ai noroc daca vrei un Logan,da-mi un MP,am o pila buna la Dacia in Cluj !
nope, thanks, momentan ma multumesc cu harbul meu...
inca mai porneste de dimineata si nu ia-au picat rotile!!
Cipp
Oct 13 2006, 05:49 PM
Io propun sa se schimbe titlul topicului in "LOGANUL EVOLUAT" , deoarece Noul logan e de fapt o varianta ante-facelift!
Adrian70064
Oct 14 2006, 12:14 PM
QUOTE(air_wolf)
e un pas inainte... si loganul are spatiu mai mult decit multe din masinile cu pretentii.
Eu chiar nu inteleg care e problema cu spatiul la romani... Daca vrei spatiu, cumparati-va o duba sau un camion, poate chiar un autocar daca familia e numeroasa. Daca vreti, facem un sondaj in trafic, si va arat cati loganisti merg in oras cu portbagajul gol si cu locurile din spate neocupate. Va asigur ca rezultatul va fi unul "surprinzator". De unde atata nevoie de spatiu? Eu am avut Matiz inainte si nu am suferit de spatiu nici cu 4 persoane in masina (m suferit din pricina motorului). Nu sunt adeptul masinilor din clasa mini, dar clasa mica si compacta mi se par suficiente pentru oras. Mai scoateti nasul prin Europa, sa vedeti ca pe afara nu se circula in oras cu limuzine de 5 metrii sau SUV-uri. Pentru mine portbagajul imens de la Logan e un minus foarte mare, deoarece nu am vizibilitate in spate (am mers doua saptamani cu un logan). Eu cred ca cei de la Dacia nu stiu ce avantaje sa scoata in fata, si neavand decat doua (pretul si spatiul) ni le baga in cap de parca asta ar fi tot ce conteaza la o masina... Iar pretul mic este "compensat" de cheltuielile ulterioare de intretinere. Nu stiu cine va mai tine 30 de ani o Dacie, cum era pe vremuri. Proabil cheltuielile ar ajunge pe la 50.000 Euro :puke:
Adrian70064
Oct 14 2006, 12:23 PM
QUOTE(Leone)
Am spus-o si ma repet: loganul de 105cp nu mi se pare cu nimic inferior fata de un alt model echipat cu motor de aceeasi cilindree.
Oricand fac o liniuta cu un Logan 1.6 16v. Am corola de 1.6 VVTi cu 110 CP 0-100 in 10 sec. Si cu putina indemanare se poate si 9. Accept provocari !
PS: Masina mea este SH si are 150.000 km la bord (asta pare a fi un minus, nu?)
Leone
Oct 14 2006, 10:54 PM
pai 0-100 la logan 16v este declarat de producator la 10,2, deci trebe sa fii destul de indemnatic
iar dc producatorul declara ca acceleratia 0-100 e in 10 sec, pai atunci 10 sec o sa-i ia, nu 9....decat dc ai "umblat" la motor....
oricum loganul nu e pt liniute....nici corolla de fapt
Kry_Sty
Oct 15 2006, 12:06 AM
QUOTE(Leone)
oricum loganul nu e pt liniute....nici corolla de fapt
nu, dar pt o distractie mica din cand in cand cu patulurile astora de se cred in m5 mai merita :angel:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.