Help - Search - Members - Calendar
Full Version: New Honda CIVIC TYPE-R
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Gugea40182
http://world.honda.com/news/2006/4060914CivicTypeR/
florin55503
201 cai-putere pentru Honda Civic

Versiunea sportivă a Hondei Civic, modelul Type R, va fi lansată în martie 2007, a anunțat constructorul japonez. Fanii designului futurist al acestei mașini au acum la dispoziție și un motor pe măsură: Civic Type R dispune de un propulsor de 2,0 litri și 201 cai-putere. Dacă puterea este doar cu un cal-putere mai mare decît la anteriorul Type R, noul motor urcă mai mult în ture, pînă la 8.000 rotații/minut (față de 7.400), lucru care nu poate decît să fie pe placul amatorilor de sportivitate.

Motorul împinge Civic-ul Type R de la 0 la 100 km/h în doar 6,6 secunde, viteza maximă fiind de 235 km/h. Type R preia șasiul de la Type S, fiind mai lat cu 20 de milimetri decît la modelul Civic obișnuit, însă amortizoarele și arcurile au setări diferite față de Type S, pentru a-i conferi lui Type R cel mai bun comportament rutier. Pentru a coborî centrul de greutate, garda la sol a fost micșorată cu 15 milimetri iar rezervorul de combustibil a fost plasat în centrul mașinii, sub compartimentul pasagerilor.

Aspectul exterior este îmbunătățit prin accesorii ca jantele de 18 țoli cu șapte spițe, spoilerele mai agresive și eleronul spate vopsit în culoarea caroseriei. Și interiorul este individualizat prin folosirea combinației de roșu și negru, iar pasagerii din față beneficiază de scaune sport. Versiunea de echipare GT dispune în plus de cruise-control, aer condiționat bi-zonă, senzori de lumină și de ploaie. Pentru clienții europeni, Civic Type R va avea și avantajul taxelor vamale mici, fiind produs exclusiv în uzina din Swindon, Marea Britanie. Prețurile nu au fost încă anunțate.
florin55503
nu imi dau seama. motorul e turbo sau aspirat. scuze pt necunoastere. orcum va avea mult de furca cu astra opc (240CP) sau golf R32 (250 CP acceleratie 0-100 in 6.2 s)
si astra e tot pe acolo. dar ce am citit si vazut unii spun una altii alta cu privire la care e mai rapida. unii spun ca astra (ar fi mai rapida la viteze de peste 80 decat alfacu motor de 3.2

daca motorul este aspirat atunci puterea e impresionanta.

cu alte cuvinte are concurenta serioasa si cred ca la viteze mai mari cei 40 respectiv 50 de cai in minus isi vor spune cuvantul. preturile (avand in vedere cele la care se vinde civicul normal) cred ca vor fi asemantoare
G e o r g e
este aspirat !

se poate pune un kit turbo aftermarket . exista deja pentru 1.8 si de la 140 cp il poti duce pana la 300 cu investitii de app 10-15k usd in el .

doar ca e totusi o masina cu tractiune fata , ceea ce nu prea se intelege cu o herghelie prea mare de cp .
mike.omega
La fel cum s-a inteles pana acuma, o sa se inteleaga si de acum incolo smile.gif
Stiu unde vrei sa ajungi dar sunt masini care vin din fabrica cu mai multi CP si au numai fwd si vad ca n-au nimic, si una de 100CP subvireaza si una de 250 subvireaza, asta e smile.gif Cine isi cumpara asa de obicei stie ce cumpara biggrin.gif
G e o r g e
ba nu stii unde bat.

