Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Prima Dacie de 10.000 de Euro!!!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Marius84962
Astazi , 29.08.2006 la reactualizarea saptamanala a preturilor,Dacia a majorat preturile la Logan , astfel incat Logan 1,5 DCI Ambition a ajuns la fix 10.000 de Euro.

http://www.dacia.ro/cum-cumpar/preturi

Fara nici o jena ,dupa campania inceputa in luna martie a.c. de majorare a preturilor la Daciile utilitare(cu pana la 550 de Euro) acum a inceput a doua campanie de marirea a preturilor la Logan.Bineinteles ca fara a se face vreo imbunatatire!
A,nu! gresesc! In detrimentul calitatii!!!
Sebastian39516
Nu ma deranjeaza prea tare, pot s-o faca si 100000E...La 10k E sigur gasesti o masina mai decenta, ca doar curg promotiile...Abia astept sa scada taxele, daca or sa scada pana la urma, la masinile japoneze ca poate o sa ma lipesc si eu de una biggrin.gif
Marius84962
Este vorba de principiu si de respect fata de consumator!
Astfel masina de 5.000 de Euro a ajuns 10.000 de Euro.
guerilla
pai e in continuare 5.000 EUR x 2 biggrin.gif laugh.gif
Sebastian39516
QUOTE(Marius84962)
Este vorba de principiu si de respect fata de consumator!
Astfel masina de 5.000 de Euro a ajuns 10.000 de Euro.


Cand o sa gasesti respect fata de consumatori in Romanica sa-mi dai si mie un PM...

Hai sa-ti zic eu cum e cu respectul fata de client la noi:
"Saru' mana! Poftiti, poftiti, va vindem cel mai bun rahat cu perje din lume, e beton, tine si la transpiratie, si la tavaleala, costuri mici alea alea, lugu lugu..." si apoi esti prostit. Cumperi masina de tuns cainii si apoi te duci fericit acasa. Cand se strica te intorci la baietii amabili altadata si pleci zambind cu cateva suturi in fund...
Aurel - Mircia84816
Intelegeam s-o faca de 10000 Eur (chiar si un pic mai mult) daca puneau pe ea motorul 1.5dCi de 80CP. Atunci ar fi iesit cu obrazu' nescuipat, ba mai cresteau si vanzarile. Oricum, astia da la Dacia gandesc incet si prost si se misca la fel. Puteau sa mai introduca si niste dotari optionale, ca si aici e o saracie fata de alte marci si modele.
TLS-09
Na , sa vad ce mai zic "fratii de forum" care ,atunci cind te legai cit de cit de Logan, ziceau invariabil:"Pai ce vrei la banii astia ?".Asta atunci cind era 5000 E. Acuma?
Eduard RO
QUOTE
Asta atunci cind era 5000 E. Acuma?

Zi si mie cand a fost 5000 de euro? blink.gif
Cipp
Acum e tot 5000! Diferenta pana la 10.000 consta in dotari! :bandit:
TLS-09
QUOTE(Eduard RO)
QUOTE
Asta atunci cind era 5000 E. Acuma?

Zi si mie cand a fost 5000 de euro? blink.gif



Da chiar cum zici, nu a fost 5000 nici macar o zi!
Cipp
O fi fost fara TVA! Ca toate preturile in romanica, de parca TVA-ul il plateste soacra!
Marius84962
problema este foarte simpla!
Apare Loganul break , nu!?
Pretul trebuie sa fie cel putin cu 700-800 de Euro mai mare decat pentru varianta similara berlina.Plus ca diferenta la Renault intre motorul de 70 CP (la 1,5 DCI si nu 65 ca la Logan) si mult trambitatul DCI de 85 CP este de 700 Euro.
Plus nesimtirea romano-franceza-pitesteana de a face preturile,ne va sugera sa cumparam modelele renault facute in Turcia sau Slovenia.NU?
Asta pentru cei care vor mai fi interesati!
Cipp
Ne-ai lamurit.... cangi biggrin.gif
beiu56941
Eventual dacia de 10.000 de euro ar fi cumprata de cineva cu prea mult patriostism in suflet :bandit: .
La banii astia un golf . o astra ar fi mult mai bune chiar daca un an sau doi....dar. spuneti si voi singuri in gand VW Dacia.
sanatate
laur6
daca nu cumpara ford-ul uzinele de la craiova ca sa existe oaresce concurenta pe piata interna, ne-o furam rau de tot de la carnatii astia de la renault. deja am furat-o, dar asa, mai pe la spate cand eram aplecati dupa o suta de lei si am crezut ca ne-a tras curentu'
ncristi
Voi chiar nu realizati ca daca renault nu lua uzina de la mioveni acolo era un nou campu lung...un dezastru umanitar. Cand ati trecut ultima data pe la camapu lung sa vedeti ce este acolo?
Ati fi preferat ca la pitesti sa fie o ruina in loc sa vina renault?

