Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rolul debitmetru aer
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
dan86215
La VW Golf 4-ce rol are DEBITMETRU AER?,iar pentru inlocuirea lui este nevoie numai de senzor sau senzorul cu tot cu carcasa?
ionut83652
QUOTE(dan86215)
La VW Golf 4-ce rol are DEBITMETRU AER?,iar pentru inlocuirea lui este nevoie numai de senzor sau senzorul cu tot cu carcasa?


ca sa iti dai sema ce face debitmetrul ia o teva cu un robinet la capat si incerca sa reespiri cu robinetul inchis apoi la capatul alalat al tevii pune un compresor si baga aer cu presiune si vezi daca poti respira
si intradevar nu e nevoie de carcasa doar sonda daca se gaseste
fara debitmetru amestecul aer combustibil e facut aleator masina nu trage si consma mai mult oricum e destul de scump debitmetrul deci mai mara grija la filtrul de aer schimbal mai des ca faci economie cu filtru si acuma dai 10-15 miloane pe debitmetru
Cristi2
un debitmetru Bosch e in jur de 5 milioane, iar unul Pierburg mai ieftin.
ionut83652
QUOTE(Cristi2)
un debitmetru Bosch e in jur de 5 milioane, iar unul Pierburg mai ieftin.



atata o costa desi stiam ca au niste preturi astronomice
Lucian72846
QUOTE(ionut83652)
QUOTE(dan86215)
La VW Golf 4-ce rol are DEBITMETRU AER?,iar pentru inlocuirea lui este nevoie numai de senzor sau senzorul cu tot cu carcasa?


ca sa iti dai sema ce face debitmetrul ia o teva cu un robinet la capat si incerca sa reespiri cu robinetul inchis apoi la capatul alalat al tevii pune un compresor si baga aer cu presiune si vezi daca poti respira
si intradevar nu e nevoie de carcasa doar sonda daca se gaseste
fara debitmetru amestecul aer combustibil e facut aleator masina nu trage si consma mai mult oricum e destul de scump debitmetrul deci mai mara grija la filtrul de aer schimbal mai des ca faci economie cu filtru si acuma dai 10-15 miloane pe debitmetru


Sincer , eu nu am inteles din aceasta explicatie , ce rol are debitmetrul de aer !
ionut83652
QUOTE(Lucian72846)
QUOTE(ionut83652)
QUOTE(dan86215)
La VW Golf 4-ce rol are DEBITMETRU AER?,iar pentru inlocuirea lui este nevoie numai de senzor sau senzorul cu tot cu carcasa?


ca sa iti dai sema ce face debitmetrul ia o teva cu un robinet la capat si incerca sa reespiri cu robinetul inchis apoi la capatul alalat al tevii pune un compresor si baga aer cu presiune si vezi daca poti respira
si intradevar nu e nevoie de carcasa doar sonda daca se gaseste
fara debitmetru amestecul aer combustibil e facut aleator masina nu trage si consma mai mult oricum e destul de scump debitmetrul deci mai mara grija la filtrul de aer schimbal mai des ca faci economie cu filtru si acuma dai 10-15 miloane pe debitmetru


Sincer , eu nu am inteles din aceasta explicatie , ce rol are debitmetrul de aer !



mai pe romaneste pentru tine luciane:daca unui foc nu dai destul aer(mai mult sau mai putin) nu arde cum trebuie cam asta se intampla si la motor daca amestecul de are conbustibil nu e cel optim nu optii performatele normale la acel motor
CatalinKRK
Debitmetru e diferit de sonda lamda? Ca din cate am mai citit parca ar avea aceleasi scop...
Lucian72846
QUOTE(ionut83652)
QUOTE(Lucian72846)
QUOTE(ionut83652)
QUOTE(dan86215)
La VW Golf 4-ce rol are DEBITMETRU AER?,iar pentru inlocuirea lui este nevoie numai de senzor sau senzorul cu tot cu carcasa?


ca sa iti dai sema ce face debitmetrul ia o teva cu un robinet la capat si incerca sa reespiri cu robinetul inchis apoi la capatul alalat al tevii pune un compresor si baga aer cu presiune si vezi daca poti respira
si intradevar nu e nevoie de carcasa doar sonda daca se gaseste
fara debitmetru amestecul aer combustibil e facut aleator masina nu trage si consma mai mult oricum e destul de scump debitmetrul deci mai mara grija la filtrul de aer schimbal mai des ca faci economie cu filtru si acuma dai 10-15 miloane pe debitmetru


Sincer , eu nu am inteles din aceasta explicatie , ce rol are debitmetrul de aer !