e parerea mea ca peste 200 cp e prea mult pentru o masian cu tractiune fata . va pierde imediat aderenta .
mike.omega
Ar trebui un LSD, si totusi nici 147GTA nu are sau Mini Cooper S biggrin.gif
G e o r g e
tocmai , masini facute pentru a fi cumparate de necunoscatori blush.gif
mike.omega
Poate e pasiunea la mijloc si trece omul peste faptul ca nu are LSD(la alfa se poate pune de la autodelta cu cateva mii de euro tongue.gif ) dar deja o dam in off-topic blush.gif
Armadyllo
eu as fi curios ...ca nu scrie greutatea nicaieri Astra ar avea 1393 Kg / 240CP...R32 1538 Kg / 250 Cp....Civic-ul in 5 usi motor 1.8 140CP are 1205 Kg. Iar daca TypeR are aceeasi greutate, sau chiar mai putin...nu o sa se simta prea mult diferenta de cai putere.
Iulian HondaFan
type R va avea LSD ( ca si Si-ul american). Astra cam iese din calcule pentru ca pe circuit cu curbe nu ar face fata. singurul ival de temut este GTI-ul. este un topic cu GTI vs. Civic Si cu niste review-uri americane. masinile sunt diferite dar cu performante asemanatoare. alege gustul individual. sper ca type R va avea un mic avantaj de pret.
ozz86651
Iulian, e diferenta mare intre Si si Type R (sau cel putin asa era in trecut). Si e o honda civic cu upgradeuri. Type R e construita special pentru sport, e alta treaba. Type R nu are ce discuta cu GTI, concurenta ei e R32.
Sint sigur ca R32 cistiga clar la un capitol, si anume practicalitatea. Motor mare, cu cuplu, usor de condus pe strada... motorul de pe type R e foarte enervant de condus in trafic. Diferenta de CP nu cred ca are relevanta, type R o sa fie usoara.
Ma asteptam totusi la 220CP.
Iulian HondaFan
la generatia precedenta asa era cazul, desi probabil cea mai sportiva dintre variantele Civicului era Integra/RSX type S.

acum Si-ul este aproape la fel de bun/performant. e posibil ca type R sa ramana un pic mai bun ( este si muuult mai scump si se adreseaza unei piete putin mai pretentioase). la acceleratie ma indoiesc ca poate lupta cu R32, la viteza pe circuit probabil ca se apropie. Nemesis-ul lui R32 sunt Evo si STI.
fishbone
QUOTE(G e o r g e)
ba nu stii unde bat.

e parerea mea ca peste 200 cp e prea mult pentru o masian cu tractiune fata . va pierde imediat aderenta .

Cate Civicuri de 400 de cai putere pe tractiune fata nu stiu .... Si toate alearga de rup pamantul. E drept ca in primele trepte e rupere de gume daca-i dai in bot ca un animal, dar aceste jucarii fac de rusine o gramada de masini sport "adevarate".
florin55503
pe circuit R32 e mai rapid decat seria 1(130) si are si un comportament mai bun,care e mai rapid decat astra opc(care pacatuieste fatul ca are prea multa putere pe puntea din fata)

la acceleratie de la 0-100 R32 si seria 1 sunt identice(seria 1 pleaca mai bine de pe loc dar spre final golful recupreaza si cred ca il depaseste. totusi cea mai buna acceleratie de la 80-120 o are opc-ul (chiar si decta brera)

greutatea redusa va ajuta la o acceleratie rapida de pe loc dar pana la urma diferenta de putere (chiar daca o masina e mai grea) isi face simtita prezenta
ozz86651
De fapt din contra: 1000 de kg si 100CP o sa fie mereu superioare la 2000kg/200CP, exceptind viteza maxima. Diferenta o sa o simti in prima curba unde puterea nu mai ajuta.
200kg in minus la o masina de 1000kg/200CP insemna cit vreo 40CP in plus strict din pdv al acceleratiei dar mai mult de atit in viraje.
De altfel e evident: masini extraordinar de potente pe circuit ca Honda S2000 si Lotus nu trec de 250CP. Si fac cam acelasi lucru si peste cu masini mult mai puternice.
florin55503
pt astra opc au declarat parca 0-100 tot cam 6.2 s dar in realitate se pare ca scoate intre 6.5 si 6.7 deci e tot pe acolo
CPI
0-100 de pe loc si in linie dreapta conteaza. Dar mai mult decit atit conteaza cum sta masina pe sosea, in curbe, etc.

Am avut intilnire hondafan la poiana asta vara si am stat in dreapta la type-r-ul actual pe coborirea spre brasov. Masina era lipita de asfalt si proprietarul mergea la limita (adica foarte tare, frate!). Feeling-ul era maxim (chiar si pe post de copilot blink.gif ). Oricum, cind a intrat pe viraje am facut liniste, ma tineam in centura blush.gif .

MAsina e pentru cunoscatori. Motorul e aspirat si nu are cuplu la fel ca turbo-urile. Dar e mai fun sa schimbi viteza mai des si sa tii motorul in turatii inalte
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.