Am vorbit cu cineva care locuieste in mioveni si mi-a explicat ce era acolo inainte sa vina francezii. Ce ati fi vrut sa se intample?

Voi care blamati ce a fcaut renault la Pitesti dati solutii...ce ati fi facut daca erati in locul reanult ? ati fi inceput productia de vel satis la 5000E?...chiar nu va ganditi ca puteau alege oricare alta tara si sa ne lase cu ochii in soare?

Inconstienta...in tara asta chiar totul gtrebuie sa se faca cu forta.

Toata lumea pe tot internetul vorbeste de renault-pitesti ca si cum francezii ar fi venit sa ne distruga nenorocita aia de miorita care behaie necontenit de ani de zile in capul poporului asta...

Treaba la pitesti merge si asta personal pe mine ma bucura f tare.

Chiar nu realizatai ca noi avem nevoie de ei nu ei de noi?..indiferent daca este renault, ford sau oricine altcineva...
RUE
macar daca le faceau euro 4 de banii astia... sau orice imbunatatirel adusa la fiecare versiune.
TLS-09
Nu cred ca face bine la"nervii capului" sa te enervezi!
Care-i problema de fapt? Nu se mai pot exprima opinii critice pe forum? Sintem la Cintarea Romaniei sau chiar la Cintarea Loganului de trebuie sa vedem doar partile bune(daca exista). Cum te-ai simti pe un forum cu mii de posturi laudind si ridicind in slavi Dacia Logan. Ai sta mult pe el. L-ai accesa in fiecare zi?
Sa fim seriosi ca nu-s francezii salvatorii natiei si nici daca prelua alt concern Dacia Pitesti nu era un dezastru.
Vad ca nu zici nimic despre facilitatile pe care le-au cerut francezii ca sa preia uzinele.
De ce nu au sarit si in sprijinul amaritilor pe care i-a prins revolutia cu avansul dat pentru Dacie? Si-au bagat capul in nisip precum strutul si acuma e problema Statului Roman.
Gindeste-te ca au facut-o (cumpararea uzinei)din cauza unui calcul economic. S-au gindit si la mina de lucru ieftina, si la infrastructura uzinei care era "de gata" . S-au gindit cam cit ar trebui sa investeasca pentru a face o fabrica del a zero.
Pina una alta sa nu le plingem de mila si nici sa nu-i ridicam in slavi.
Eu vad si partea buna a lucrurilor, locuri de munca in zona, impozite la stat etc. Dar asata nu ma face sa-mi pierd luciditatea si sa afirm ca exista inca suficiente masini noi sau poftim daca vrei si SH care in 10.000 Euro se prezinta mai onorabil decit Loganul.
Si sa fim seriosi, totul a debutat cu o minciuna : masina de 5000 de Euro s-a dovedit din prima zi ca nu costa doar atat.
A fost o politica de marketing grosolana, mirlaneasca. I-au capacitat pe oameni sa-si ia o asemenea masina, au facut reclama de-a dreptul mincinoasa dupa care rominul s-a gindit "acuma daca nu costa chiar 5000 E tot o iau ca nu costa cu mult mai mult.
In plus conceptul si variantele de motorizare nu se fac de azi pe miine. Nu visezi noaptea si pui dimineata motorul pe care l-ai visat( sau sper cel putin ca nu se face asa la Pitesti). Si atunci sa-mi spuna mie cineva ca astia nu stiau dinainte de lansare cit va costa in mod real un Logan si unde se va ajunge cu pretul.
Da parca nu am auzit reclama cu Logan intre 5 si 10 mii de euro, eu am auzit-o doar pe aia cu 5000.
Asa ca draga cumpara tu miine un Logan nou cu 5000 Euro si promit ca-ti dau eu pe el 6000 a doua zi!
Salut!
Cipp
Cat patos... Ce sa zic, parerea mea e ca poate ar fi fost mai bine daca n-ar fi existat Logan. Eu unul cred ca suntem prea saraci ca sa ne permitem lucruri ieftine. Eu unul am avut mult vestita masina de 3000 de $, apoi pe cea de 5000 de euro si in final am renuntat sa mai experimentez formula DACIA.

