Andrei, problemele pot fi multiple
Dacă ai un filtru înainte de pompă (așa cum este bine să fie, în general), verifică etanșeitatea filtrului + a colierelor. Eu sunt pățit. Filtrul nu era foarte etanș și îmi trăgea pompa aer pe acolo. Verifică și acest lucru.
Mai concret, când ai timp, fă o tură cu mașina până se oprește, prin zona casei, și desfă capacul carburatorului să vezi câtă benzină ai în cameră.
Dacă este peste jiglor, e clar. Dacă e sub sau la nivel, trebuie căutat înainte. Poate fi și filtrul de la sorb înfundat (dacă ai așa ceva), poate fi și pompa (pastilele din ea), sunt multe.
Chestia este să o iei "băbește" și să o "simți". Vei descoperi multe dacă pui suflet. Este valabil pentru toți, nu doar pentru tine.
Dar, atenție !!! Unde e treabă de siguranță, gen direcție, frâne, dacă nu ești stăpân nu te băga, că mai mult rău faci. Studiază, "fură", până reușești.
Baftă, și să ne scrii ce ai găsit
Aaaa, și
atenție la crearea de conturi multiple . Regulamentul INTERZICE acest lucru.
Vă sfătuiesc să-l citiți, din când în când. Se mai produc modificări în el
:wave: