Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Motor varza?
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Tartza86175
Sunt de o luna posesor al unui Ford Focus Break,101 cp,benzina,1.6 l.Am o intrebare?De ce nu sta in panta mashina,bagata in viteza?E aiurea compresia?Dak e aiurea compresia,atunci nu ar trebui sa traga mashina.Recent,am facut niste drumuri cu un Opel Astra cu 116 CP, de 1.6 l.E de 5 luni scos din fabrik,si motorul trage exact ca al meu.Am uitat sa precizez k Focus-ul e second cu 100.000 de km.Acceleratia iti face treaba,trage f bine motorul,doar ca m-a cam "speriat" faptul ca nu era franata mashina in panta.
Lamuriti-ma.
Va multumesc
Mariustom
Salutare :wave:
Dacă băgată în treaptă de viteză invers față de sensul pantei, nu ține, atunci să-ți faci probleme. Chiar dacă o bagi într-a I-a? Chiar și atunci scapă?
Florin50070
poate discul de ambreiaj daca e uzat ?
Marius43590
no offence, dar

* exista si frana de mana.
* exista si obiceiul de a "infinge" masina in bordura daca esti in panta/rampa.
Mariustom
La fel, no offence Marius, dar problema cu care se confruntă cel ce a deschis topicul NU se referă la parcarea mașinii în pantă/rampă, ci faptul că mașina nu stă în pantă, probabil datorită compresiei slabe.
Deci, haideți să găsim soluții la problemă, nu pe lângă problemă!
E clar că, dacă l-ar fi interesat imobilizarea mașinii, găsea și una din soluțiile propuse de tine. Doar că îl interesează STAREA compresiei motorului !
booneK9
Nu cred ca are de-a face cu compresia, dar nu ma pricep atat de bine incat sa dau argumente pertinente.
Off topic: bine ca nu ti se propune sa cari dupa tine o bordura s-o pui la roata, desi e o idee... biggrin.gif
stefan44002
Ca sa fii sigur, du-te sa faci un test de compresie. La motoarele pe benzina, compresia scazuta nu duce la scaderea puterii.
Marius43590
QUOTE(booneK9)
Nu cred ca are de-a face cu compresia, dar nu ma pricep atat de bine incat sa dau argumente pertinente.
Off topic: bine ca nu ti se propune sa cari dupa tine o bordura s-o pui la roata, desi e o idee... biggrin.gif



Exista "pana de lemn" care e mult mai usoara decat o bordura. Si poti cara 4.

Na ca am propus si o varianta de "bordura" ! :angel:

Si cu toate astea, consulta un service autorizat. O problema minora din punctul de vedere al utilizatorului, poate ascunde defectiuni majore.
Tartza86175
multumesc pt raspunsuri,dar inca nu am gasit adevarata problema...daca este vreuna.Am fost la un amic mecanic,care are un Mondeo din 2001,si mi-a zis sa nu-mi fac probleme,pt k motoarele la masinile astea straine,nu-s ca la Dacie,la care bagi in treapta I si sta masina si pe verticala biggrin.gif .A mai zis de asemenea ca daca tot vreau sa ma conving,sa merg la un test de compresie.La RAR,am intrebat,si au zis ca mashina e intr-o stare f buna,sa nu-mi fac griji.Nu stiu ce sa mai cred,dar pana la urma,cred ca o sa o bag umpic pa teste.

Va multumesc si daca mai aveti sugestii,le astept.
Skywalker
Daca nu sta in panta/rampa cu cutia cuplata e numai din ambreiaj valabil la cutiile manuale, la cele automate pe pune levierul in pozitia P se trage frana de mana si gata.
Mariustom
@ "Skywalker": dacă problema ar fi ambreiajul, atunci motorul/mașina n-ar putea avea accelerație și nu i-ar trage motorul, așa cum zice în primul post. Și mașina are vreo 100.000 km ( poate reali ? )
Un ambreiaj dus este mult mai evident decât o compresie mică, lucru evident când urci o pantă, ambreiajul patinând.
Și acum, fie vorba între noi, dacă îți patinează ambreiajul în staționare (!) în pantă/rampă, atunci cum (pălăria mea) mai urci ?

LE: Bine ai revenit printre noi "Skywalker"
Skywalker
Ca si rezumat, defectele pot fi:
1. ambreiajul defect
2. compresie scazuta

Am citit ce am scris mai sus, cam asa e cum zici dar cine stie?!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.