Opiniile tale cum ca RENAULT ne-a facut o favoare ca a venit la pitesti mi se par cel putin ridicole! Sa fim seriosi, crezi ca iti face cineva favoruri in ziua de azi? Hmmm... INTERESUL TATA, BANU' dicteaza. Hai sa vedem ce se intampla in ungaria, grecia si in alte tari din UE care, saracele, n-au avut norocul sa produca, prin grija marilor companii, vreo masina "nationala"...

E parerea mea si nu trebuie sa fiti de acord cu ea. Ii respect pe oamenii care muncesc din greu sa-si ia Logan, dar, citind ceea ce se intampla pe daciaclub.ro ma cam indoiesc de favoarea pe care ne-a facut-o Renault atunci cand si-a bagat coada la pitesti.

In '96, cand Iliescu a adus Cielo in romanica, toata lumea i-a sarit in cap ca a adus o masina veche de 10 ani, depasita si prafuita. Acum, s-a demonstrat ca una dintre cele mai cautate masini este CIELO. Hai sa vedem daca peste 10 ani o sa fie la fel si cu loganul...
ncristi
QUOTE
De ce nu au sarit si in sprijinul amaritilor pe care i-a prins revolutia cu avansul dat pentru Dacie


Asta-i culmea...de ce nu-i chemam sa ne faca si drumurile si sa-l aduca pe bivolaru de urechi inapoi in tara si sa ne dea ssi banii delapidati de toti excrocii bastinasi...

Nu sustin sa se inalte laude daciei logan spun doar sa nu se mai abereze atat pe sema unei masini care nu este nici mai rea si nici mai buna de cat multe alte masini care se vand cu pretentii mult mai mari la noi pe piata.

Intamplator lucrez la 2 firme care impreuna au 17 loganuri si diesel si benzina si tot intamplator cu ocazia asta am putut sa-mi fac o idee, zic eu, mai clara despre ce insemana fiabilitatea cestei masini.

Aaa si inca ceva...daca este asa de simplu TLS sa investesti in romania poti sa dai o explicatie faptului ca valoarea investitiilor straine in ro. este ce-a mai mica din toata europa de est?

Ar fi interesant de facut o comparatie in pib-ul romaniei si cel al cehiei, sloveniei, turciei etc
TLS-09
Era doar un exemplu (poate nu foarte inspirat) prin care doream sa arat ca francezii s-au gindit doar la avantaje dar nu si-au asumat responsabilitati.In contractul de privatizare este inserata o clauza referitoare la faptul ca nu se preiau nici un fel de datorii (practic ela ramin la stat).
Si mai este ceva , eu nu sint dispus ca din impozitele mele sa sustin sau sa preiau nici macar o infima parte din aceste datorii, dar din pacate nu am de ales. Am vrut sa sublineiz ca in afaceri nu incape atata echitate si protectie sociala cita iti maginezi.
Ori, oamenii aia care au dat niste bani i-au dat pt Dacia si nu pentru Mercedes, iar francezii au cumparat Dacia Pitesti si nu Aro Cimpulung. Chiar daca sistemul era "de stat" si nu era o firma privata, raporturile contractuale alea erau, cu Uzinele Dacia, asa ca.........
A!!!! si inca ceva, cum ramine cu oferta mea de 6000 Euro?Ne intilnim undeva sa iau Loganul de 5000? biggrin.gif
Era o gluma (poate la fel de proasta precum cea a francezilor cind faceau reclama la Logan).

PS: pentru chestia cu PIB-ul cred ca poti sa-l intrebi pe devil.gif Ion Iliescu.In mod sigur o sa aiba un raspuns pregatit (poate cam alambicat si lemnos pentru gusturile noastre ).
Cipp
Te sustin TLS!

