Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Motor 2200 tdi Almera
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
andrei85678
A sosit momentul sa-mi iau o masina.In principiu, m-am hotarat la Almera(din pacate sh.),avand la dispozitie doar vreo 8000-8500 euro.
Pornisem cu alte idei,GOLF 5,C4,si ajunsesem sa m-amorezez inevitabil de Primera(asta,dupa ce am ajuns la BADSI-NISSAN,SI MI S-A FACUT O PREZENTARE perfecta de catre o distinsa d-soara angajata colo')...toate i n leasing evident,din cauze financiare...Tot ce spun acum se-ntampla de vreo 2-3 luni in care am invatat pe de rost tot ce e pe forum"nissan"-mas.ro...Sa n-o lungesc,m-am hot. la Almera si tb. sa ma duc sus in nord(SUCEAVA) S-O VAD SI S-O CUMPAR ...2003, 2200cm3,TDI ,95.000km,arata bine-n poza,unic proprietar,sedan,pret 7500 euro... Mi se pare cam mic pretul in raport cu ce este pe piata si n-as prea vrea sa-mi iau vreo mare teapa.
Si acum vine intrebarea: MOTORUL 2200TDI,ce provenienta are si ce HIBE POATE AVEA(teoretic/practic) ...va multumesc anticipat pt. raspunsuri...
Cezar81667
Godspeed! :wave:
Tarabostes
nu prea sunt posesori de 2.2 diesel pe aici, asta pt ca motorul nu se vinde in RO
andrei85678
Corect,...,nu mai este-n oferta Almera nimic Diesel,dar pana-n 2003.!?
andrei85678
N-an nici o sansa? Helppp...
Luca73291
QUOTE(andrei85678)
N-an nici o sansa? Helppp...


uita-te cateva topic-uri mai jos, la http://nissan.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=11528, am postat acolo niste adrese, poate ti-s de folos.
Legat de 2.2 cu turbo de la Nissan (codul masinii YD22) n-am decat cuvinte de lauda, ca am si eu una de 3 luni, luata tot second. Din cate am discutat cu niste oameni care se ocupa cu adusul masinilor, motorul de 2.2 dCi (de provenienta Renault) ar avea probleme frecvente cu supapele, nu intru-n detalii; acest motor de 2.2 a fost montat dupa 2003.
Masina s-a produs initial in UK, apoi s-au mai facut 2 fabrici (in Spania si undeva in Africa). Sa verifici dupa seria de sasiu provenienta masinii (la http://www.autobaza.pl/ab/en/web/productaa0100), si inainte de cumparare neaparat un test pe calculator la un service Nissan (e in jur de 50RON, si poti afla eventualele erori aparute pe parcurs in functionarea motorului, a ABS-ului etc)
Pretul e OK; avand in vedere ca asa ceva iei din Germania cu 5.500EUR, taxele sunt (inca) in jur la 1.800 EUR, si un caraus maxim 500 EUR (deci cam pe acolo iesi si cu una din import, neuzata pe drumurile noastre).
Lumea de pe afara nu prea lauda modelul sedan, da eu cred ca mai mult din ratiuni estetice.
andrei85678
Multam, fain,Luca...sunt fixat pe Nissan si orice apreciere pozitiva imi da ghes spre.. biggrin.gif . PT.verificare,tb. sa fie neaparat service Nissan,sau o pot face anywhere in Suceava? Daca compresia e nesatisfacatoare ce inseamna ? Care ar fi costurile rezolvarii problemei?
Luca73291
verificarea respectiva se face la un service autorizat Nissan, pt ca numai ei au logistica respectiva. Eu am facut verificarea la Nissan Cj, a durat 10 minute (e insa posibil ca la o verificare prealabila cel de la service sa fi sters datele, si sa apara curata!). Legat de suspensii, tren de rulare si altele, verificarea se poate face la orice service care are un stand (ce face verificari ITP).
• F. important: uita-te la ulei (culoare si nivel) si alte lichide INAINTE de a o porni, cauta orice fel de scurgeri la motor
• verifica la ce intervale s-a schimbat uleiul: sa fie max 15-20.000!
• fa un drive-test cat de lung. Testeaza daca merge ABS-ul si EBD-ul (pui o frana brusca la peste 30km/h pe un drum cu pietris, in o zona sigura - ar trebui sa se infunde pedala singura si sa simti bataia in ea)
• cauta batai suspecte pe drumuri denivelate.
• cauta sa nu fie urme mari de rugina (se stie ca almerele ruginesc cam repede prin compartimentul motor si pe la "incheieturi").
• testeaza masina pe timp de noapte, sa te convingi ca toate luminile sunt in buna stare (verifica tot: interior, cele din parasolare, bord..);
• te poti uita la filtrul de aer si cel de polen (scrie pe aici prin forum cum) - dupa cum sunt de murdare iti poti eventual da seama daca omul a avut grija sau nu de ea;
• vezi ca toate incuietorile sa fie OK, vanzatorul sa-ti dea toate cheile (la vanzare se dau 2, dar pe o masina pot fi inregistrate pana la 5 chei cu NATS);
• verifica instalatia de clima sa mearga bine
• uita-te la volan sa fie uzat simetric (daca e uzat mai tare in partea de sus, sau sus-stanga, inseamna ca proprietarul a condus mai mult in oras (cu o mana pe schimbator) - deci uzura mai mare la acei km.

Legat de motor: sunt dubite de marfa cu motoare mai mici, care merg incarcate sute de mii de km, deci daca e intretinut, ar trebui sa aiba viata lunga.
Minusuri (poate conteaza - pt mine nu): geamurile vibreaza tare cand sunt deschise partial in mers, raza de intoarcere e destul de mare, deci trebuie manevre mai multe.

daca-mi aduc aminte si altele iti mai zic.
andrei85678
Luca,iti multumesc mult pt.sfaturi. In seara asta plec la Suceava si o sa fac tot ce-ai "ordonat" mai sus...sper sa nu ma-ntorc la Buc.desumflat.Oricum cred ca o sa dureze vreo zi juma' daca nu mai mult(ma refer aici la scoatere din circulatie+primit nr.temporare...).Sper sa n-am pb. la service(in sensul ca nu ma pricep la "decodificarea" parametrilor,in mod clar la Diesel). Inca o data,multam' ,Luca si revin cu rezultatele finale. Daca mai ai vreo idee,mai sunt p'aci vreo 2-3 ore...
Oricum revin...
Suciu71258
eu zic sa te uiti si cum scoate fumul! pt ca la prima talpa trebuie sa scoata fum mult dar dupa aceea nu mai scoate
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.