Help - Search - Members - Calendar
Full Version: euro ncap vs ncap
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chevrolet
octavian67510
..ce parere aveti ca noul aveo a primit 1,5 stele la impactul frontal..la testele euro ncap?.. asta tinand cont ca vechiul kalos avea punctaj maxim?..
florin55503
in sua s=a comportatmult mai bine. si accord a luat punctaj destul de mic la testele europe iar la cele americane punctajul maxim. deci nu stiu cat de concludente sunt pana la urma si daca nu sunt mai mult strategii de marketin. Renault a beneficiat din plin de testele astea facand masinile special pentru impactul care are loc in cadrul lor si si-au sporit astfel vanzarile
Marius30562
E in mod sigur o si o tona de marketing in testele EuroNcap.
Dar, pe de alta parte, ceva-ceva o fi totusi in neregula la noul Aveo, dat fiind faptul ca vechiul Kalos (actualul Aveo in 3/5 usi) a obtiunut 3 stele la acelasi test.
Desi, si in acest caz am cateva observatii - una dintre ele fiind cea referitoare la depunctarea Kalos-ului pentru lipsa avertizor centura ceea ce nu-i tocmai asa - la mine se aprinde si martorul luminos in bord si tiuie si porcaria aia de avertizare de ma zgarie pe creieri.
James Kilowatt
Uite, aici e o discutie mai generala pro si contra NCAP
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=8665&start=0
octavian67510
k...e interesanta discutia...sper sa o citesc repede pe toata...sunt in concediu....
...totusi..nu prea stiu nimik...de testele facute de americani la aveo...ce au facut ei e pe celalalt model ..kalos-ul de la noi..se vede in poze dupa semnalizatoarele alea lunguiete...chiar sunt curios..daca americanii au testat masina asta..noul aveo...sau daca e programata curand vreun nou test european..ca auzisem ca vor sa refaca testul...si de cand baga ranforsari pe masina?... arigato.gif
octavian67510
..la ce te refereai cand ziceai ca "aveo e un exemplu scandalos..sau o exeptie..scandaloasa"???
James Kilowatt
Ii dadeam replica lui Iulian care spunea

1) rezultatele testelor NCAP se suprapun destul de bine pe cele ale IIHS care foloseste un protocol f. asemanator. deci ciocnirile sunt reproductibile in testare independenta separata. asta e un punct pozitiv.

Aveo e un exemplu in care rezultatele sunt FOARTE diferite la americani si la europeni. E totusi posibil sa ma fi inselat si eu, daca Aveo testat de americani e de fapt kalosul european.

Pe topicul ala mi-am expus dubiile legate de ecuatia stele NCAP = siguranta, prin faptul ca un singur crashtest nu poate caracteriza complet o masina.
Insa in ultimul mesaj, cel cu Kalos, deja am senzatia ca e vorba de incompetenta.

La Aveo, desi mi se pare nasol cum arata stalpii dupa impact, cred totusi ca remarca "la un impact mai puternic ar fi cedat" e tendentioasa si cam neprofesionista. "La un impact mai puternic" ar fi cedat si un tanc Abrams. Depinde doar de cat de puternic e impactul...
octavian67510
..ok..cred ca discutiile astea sunt bune..
..mi-a venit masina...am intrat in ea...am facut rca-ul...maine sunt gata numerele..ciudat e ca la alte masini noi..ex fiat albea..pe forum discuta ca rodajul e facut..mie dealerul mi-a zis ca 1500 de km e bine s-o las moale..sa nu depasesc 80kmh...o fi corect..sau o fac din automatism...si zic asa pt toate..?
:argue:
James Kilowatt
Nu cred ca are la ce sa strice rodajul.
Dupa ce-l termini, fa un reset de ECM + Idle lear smile.gif Adica, deconectezi bateria cateva minute, apoi faci asta
Whenever the battery cables, the engine control module (ECM), or the ECM fuse is disconnected or replaced, the following idle learn procedure must be performed:

Turn the ignition ON for 5 seconds.
Turn the ignition OFF for 5 seconds.
Start the engine in park/neutral.
Allow the engine to run until the engine coolant is above 185° F (85°C ).
Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped.
Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped.
If the vehicle is equipped with an automatic transaxle, apply the parking brake. While pressing the brake pedal, place the transaxle in D (drive).
Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped.
Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped.
Turn the ignition OFF. The idle learn procedure is complete.

Si apoi incep sa mergi normal, mai turat si nu ca in rodaj wink.gif
filipescu82758
salut
am mai discutat cu Octavian despre stelele euroncap, IIS, NHTSA...
se poate citi anumite observatii despre acest subiect pe forumul de la
FIAT;

pe scurt:
- modelul aveo pentru piata europeana difera fata de cel pentru piata americana;
- dupa ce a luat 1,5 stele la euroncap Chevrolet a facut modificari la structura masinii pentru piata europeana;
James Kilowatt
Trebuie sa retesteze atunci masina si sa faca o campanie publicitara serioasa ca sa se afle smile.gif

Insa asta tot n-are nimic de-a face cu profesionalismul si obiectivismul celor de la NCAP. Argumentele din discutia asta
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=8665&start=60
raman in picioare...
filipescu82758
te rog sa te uiti pe www.euroncap.ro cate masini modele de masini sunt retestate... biggrin.gif

ca sa faci un set de teste te costa foarte mult; ele nu sunt platite de producatorul masinii; masina este cumparata, iar cel ce o fabrica nici nu stie ca va fi pentru testare... :bash:

arigato.gif
James Kilowatt
Au sponsori babani..... scrie tot pe site cine sunt. wink.gif
Ideea cu cumpararea unei masini fara sa stie producatorul nu e rea deloc.
Insa tot raman pete intunecate in review-urile lor. Din pacate insa au devenit atat de notorii incat nu cred sa apara altii mai profesionisti.......
James Kilowatt
check this up
http://www.safercar.gov/NCAP/Cars/4077.html

Sunt curios daca si NCAP il vor retesta.

Si mi-ar placea sa vad si la NCAP un test atat de transparent, in care sa spuna exact ce valori au masurat.
octavian67510
..smile.gif..de cand asteptai asta....smile.gif..
octavian67510
..merci...
James Kilowatt
Intotdeauna doua opinii sunt mai bune decat una... aveam motive de suspiciune legata de profesionalismul celor de la NCAP pe care le-am explicat in detaliu pe alt topic.
octavian67510
..si io aveam din moment ce m-am decis sa iau masina asta....aveo..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.