Tartza86175
Sep 3 2006, 04:21 PM
Sunt de o luna posesor al unui Ford Focus Break,101 cp,benzina,1.6 l.Am o intrebare?De ce nu sta in panta mashina,bagata in viteza?E aiurea compresia?Dak e aiurea compresia,atunci nu ar trebui sa traga mashina.Recent,am facut niste drumuri cu un Opel Astra cu 116 CP, de 1.6 l.E de 5 luni scos din fabrik,si motorul trage exact ca al meu.Am uitat sa precizez k Focus-ul e second cu 100.000 de km.Acceleratia iti face treaba,trage f bine motorul,doar ca m-a cam "speriat" faptul ca nu era franata mashina in panta.
Lamuriti-ma.
Va multumesc
Mariustom
Sep 3 2006, 08:12 PM
Salutare :wave:
Dacă băgată în treaptă de viteză invers față de sensul pantei, nu ține, atunci să-ți faci probleme. Chiar dacă o bagi într-a I-a? Chiar și atunci scapă?
Florin50070
Sep 3 2006, 08:51 PM
poate discul de ambreiaj daca e uzat ?
Marius43590
Sep 4 2006, 08:44 AM
no offence, dar
* exista si frana de mana.
* exista si obiceiul de a "infinge" masina in bordura daca esti in panta/rampa.
Mariustom
Sep 4 2006, 06:20 PM
La fel, no offence Marius, dar problema cu care se confruntă cel ce a deschis topicul NU se referă la parcarea mașinii în pantă/rampă, ci faptul că mașina nu stă în pantă, probabil datorită compresiei slabe.
Deci, haideți să găsim soluții la problemă, nu pe lângă problemă!
E clar că, dacă l-ar fi interesat imobilizarea mașinii, găsea și una din soluțiile propuse de tine. Doar că îl interesează STAREA compresiei motorului !
booneK9
Sep 5 2006, 08:49 AM
Nu cred ca are de-a face cu compresia, dar nu ma pricep atat de bine incat sa dau argumente pertinente.
Off topic: bine ca nu ti se propune sa cari dupa tine o bordura s-o pui la roata, desi e o idee...
stefan44002
Sep 5 2006, 09:19 AM
Ca sa fii sigur, du-te sa faci un test de compresie. La motoarele pe benzina, compresia scazuta nu duce la scaderea puterii.
Marius43590
Sep 5 2006, 09:39 AM
QUOTE(booneK9)
Nu cred ca are de-a face cu compresia, dar nu ma pricep atat de bine incat sa dau argumente pertinente.
Off topic: bine ca nu ti se propune sa cari dupa tine o bordura s-o pui la roata, desi e o idee...
Exista "pana de lemn" care e mult mai usoara decat o bordura. Si poti cara 4.
Na ca am propus si o varianta de "bordura" ! :angel:
Si cu toate astea, consulta un service autorizat. O problema minora din punctul de vedere al utilizatorului, poate ascunde defectiuni majore.
Tartza86175
Sep 6 2006, 10:48 AM
multumesc pt raspunsuri,dar inca nu am gasit adevarata problema...daca este vreuna.Am fost la un amic mecanic,care are un Mondeo din 2001,si mi-a zis sa nu-mi fac probleme,pt k motoarele la masinile astea straine,nu-s ca la Dacie,la care bagi in treapta I si sta masina si pe verticala
.A mai zis de asemenea ca daca tot vreau sa ma conving,sa merg la un test de compresie.La RAR,am intrebat,si au zis ca mashina e intr-o stare f buna,sa nu-mi fac griji.Nu stiu ce sa mai cred,dar pana la urma,cred ca o sa o bag umpic pa teste.
Va multumesc si daca mai aveti sugestii,le astept.
Skywalker
Sep 7 2006, 06:00 AM
Daca nu sta in panta/rampa cu cutia cuplata e numai din ambreiaj valabil la cutiile manuale, la cele automate pe pune levierul in pozitia P se trage frana de mana si gata.
Mariustom
Sep 7 2006, 09:46 AM
@ "Skywalker": dacă problema ar fi ambreiajul, atunci motorul/mașina n-ar putea avea accelerație și nu i-ar trage motorul, așa cum zice în primul post. Și mașina are vreo 100.000 km ( poate reali ? )
Un ambreiaj dus este mult mai evident decât o compresie mică, lucru evident când urci o pantă, ambreiajul patinând.
Și acum, fie vorba între noi, dacă îți patinează ambreiajul în staționare (!) în pantă/rampă, atunci cum (pălăria mea) mai urci ?
LE: Bine ai revenit printre noi "Skywalker"
Skywalker
Sep 7 2006, 02:33 PM
Ca si rezumat, defectele pot fi:
1. ambreiajul defect
2. compresie scazuta
Am citit ce am scris mai sus, cam asa e cum zici dar cine stie?!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.