Pierderea apei poate aparea fie din cauza unui por la circuitul de racire(neetanseitati), fie din cauza garniturii de chiuloasa(caz in care apare de regula si fierberea in circuit).Verifica uleiul sa nu spumeze, sa fie la nivel si uita-te si pe capacul de la culbutori daca uleiul este curat sau formeaza o spuma maronie-gri(similara celei aparute iarna din cauza condensului - daca ai avut Dacie cam stii despre ce-i vorba).
Totusi cantitatea completata nu pare sa fie mare dar nici neglijabila. Vezi daca apar pierderi in continuare, dar intii introdu in instalatie un lichid de inchiderea porilor(se gaseste la benzinarii, fereste-te de solutiile solide de etansare) . In principiu evaporarea este exclusa indiferent de temperatura circuitul fiind inchis.
Referitor la curea pot fi de asemenea mai multe cauze. Uneori patineaza asa ca vezi daca nu s-a slabit.Se mai intimpla cind ajunge apa pe curea dar atunci apare un fluierat/suierat puternic si nu unul fin. Verifica daca sigur este cureaua de la alternator sau pot fi chiar rulmentii de la alternator sau pompa de apa.Un fluierat mai apare si cind se duce puntea (ori o dioda) de la alternator.
PS: Da de fiert nu-ti fierbe apa Florine???????????