Cei de la Dacia nu accepta ca odrasla lor sa se compare cu nimeni, fiindca , nu-i asa, Logan nu are rival la pret. Cum incepem noi sa maraim de Fiat Albea biggrin.gif , Chevy Aveo, Skoda Fabia, sau alte marci din clasa loganului, incep impatimitii de la Pitesti sa sara cu afirmatii de genul - masina de 5000(a se citi 10.000 in traducere libera) se produce doar la pitesti si nu poate fi comparata cu nimic, fiindca a fot conceputa DOAR din ratiunu economice.

E ca si cum un elev care are 5 pe linie s-ar compara cu unul premiant. Da' n-are voie sa se compare fiindca, nu-i asa, a fost conceput sa ia 5 si e amarat, n-are geanta Vuitton la scoala. Ha!
TLS-09
Mersi frumos!

Si totusi nu inteleg de unde provine saltul de pret, cum il justifica?
Probabil vor adopta din politica lor de service, daca-i intrebi de ce se aude nu stiu ce zgomot o sa zica" asa trebuie sa faca". Probabil si pretul "asa trebuie sa fie".
Practic nu cred sa aiba nici o acoperire. Sau poate ca de fapt au acoperire si ca masina de 5000 ramine un vis (imposibil pt Renault, dar posibil parca pentru o firma din India-cred ca aia pun mult lipici si hirtie ).
Sint curios cite unitati din astea de 10.000 se vor vinde?

Daca nu spune nimeni in ce consta saltul calitativ, tehnologic sau accesorizarea suplimentara pina la 10.000 Euro am sa concluzionez ca titlul topicului este gresit fiind mai potrivit probabil "Primul pret de 10.000 de Euro la Dacie", ca masina fiind aceeasi doar pretul difera.
Cipp
QUOTE(TLS-09)
Si totusi nu inteleg de unde provine saltul de pret, cum il justifica?


Pai s-au schimbat cateva piese la Logan ca face&back-lift nu pot sa-i zic - buton la portbagaj, eleron spate, jenti aluminiu mai sucare, etc...
T u d o r
Mai, nu prea inteleg ce va atacati asa aici. Vad ca majoritatea dintre voi beneficiati de niste masini mult mai bune si mai scumpe decat Loganul de 10000 euro, asa ca nu mi-e clar ce va nemultumeste. Daca era inainte de revolutie si erati obligati sa va luati Dacie, mai intelegeam, dar asa...? Nu obliga renault pe nimeni sa cumpere de la ei, dovada fiind chiar voi, care aveti asa ceva.
Asa ca chiar mi-e greu sa inteleg indignarea pe care o afisati aici. E o lume libera, Dacia daca aduce astfel de preturi inseamna ca-si asuma niste riscuri, daca s-au urcat prea sus vor da faliment pentru ca nu vor mai vinde si in sfarsit va veni producatorul vostru preferat sa faca masina de 1000 euro cu dotari de S-classe, sa fim si noi multumiti odata. smile.gif
Cu siguranta va veni unul filantrop, care va fi mai mult decat fericit sa produca in pierdere pentru a satisface gusturile si pretentiile romanilor.

Asa ca...sa mareasca preturile Renault, sa dea odata faliment, sa fim fericiti si noi. smile.gif

Voi ati auzit de legea cererii si ofertei? Stiti ca Dacia merge in capacitate maxima de productie si nu mai face fata comenzilor (externe in special)? Daca cererea este mai mare decat oferta, o lege economica spune sa urci pretul pana acestea doua se echilibreaza. smile.gif

Stiti ca varza asta de masina, slaba, scumpa si urata a depasit Polo in vanzari in Franta? Poate si aia sunt prosti ca si romanii si nu au bagat de seama ce oferta deosebita au alti producatori...

Nasol ca ganditi asa. e pacat ca tot ce e facut la noi in tara va pute si orice aruncat pe piata estica de un producator vestic, cu rabaturi imense de la calitate vi se pare superoferta.

Dana, cu ce vezi tu mai buna Albea decat Logan? Dar sa imi compari te rog motorizari, dotari si preturi, daca vrei.
Cipp
CALITATE!
marius68582
Sa imi dau si eu cu parerea,ca doar e gratis. biggrin.gif
De ce mareste Dacia-Renault preturile si nu isi respecta promisiunile luate?
PENTRU CA POATE.
Lucru valabil de altfel pentru poti politicienii,institutiile publice etc care rad in nas oamenilor de rand.
TLS-09
Jur ca ma gindeam la tine Tudore! Te salut.
Chiar ma intrebam cind o sa apari.
Acuma trecind peste aspectul usor inflamat si putin contradictoriu si revenind la titlul topicului, tu ce parere ai de toata chestia asta cu noul pret, dar fara subiectivisme acuma. biggrin.gif

Eu ma impusc in piata publica daca Loganul s-a scumpit pentru a echilibra cererea cu oferta si nu prin prisma unor chestii mai mercantile (de exemplu profitul).

Stii sa ofere ceva dotari in plus care sa justifice cresterea de pret?
T u d o r
QUOTE(dana76047)
CALITATE!


MAI EXACT?

Astfel de afirmatii pot sa fac si eu, ca, vorba lui Marius, e gratis. smile.gif


@Marius: Ai perfecta dreptate, pentru ca-si permit. Dar nu ca politicienii sau altii de care zici tu, ci pentru ca vand foarte mult si produsul lor e cautat. Daca se vindea asa Albea...crezi ca Fiat nu ridica pretul? Sau poate a promis ceva si se jeneaza?
Haideti sa terminam cu chestiile astea, "promisiuni" si alte juraminte. E o piata libera, fiecare jucator are dreptul sa joace cum vrea, cu riscurile sale.
Chiar crede cineva ca Golful (ca exemplu) este tandi pe mandi cu pretul? Ca vinde la pretul de productie?
Categoric NU! Vinde la pretul pe care si l-a fixat in functie de ofertele concurentilor, da vanzari, de costuri proprii, etc. smile.gif
T u d o r
QUOTE(TLS-09)
Jur ca ma gindeam la tine Tudore! Te salut.
Chiar ma intrebam cind o sa apari.
Acuma trecind peste aspectul usor inflamat si putin contradictoriu si revenind la titlul topicului, tu ce parere ai de toata chestia asta cu noul pret, dar fara subiectivisme acuma. biggrin.gif

Eu ma impusc in piata publica daca Loganul s-a scumpit pentru a echilibra cererea cu oferta si nu prin prisma unor chestii mai mercantile (de exemplu profitul).

Stii sa ofere ceva dotari in plus care sa justifice cresterea de pret?


Salut. smile.gif

Mai, nu stiu sa ofere altceva in plus, dar partial ti-am raspuns si tie in ce i-am scris Danei. Pur si simplu isi permit...asta e evidenta. Comertul este o treaba lipsita de prejudecati si filantropie... este cainosenie curata. Eu nu sustin cresterea pretului Daciei, doar fac o afirmatie de bun simt. Mi-ar fi si mie usor sa ma indignez, dar ce folos?
Ei fac ce vor, si uite ca fac bine, dovada stand nivelul vanzarilor. Si repet...in strainatate. smile.gif

Daca noi suntem prosti, cu fixatii de decenii pe Dacia, europenii nu sunt asa, ei cauta valoare/pret.
TLS-09
Tudor si Dana vedeti ca mergeti spre . offtopic.gif si de fapt spre un versus... care daca nu ma insel chiar a fost deschis deja.
TLS-09
QUOTE(> T u d o r <)
, europenii nu sunt asa, ei cauta valoare/pret.


Tocmai! miscarea asta o sa-i coste ceva. Ma intreb daca mai mult aici sau dincolo? Nu pot sa-mi dau seama cit de bine si-au facut calculele.
Dar te-ai gindit la varianta in care cresterea de pret nu este pentru ca asa vor si pentru ca pot ci tocmai pentru ca nu ar avea de ales si "asa nu mai pot"? Ca ar fi o greseala de calcul initiala! Nu ma refer ca nu s-ar vinde masina, dimpotriva dar asta nu e totul. Oare la preturile vechi vindeau pe profitul preconizat? Atentie !eu nu cred in statisticile privind profitul furnizate de producatori (oricare romani straini indiferent)!
Ce zici?
T u d o r
Sunt "n" astfel de topicuri, nu mai deschidem aici altul. smile.gif Nu am nimic cu Albea, nu prea-mi place dar pot trai cu asta, ca si Dana. Mie, sincer (jur) nu mi se pare nici pe departe o afacere mai buna decat un Logan, decat prin prisma subiectiva a afinitatilor. Cum de altfel nici Logan nu e mai bun. Acelasi lucru pot sa-l spun si despre Kalos, si despre Clio Symbol, si despre alte masini din categoria budget. Toate fac rabat de la ceva, altfel pretul lor nu ar mai fi competitiv.

Later edit:

QUOTE
Tocmai! miscarea asta o sa-i coste ceva. Ma intreb daca mai mult aici sau dincolo? Nu pot sa-mi dau seama cit de bine si-au facut calculele.
Dar te-ai gindit la varianta in care cresterea de pret nu este pentru ca asa vor si pentru ca pot ci tocmai pentru ca nu ar avea de ales si "asa nu mai pot"? Ca ar fi o greseala de calcul initiala! Nu ma refer ca nu s-ar vinde masina, dimpotriva dar asta nu e totul. Oare la preturile vechi vindeau pe profitul preconizat? Atentie !eu nu cred in statisticile privind profitul furnizate de producatori (oricare romani straini indiferent)!
Ce zici?


Se poate. smile.gif Dar atunci cum mai ramane cu lipsa de calitate daca la pretul asta de abia daca mai pot sa scoata si ei un banut?
Inseamna ca am facut cea mai buna afacere posibila, am cumparat cea mai buna masina din punctul de vedere al "value for money" de pe piata. biggrin.gif

Te rog, merit sa fiu felicitat. tongue.gif
TLS-09
Felicitari :clapping:
T u d o r
Merci. arigato.gif

Zau, stii ca mi-a placut un post mai sus? E al lui Sebastian. A extras exact ceeqa ce trebuia extras din situatia data. E plin de oferte, nu te leaga nimeni de o marca sau alta, it's a free world si fiecare isi ia ce crede, poate si ii place.

Acum, vreau sa-ti urez noapte buna si ...continuam maine discutia. :wave:
Sebastian39516
Nu stiu de ce ati ajuns cu discutia la compararea Loganului cu masini mai mult sau mai putin civilizate. Am remarcat ca invariabil se ajunge la o disputa Logan - alte masini, de ce mi-as lua Logan in loc de VW sau viceversa, de ce pretul e atat si nu e atat, ce calitate indoielnica are Loganul fata de Bentley etc si cred ca nu e tocmai potrivit sa privim problema asa. A crescut pretul Loganului? Sa fie sanatosi aia de la Renault! Daca vand masina la banii astia si daca sunt oameni dispusi sa o cumpere, ura si la gara! Eu sunt sigur ca fiecare cetatean se gandeste bine la ce sa faca cu banii lui iar daca, mai tarziu, investitia se dovedeste a fi buna sau proasta, e numai si numai problema lui. Eu nu mi-as lua Logan pt ca e o masina inestetica, scumpa si facuta de francezi in colaborare cu mesterii de la Pitesti, ci pur si simplu viziunea mea este ca sunt si alte masini mai bune fata de produsul Logan.
Mie, fara sa o fac pe infatuatul, Logan nu-mi spune nimic cum, probabil, nici unuia plin de bani, Opel sau alta marca mai ieftina nu-i spune nimic. Asa ca deocamdata merg cu un Opel SH si visez la o japoneza noua. Asa poate merge si nea Vasile cu un tars de BMW doar pt ca-i place marca asta dar nu-si permite unul nou sau un coleg de-al meu a trecut de la Opel la Logan nou pt ca e in garantie, fara sa tina cont de ce satisfactii ii ofera, daca se poate sau nu trage la semafor cu smecherii etc si etc...
stefan44002
M-am amuzat citind tot ce ati scris aici, mai ales cei care sunteti sparati ca Dacia a crescut pretul. Eu unul va pun doar o intrebare: spuneti care sunt masinile sedan, diesel, cu ABS si aer conditionat care sa coste 10.000 euro DDP.
Nu am DACIE si nu sunt un fan Logan.
TLS-09
Suparat as fi fost daca doream sa-mi iau Logan si nu-mi mai ajungeau banii dupa scumpire. Altfel se pare ca nu pot fi suparat si nici nu am de ce sa fiu.
Forumul este pentru discutii, opinii comentarii. Asta si facem aici.Mult mai bine a pus problema Sebastian, comparatiile nu isi au rostul daca le facem prea des sau excesiv. Totusi nu poti sa nu te raportezi si la alte marci , la ce ofera si la preturi. Acuma invariabil cind spui ceva despre Logan (si nu numai) se cam ajunge spre un versus.
As propune sa se revina la discutia despre pretul nou al Loganului(justificat, nejustificat, ce ofera in acest pret, ofera ceva nou etc. si sa abandonam versus-urile inutile.
Tocmai prin anumite contradictii forumul ramine viu, activ asa ca sa nu se supere nimeni dar este absolut firesc sa isi exprime oricine opinia in mod liber si in limitele bunului simt.
RUE
adevarat!
a zis cineva ca vine acum cu buton la portbagaj, eleron si alte jante? e adevarat?
cineva care a luat logan in prima luna zicea ca sunt justificate anumite cresteri deoarece daca nu mai ai din start Montana pe masina e un avantaj si la pret si la confort.
TLS-09
Trebuie sa-mi recunosc ignoranta si sa intreb cit costa aceeasi chestie inainte de a ajunge la 10.000 E, ca sa stiu si eu cam cit costa un maner de portbagaj, buton de eleron sau ce o mai fi.
RUE
ce ex ambiance cheala era 6280 si acum e 6400
cred ca ambition dci era cam 9600 si acum e 10 000.
Marius84962
La lansare , Logan 1,6 Ambition era 8.000 de Euro.Acum este 9.100 de Euro.
Ce minuni s-au mai montat pentru acesti bani?
Poate doar pierderile cu reparatiile neprogramate de francezi din service la garantii!
CatalinKRK
1. Vine toamna, se anunta crestere de vanzari, se pregatesc ca atare
2. Vine 2007, taxe mari la second-hand, au inceput sa le mareasca si la astea noi sa se alinieze
3. Le maresc acum sa le scada la anu sa dea lovitura: toate masinile se scumpesc, dacia se ieftineste (sau ramane la fel daca reducerea=taxa de inmatriculare)
Orice producator cu vanzarile lor ar face la fel; cand or incepe sa le scada vanzarile vor face si reduceri
Marius84962
taxa de inmatriculare pentru 1,5dci euro3 (cum este acum) va fi cca. 585 Euro.Scadem (cat ....2% acciza) si cu cat ramanem?
Apropo:intre 1986 si 1990 am lucrat la Mioveni.
Si va pot spune si cum era orasul(implicit uzina) atunci si acum.
TLS-09
Fii mai explicit Mariuse!
Daniel82595
la aproape 600 E o taxa de inmatriculare cred ca masina o sa ajunga un lux dupa 2007....si eu vroiam sa-mi aduc masina clasica de afara blush.gif , o sa ma rupa la buzunar. Poate de al dracului nu o sa-mi iau masina noua nah uite asa........desi e un gest cam prostesc.....ma resemnez
florin55503
face-liftul e doar un pretext. de fapt ei stiu ca din 2007din cauza taxelor tot mai multi vor renunta sa aduca masini de afara tocmai din cauza acetor taxe. si astfel cererea e asigurata. neavand ce sa iti iei iti iei dacia logan.
deocamdata nu au concurenta reala pe piata si cum spunea cineva isi pemit sa creasca pretul neavand presiuni din partea concurentei. de aceea sper ca la craiova sa nu vina renault ci ford sau GM

de aceea sper si pentru binele viitorilor posesori de logan ca UE sa recomande renuntarea la taxa asta. deja s-au autosesizat niste persoane pe acolo
T u d o r
100% de acord. Eu am spus ca nu au concurenta si de aia au majorat pretul. smile.gif Nu am sustinut Dacia in acest demers, am precizat la rece un fapt concret.

Si eu zic ca ar fi mult mai bine sa vina alt producator la Craiova, astfel concurenta de care vorbeam s-ar concretiza, si noi, consumatorii produsului final vom fi avantajati.
Aurel - Mircia84816
k
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2021 Invision Power Services, Inc.