Help - Search - Members - Calendar
Full Version: hyundai accent diesel-merita banii?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Hyundai
stanciu70711
vreau sa-mi cumpar un accent diesel.ma incanta faptul ca are 5 ani garantie(sau 100.000),110cp si destul de multe optionale.ce parere aveti despre masina asta?
Otto73
fiabila biggrin.gif
James Kilowatt
Raport pret-calitate interesant smile.gif
Insa performante relativ indoielnice pentru 110CP. Comparabil mai degraba cu versiunea pe benzina de 90CP, decat cu cea de 112CP...
DORU
Plusuri: fiabilitate, consum
Minusuri: nu are computer bord, performante dinamice reduse pt un motor turbo-diesel de 110CP
Zetics40545
QUOTE(DORU)
Minusuri:..., performante dinamice reduse pt un motor turbo-diesel de 110CP


Daca nu sint indiscret...cum ai ajuns la concluzia asta?

Iar acum si dieselul vine full options really full, adica trapa/jante/computer/climatronic
DORU
Daca masina vine deja echipata cu BC, f bine, pt ca la inceputul anului am consultat oferta si nu era trecut nici macar optional.

Performantele dinamice le-am comparat cu alte masini diesel echipate cu motoare de 110CP si am obs ca valorile de cuplu si mai ales cele pe acceleratie 0-100 si reprize sunt mai slabe. Banuiesc ca asta se datoreaza cilindreei mai mici (1.5 fata de 1.9 de ex) sau etajarii cutiei de viteze.
cavalyere
parerea mea e sa compari Aaccentul cu Fabia Sedan
James Kilowatt
QUOTE(DORU)
D

Performantele dinamice le-am comparat cu alte masini diesel echipate cu motoare de 110CP si am obs ca valorile de cuplu si mai ales cele pe acceleratie 0-100 si reprize sunt mai slabe. Banuiesc ca asta se datoreaza cilindreei mai mici (1.5 fata de 1.9 de ex) sau etajarii cutiei de viteze.


Initial eu m-am gandit ca performantele slabe se datoreaza greutatii sau aerodinamicii.
Insa apoi am comparat cu benzinarul de 1.6 si 112CP (aceeasi aerodinamica si cateva zeci de kg mai putin) si e net inferior, diferenta de doar 2CP neputand explica diferenta de performante. Ceva scartaie.
Daca ar fi fost cutia de viteze, trebuia sa stea mai bine fie la viteza de varf (cutie mai lunga) fie la demaraj (cutie prea scurta), sa stea rau la amandoua e imposibil, daca cutia nu a fost etajata de un amator...
DORU
Buna observatia cu CV !
mike.omega
De ce nu comaparati voi cu 1.4TDI? biggrin.gif 1.9TDI e mai mare ca si cilindree, de aici alta cutie, alte performante.

1.4TDI(3 cil) 80CP(la 4000rpm) care poate in felu urmator:
190Nm de la 2200rpm
top speed: 172 km/h
Acceleratie 0-100 km/h: 14.0 s

1.5CRDi(4 cil) 110CP(la 4000rpm) care poate in felu urmator:
235Nm de la 1900 la 2750rpm
top speed: 176 km/h
acceleratie 0-100 km/h: 11.5

Concluzie? biggrin.gif Ar trebui sa-l comparam cu 1.6TDCI/HDI poate smile.gif

1.6 TDCI (4cil) 110CP(la 4000rpm) care poate in felu urmator:
240Nm de la 1750rpm
Top speed 190 km/h
Acceleration 0-100 km/h 11.0 s

Oooof! Iar da ca TDI a imbatranit si trebuie altceva biggrin.gif

PS: datele sunt de la modele cu caroserie sedan :angel:
OaneA4
Eu am avut accent model 2003 si am fost foarte multumit de el. Consum redus si fiabilitate multumitoare
handra
am cumparat un Accent CRDI nou acum doua saptamini. Va spun sincer, am avut multe masini pina acum, dar cu masina asta se petrece ceva ce nu inteleg. Viteza maxima 176, dar pe autostrada am prins 200. Nu e minciuna fratilor!! L-am intrebat si pe dealer. Masina am luat-o de la SAFETY CAR. N-a stiut ce sa-mi spuna. Am luat varianta full, cu trapa, clima, discuri pe spate. Pot sa spun ca pentru cilindreea asta e o mica bomba. Are insa o problema: cutia; agata in draci, sau poate nu m-am obisnuit eu cu ea; in comparatie cu cea de pe Logan este foarte imprecisa; spre exemplu, de dimineata, cind o pornesc, niciodata nu-mi intra din prima in viteza in marsarier; poate se mai regleaza in timp; in privinta consumului, ce se da in cartea tehnica e minciuna pe fata; in oras consuma 9.5-10 iar in afara cam 5.5, la un mers semisportiv; per total masina e super: stabilitate, super silentioasa, finisaje la nivel de Toyota (in interior miroase chiar ca in Toyota, cred ca au acelasi furnizor de piese de componente interioare); astept si eu alte impresii
marius ioan36212
Salutare! Deci sunt 2 probleme, nu? Aceeasi masina o am si eu, la fel patesc cu marsarierul si in privinta consumului, nu stiu inca pe autostrada sau la drum mai lung, dar am 1200 km numai oras si imi indica 7,5 l/100 km. Plec vinerea viitoare la un drum lung, lung.....pana in Spania, apoi Italia si inapoi acasa si sper sa nu am probleme. Ma voi duce oricum inainte de plecare la service sa se uite la masina. Oare nu se poate face nimic in privinta consumului? Este o mare escrocherie daca in carte scrie una si in realitate alta. Sa speram ca se mai regleaza ca daca nu Protectia consumatorului va fi prima institutie anuntata, pentru ca pot zice ca un criteriu pentru care am luat modelul asta diesel a fost consumul scazut. Macar acest consum sa fie scazut pentru ca sa compenseze pretul reviziei mai ridicat la un motor diesel, nu? Voi vedea dupa acest drum lung (7500 km) cum se va comporta masina si imi pare rau de consum, ca una e 4,6 l/100 km si alta 7-7,5 l/100 km, mai ales la atatia km deodata. La un calcul rapid imi iese o diferenta de 150-180 euro pe care as fi putut sa ii cheltui pe altceva nu sa ma consolez astfel: "asta e, nu e ce scrie in carte". Mai vorbim dupa ce ma intorc. Drumuri bune.
Doru42706
Salut, si eu am un CRDI de 1,5 din 5 sep 06. Subscriu si eu la problema cu cutia de viteze, etajata aiurea si cu probleme de selectare a treptei. Insa in problema consumului va contrazic am cu ea 2620 km si am un consum real nu cel indicat de 6,4-6,6 (cu toate ca si ala zice 6,4) si fac zilnic in timpul saptamanii piata muncii - victoriei si retur la 08.00-09.30 respectiv 18.00 -19.00. Am cu ea un drum de Buzau si unul de Moeciu, restul Bucuresti.
Zetics40545
Din datele de pana acum, eu cred ca dieselul corespunde clasei/performantelor motoarelor similare, cu exceptia vitezei maxime.

La demaraj, intotdeauna dieselul, fie chiar si turbo, a stat o idee mai prost decat o benzinara cu aceeasi putere. Insa daca tot s-a facut comparatie cu motorul de 112CP pe benzina tot de la Hyundai, ar trebui comparate si reprizele biggrin.gif si atunci am vedea ca altfel stau datele. Am Accentul modelul precedent din semnatura, si la reprize ma cam face muci noul Accent diesel (verificat cumva involuntar la intrunirile Hyundai blush.gif )

Chestia cu viteza maxima pare sa fie o eroare, pe care nu o inteleg, pentru ca deja multi au spus ca au depasit cu mult 176km/h cu dieselul, iar diferenta data de vitezometru nu explica un 200km/h (pe site-ul de service Hyundai am gasit specificatii tehnice - nu marketing! - in care se spune ca eroarea de masurare a vitezei maxime la 195km/h este de apoximativ 4km/h)!
Tarabostes
Am condus astazi un Accent 1.5 CRDI si motorul mi s-a parut destul de vioi. Ceva mai vioi decat 1.7 TDI de la Opel Astra ( pe care il stiam ceva mai bine ) dar feelingul de turbo da alta senzatie la Astra. M-a surprins ca la 140 mai avea rezerve de putere si ca putea accelera simtitor. Accelereaza destul de bine intre 30-80. Motorul destul de silentios in mers, ceva mai zgomotos la relanti. Cutia si mie mi s-a parut cam imprecisa, dar poat enu eram eu obisnuit. Nu mi-au placut ambreiajul si acceleratia, foarte moi, dar se poate remedia. Un plus pentru directia progresiva, care se comporta bine atat la parcare cat si la viteza mai mare. Nu mi-au placut suspensiile, mult prea moi pt gustul meu ( tine de gust) si care fac masina sa se miste prea mult la viteza si sa se incline la viraje. Asta si faptul ca nu cunosteam masina m-a facut sa-mi para cam instabila la viteza mare pe drumurile noastre.
Interiorul ok pentru pretul masinii, portbagaj rezonabil, dotari de bun simt. Mi-au placut si oglinzile ceva mai mari.
Costin98067
QUOTE(James Kilowatt)
Raport pret-calitate interesant smile.gif
Insa performante relativ indoielnice pentru 110CP. Comparabil mai degraba cu versiunea pe benzina de 90CP, decat cu cea de 112CP...


nu pune pe aceeasi treapta benzina cu motorina. detaseazate de ideea asta sau renunta.
dieselul de 110 cp cu VGT este o smecherie de motor per total. doar faptul ca un motor atat de mic are distributia pe lant nu este o combinatie prea buna... dar daca asa au considerat coreenii or stii ei de ce.
in ansamblu motorizarea este super (iti recomand sa o testezi, nu sa o cumperi)

wink.gif
Costin98067
QUOTE(handra)
am cumparat un Accent CRDI nou acum doua saptamini. Va spun sincer, am avut multe masini pina acum, dar cu masina asta se petrece ceva ce nu inteleg. Viteza maxima 176, dar pe autostrada am prins 200. Nu e minciuna fratilor!! L-am intrebat si pe dealer. Masina am luat-o de la SAFETY CAR. N-a stiut ce sa-mi spuna. Am luat varianta full, cu trapa, clima, discuri pe spate. Pot sa spun ca pentru cilindreea asta e o mica bomba. Are insa o problema: cutia; agata in draci, sau poate nu m-am obisnuit eu cu ea; in comparatie cu cea de pe Logan este foarte imprecisa; spre exemplu, de dimineata, cind o pornesc, niciodata nu-mi intra din prima in viteza in marsarier; poate se mai regleaza in timp; in privinta consumului, ce se da in cartea tehnica e minciuna pe fata; in oras consuma 9.5-10 iar in afara cam 5.5, la un mers semisportiv; per total masina e super: stabilitate, super silentioasa, finisaje la nivel de Toyota (in interior miroase chiar ca in Toyota, cred ca au acelasi furnizor de piese de componente interioare); astept si eu alte impresii




eu mai am putin si imi vad ceafa si atunci ai sa prinzi si tu 200 cu accentul diesel. diferenta de pe kilometraj isi face simtita prezenta.

multa bafta!
no offense
valentin98343
salut. ceafa ti-o poti vedea in mai multe feluri: cu oglinda, poti sa devii contorsionist, sau poate sa-ti intoarca cineva capu'; in privinta vitezei de 200, inca imi mentin afirmatia; daca vrei sa vezi, iti stau la dispozitie cind vrei, dar numai pe pariu; iti recomand ca inainte sa faci mistocareala de cineva, mai intii sa verifici ce afirmi, pentru ca s-ar putea sa te faci tu de ris;

PS: zilele trecute am vorbit intimplator cu un sofer de taxi care avea modelul asta si mi-a spus ca si el a trecut de 200
vivian99170
am un accent diesel din mai 2006.
in ce priveste viteza maxima am prins putin peste 200km/h pe autostrada soarelui. pana pe la 180 accelereaza constant, peste 180 accelereaza destul de greu.
cu cutia de viteze si eu am probleme. dar doar in treapta a doua.
in ce priveste consumul chiar duminica trecuta am fost pana la pitesti. am mers constant cu 130 km/h si a rezulatat un consum de 4.6l/100km.
in oras nu i-am facut inca consumul.
am avut probleme cu directia. se auzea un zgomot ciudat cand roteam volanu' spre stanga. cei de la service mi-au spus ca e prima masina de la hyundai cu directie electrica si ca nu le-a iesit prea bine dar ca au rezolvat problemele. oricum, mi-au schimbat nu stiu ce motor de la volan cu varianta(zic ei) imbunatatita. acum e ok.
alte probleme nu am mai avut.
per total eu sunt foarte multumit de aceasta masina.
sebastian99864
Am Accent CRDi 2007 si, desi e prima masina de genul asta - am trecut de la Matiz) sunt multumit de ea. Sa nu credeti ca nu am "calcat" si in alte masini, dar nu am mers suficient sa pot face o comparatie mai relavanta.
Accentul diesel este zgomotoasa, un fel de mic tractor.
Amortizoarele sunt un pic cam moi si directia nu foarte stabila la viteze mari.
Reprizele de acceleratie m-au incantat si la inceput si acum. Fac cu usurinta depasirile - asa cum imi doream demult.
Consumul .. in oras cam 7-7.5 dar si traficul din Bucuresti e un dezastru.
In rest, mai vedem.
:boxing:
Mircea83281
Si eu am mai citit in nu stiu ce articol, parca in evz, ca e foarte zgomotos motorul. Fratilor, ati pus vreaodata un accent diesel langa o octavia tour sau o octavie noua???
Am facut drive test cu ambele octavii, si stiu ce spun.
Si pe urma sa spuneti ca este zgomotos motorul.
Bine, pe langa un benzinar, clar se aude mai tare, poti spune si ca un tractor, dar comparativ cu un diesel mie chiar mi se pare ca se aude incet.
Numa bine.
vivian99170
daca accentul diesel este tractor atunci meganul diesel ce este? si meganul e intr-o clasa superioara.
cineva care a condus doar matiz nu este foarte indreptatit sa-si dea cu parerea despre alte masini. poate doar in comparatie cu matizul. si stim cu totii ca orice masina este mai sus ca matizul.
sandel100532
la banii astia nu-ti iei alt diesel din aceiasi clasa mai ieftin.
sebastian103145
Am omis, anterior, sa spun ca NU am nici un fel de probleme cu cutia de viteze. Merge snur !
by the way .. mi-am modificat nick-uk intre timp

QUOTE(vivian99170)
daca accentul diesel este tractor atunci meganul diesel ce este? si meganul e intr-o clasa superioara.
cineva care a condus doar matiz nu este foarte indreptatit sa-si dea cu parerea despre alte masini. poate doar in comparatie cu matizul. si stim cu totii ca orice masina este mai sus ca matizul.


Am recunoscut ca nu sunt un cunoscator, dar opinia pot sa mi-o exprim fie ca vrei fie ca nu. Probabil ca altii pot sa imi ia parerea exprimata ca atare. Pe fiecare dintre noi ne ajuta amanuntele (chiar si cele ale ne-expertilor).
ovidiu86744
Vai vivian ce tip tare tre sa fii cu asemenea comentarii :puke:
Scuzati ca am scris numele astuia cu litere mici da altele mai mici eu nu am
TM106303
haha baietii care zic ca nu accelereaza masina... pt cati cai putere are.. si-au gresit profesia. luati cele ce urmeaza de la un posesor de asa ceva.

nu e prima masina si am avut si masini de care am fost nemultumit (deci nu sufar de "a mea e mai buna"), si chiar acest accent are partile lui proaste, dar insist pe ele mai incolo.

insist pe faptul ca daca iau un posesor de masina de 100-110 cai pe benzina (e.g. clio, are are si cu 250kg in minus!, 1000 vs 1250), si il pun pe masina mea, chiar daca e neincrezator din start, in mers (cand conduce si simte masina) ramane cu gura cascata (proba facuta!). domnilor, masina accelereaza foarte bine pt clasa si puterea ei. Si face cu brio multe motoare de 1.9.


@DORU: "Performantele dinamice le-am comparat cu alte masini diesel echipate cu motoare de 110CP si am obs ca valorile de cuplu si mai ales cele pe acceleratie 0-100 si reprize sunt mai slabe. Banuiesc ca asta se datoreaza cilindreei mai mici (1.5 fata de 1.9 de ex) sau etajarii cutiei de viteze."

A, domnilor, mare grija. Uitati de 0-100 ca alea nu sunt cifre reprezentative, decat daca faceti liniute la semafor (mai ales ca accentul e o masina grea). Ce-ar fi sa ne uitam la 50-100, 80-120, 100-150, si atunci veti vedea cum sta treaba. (da, si la 100 e grea masina, dar atunci deja inertia e secundara rezistentei aerului si puterea isi spune cuvantul)

In viteza a doua masina smuceste de sub tine la 2000 de ture si trebuie sa faci eforturi sa tii pedala ff fin ca sa nu fie neconfortabil.

masina urca relativ fara efort pana la 180, iar reprizele dintr-a 3a si a 4a sunt excelente. ar merge o cutie in 6 trepte, nu 5... de asemenea, mersul in viteza de croaziera la 140 se face la 3000 rpm si este silentios comparativ cu diverse masini pe benzina din aceeasi clasa.

hint: hyundai oferta chip tuning care duce puterea la 135-137 cp, cu pastrarea garantiei de 6 ani / 120 000 km pe motor!

dezavantaje: suspensia moale si neindependenta (nu mergi tare pe drumuri proaste adica, si sta pe curbe mai putin bine decat ar putea), cauciucurile standard prea subtiri.

Concluzie: decideti voi daca va place, daca va trebuie, dar terminati cu prostiile astea ca masina "trage prost".
dmx77bole
CITAT(valentin98343 @ Feb 2 2007, 12:03 PM) *
salut. ceafa ti-o poti vedea in mai multe feluri: cu oglinda, poti sa devii contorsionist, sau poate sa-ti intoarca cineva capu'; in privinta vitezei de 200, inca imi mentin afirmatia; daca vrei sa vezi, iti stau la dispozitie cind vrei, dar numai pe pariu; iti recomand ca inainte sa faci mistocareala de cineva, mai intii sa verifici ce afirmi, pentru ca s-ar putea sa te faci tu de ris;

PS: zilele trecute am vorbit intimplator cu un sofer de taxi care avea modelul asta si mi-a spus ca si el a trecut de 200




Da foarte intersant...beep...
Sa mergi cu 200km/h denota prostie....
Eroarea de kilometraj poate fi mult mai mare..nu ai intrebat cumva portarul de la reprezentata hunday detaliile tehnice????
Nu ai mers cumva in panta????
beep
Daniumfcv
CITAT(Mircea83281 @ Feb 21 2007, 10:49 PM) *
Si eu am mai citit in nu stiu ce articol, parca in evz, ca e foarte zgomotos motorul. Fratilor, ati pus vreaodata un accent diesel langa o octavia tour sau o octavie noua???



Este normal ca Accentul impreuna cu Meganul .. tot ce tine de Renault, impreuna cu Dacia .. sa fie mult mai silentioase decat Skoda, Audi, Volkwagen .. si asta doar pentru ca incerci sa compari un diesel mai tanar si mai rafinat .. in persoana dci cu unul imbatranit .. tdi.

Pe orice masina ai compara tdi-ul este mai zgomotos decat dci-ul.


Pe de alta parte trebuie sa compari cilindree egale ! Sunt de acord ca 1.4 TDI de pe Skoda Fabia este mai zgomotos ca 1.5 CRDI de pe Accent insa nu imi poti zice tu sa pun Accentul de 1.5 langa o Skoda Octavia de care o fi ea .. cu motor de 1.9 sau 2.0

Ia pune si tu un benzinar 1.2 ( Dacia, Fiat ) .. langa 1.8 (Skoda, Honda, Mitsubishi) sa vezi ca nu e se echivaleaza decibelii.
James Kilowatt
VAG au renuntat si ei la celebrul 1.9tdi PD si l-au inlocuit cu un 1.6 CR. Comparabil deci cu hyundai, e destul de silentios.
krw80
Salut,

Am masina de firma Hyundai Accent 1.5 CRDI,110 cp,2006.Am citit diverse comentarii ale voastre si va spun ca si eu am mers cu 200 cu ea.Chiar a prins viteza asta contrar celor spuse de altii de pe aici care nu cred asta.Nu este cea mai buna masina de pe piata dar 200 a prins.Acum am cam 77.000 km cu ea si au inceput sa apara problemele.Cutia de viteze intr-adevar agata in a-2-a, trebuie sa schimb caseta de directie care costa undeva la 400 euro fara tva si fara manopera,amortizoare fata 120 euro bucata,si am un zgomot in momentul in care rotesc volanul....un huruit...cei de la Hyundai si cei de la DAB au zis ca tre schimbata coloana de volan si care costa undeva la 54 mil.A mai patit cineva aceste lucruri si daca le-ati putut rezolva cu costuri ceva mai mici si unde?
Pana sa inceapa sa " cada" chiar eram multumit de masina dar cand vezi ca s-a terminat garantia si incepe sa pice......
Astept un raspuns de la voi referitor la problema mea.
22nst
Si ce conteaza ca au inceput sa cada toate cele... doar a prins 200
James Kilowatt
Nu cred ca are legatura, pe forumul monomarca sunt unii care se plang de pb de fiabilitate desi sunt genul care le streg de praf de 3 ori pe zi... din ce am vazut acolo accent e modelul de care proprietarii se plang cel mai mult.
Si mai mult decat de masina insa se plang de dealer. Pe de alta parte acum nu mai e oficial obligatoriu sa faci intretinerea doar la garajul marcii pentru a pastra garantia (e directiva europeana, bun si bruxelles-ul asta la ceva biggrin.gif)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.