Horea78950
Sep 7 2006, 03:36 PM
Salutare!MAsina mea este un opel astra 1.7 CDTI, 80CP an 2004, si pun in ea numai motorina sprint diesel de la omv!Este buna??Voi ce parere avetzi?Sau are prea mult sulf si nu mai stiu ce care ar fi daunatori pt motor?
Astept parerile voastre.Va multumesc mult!
florin55503
Sep 7 2006, 03:55 PM
e ok. nu cred ca tre sa iti faci probleme. eu bag de la mol. cand am bagat de la luk iol spre exemplu se simte putin si dadea fum negru
Horea78950
Sep 7 2006, 04:01 PM
Pai si la mine da fum negru cand o accelerez dintr-o data, dar daca o tzin turata nu mai scoate fum negru.Ii ceva normal?Masina are numai 50.000km!Multumesc
CatalinKRK
Sep 7 2006, 04:06 PM
Pai nu le-ai vazut pe strada? Parca sunt niste tractoare. Nici eu nu am observat pana deunazi cand m-am decis sa-mi iau masina asta (care din intamplare era diesel, pentru ca nu pornisem neaparat chitit pe diesel). Toate scot fum (sau aproape toate, astea uzuale VW, Ford, Opel sigur), chiar ma gandeam la sa pun un topic despre care e explicatia stiintifica a fumului dar mi-am uitat. Pana acum.
LE: Si ca sa fiu ontopic Sprint diesel pun si eu. Si cand aveam pe benzina tot omv puneam; da orice fel de motorina ar fi (Petrom, Lukoil, OMV, MOL) cred ca gasesti oameni care sa le prefere... Cred ca mai intervine si de la ce statie bagi, ca statiile astea or fi ele cu nume cunoscute da sunt operate de no-name-uri (cel putin MOL si OMV).
Geroge73919
Sep 7 2006, 04:13 PM
Am vazut BMW 320 serie noua care scotea fum negru la greu , ce e drept era in blana, sa scoata fum am vazut si Renalut Clio si Solenza diesel, Passatu' vechi ... nu ai ce sa ii faci asta e , e un diesel nu le poti avea pe tote adica si consum bun si cuplu si durabilitate in timp ...
In rest despre motorina si eu folosesc OMV Sprint Diesel, Mol Evodiesel, lukoil mai rar, Petrom o sa incep sa bag ca au ieftinit-o
florin55503
Sep 7 2006, 04:31 PM
nu ati inteles. fum e normal sa dea e motorina nearsa mai ales cand o accelerezi pana se egalizeaza motorul tu turbina. apoi nu mai da. dar dadea mai mult decat de obicei. daca mergi in sptele unui passat nou parca e tractor
Baby Blues
Sep 9 2006, 09:35 AM
Incercati sa bagati de la Rompetrol. o sa vedeti diferenta. Consumul e mai mic si fum mie nu-mi prea scoate cu motorina de la ei. Despre fum s-a mai vb. Daca nu vreti fum mergeti cativa km la drum lung si forjati putin. S-au pe loc, accelerati masina la peste 4500-5000 ture. o sa vedeti diferenta dupa.
Stelian86478
Sep 26 2006, 08:35 PM
Am o masina ca a ta. Cred ca totusi CDTI-UL e mai pretențios la motorină. Dupa multe teste am stabilit calitatea motorinei: OMV si apoi, ROMPETROL. Cu orice alt tip de motorină îmi fac zgomot mai mare injectoarele și-mi iese fum negru mai mult.
Alex-F1
Sep 27 2006, 08:23 AM
QUOTE(CatalinKRK)
Cred ca mai intervine si de la ce statie bagi, ca statiile astea or fi ele cu nume cunoscute da sunt operate de no-name-uri (cel putin MOL si OMV).
Poti sa fii putin mai explicit? Cum adica "operate de no-name-uri"??? Ca nu pricep... :scratchchin:
CatalinKRK
Sep 27 2006, 09:30 PM
Adica investitia si benzina/motorina este a companiei petroliere insa angajatii si celelalte produse care se vand acolo sunt ale societatii care opereaza statia respectiva. Compania petroliera incaseaza chirie plus comisoin vanzari de la aceste societati. Nu stiu daca la toate este la fel (la Petrom nu cred).
eddie
Sep 28 2006, 08:33 PM
Eu pun de la OMV numai Sprint Diesel,e foarte buna.
claudiu81719
Sep 28 2006, 09:10 PM
Sprint diesel este buna ,in sensul ca are motorul mai multa putere ,dar dauneaza pompei de injectie.Pompa de injectie isi face ungerea tot cu motorina.Daca masina are euro 3 ,spre exemplu ,e recomandat sa se foloseasca motorina euro 3. Alta motorina superioara ,daneaza pompei de injectie,aceasta nu-si mai face ungerea cum trebuie.
Baby Blues
Sep 29 2006, 11:54 AM
Eu bag Euro 3 de la Rompetrol. Are parca si ceva euro 4 parca. dar eu bag numAI EURO 3. aZI I-AM FACUT TESTULla 4000-4500 ture . Nici un pic de fum.De asemenea l-am pus pe un prieten sa mearga cu masina in spate si am forjat-o pe a mea. Spre bucuria mea profunda, nu a scos gram de fum. Zilnic ii dau cate-o forja mica.
Geroge73919
Sep 29 2006, 12:07 PM
QUOTE(stefan_adrian)
aZI I-AM FACUT TESTULla 4000-4500 ture . Nici un pic de fum.De asemenea l-am pus pe un prieten sa mearga cu masina in spate si am forjat-o pe a mea. Spre bucuria mea profunda, nu a scos gram de fum. Zilnic ii dau cate-o forja mica.
Off topic
Asa te vreau
4500 de ture cu viteza a 5
ca altfel nu se ia in considerare drept forja
On topic am tecut pe langa o statie Lukoil si ce sa vezi motorina la 33100 super ieftina, dar am inteles ca sunt mai "sulfurosi" carburantii de la lukoil, ar fi bine pentru pompa de injectie dar mai putin bine pentru catalizator, :ban: motorina euro 3 am cautat dar nu se mai gaseste nici la Petrom , iar Rompetrol nu am in zona , mai stiti si alte firme care vand euro3 ?
Horea78950
Sep 29 2006, 01:27 PM
Masina mea este cu euro 4, iar motorina sprint diesel am inteles ca este tot euro 4.Deci este buna nu?Dar ma intreb oare la iarna nu o sa inghete?sau trebuie bagat ceva aditiv in motorina cand is frigurile alea mari?Va multumesc de raspunsuri.
Geroge73919
Sep 29 2006, 03:45 PM
NU la iarna e aditivata de ei si o sa se cheme Alpin Diesel sau Top Nordic Diesel ... rezista pana la - 30 de grade
Baby Blues
Sep 30 2006, 10:56 PM
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.