mai pe romaneste pentru tine luciane:daca unui foc nu dai destul aer(mai mult sau mai putin) nu arde cum trebuie cam asta se intampla si la motor daca amestecul de are conbustibil nu e cel optim nu optii performatele normale la acel motor



daca poti fi mai explicit , nu inteleg cu robinetii si respiratia !
ionut83652
QUOTE(Lucian72846)
QUOTE(ionut83652)
QUOTE(Lucian72846)
QUOTE(ionut83652)
QUOTE(dan86215)
La VW Golf 4-ce rol are DEBITMETRU AER?,iar pentru inlocuirea lui este nevoie numai de senzor sau senzorul cu tot cu carcasa?


ca sa iti dai sema ce face debitmetrul ia o teva cu un robinet la capat si incerca sa reespiri cu robinetul inchis apoi la capatul alalat al tevii pune un compresor si baga aer cu presiune si vezi daca poti respira
si intradevar nu e nevoie de carcasa doar sonda daca se gaseste
fara debitmetru amestecul aer combustibil e facut aleator masina nu trage si consma mai mult oricum e destul de scump debitmetrul deci mai mara grija la filtrul de aer schimbal mai des ca faci economie cu filtru si acuma dai 10-15 miloane pe debitmetru


Sincer , eu nu am inteles din aceasta explicatie , ce rol are debitmetrul de aer !



mai pe romaneste pentru tine luciane:daca unui foc nu dai destul aer(mai mult sau mai putin) nu arde cum trebuie cam asta se intampla si la motor daca amestecul de are conbustibil nu e cel optim nu optii performatele normale la acel motor



daca poti fi mai explicit , nu inteleg cu robinetii si respiratia !


bai luciane incearca sa respiri intro cutie si dupa aia incearca sa respiri prin aceiasi cutie dar fai si o gaura prin care sa intre aer si vezi prin care respiri mai bine !
daca nici acuma nu mai intelegi ori esti greu de cap ori prea infumurat!!!!
Lucian72846
QUOTE(ionut83652)
QUOTE(Lucian72846)
QUOTE(ionut83652)
QUOTE(Lucian72846)
QUOTE(ionut83652)
QUOTE(dan86215)
La VW Golf 4-ce rol are DEBITMETRU AER?,iar pentru inlocuirea lui este nevoie numai de senzor sau senzorul cu tot cu carcasa?


ca sa iti dai sema ce face debitmetrul ia o teva cu un robinet la capat si incerca sa reespiri cu robinetul inchis apoi la capatul alalat al tevii pune un compresor si baga aer cu presiune si vezi daca poti respira
si intradevar nu e nevoie de carcasa doar sonda daca se gaseste
fara debitmetru amestecul aer combustibil e facut aleator masina nu trage si consma mai mult oricum e destul de scump debitmetrul deci mai mara grija la filtrul de aer schimbal mai des ca faci economie cu filtru si acuma dai 10-15 miloane pe debitmetru


Sincer , eu nu am inteles din aceasta explicatie , ce rol are debitmetrul de aer !



mai pe romaneste pentru tine luciane:daca unui foc nu dai destul aer(mai mult sau mai putin) nu arde cum trebuie cam asta se intampla si la motor daca amestecul de are conbustibil nu e cel optim nu optii performatele normale la acel motor



daca poti fi mai explicit , nu inteleg cu robinetii si respiratia !


bai luciane incearca sa respiri intro cutie si dupa aia incearca sa respiri prin aceiasi cutie dar fai si o gaura prin care sa intre aer si vezi prin care respiri mai bine !
daca nici acuma nu mai intelegi ori esti greu de cap ori prea infumurat!!!!


Ok , Ionut , cum zici tu ! Este mai important sa inteleaga altii , eu ...........
ionut83652
raspuns la obiect:nu se face amestecul aer combustibil in parametri normali masina consuma mai mult si nu prea are forta!
TDiFan
Debitmetrul are rolul de a masura cantitatea de aer intra in motor. Acesta furnizeaza aceasta informatie ECU (calculatorului masinii) si face amestecul pe baza acestei valori. Daca debitmetrul nu functioneaza normal, ECU i-a valoare presetata din fabrica aprox 500mg(nu stiu sigur exact) si face amestecul pe baza acestei valori. La o viteza de 120-140km/h cantitatea de aer necesara nu este furnizata si de aceea apare acea plafonare.
Cristi2
sa nu uitam faptul ca arderea intr-un motor diesel nu e strict stoechiometrica ca la benzina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.